HPI Savage Monster Truck Discutii,probleme,rezolvari,tips and tricks
#813
Postat 26 November 2009 - 09:14 AM
ansman, la Nov 24 2009, 10:16 AM, a spus:
Pune planetare H duty, ca altfel o sa le schimbi mereu.
De asemenea daca nu ai pune si coroana si pinionul de atac de la diferentiale tot h duty ca si cardanele de altfel
You can go faster... I can go anywhere !
#815
Postat 02 December 2009 - 10:42 AM
ansman, la Dec 1 2009, 11:30 PM, a spus:
depinde de ce vrei sa faci cu al tau savi......daca il folosesti pentru joaca nu se merita....in opinia mea sunt cativa dolari ( 90 si ceva parca) cheltuiti inutil
#817
Postat 02 December 2009 - 07:53 PM
cipri_tezaur, la Dec 2 2009, 07:43 PM, a spus:
si inca ceva am de ales sa pun pe motor ambreiaj de HPI din aluminiu sau ambreiaj normal care e mai bun?
Cu clopot de 13 o sa ai forta mare, ai grije la diferentiale, cardane, planetare.
Am 47 cu 19 si motor F4.6 folosesc ambreiajul stoc(ca mai am de rezerva) si sunt multumit.
You can go faster... I can go anywhere !
#818
Postat 02 December 2009 - 08:56 PM
cipri_tezaur, la Dec 2 2009, 06:43 PM, a spus:
si inca ceva am de ales sa pun pe motor ambreiaj de HPI din aluminiu sau ambreiaj normal care e mai bun?
ce spur ai ? s-ar putea ca sa fie prea mic un clopot de 13 ( ca diametru) si o sa ai probleme cu reglajul distantei dintre clopot si spur
un clopot mai mic inseamna o uzura mai mare a motorului in timp, o sa stea mai mult timp la turatii ridicate fata de un raport "clasic"
Aceasta postare a fost editata de cornel-b: 02 December 2009 - 08:57 PM
#819
Postat 02 December 2009 - 09:21 PM
cornel-b, la Dec 2 2009, 09:56 PM, a spus:
un clopot mai mic inseamna o uzura mai mare a motorului in timp, o sa stea mai mult timp la turatii ridicate fata de un raport "clasic"
multumesc tuturor am luat la cunostinta si am rezolvat
#820
Postat 03 December 2009 - 09:09 AM
Oare de ce se topeste spurul in zona axului???? cand se duce ferodoul.
Ar trebui sa patineze spurul acolo si gata ....nu sa se topeasca spurul la ax acolo . Spurul ala normal de plastic are o bucsa acolo de ce nu or fi facut bucsa aia pentru tot axul , ea este doar pe partea cu arcul de compresie .
Cred ca o sa incerc sa pun bucsa pentru tot axul la unul dintre spururile pe care le am stricat.
Sa nu ma luati cu " dece nu ti pui spur metalic "
#822
Postat 08 December 2009 - 04:22 PM
Acum sa vedem nu cat tine ..sa vedem daca rezista macar o tura cu masina .
#823
Postat 08 December 2009 - 10:00 PM
Sunt un posesor de E-Savage :blink: care s-a incumetat la urmatorul proiect.Sa stiti ca nu e doar de bling-bling teava este pe "u" si este 3mm grosime (ma mir ca este usoara ca fulgul).Bine intelese cine vrea se poate realiza din orice fel de teava mai putin pe "i."Sursa de inspiratie CK lui Kitty(scuze..).
@ienci :din ce motor ai facut winch-ul ca vreau si io :blink: .....
Materiale:
-teava 1 m pe u
-fierastrau electric (iti ia un an cu panza)
-bormasina electrica si suruburi piulit etc.
-spray alb (depinde de preferinte)
-(optional)niste oja pe care sa dai peste suruburi ca sa nu se desfaca in timp
Iar din plictiseala i-am pus in bot niste greutati (de alea de plumb pescaresti) deoarece e foarte greu de spate E-Savage-ul si la jump-uri e naspa
Ps. Scuzati claritatea pozelor(aparat foro mai prost decat al meu n-am vazut)
#824
Postat 09 December 2009 - 02:17 PM
bingoo, la Dec 8 2009, 10:00 PM, a spus:
Sunt un posesor de E-Savage :rolleyes: care s-a incumetat la urmatorul proiect.Sa stiti ca nu e doar de bling-bling teava este pe "u" si este 3mm grosime (ma mir ca este usoara ca fulgul).Bine intelese cine vrea se poate realiza din orice fel de teava mai putin pe "i."Sursa de inspiratie CK lui Kitty(scuze..).
