Modelism - RHC Forum: HPI Savage Monster Truck - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 201 Pagini +
  • « Prima
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • Ultima »

HPI Savage Monster Truck Discutii,probleme,rezolvari,tips and tricks Evaluare topic: -----

#811 Useril este offline   Dani 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 308
  • Inregistrat: 20-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti Dr.Taberei
  • Interests:RC, IT , AUTO

Postat 23 November 2009 - 12:05 PM

nu este o noutate... sunt multi care le-au facut pe benzina, sau stellerrc a facut un super twin engine daca cauti pe youtube gasesti.
HPI Sprint 2 Sport DRIFT
0

#812 Useril este offline   ansman 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 544
  • Inregistrat: 07-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani
  • Interests:modelism

Postat 24 November 2009 - 09:16 AM

Multumesc de raspunsuri si cred ca am sa raman la varianta din fabrica petru ca am desfacut savage-ul si vreau sa zic ca toate planetarele sunt rasucite.

Aceasta postare a fost editata de ansman: 24 November 2009 - 09:18 AM

0

#813 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 26 November 2009 - 09:14 AM

Vezi postareaansman, la Nov 24 2009, 10:16 AM, a spus:

Multumesc de raspunsuri si cred ca am sa raman la varianta din fabrica petru ca am desfacut savage-ul si vreau sa zic ca toate planetarele sunt rasucite.


Pune planetare H duty, ca altfel o sa le schimbi mereu.
De asemenea daca nu ai pune si coroana si pinionul de atac de la diferentiale tot h duty ca si cardanele de altfel

You can go faster... I can go anywhere !

0

#814 Useril este offline   ansman 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 544
  • Inregistrat: 07-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani
  • Interests:modelism

Postat 01 December 2009 - 11:30 PM

Ce parere aveti despre sasiul din carbon pentru savi? (LOW CG CHASSIS GRAPHITE) Se merita banii sau distruge?
0

#815 Useril este offline   cornel-b 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 276
  • Inregistrat: 04-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 December 2009 - 10:42 AM

Vezi postareaansman, la Dec 1 2009, 11:30 PM, a spus:

Ce parere aveti despre sasiul din carbon pentru savi? (LOW CG CHASSIS GRAPHITE) Se merita banii sau distruge?

depinde de ce vrei sa faci cu al tau savi......daca il folosesti pentru joaca nu se merita....in opinia mea sunt cativa dolari ( 90 si ceva parca) cheltuiti inutil
0

#816 Useril este offline   cipri_tezaur 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 875
  • Inregistrat: 06-May 09
  • Gender:Male
  • Location:dej

Postat 02 December 2009 - 06:43 PM

am achizitionat un savage si are clopot de 15 as vrea sa pun unu de 13 va rog sami ziceti daca e ok
si inca ceva am de ales sa pun pe motor ambreiaj de HPI din aluminiu sau ambreiaj normal care e mai bun?
0

#817 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 02 December 2009 - 07:53 PM

Vezi postareacipri_tezaur, la Dec 2 2009, 07:43 PM, a spus:

am achizitionat un savage si are clopot de 15 as vrea sa pun unu de 13 va rog sami ziceti daca e ok
si inca ceva am de ales sa pun pe motor ambreiaj de HPI din aluminiu sau ambreiaj normal care e mai bun?



Cu clopot de 13 o sa ai forta mare, ai grije la diferentiale, cardane, planetare.
Am 47 cu 19 si motor F4.6 folosesc ambreiajul stoc(ca mai am de rezerva) si sunt multumit.

You can go faster... I can go anywhere !

0

#818 Useril este offline   cornel-b 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 276
  • Inregistrat: 04-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 December 2009 - 08:56 PM

Vezi postareacipri_tezaur, la Dec 2 2009, 06:43 PM, a spus:

am achizitionat un savage si are clopot de 15 as vrea sa pun unu de 13 va rog sami ziceti daca e ok
si inca ceva am de ales sa pun pe motor ambreiaj de HPI din aluminiu sau ambreiaj normal care e mai bun?

ce spur ai ? s-ar putea ca sa fie prea mic un clopot de 13 ( ca diametru) si o sa ai probleme cu reglajul distantei dintre clopot si spur
un clopot mai mic inseamna o uzura mai mare a motorului in timp, o sa stea mai mult timp la turatii ridicate fata de un raport "clasic"

Aceasta postare a fost editata de cornel-b: 02 December 2009 - 08:57 PM

0

#819 Useril este offline   cipri_tezaur 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 875
  • Inregistrat: 06-May 09
  • Gender:Male
  • Location:dej

Postat 02 December 2009 - 09:21 PM

Vezi postareacornel-b, la Dec 2 2009, 09:56 PM, a spus:

ce spur ai ? s-ar putea ca sa fie prea mic un clopot de 13 ( ca diametru) si o sa ai probleme cu reglajul distantei dintre clopot si spur
un clopot mai mic inseamna o uzura mai mare a motorului in timp, o sa stea mai mult timp la turatii ridicate fata de un raport "clasic"

multumesc tuturor am luat la cunostinta si am rezolvat
0

#820 Useril este offline   nuclearul-vio 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 200
  • Inregistrat: 07-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 03 December 2009 - 09:09 AM

Neata
Oare de ce se topeste spurul in zona axului???? cand se duce ferodoul.
Ar trebui sa patineze spurul acolo si gata ....nu sa se topeasca spurul la ax acolo . Spurul ala normal de plastic are o bucsa acolo de ce nu or fi facut bucsa aia pentru tot axul , ea este doar pe partea cu arcul de compresie .
Cred ca o sa incerc sa pun bucsa pentru tot axul la unul dintre spururile pe care le am stricat.

Sa nu ma luati cu " dece nu ti pui spur metalic "
0

#821 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 06 December 2009 - 12:58 PM

pai cand patineaza spurul inseamna ca exista si frecare intre spur si ax=>ca se incalzeste si se topeste.
If it is to be it is up to me
0

#822 Useril este offline   nuclearul-vio 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 200
  • Inregistrat: 07-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 08 December 2009 - 04:22 PM

Dupa vreo 1 ora de munca am reusit si am bucsat un spur mai vechi pentru tot axul cu bucsa de bronz exact ca aia din fabrica .
Acum sa vedem nu cat tine ..sa vedem daca rezista macar o tura cu masina .
0

#823 Useril este offline   bingoo 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 12
  • Inregistrat: 20-September 09

Postat 08 December 2009 - 10:00 PM

Buna seara,
Sunt un posesor de E-Savage :blink: care s-a incumetat la urmatorul proiect.Sa stiti ca nu e doar de bling-bling teava este pe "u" si este 3mm grosime (ma mir ca este usoara ca fulgul).Bine intelese cine vrea se poate realiza din orice fel de teava mai putin pe "i."Sursa de inspiratie CK lui Kitty(scuze..).
@ienci :din ce motor ai facut winch-ul ca vreau si io :blink: .....
Materiale:
-teava 1 m pe u
-fierastrau electric (iti ia un an cu panza)
-bormasina electrica si suruburi piulit etc.
-spray alb (depinde de preferinte)
-(optional)niste oja pe care sa dai peste suruburi ca sa nu se desfaca in timp
Iar din plictiseala i-am pus in bot niste greutati (de alea de plumb pescaresti) deoarece e foarte greu de spate E-Savage-ul si la jump-uri e naspa
Ps. Scuzati claritatea pozelor(aparat foro mai prost decat al meu n-am vazut)

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC00423.JPG
  • Imagine atasata: DSC00422.JPG
  • Imagine atasata: DSC00424.JPG
  • Imagine atasata: DSC00425.JPG

0

#824 Useril este offline   wipeout 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 83
  • Inregistrat: 05-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Constanta; in prezent in Bucuresti

Postat 09 December 2009 - 02:17 PM

Vezi postareabingoo, la Dec 8 2009, 10:00 PM, a spus:

Buna seara,
Sunt un posesor de E-Savage :rolleyes: care s-a incumetat la urmatorul proiect.Sa stiti ca nu e doar de bling-bling teava este pe "u" si este 3mm grosime (ma mir ca este usoara ca fulgul).Bine intelese cine vrea se poate realiza din orice fel de teava mai putin pe "i."Sursa de inspiratie CK lui Kitty(scuze..).
@ienci :din ce motor ai facut winch-ul ca vreau si io ^_^ .....
Materiale:
-teava 1 m pe u
-fierastrau electric (iti ia un an cu panza)
-bormasina electrica si suruburi piulit etc.
-spray alb (depinde de preferinte)
-(optional)niste oja pe care sa dai peste suruburi ca sa nu se desfaca in timp
Iar din plictiseala i-am pus in bot niste greutati (de alea de plumb pescaresti) deoarece e foarte greu de spate E-Savage-ul si la jump-uri e naspa
Ps. Scuzati claritatea pozelor(aparat foro mai prost decat al meu n-am vazut)


Salut,

Din cate vad, incerci sa fabrici un rollcage pentru masina. Eu nu-mi dau seama cum se prinde fiindca din poze pare ca se sprijina pe caroserie. Daca asa este atunci nu prea rezolvi mare lucru cu el fiindca un rollcage ar trebui sa se fixeze pe componentele structurale fixe ale masinii adica pe sasiu in cazul nostru.
Bumper-ul din fata nu-mi dau seama cum vine, pare ca e prins direct pe bumperul din plastic, in cazul asta nu aduce imbunatatiri din punct de vedere al protectiei.
Daca dai mai multe detalii cu ceea ce vrei sa obtii atunci cred ca vei primi si sfaturi utile.
Plumbii in masina nu stiu cat rost au sincer fiindca in mod normal poti modifica atitudinea masinii in aer prin controlul acceleratiei si a franei. Nu stiu cat de sensibil este un E-Savage la genul asta de control asa ca poate altcineva cu E-savage te va lamuri mai bine.

Multa bafta.

HPI Savage Flux
0

#825 Useril este offline   bingoo 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 12
  • Inregistrat: 20-September 09

Postat 09 December 2009 - 09:56 PM

Mersi de informatii,
nu bumper-ul e mai mult de laterale in legaturas cu protectia....in principiu am avut ca pe el voi monta un winch, proiectoare.. Sincer,idea nu este prea mult de rollcage cat de schimbarea stilului....
0

#826 Useril este offline   Dani 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 308
  • Inregistrat: 20-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti Dr.Taberei
  • Interests:RC, IT , AUTO

Postat 10 December 2009 - 01:59 AM

Vezi postareabingoo, la Dec 9 2009, 09:56 PM, a spus:

Mersi de informatii,
nu bumper-ul e mai mult de laterale in legaturas cu protectia....in principiu am avut ca pe el voi monta un winch, proiectoare.. Sincer,idea nu este prea mult de rollcage cat de schimbarea stilului....


cel mai tare :) :)
HPI Sprint 2 Sport DRIFT
0

#827 Useril este offline   ady23 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 06-October 07
  • Gender:Not Telling

Postat 10 December 2009 - 08:20 PM

Cine ma ajuta si pe mine cu un cod de comanda pentru un jiglor cel opus celui de relanti(cel galben de alama) la un motor k 5,9 . Multumesc.
0

#828 Useril este offline   filaman 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 12
  • Inregistrat: 04-November 09
  • Gender:Male
  • Location:timisoara

Postat 10 December 2009 - 09:22 PM

de ce nu te duci pe pagina celor de HPI si dai jos de acolo un manual cu toata masinuta bucati bucatele , la care vei avea si codurile chiar pe fiecare piesa in parte

oricum am sa iti caut codul exact si am sa si postez
bafta

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 15282_jigler.jpg
  • Imagine atasata: 15263__jigler.jpg
  • Imagine atasata: 15285__jigler.jpg
  • Imagine atasata: 15264__jigler.gif

0

#829 Useril este offline   filaman 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 12
  • Inregistrat: 04-November 09
  • Gender:Male
  • Location:timisoara

Postat 10 December 2009 - 09:46 PM

uite aici ai si codurile aferente jiglerelor , te uiti si alegi ce ai nevoie
te duci pe pagina producatorului HPI si acolo ai o fereastra unde introduci codul si vezi , sper sa te descurci

15282 , 15285 , 15264 , 15263

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 15264_01.jpg

0

#830 Useril este offline   ady23 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 06-October 07
  • Gender:Not Telling

Postat 11 December 2009 - 07:37 PM

Multumes pentru raspuns.
0

#831 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

Postat 12 December 2009 - 02:54 AM

Am si eu o intrebare dragi colegi modelisti.
Din experienta voastra se merita la un Savage upgrade de la servo-ul standard de directie SF-5 la un BLUE BIRD BMS-620 MG High Torque Servo cu angrenaj metalic ?
Dupa datele tehnice ca si cuplu servourile sunt asemanatoare.

Sau mai degraba la un Servo MG946R 13 kg ?

Nu folosesc masina la curse ci doar la distractie pe offroad si parcari.

Multumesc anticipat.
HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#832 Useril este offline   nuclearul-vio 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 200
  • Inregistrat: 07-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 13 December 2009 - 07:59 PM

Dar dvs ati avut standard SF5 ??? Eu stiu ca standard este SF 2 , si daca este asa cu SF2 sigur ca se merita , eu chiar ma intreb cum a rezistat pana acum .Repet daca esre SF2.
Eu am acum provizoriu un Hitec 645MG de 12kg si parca tot nu vireaza cum trebuie pe loc si chiar si in mers, am si cauciucurile alea Bronz.
0

#833 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 13 December 2009 - 08:05 PM

Pe linga servo conteaza si alimentarea:una e sa alimentezi de la 4 acumulatori si alta este sa folosesti pack de 5 acumulatori. Cu acesta din urma se misca mai bine.

You can go faster... I can go anywhere !

0

#834 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

Postat 14 December 2009 - 02:01 PM

Imi cer scuze. Am uitat sa mentionez ca am Savage Flux si a venit cu SF-5 din fabrica.
Alimentarea servo-ului vin din ESC si sincer sa spun nu stiu daca scoate 4.8V sau 6V.
In orice caz ei se tot lauda ca SF-5'ul de pe Flux are 8.9kg la 6V deci probabil ca si esc-ul da 6V.

Oricum ... daca nici cu un Hitec de 12kg nu vireaza cum trebuie inseamna ca nici nu are rost sa ma uit la BMS-620.

Multumesc de raspunsuri.
HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#835 Useril este offline   wipeout 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 83
  • Inregistrat: 05-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Constanta; in prezent in Bucuresti

Postat 15 December 2009 - 08:16 AM

Vezi postareaelbutchos, la Dec 12 2009, 02:54 AM, a spus:

Am si eu o intrebare dragi colegi modelisti.
Din experienta voastra se merita la un Savage upgrade de la servo-ul standard de directie SF-5 la un BLUE BIRD BMS-620 MG High Torque Servo cu angrenaj metalic ?
Dupa datele tehnice ca si cuplu servourile sunt asemanatoare.

Sau mai degraba la un Servo MG946R 13 kg ?

Nu folosesc masina la curse ci doar la distractie pe offroad si parcari.

Multumesc anticipat.


Salut,

Am si eu aceeasi masina si nu am simtit nevoia unui servo mai puternic in conditii de rulare pentru distractie (pentru asta e si facuta masina).
Nu stiu cum s-ar comporta cu acele servo-uri despre care spui dar nu vad o urgenta in a-l schimba pe cel stock.
Cele mai bune 'upgrade-uri" sunt kit-ul de conexiune la calculator pentru programarea ESC-ului, baterii LiPo 3s 11.1v de buna calitate si o statie pe 2.4 Ghz.
Recomand sa inlocuiesti zeama standard din amortizoare cu ulei siliconic de 30WT iar in diferentiale poti baga vaselina siliconica de 100k in ambele sau 100k in fata si 30k in spate.
Tu ai intrebat de servo dar m-am gandit sa impart si restul parerilor mele

Have fun !!

HPI Savage Flux
0

#836 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

Postat 15 December 2009 - 08:40 PM

Vezi postareawipeout, la Dec 15 2009, 08:16 AM, a spus:

Salut,

Am si eu aceeasi masina si nu am simtit nevoia unui servo mai puternic in conditii de rulare pentru distractie (pentru asta e si facuta masina).
Nu stiu cum s-ar comporta cu acele servo-uri despre care spui dar nu vad o urgenta in a-l schimba pe cel stock.
Cele mai bune 'upgrade-uri" sunt kit-ul de conexiune la calculator pentru programarea ESC-ului, baterii LiPo 3s 11.1v de buna calitate si o statie pe 2.4 Ghz.
Recomand sa inlocuiesti zeama standard din amortizoare cu ulei siliconic de 30WT iar in diferentiale poti baga vaselina siliconica de 100k in ambele sau 100k in fata si 30k in spate.
Tu ai intrebat de servo dar m-am gandit sa impart si restul parerilor mele

Have fun !!


Multumesc de sfaturi Wipeout.
Sper sa vina Mosu' cu o statie pe 2.4GHz. Baterii am doar 2S. Sunt speriat ca de bombe de 3S, nu de alta dar am vazut ca la multi s-a ars ESC-ul din cauza curentilor care vin inapoi la franare. In amortizoare si diferentiale inca nu ma bag.

Ciudat ca dupa un timp relativ scurt ( si rulata numai cu 2S ) m-i s-a dus roata de antimoniu 18-23 din transmisie.

In concluzie se pare ca raman tot cu servo-ul stock.
Multumesc inca o data pentru raspunsuri.

P.S. Wipeout ai vreun filmulet cu masina?

Aceasta postare a fost editata de elbutchos: 15 December 2009 - 08:41 PM

HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#837 Useril este offline   ansman 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 544
  • Inregistrat: 07-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani
  • Interests:modelism

Postat 15 December 2009 - 10:31 PM

Am si eu o intrebare: Cine are pe acasa manualul de instalare sau instructiunile pentru acest kit "87245 - SAVAGE SUSPENSION CONVERSION SET "? As vrea si eu o copie. Cine are si vrea sa imi trimita elvismisu@yahoo.com Multumesc!

Aceasta postare a fost editata de ansman: 15 December 2009 - 10:33 PM

0

#838 Useril este offline   wipeout 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 83
  • Inregistrat: 05-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Constanta; in prezent in Bucuresti

Postat 15 December 2009 - 11:16 PM

Vezi postareaelbutchos, la Dec 15 2009, 08:40 PM, a spus:

Multumesc de sfaturi Wipeout.
Sper sa vina Mosu' cu o statie pe 2.4GHz. Baterii am doar 2S. Sunt speriat ca de bombe de 3S, nu de alta dar am vazut ca la multi s-a ars ESC-ul din cauza curentilor care vin inapoi la franare. In amortizoare si diferentiale inca nu ma bag.

Ciudat ca dupa un timp relativ scurt ( si rulata numai cu 2S ) m-i s-a dus roata de antimoniu 18-23 din transmisie.

In concluzie se pare ca raman tot cu servo-ul stock.
Multumesc inca o data pentru raspunsuri.

P.S. Wipeout ai vreun filmulet cu masina?


Si eu am zis la inceput ca 3S sunt bombe .... si chiar sunt !!!! dar intr-un sens bun fiindca se comporta incredibil masina cu ele.
Dupa cum am zis este necesar castle link fiindca am programat ESC-ul sa faca 30% punch control si sa nu fie atat de brutal la accelerari bruste si am redus frana la 40% ca sa fie mai controlabila. Ce ai auzit tu de ESC-uri arse la franare... sunt din cauza bateriilor proaste; mai exact baterii care nu furnizeaza rata C de descarcare necesara chiar daca pe etichete scrice 25C sau 30C. Daca nu furnizeaza in mod constant acel curent de aprox 120A...poti arde ESC-ul la sarcini bruste(accelerare sau franare). Eu folosesc niste LRP-uri 3S de cu rata de descarcare de 35C... LRP fac baterii foarte bune chiar daca mai scumpe dar care merita. Nu-ti fie frica de 3S-uri, daca setezi ESC-ul corect se va comporta impecabil si vei descoperi ca masina poate face chestii incredibile.
Filme nu am dar e posibil sa fi filmat cineva cand faceam backflip-uri in weekend .... pe 3S ;) , daca fac rost de el ti-l dau.

Have fun !!

HPI Savage Flux
0

#839 Useril este offline   ansman 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 544
  • Inregistrat: 07-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani
  • Interests:modelism

Postat 16 December 2009 - 10:39 PM

Nimeni nu a facut conversie la savi?
0

#840 Useril este offline   diesel1.4 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 661
  • Inregistrat: 13-March 08

Postat 17 December 2009 - 02:16 PM

Nu, pentru ca se pare ca e proasta (mai proasta ca ideea de a pune reverse) :wacko:
MOTOSPORT RACING TEAM
XRAY XT8, GRP .28 truggy Mario Rossi tuned, Hitec HV servos, Panther Gator tires, Spektrum DX3R, Jammin Big Bores
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
0

Arata acest topic


  • 201 Pagini +
  • « Prima
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

72 useri citesc topicul
0 membri, 72 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro