HPI Savage Monster Truck Discutii,probleme,rezolvari,tips and tricks
#391
Postat 20 March 2009 - 12:42 AM
scuzati daca am suparat cu ceva dar nu mi se pare normal.daca stii si esti invatat si experimentat nu inteleg de ce nu puteti sa dati un raspuns la obiect?multi dintre astia mai ''batrani'' spun ca venim si cersim raspunsuri...decat sa invatam din greseli,greseli pe care le-au facut si astia mai ''experimentati'' nu e mai bine sa intrebam?aaa...sau daca au stricat si ei in procedeul de invatare de ce sa nu strice si altu sa vada ce si cum?
sincer nu inteleg acest comportament plin de ironie si sarcasm
#392
Postat 20 March 2009 - 12:46 AM
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
#393
Postat 20 March 2009 - 12:51 AM
imi cer scuze daca am exagerat sau am suparat dar mi-am cam iesit din fire vazand ca cineva pune o intrebare iar ''veteranii'' discuta intre ei ironic ceva gen....lasa ba ca stie el,sau ce stii tu?
#394
Postat 20 March 2009 - 01:38 AM
prisi, la Mar 20 2009, 12:51 AM, a spus:
imi cer scuze daca am exagerat sau am suparat dar mi-am cam iesit din fire vazand ca cineva pune o intrebare iar ''veteranii'' discuta intre ei ironic ceva gen....lasa ba ca stie el,sau ce stii tu?
nu mai zic nimic ca nu are rost... am renuntat de mult sa mai dau sfaturi atat timp cat nu rezolv decat sa-mi tocesc tastatura.
se foloseste ulei pt diferentiale care este un ulei special vascos care este facut pt DIFERENTIALE si nu se scurge asa greu, se scurge mai greu la savage pt ca nu este chiar o masina de top, dar se scurge si din diferentiale de xray revo :) etc...
p.s. vaselina nu se scurge? :rolleyes:) sau sta teapana acolo
Aceasta postare a fost editata de roland_fzj: 20 March 2009 - 01:46 AM
#395
Postat 20 March 2009 - 01:41 AM
Aceasta postare a fost editata de ghost rider: 20 March 2009 - 01:44 AM
#396
Postat 20 March 2009 - 08:47 AM
Merge de jumatate de an asa.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
#397
Postat 20 March 2009 - 10:23 AM
sincer daca e sa o luam la cunostinte mecanica auto sa vedem..
renault 5 gt turbo facut bucati si reconditionat din bara in bara caroserie , motor, modifcat turbo etc. http://www.cardomain.com/ride/2578640
opel calibra 2.0 16v reconditionat motorul cota 0 complet acum 4 ani era cam cea mai frumoasa.
ford fiesta xr 2 o masina foarte foarte rara model sport se poate vedea pe site-ul cu 5 gtt
sunt pasionat de masinile mai vechi dar editie speciala sport.
toate au fost propietate personala, acum am masina de pensionar ca nu mai am timp.
plus inca 3 ani de stat prin service-ul prietenilor
acum sunt it admin nu prea mai am timp de asa ceva
hai ca m-am enervat rau sunteti cunoscatori toti scuze ca m-am bagat in seama cu meseriasi.
numa bine !
#399
Postat 20 March 2009 - 11:04 AM
Dani, la Mar 20 2009, 10:29 AM, a spus:
ce legatura are ca e savage ??? e vezi.
vb fara sa stii despre ce este vb adica vb aiurea, nu compara masinile 1/1 cu rc-urile pt ca este o diferenta mare, nu cred ca ai vazut vrun ulei de diferential pana acum.nu vreau sa te jignesc dar inaite sa spui prostii mai documenteazate. nici un diferential nu are semering, suferi de sindromul incepatorului adica crezi ca tu stii mai bine
Aceasta postare a fost editata de roland_fzj: 20 March 2009 - 11:05 AM
#400
Postat 20 March 2009 - 11:30 AM
nu am zis ca nu exista uleiuri speciale pt diferential si nici ca nu se poate pune unul mai gros din moment ce curge, cred ca am pe acasa o sticluta...
S-a plecat de la discutia ca, curge pt ca este Savage ceea ce nu era corect.
Deci nu m-am dat mare nicaieri. da sunt incepator.
Cand vine unul nou astia mai vechi incep cu caterinca nu domne nu mai scriu pe forum scriu degeaba eu sunt prea destept pt ei ca tot asta fac.
exact asta s-a intamplat mai sus
ok numa bine.
Aceasta postare a fost editata de Dani: 20 March 2009 - 11:36 AM
#401
Postat 20 March 2009 - 12:43 PM
vrei sa il alergi pe o pista ?...perfect! ii bagi ulei....datorita vascozitatii vei putea controla intr-o oarecare masura vitezele unghiulare ale rotilor dintate din diferential , astfel vei putea obtine o masina care sa iti supravireze sau subvireze mai mult
ramane la alegerea fiecaruia
imi cer scuze ca nu am fost mai explicit la primul post, dar credeam ca se cunoaste ca vaselina nu este ulei , mai ales ca sunt atatia mecanici pe aici
Aceasta postare a fost editata de cornel-b: 20 March 2009 - 12:44 PM
#402
Postat 20 March 2009 - 12:50 PM
De ce la masina din fata blocului nu se pune nici after-run, nu se pune nici ulei de filtru de aer etc.
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
#405
Postat 20 March 2009 - 09:22 PM
Kitty, la Mar 20 2009, 08:37 PM, a spus:
pt ca era o cheltuiala in plus si ca orice producator incearca sa-si reduca costurile ( cel putin asa cred eu) plus ca savageu nu vine chiar ca o masina de race. revo vine cu ulei din fabrica dar dupa parerea mea difu de savage este mai k ca cel de revo si ca rezistenta si ca etansare, dar daca producatorul nu a pus ulei in dif sa nu puneti ca nu trebuie, le stricati
#407
Postat 20 March 2009 - 09:47 PM
diesel1.4, la Mar 20 2009, 12:50 PM, a spus:
De ce la masina din fata blocului nu se pune nici after-run, nu se pune nici ulei de filtru de aer etc.
pt ca la masina filtru e de hartie,dar se pune la motociclete ulei de filtru pt ca e tot din burete
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#408
Postat 20 March 2009 - 11:04 PM
HPI Savage X f 4.6
#409
Postat 20 March 2009 - 11:47 PM
Kitty, la Mar 20 2009, 08:37 PM, a spus:
intreabarea ta suna la fel cu a mea: "De ce nu echipeaza Logan-ul de fabrica cu anvelope TOYO"
gabrielmarius, la Mar 20 2009, 11:04 PM, a spus:
este destul de clar aici
este foarte util am studiat cam toate tutorialele de la hpi http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
astept sa mai consum cateva rezervoare bune sa ii fac intretinerea.
#410
Postat 21 March 2009 - 12:01 AM
Kitty, la Mar 20 2009, 09:47 PM, a spus:
Pai eu cu dani, vorbeam de auto 1/1 nu motociclete.
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
#412
Postat 21 March 2009 - 02:03 PM
#413
Postat 21 March 2009 - 02:13 PM
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
#414
Postat 21 March 2009 - 06:28 PM
Isti, la Mar 21 2009, 02:03 PM, a spus:
da cine a zis ca e o chestie de finete si reglaje deosebite?
tu nu sti nici macar ce include kitul de marsarier deci nu inteleg de ce dai sfaturi.
din cauza unor sfaturi aiurea se ajunge la discutii inutile.
eu am montat 2 pe 2 masini diferite desigur si ambele functioneaza perfect.
singura problema a fost la mine ca dupa vo 5-6 litri de nitro consumati s-a stricat mixerul.deci marsarierul functioneaza in continuare. rezolvarea a fost simpla. am luat o statie in 3 canale si gata.
parerea mea e ca meritamontat.
bafta
#415
Postat 21 March 2009 - 10:46 PM
Prepe, la Mar 21 2009, 11:18 AM, a spus:
daca da , cam cat ma poate costa ?
Multumesc.
daca vrei sa-ti satisfaci curioziatea si sa cheltui vreo 250 ron monteaza-l
dar nu cred ca o sa te dai mai mult de 5 rezervoare in cazul in care o sa-l folosesti prea des
spun din experienta
#416
Postat 22 March 2009 - 10:56 AM
SAM, la Mar 21 2009, 10:46 PM, a spus:
dar nu cred ca o sa te dai mai mult de 5 rezervoare in cazul in care o sa-l folosesti prea des
spun din experienta
ce ai patit la marsarier de zici ca se duce dupa maxim 5 rezervoare?
aveai si mixer sau era comandat direct cu statie cu 3 canale?
#417
Postat 22 March 2009 - 07:34 PM
Eu vorbesc doar in urma la ce fac eu nu din ce vad pe Youtube, mai nasol decat la ce-mi trebuie mie nu vad decat sa-l arunc de la geam :) :D
Am postat aici pt ca apar doar Savage il filmare conform cu numele topicului.
#418
Postat 23 March 2009 - 09:32 AM
nelu bv, la Mar 22 2009, 10:56 AM, a spus:
aveai si mixer sau era comandat direct cu statie cu 3 canale?
aveam 3 canale
eu l-am avut montat pe xl.....si nu l-am f....t cine stie ce
in scurt timp s-a spart un pinion in acel modul
bucati s-a facut
si nu cred ca a fost montat gresit deoarece cat timp a functionat nu mi-a facut nicio problema, mergea f misto
#419
Postat 23 March 2009 - 01:11 PM
Asta e, asta e timpul...
Intrebarea e: trebuie sa desfac diferentialele sa le verific sau inca nu? Voi cam la ce perioada verificati? Multumesc.
#420
Postat 23 March 2009 - 08:23 PM
SAM, la Mar 23 2009, 09:32 AM, a spus:
eu l-am avut montat pe xl.....si nu l-am f....t cine stie ce
in scurt timp s-a spart un pinion in acel modul
bucati s-a facut
si nu cred ca a fost montat gresit deoarece cat timp a functionat nu mi-a facut nicio problema, mergea f misto
si nu ai bagat din greseala marsarier in timp ce masina mergea inainte?
de asta e bun mixerul. nu poti sa bagi reversu decat daca ti mai mult timp frana actionata, timp in care se opreste masina.
la mine e ok. sa vedem acum cu statia in 3 canale. ca daca scapa degetul pe buton in mers pa revers.
bafta