@ienci :din ce motor ai facut winch-ul ca vreau si io ^_^ .....
Materiale:
-teava 1 m pe u
-fierastrau electric (iti ia un an cu panza)
-bormasina electrica si suruburi piulit etc.
-spray alb (depinde de preferinte)
-(optional)niste oja pe care sa dai peste suruburi ca sa nu se desfaca in timp
Iar din plictiseala i-am pus in bot niste greutati (de alea de plumb pescaresti) deoarece e foarte greu de spate E-Savage-ul si la jump-uri e naspa
Ps. Scuzati claritatea pozelor(aparat foro mai prost decat al meu n-am vazut)
Salut,
Din cate vad, incerci sa fabrici un rollcage pentru masina. Eu nu-mi dau seama cum se prinde fiindca din poze pare ca se sprijina pe caroserie. Daca asa este atunci nu prea rezolvi mare lucru cu el fiindca un rollcage ar trebui sa se fixeze pe componentele structurale fixe ale masinii adica pe sasiu in cazul nostru.
Bumper-ul din fata nu-mi dau seama cum vine, pare ca e prins direct pe bumperul din plastic, in cazul asta nu aduce imbunatatiri din punct de vedere al protectiei.
Daca dai mai multe detalii cu ceea ce vrei sa obtii atunci cred ca vei primi si sfaturi utile.
Plumbii in masina nu stiu cat rost au sincer fiindca in mod normal poti modifica atitudinea masinii in aer prin controlul acceleratiei si a franei. Nu stiu cat de sensibil este un E-Savage la genul asta de control asa ca poate altcineva cu E-savage te va lamuri mai bine.
Multa bafta.
HPI Savage Flux
#826
Postat 10 December 2009 - 01:59 AM
bingoo, la Dec 9 2009, 09:56 PM, a spus:
nu bumper-ul e mai mult de laterale in legaturas cu protectia....in principiu am avut ca pe el voi monta un winch, proiectoare.. Sincer,idea nu este prea mult de rollcage cat de schimbarea stilului....
cel mai tare :) :)
#831
Postat 12 December 2009 - 02:54 AM
Din experienta voastra se merita la un Savage upgrade de la servo-ul standard de directie SF-5 la un BLUE BIRD BMS-620 MG High Torque Servo cu angrenaj metalic ?
Dupa datele tehnice ca si cuplu servourile sunt asemanatoare.
Sau mai degraba la un Servo MG946R 13 kg ?
Nu folosesc masina la curse ci doar la distractie pe offroad si parcari.
Multumesc anticipat.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
#832
Postat 13 December 2009 - 07:59 PM
Eu am acum provizoriu un Hitec 645MG de 12kg si parca tot nu vireaza cum trebuie pe loc si chiar si in mers, am si cauciucurile alea Bronz.
#834
Postat 14 December 2009 - 02:01 PM
Alimentarea servo-ului vin din ESC si sincer sa spun nu stiu daca scoate 4.8V sau 6V.
In orice caz ei se tot lauda ca SF-5'ul de pe Flux are 8.9kg la 6V deci probabil ca si esc-ul da 6V.
Oricum ... daca nici cu un Hitec de 12kg nu vireaza cum trebuie inseamna ca nici nu are rost sa ma uit la BMS-620.
Multumesc de raspunsuri.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
#835
Postat 15 December 2009 - 08:16 AM
elbutchos, la Dec 12 2009, 02:54 AM, a spus:
Din experienta voastra se merita la un Savage upgrade de la servo-ul standard de directie SF-5 la un BLUE BIRD BMS-620 MG High Torque Servo cu angrenaj metalic ?
Dupa datele tehnice ca si cuplu servourile sunt asemanatoare.
Sau mai degraba la un Servo MG946R 13 kg ?
Nu folosesc masina la curse ci doar la distractie pe offroad si parcari.
Multumesc anticipat.
Salut,
Am si eu aceeasi masina si nu am simtit nevoia unui servo mai puternic in conditii de rulare pentru distractie (pentru asta e si facuta masina).
Nu stiu cum s-ar comporta cu acele servo-uri despre care spui dar nu vad o urgenta in a-l schimba pe cel stock.
Cele mai bune 'upgrade-uri" sunt kit-ul de conexiune la calculator pentru programarea ESC-ului, baterii LiPo 3s 11.1v de buna calitate si o statie pe 2.4 Ghz.
Recomand sa inlocuiesti zeama standard din amortizoare cu ulei siliconic de 30WT iar in diferentiale poti baga vaselina siliconica de 100k in ambele sau 100k in fata si 30k in spate.
Tu ai intrebat de servo dar m-am gandit sa impart si restul parerilor mele
Have fun !!
HPI Savage Flux
#836
Postat 15 December 2009 - 08:40 PM
wipeout, la Dec 15 2009, 08:16 AM, a spus:
Am si eu aceeasi masina si nu am simtit nevoia unui servo mai puternic in conditii de rulare pentru distractie (pentru asta e si facuta masina).
Nu stiu cum s-ar comporta cu acele servo-uri despre care spui dar nu vad o urgenta in a-l schimba pe cel stock.
Cele mai bune 'upgrade-uri" sunt kit-ul de conexiune la calculator pentru programarea ESC-ului, baterii LiPo 3s 11.1v de buna calitate si o statie pe 2.4 Ghz.
Recomand sa inlocuiesti zeama standard din amortizoare cu ulei siliconic de 30WT iar in diferentiale poti baga vaselina siliconica de 100k in ambele sau 100k in fata si 30k in spate.
Tu ai intrebat de servo dar m-am gandit sa impart si restul parerilor mele
Have fun !!
Multumesc de sfaturi Wipeout.
Sper sa vina Mosu' cu o statie pe 2.4GHz. Baterii am doar 2S. Sunt speriat ca de bombe de 3S, nu de alta dar am vazut ca la multi s-a ars ESC-ul din cauza curentilor care vin inapoi la franare. In amortizoare si diferentiale inca nu ma bag.
Ciudat ca dupa un timp relativ scurt ( si rulata numai cu 2S ) m-i s-a dus roata de antimoniu 18-23 din transmisie.
In concluzie se pare ca raman tot cu servo-ul stock.
Multumesc inca o data pentru raspunsuri.
P.S. Wipeout ai vreun filmulet cu masina?
Aceasta postare a fost editata de elbutchos: 15 December 2009 - 08:41 PM
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
#837
Postat 15 December 2009 - 10:31 PM
Aceasta postare a fost editata de ansman: 15 December 2009 - 10:33 PM
#838
Postat 15 December 2009 - 11:16 PM
elbutchos, la Dec 15 2009, 08:40 PM, a spus:
Sper sa vina Mosu' cu o statie pe 2.4GHz. Baterii am doar 2S. Sunt speriat ca de bombe de 3S, nu de alta dar am vazut ca la multi s-a ars ESC-ul din cauza curentilor care vin inapoi la franare. In amortizoare si diferentiale inca nu ma bag.
Ciudat ca dupa un timp relativ scurt ( si rulata numai cu 2S ) m-i s-a dus roata de antimoniu 18-23 din transmisie.
In concluzie se pare ca raman tot cu servo-ul stock.
Multumesc inca o data pentru raspunsuri.
P.S. Wipeout ai vreun filmulet cu masina?
Si eu am zis la inceput ca 3S sunt bombe .... si chiar sunt !!!! dar intr-un sens bun fiindca se comporta incredibil masina cu ele.
Dupa cum am zis este necesar castle link fiindca am programat ESC-ul sa faca 30% punch control si sa nu fie atat de brutal la accelerari bruste si am redus frana la 40% ca sa fie mai controlabila. Ce ai auzit tu de ESC-uri arse la franare... sunt din cauza bateriilor proaste; mai exact baterii care nu furnizeaza rata C de descarcare necesara chiar daca pe etichete scrice 25C sau 30C. Daca nu furnizeaza in mod constant acel curent de aprox 120A...poti arde ESC-ul la sarcini bruste(accelerare sau franare). Eu folosesc niste LRP-uri 3S de cu rata de descarcare de 35C... LRP fac baterii foarte bune chiar daca mai scumpe dar care merita. Nu-ti fie frica de 3S-uri, daca setezi ESC-ul corect se va comporta impecabil si vei descoperi ca masina poate face chestii incredibile.
Filme nu am dar e posibil sa fi filmat cineva cand faceam backflip-uri in weekend .... pe 3S ;) , daca fac rost de el ti-l dau.
Have fun !!
HPI Savage Flux
#840
Postat 17 December 2009 - 02:16 PM
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD