Modelism - RHC Forum: HPI Savage Monster Truck - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 201 Pagini +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ultima »

HPI Savage Monster Truck Discutii,probleme,rezolvari,tips and tricks Evaluare topic: -----

#211 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 08 February 2009 - 10:34 AM

Vezi postareaPrepe, la Feb 8 2009, 01:46 AM, a spus:

Solutie : servouri noi , si pe acceleratie si pe directie .... eu azi am reusit sa le macin pe amandoua si astept servourile noi


@ Kitty , incearca sa strangi un pic mai mult frana ... asa fac aproximativ toate savage-urile dupa 5-10 minute de mers franile se slabesc..
mai ales daca le folosesti intens



am strans-o la maxim dar servoul aproape ca nu misca cand pun frana,insa pe acceleratie merge binisor,mai face cateodata figuri si pe acceleratie

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#212 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 08 February 2009 - 12:03 PM

Vezi postareaKitty, la Feb 2 2009, 09:35 AM, a spus:

ok am inteles.eu raportul dintilor nu vreau sa il schimb adica vreau sa ramana tot 47 cu 17.de unde pot lua un clopot cu 17 dinti pt ca nu am gasit la nici un mag de automodele????

Am eu ,da-mi un buzz pe mess!
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#213 Useril este offline   cornel-b 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 276
  • Inregistrat: 04-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 February 2009 - 12:15 PM

Vezi postareaKitty, la Feb 8 2009, 10:33 AM, a spus:

ce servo sa montez????asa a venit din fabrica,iar statia e cea care o da producatorul


de curiozitate...servo-ul l-ai verificat la liber?
0

#214 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 09 February 2009 - 12:37 AM

Vezi postarearoland_fzj, la Jan 13 2009, 12:09 PM, a spus:

off topic
ete pt ce este bun savage

http://il.youtube.com/watch?v=q63N4HQiJTU&...feature=related

uite si pt ce nu este chiar asa bun

http://il.youtube.com/watch?v=VckSwMGRQLU&...feature=related

(sa vedem daca am frigiderul plin pana seara :) )






si uite si savage cam cat rezista.. :D
http://www.youtube.c...h?v=oMR-uQ5oggY
If it is to be it is up to me
0

#215 Useril este offline   roland_fzj 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 903
  • Inregistrat: 07-November 06

Postat 09 February 2009 - 12:54 AM

Vezi postareaprisi, la Feb 9 2009, 12:37 AM, a spus:

si uite si savage cam cat rezista.. :)
http://www.youtube.c...h?v=oMR-uQ5oggY


bine ca nu te-ai trezit peste vro 3 luni sa postezi linku asta :D si mai nasol este ca nu te-ai prins ca filmuletul ala cu savage este pus la misto...
0

#216 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 09 February 2009 - 06:26 PM

Vezi postarearoland_fzj, la Feb 9 2009, 12:54 AM, a spus:

bine ca nu te-ai trezit peste vro 3 luni sa postezi linku asta :) si mai nasol este ca nu te-ai prins ca filmuletul ala cu savage este pus la misto...



nici nu te-ai prins ca daca te uitati sus dedesubtul nickului scrie clar "errors and crashes with my friend kanch and our two savage x 4.6" si nu e pus la misto,e pus pt fun :lol: ding....ding....

Aceasta postare a fost editata de Kitty: 09 February 2009 - 06:27 PM


Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#217 Useril este offline   diesel1.4 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 661
  • Inregistrat: 13-March 08

Postat 09 February 2009 - 08:46 PM

Vezi postareaKitty, la Feb 9 2009, 06:26 PM, a spus:

nici nu te-ai prins ca daca te uitati sus dedesubtul nickului scrie clar "errors and crashes with my friend kanch and our two savage x 4.6" si nu e pus la misto,e pus pt fun :) ding....ding....


Roland zicea de filmuletul pus de el......... :)
MOTOSPORT RACING TEAM
XRAY XT8, GRP .28 truggy Mario Rossi tuned, Hitec HV servos, Panther Gator tires, Spektrum DX3R, Jammin Big Bores
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
0

#218 Useril este offline   cornel-b 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 276
  • Inregistrat: 04-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 February 2009 - 09:47 PM

Vezi postareaprisi, la Feb 9 2009, 12:37 AM, a spus:

si uite si savage cam cat rezista.. :)
http://www.youtube.c...h?v=oMR-uQ5oggY



off-topic: @ prisi; crede-ma, roland stie destul de bine cate poate indura un savage
off-topic: ce rost are sa postati filme aiurea in tramvai ? :) nici macar nu sunt ale voastre.......

~on-topic: cand iesim si noi cu ele ? :)

Aceasta postare a fost editata de cornel-b: 09 February 2009 - 09:50 PM

0

#219 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 09 February 2009 - 10:29 PM

of doamne.....crezi ca m-am enervat cand am vazut ca a pus ronald filmuletele alea,si am zis ''ia sa-i arat eu lui de ce e in stare savage......''

la fel cum a postat el am postat si eu crezand ca e un filmulet interesant in care se vede cata asuprire suporta un savage.
daca am postat gresit sau am suparat pe cineva rog sa se stearga

in concluzie...savage rules :)
If it is to be it is up to me
0

#220 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 February 2009 - 10:36 PM

uaaaau cat offtopic
mai bagati niste filme ca doar de in lipsa de altceva concret punem linkuri de pe youtube
ce ziceti reusiti sa faceti topicul asta util pentru cineva cu savage sau este doar un "how to youtube serch"
0

#221 Useril este offline   teodor96 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 219
  • Inregistrat: 29-December 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 10 February 2009 - 04:03 PM

Vreau sa achizitionez un savage si am o intrebare pentru posesorii de savage.
merge sa pui savage pe starter box ?
si vreu raspunsuri doar de la cei care au incercat
:rolleyes:







cu respect teodor

www.firestorm.wgz.ro
0

#222 Useril este offline   roland_fzj 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 903
  • Inregistrat: 07-November 06

Postat 10 February 2009 - 04:53 PM

Vezi postareateodor96, la Feb 10 2009, 04:03 PM, a spus:

Vreau sa achizitionez un savage si am o intrebare pentru posesorii de savage.
merge sa pui savage pe starter box ?
si vreu raspunsuri doar de la cei care au incercat
:rolleyes:







cu respect teodor

iti zic eu sigur ca nu ai cum
0

#223 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 10 February 2009 - 07:01 PM

Vezi postareateodor96, la Feb 10 2009, 04:03 PM, a spus:

Vreau sa achizitionez un savage si am o intrebare pentru posesorii de savage.
merge sa pui savage pe starter box ?
si vreu raspunsuri doar de la cei care au incercat
:unsure:







cu respect teodor



si eu asa stiu ca nu se poate pune pe starter box,ba chiar incapatanarea m-a dus de l-am testat pe un starter box,insa nici o sansa :angry2:

Aceasta postare a fost editata de Kitty: 10 February 2009 - 07:01 PM


Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#224 Useril este offline   aecrim 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 54
  • Inregistrat: 21-January 08

Postat 11 February 2009 - 04:44 PM

Am si eu o intrebare:ce ulei se foloseste in diferentialele de Savage XSS?
multumesc
0

#225 Useril este offline   cornel-b 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 276
  • Inregistrat: 04-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 February 2009 - 05:15 PM

Vezi postareaaecrim, la Feb 11 2009, 04:44 PM, a spus:

Am si eu o intrebare:ce ulei se foloseste in diferentialele de Savage XSS?
multumesc


pai poti folosi cam orice ulei de diferential: 2000wt, 3000wt....10000wt , gasesti uleiuri facute de : hpi, team associated,serpent si lista poate continua
0

#226 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 February 2009 - 05:40 PM

pleci de la ce iti recomanda manualaul te dai cu modelul si dupa aceea in functie de traseu, conditiile de tractiune vezi ce te avanatajeaza...
Poti pacali diferentialul, in loc sa folosesti un ulei cu indice mai mic(adica ulei mai moale) poti pune o cantitate mai mica de ulei..dar la cat de greu se umbla la diferentiale e cam multa munca pentru savage....
De aici ar trebui sa te sfatuiasca cei care au alergat savageul la un mod competitiv..daca nu mergi pe mana manualului si modifici de acolo
0

#227 Useril este offline   aecrim 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 54
  • Inregistrat: 21-January 08

Postat 11 February 2009 - 07:00 PM

Vezi postareaFlo234, la Feb 11 2009, 05:40 PM, a spus:

pleci de la ce iti recomanda manualaul te dai cu modelul si dupa aceea in functie de traseu, conditiile de tractiune vezi ce te avanatajeaza...
Poti pacali diferentialul, in loc sa folosesti un ulei cu indice mai mic(adica ulei mai moale) poti pune o cantitate mai mica de ulei..dar la cat de greu se umbla la diferentiale e cam multa munca pentru savage....
De aici ar trebui sa te sfatuiasca cei care au alergat savageul la un mod competitiv..daca nu mergi pe mana manualului si modifici de acolo

Multumesc,Flo234,dar in manual nu se da nici o indicatie despre uleiul din diferentiale(au venit ansamblate in cadrul kit-ului),de aici si intrebarea mea.
0

#228 Useril este offline   florin_cta 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 40
  • Inregistrat: 02-January 08

Postat 12 February 2009 - 03:49 AM

Geo, cred ca si XSS vine cu diferentialele fara ulei...au vaselina...la X4.6 cel putin asa e sigur iti spun.
Gasisem mai demult un ghid de tuning pt diferentiale buggy/truggy/MT dar nu mai dau peste el momentan. Oricum, la MT ceva viscos...poti incepe cu 15k spate si 30k fata.
0

#229 Useril este offline   SAM 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 95
  • Inregistrat: 20-August 08
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Postat 12 February 2009 - 11:57 AM

Vezi postareaflorin_cta, la Feb 12 2009, 03:49 AM, a spus:

Geo, cred ca si XSS vine cu diferentialele fara ulei...au vaselina...la X4.6 cel putin asa e sigur iti spun.
Gasisem mai demult un ghid de tuning pt diferentiale buggy/truggy/MT dar nu mai dau peste el momentan. Oricum, la MT ceva viscos...poti incepe cu 15k spate si 30k fata.


eu la XL am vaselina si inca una vascoasa :blush:
0

#230 Useril este offline   Dani 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 308
  • Inregistrat: 20-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti Dr.Taberei
  • Interests:RC, IT , AUTO

Postat 14 February 2009 - 07:32 PM

problema savage 4.6 cu rotostarter cu sistemul de pornire.

l-am pornit prima data pt rodaj totul ok, l-am pornit de multe ori
a doua zi, mai exact sambata am incercat sa il pornesc dar rotostarterul invarte dar motorul sta pe loc.
am dat jos motorul, am demontat rotostarterul. rulmentul de unisens este ok prinde tija si o invarte dar motorul nu se invarte !! daca imping in tija cupleaza.
am mers mai departe, am dat jos si urmatoarea bucata pana se vede biela, in capatul tijei pe care intre rulmentul de unisens are o rotita dintr-o bucata care ar trebui sa cupleze pe biela si sa-l invarta pt pornire dar asta nu se intampla decat data tin apasat in tija

a mai avut cineva problema asta ???
HPI Sprint 2 Sport DRIFT
0

#231 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 14 February 2009 - 07:38 PM

Vezi postareaDani, la Feb 14 2009, 07:32 PM, a spus:

problema savage 4.6 cu rotostarter cu sistemul de pornire.

l-am pornit prima data pt rodaj totul ok, l-am pornit de multe ori
a doua zi, mai exact sambata am incercat sa il pornesc dar rotostarterul invarte dar motorul sta pe loc.
am dat jos motorul, am demontat rotostarterul. rulmentul de unisens este ok prinde tija si o invarte dar motorul nu se invarte !! daca imping in tija cupleaza.
am mers mai departe, am dat jos si urmatoarea bucata pana se vede biela, in capatul tijei pe care intre rulmentul de unisens are o rotita dintr-o bucata care ar trebui sa cupleze pe biela si sa-l invarta pt pornire dar asta nu se intampla decat data tin apasat in tija

a mai avut cineva problema asta ???



sistemul asta cu rotostart e o adevarata belea.acuma nu stiu daca buba e de la roto,insa eu raman la pullstart,la care daca ti se rupe sau se intampla ceva il poti desface si sa il repari,insa la roto daca se termina bateria sau una din rotile alea dintate,e buba mare.acel capac de motor care l-ai desfacut avea suruburile stranse?eu zic sa verifici si backplate sa vezi daca rotile dintate culca cum trebuie

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#232 Useril este offline   Dani 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 308
  • Inregistrat: 20-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti Dr.Taberei
  • Interests:RC, IT , AUTO

Postat 14 February 2009 - 07:45 PM

totul este ok si totul a fost strans , problema este ca tija pe care intra rulmentul de unisens nu invarte motorul, nu cupleaza motorul sa-l invarta !

si daca as avea pull starter la fel nu mi-ar cupla tija motorul

a facut cineva bucati motorul de savage 4.6 sa il intreb eventual un telefon de la cineva ?

Aceasta postare a fost editata de Dani: 14 February 2009 - 07:47 PM

HPI Sprint 2 Sport DRIFT
0

#233 Useril este offline   Dani 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 308
  • Inregistrat: 20-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti Dr.Taberei
  • Interests:RC, IT , AUTO

Postat 15 February 2009 - 01:47 AM

Vezi postareaDani, la Feb 14 2009, 07:32 PM, a spus:

problema savage 4.6 cu rotostarter cu sistemul de pornire.

l-am pornit prima data pt rodaj totul ok, l-am pornit de multe ori
a doua zi, mai exact sambata am incercat sa il pornesc dar rotostarterul invarte dar motorul sta pe loc.
am dat jos motorul, am demontat rotostarterul. rulmentul de unisens este ok prinde tija si o invarte dar motorul nu se invarte !! daca imping in tija cupleaza.
am mers mai departe, am dat jos si urmatoarea bucata pana se vede biela, in capatul tijei pe care intra rulmentul de unisens are o rotita dintr-o bucata care ar trebui sa cupleze pe biela si sa-l invarta pt pornire dar asta nu se intampla decat data tin apasat in tija

a mai avut cineva problema asta ???


pe scurt rezolvare la cele de mai sus:

- Am demontat rotostarterul primele 3 suruburi, am vazut ca rulmentul unisens este ok am sters ca totusi era putin uleios, acest ax si rulment trebuie sa fie curat nu uns cu vaselina cum am auzit pt ca aluneca, rolul lui este intr-un sens sa se stranga pe ax.
- Am demontat urmatoarele 4 suruburi , am scos axul rulmentului de unisens cu capacul de la motor pana se vede in interior biela. (Vezi poza)
- In capatul celalalt al axului (vezi poza nr 4) cel din motor are un sant care trebuie sa apuce sau sa agate boltul de la biela (vezi poza nr 2) si sa invarta motorul.
- Boltul de la biela (poza nr 2) intra in ambielaj (vezi poza nr 1) iar in fundul lui are un arc (vezi poza nr 3) care trebuie sa-l impinga spre rotostarter.

- Acest arc la mine era intrat in interior pt asta cand invarteam axul (vezi poza nr 4) nu avea cum sa apuce ambielajul sa-l invarta pt pornire.

Cam asta este tot,
Sper ca am explicat bine, printre altele am si diploma de mecanic auto dar nu prea sunt obisnuit sa scriu mult :rolleyes: :D


http://img255.imageshack.us/img255/8202/dscn01492na8.th.jpg

Aceasta postare a fost editata de Dani: 15 February 2009 - 01:50 AM

HPI Sprint 2 Sport DRIFT
0

#234 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 February 2009 - 01:29 PM

am facut curat am dat warnuri am facut curatentie din nou,deja devine stresant topicul asta din pagina in pagina trebuie sterse posturi offtopic eventual sa mai trag si eu atentia
evident se poate purta o discutie despre savage dar alti nu prea depun efortul
imi pare rau ca nu am putut interveni mai repede
Incercati sa vorbiti despre savage

Aceasta postare a fost editata de Flo234: 15 February 2009 - 01:30 PM

0

#235 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 17 February 2009 - 10:28 PM

in afara de design si accesul mai usor la cutie si diferentiale care sunt diferentele(de rezistenta a pieselor,calitate finisaje) dintre savage 25 si X?
excluzand motoarele care difera.
din cate am citit pe forumuri de pe ''afara'' am inteles ca savage X este mai stricacios fata de 25 si la materiale facandu-le mai casante rupandu-se mai usor.
intreb ca ma bate gandul sa schimb savage 25(la care am motor de X si nenumarate upgrade-uri) pe un X.intrebarea mea e daca se merita.daca savage X este mai bun decat savage 25
If it is to be it is up to me
0

#236 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 18 February 2009 - 10:46 AM

Vezi postareaprisi, la Feb 17 2009, 10:28 PM, a spus:

in afara de design si accesul mai usor la cutie si diferentiale care sunt diferentele(de rezistenta a pieselor,calitate finisaje) dintre savage 25 si X?
excluzand motoarele care difera.
din cate am citit pe forumuri de pe ''afara'' am inteles ca savage X este mai stricacios fata de 25 si la materiale facandu-le mai casante rupandu-se mai usor.
intreb ca ma bate gandul sa schimb savage 25(la care am motor de X si nenumarate upgrade-uri) pe un X.intrebarea mea e daca se merita.daca savage X este mai bun decat savage 25



din punctul meu de vedere,dupa ce am citit multe lucruri despre X4.6 eu zic ca este mai bun.primul lucur e ca este ultima versiune de savage,versiune cu multe imbunatatiri:sasiul X TVP,centrul de greutate mai coborat,motorul F 4.6 care dezvolta o putere de 2.9 CP la peste 30000 RPM,manevrabilitate crescuta fata de 25,acces usor la cutia de viteze si la diferentiale,bratele de la suspensii usurate.acestea cred eu sunt doar cateva lucruri care le-am obs eu si care au fost laudate si in alta parte.insa eu cred ca sunt mai multe.acuma depinde la ce v rei sa il folosesti MT.eu cred ca nu merita sa schimbi 25 pe x 4.6 pt ca pierzi multi bani.ce poti face este sa iti cumperi un chit de conversie la x4.6,care este foarte ieftin,in care ai inclus sasiul si toate piesele necesare ca sa ajungi de la un savage 25 la un X 4.6.acest chit costa undeva in jur la 100 euro si ai si satisfactia ca il asamblezi tu.evident insa ultima decizie este a ta

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#237 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 19 February 2009 - 11:39 AM

am vazut pe unele savage(poze de pe net) ca au pe arcuri un fel de material elastic,care protejeaza telesopul de praf si murdarie?
sunt neoprene ca la motociclete sau e altceva?
sau din ce as putea sa confectionez si eu astfel de aparatori?

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: savage_1.jpg

Aceasta postare a fost editata de prisi: 19 February 2009 - 11:41 AM

If it is to be it is up to me
0

#238 Useril este offline   diesel1.4 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 661
  • Inregistrat: 13-March 08

Postat 19 February 2009 - 11:44 AM

Sincer, nu prea vad utilitatea lor......
MOTOSPORT RACING TEAM
XRAY XT8, GRP .28 truggy Mario Rossi tuned, Hitec HV servos, Panther Gator tires, Spektrum DX3R, Jammin Big Bores
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
0

#239 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 19 February 2009 - 11:47 AM

in primul rand cred ca ajuta la diminuarea uzurii oringurilor care etanseaza pe tija telescop,practic nu se mai depune praf si nisip pe tija
si in al doilea rand mie imi place cum arata(cel putin din poza asa pare) http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
If it is to be it is up to me
0

#240 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 19 February 2009 - 12:01 PM

TIP:
ca antena sa nu se mai rupa mereu la rasturnari,se poate taia la nivelul carcasei vreo 3mm din antena si inlocui bucata cu furtun de combustibil.
asa la rasturnari nu se mai rupe.probat http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wink.gif
poate stia toata lumea dar eu am zis poate o sa vada si cineva mai nou in domeniu
PS:scurtarea antenei sau pozitionarea pe orizontala scade raza de actiune,cel mai bine e sa stea vertical si sa ramana lungimea recomandata de fabricant.

.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC01713.JPG
  • Imagine atasata: DSC01714.JPG

If it is to be it is up to me
0

Arata acest topic


  • 201 Pagini +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

24 useri citesc topicul
0 membri, 24 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro