HPI Savage Monster Truck Discutii,probleme,rezolvari,tips and tricks
#842
Postat 27 December 2009 - 11:29 PM
Upgradeurile instalate pe masina sunt urmatoarele:
1.INTEGY HD Engine Headsink Plate http://www.integy.com/st_prod.html?p_prodid=6269&p_catid=147
2.ALUMINUM TUNED PIPE http://www.hpieurope.com/piw.php?lang=en&partNo=86138
3.MACHINED HEAVY DUTY BEVEL GEAR 43T/13T SET http://www.hpieurope.com/piw.php?lang=en&partNo=86922
4.RACING CLUTCH BELL 19 TOOTH
5.Heavy-Duty Spur Gear
6.Rulmenti ceramici la diferentiale si
7.Cardane heavy duty
Toate bune si frumoase pina la planetare care sunt cele stoc:
Cele de pe fata erau torsionate cu 90 grade si indoite. Le-am indreptat dar cu torsionarea nu am avut ce face.
Pe spate erau doar torsionate dar mai putin cca.45-50 grade.
Astea in conditiile in care motorul este reglat mai innecat si masina este " de viteza" clopot de 19 si spur de 47.
Sunt curios cum ar fi aratat planetarele cu clopotul stoc de 17 sau unul mai mic. ;)
Este clar ca am nevoie si de planetare heavy duty ;)
Aceasta postare a fost editata de Dan71: 27 December 2009 - 11:30 PM
You can go faster... I can go anywhere !
#843
Postat 27 December 2009 - 11:57 PM
#844
Postat 28 December 2009 - 12:46 AM
Sa vedeti cum aratau planetarele heavy duty dupa tornado 25% si toba buku (cornel si roland stiu, pacat ca nu le-am facut poza).
In combinatia de mai sus, am reusit ca in 5-10 min maxim sa rup o plantara heavy-duty (ca naiba, tot cu ei eram :) ) iar o alta a mai rezitat inca vreo 20 de minute......
Acum ma gandesc.... poate e vina lor ca sunt piaza-rea pt mine ;) ;) ;)
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
#845
Postat 28 December 2009 - 12:46 AM
prisi, la Dec 28 2009, 12:57 AM, a spus:
A da, am si cupele tot heavy duty dar asta nu este important.
Si eu am fost mirat cind le-am vazut.Vecinii pot sa confirme cind le-am indreptat ;)
Stifturile in schimb erau perfecte chiar daca pina sa montez cupele astea apucasera sa manince un pic din cupele stoc.
Am ramas in schimb uimit cind le-am vazut si indoite pe cele de pe fata.
Probabil o fi savi asta al meu mai naravas :) dar asta tot nu explica indoirea celor de pe fata, torsionarea poate da.
Combustibilul folosit este Tornado 20% of road dar de unde indoirea ;)
diesel cred ca este o conspiratie a planetarelor de savage ;)
Aceasta postare a fost editata de Dan71: 28 December 2009 - 12:50 AM
You can go faster... I can go anywhere !
#846
Postat 28 December 2009 - 12:49 AM
planetarele pe fata se pot torsiona=>indoirea,de la frane prea bruste sau sarituri si aterizari in bot cred,ca din cauza motorului fata nu cred ca are de suferit.
#847
Postat 28 December 2009 - 12:55 AM
prisi, la Dec 28 2009, 01:49 AM, a spus:
planetarele pe fata se pot torsiona=>indoirea,de la frane prea bruste sau sarituri si aterizari in bot cred,ca din cauza motorului fata nu cred ca are de suferit.
Sa vezi ce a suferit dupa o ora de sarituri....am ramas fara diferentialul fata stoc si coroana si pinionul varza.
Asta in aceasi zi in care am spart si batiu motorului., dar planetarele erau intacte dupa acea zii de chin pentru savi.
You can go faster... I can go anywhere !
#848
Postat 28 December 2009 - 01:15 AM
diesel1.4, la Dec 28 2009, 12:46 AM, a spus:
Sa vedeti cum aratau planetarele heavy duty dupa tornado 25% si toba buku (cornel si roland stiu, pacat ca nu le-am facut poza).
In combinatia de mai sus, am reusit ca in 5-10 min maxim sa rup o plantara heavy-duty (ca naiba, tot cu ei eram :) ) iar o alta a mai rezitat inca vreo 20 de minute......
Acum ma gandesc.... poate e vina lor ca sunt piaza-rea pt mine :) ;) :)
....;) ;) ;)
Dan71, la Dec 28 2009, 12:55 AM, a spus:
Asta in aceasi zi in care am spart si batiu motorului., dar planetarele erau intacte dupa acea zii de chin pentru savi.
la asa chin tu speri sa mai ai planetarele intregi?......planetarele heavy duty sunt cea mai proasta investitie in cazul in care tu o folosesti numai la joaca...in 3-4 iesiri nu o sa mai fie una intreaga
o investitie buna pentru portofelul tau ar fi sa nu o mai chinui la fiecare iesire......
Aceasta postare a fost editata de cornel-b: 28 December 2009 - 01:18 AM
#849
Postat 28 December 2009 - 01:32 AM
cornel-b, la Dec 28 2009, 02:15 AM, a spus:
la asa chin tu speri sa mai ai planetarele intregi?......planetarele heavy duty sunt cea mai proasta investitie in cazul in care tu o folosesti numai la joaca...in 3-4 iesiri nu o sa mai fie una intreaga
o investitie buna pentru portofelul tau ar fi sa nu o mai chinui la fiecare iesire......
o sa fiu mai milos cu ea.....poate sau...
pai ce am luat-o sa o tin in vitrina? deci sa luam planetare stoc la Kg ;)
You can go faster... I can go anywhere !
#851
Postat 28 December 2009 - 12:13 PM
Din cauza ca nu folosesti combustibil cu continut mai mare de NM nu ai probleme.
Curios ce combustibil folosesti ca auto, la tornado exista cu minim 10%NM. Din spusele tale reiese ca folosesti ori combustibil pentru Flight or pentru Heli, doar ale au 5%.
E drept ca au 16.5 respectiv 18% ulei dar totusi de ce crezi ca exista de auto, de avioane de elicoptere si de barci.
http://www.tornado-p...ad/compare.html
Crezi ca degeaba recomanda HPI-ul la F4.6 sa folosesti 20-25% NM?
Macar auto sa folosesti daca nu cu asa cifra ridicata cauta macar auto de 10 sau 16%
Bafta si sarbatori fericite.
You can go faster... I can go anywhere !
#852
Postat 28 December 2009 - 12:27 PM
dupa 17-18 L consumati numai la mine (ca masina am luat-o second) motorul se prezinta in stare foarte buna.ce am observat e doar un mic joc care e vizibil doar cand spal motorul de ulei,si anume la bucsa bielei pe ambielaj(arbore),cred ca sub 0,01 mm.oricum ideal ar fi sa o inlocuiesc.
Aceasta postare a fost editata de prisi: 28 December 2009 - 12:30 PM
#855
Postat 28 December 2009 - 11:16 PM
m-am "jucat"cu un savage x cu comb de 25% si intradevar e diferenta,trage mult mai bine.
#856
Postat 28 December 2009 - 11:23 PM
prisi, la Dec 29 2009, 12:16 AM, a spus:
m-am "jucat"cu un savage x cu comb de 25% si intradevar e diferenta,trage mult mai bine.
Pe tine bugetul de student pe mine sotia :lol: ,noi sa fim sanatosi si sa le forjam cu placere.
You can go faster... I can go anywhere !
#857
Postat 29 December 2009 - 04:04 AM
Aceasta postare a fost editata de Ralex: 29 December 2009 - 04:05 AM
#858
Postat 29 December 2009 - 08:59 AM
Ralex, la Dec 29 2009, 05:04 AM, a spus:
In primul rand sunt diferente de comoditate, cel cu backplate pentru rotostart se porneste mai usor.
Dar sunt si dezavantajele rotoului:
Nu-ti dai seama la fel de usor ca la pullstart cind e innecat motorul.
Unisensul din backplate se strica mai repede.
Ingrijirea a inca unui acumulator care trebuie sa fie incarcat si in buna stare.
La toate motoarele , indiferent de ce sistem de pornire au, trebuie sa lasi pistonul in punctul de jos al cursei.
PS
Se vede ca te macina intrebarea daca nu dormi la 6 dimineata :lol:
Aceasta postare a fost editata de Dan71: 29 December 2009 - 09:01 AM
You can go faster... I can go anywhere !
#859
Postat 29 December 2009 - 09:09 AM
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
#860
Postat 29 December 2009 - 11:58 AM
#861
Postat 29 December 2009 - 12:05 PM
Ralex, la Dec 29 2009, 12:58 PM, a spus:
Daca o sa-l cumperi nou o sa ai si manualul in cutie. Ai in instructiuni si cum se face rodajul.
Savage X4.6 RTR vezi ca vine cu roto.
Ai grije la rodaj ca este cam frig pentru rodajul motoarelor.
Dacal iei second hand fara manual intri la HPI pe site si-ti iei manualul.
Poti sa schimbi concentratie de NM din combultibil (cumparind alt combustibil) si reglezi motorul din nou.
Reglajul unui motor se face in functie de combustibil, bujia folosita,temperatura si umiditatea de afara.
Aceasta postare a fost editata de Dan71: 29 December 2009 - 12:09 PM
You can go faster... I can go anywhere !
#862
Postat 29 December 2009 - 02:13 PM
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
#863
Postat 29 December 2009 - 05:50 PM
Dan71, la Dec 29 2009, 12:05 PM, a spus:
Savage X4.6 RTR vezi ca vine cu roto.
Ai grije la rodaj ca este cam frig pentru rodajul motoarelor.
am vb cu un tip de la firma de la care vreau sa cumpar, l-am intrebat de treaba cu roto sau pull si mi-a zis ca e cu pull start... o sa mai vb cu el sa ii cer detalii, despre masina sa fiu sigur ca dau banii pe ce vreau ... mai dureaza un pik ... sper nu prea mult pana atunci am luat manualele de la motor si masina complete de la HPI si le citesc linistit
#864
Postat 29 December 2009 - 08:59 PM
Aceasta postare a fost editata de diesel1.4: 29 December 2009 - 09:00 PM
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
#865
Postat 29 December 2009 - 10:07 PM
#866
Postat 29 December 2009 - 11:14 PM
Ralex, la Dec 29 2009, 05:50 PM, a spus:
sa nu faci prostia sa-ti iei cu pullstart , o sa-ti blestemi zilele.
Ori sare arcul, ori rupi sfoara, ori ineci motorul fiind incepator si o sa faci basici la degete... asculta bine sfatul asta http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif ;)
Masina trebuie sa vina cu Rotostart !
Aceasta postare a fost editata de Dani: 29 December 2009 - 11:15 PM
#867
Postat 30 December 2009 - 11:21 AM
pana la urma poti sa-ti iei masina cu roto si mai investesti dupa intr-un pullstart care e 80 de lei si vezi care iti convine mai mult.
#868
Postat 30 December 2009 - 01:52 PM
prisi, la Dec 30 2009, 11:21 AM, a spus:
pana la urma poti sa-ti iei masina cu roto si mai investesti dupa intr-un pullstart care e 80 de lei si vezi care iti convine mai mult.
nu inteleg de ce este mai bine pt motor cu pullstart ?? stie el ca are in spate pullstart... e mai fericit ? :rolleyes: :D
nu este o masina de competitie, trebuie sa fie comod la pornire pt distractie.
#869
Postat 30 December 2009 - 02:24 PM
2.rulmentul unisens se uzeaza mult mai repede cu roto.
3.arborele si biela sunt fortate mult mai mult cu roto.
si ar mai fi cateva detalii care nu prea conteaza daca nu te gandesti la fiabilitatea in timp a motorului.
eu al pullstartul meu nu am mai umblat de jumatate de an sau mai bine,deci daca e bine pus la punct nu sare arcul sau se rupe sfoara.
acum fiecare e liber sa aleaga ce vrea si ce ii place mai mult.
Aceasta postare a fost editata de prisi: 30 December 2009 - 02:26 PM