HPI Savage Monster Truck Discutii,probleme,rezolvari,tips and tricks
#752
Postat 17 September 2009 - 10:51 AM
Am reusit si eu sa stric 2 spururi in 1 sapt.
primul acela stock de pe masina , cred ca din cauza uzurii ambreaiajului de pe el a inceput sa se invarta in gol si apoi so raschetat tot ferodoul de acolo.Am incercat si am pus alt ferodou acolo ca aveam , l am lipit ca este autoadeziv , m am dat cu el 1 tura de pista si la fel distrus din nou.
Al doilea aveam un spur nou mai mare de 54 56 nu stiu exact , asta distrus in 100 de metrii cred ca l am strans prea rau si pur si simplu sa rupt.
Cred ca arcul ala de acolo nu mai este bun sau nu am idee. Mi am comandat arc nou si spur nou si ferodouri noi .Acum cand or veni sa le montez.
Va rog sa mi confirmati daca zic bine : strang piulita maxim si apoi dau inapoi 1 tura jumate .
Asa am facut si cu celelalte ce am gresit oare?? Ca fapt dupa ce strangeam la maxim piulita la arcul acela incercam sa misc de spur sa vedem daca patineaza si chiar strans la maxim tot patina putin .
O zi placuta tuturor
#753
Postat 17 September 2009 - 10:56 AM
nuclearul-vio, la Sep 17 2009, 11:51 AM, a spus:
Am reusit si eu sa stric 2 spururi in 1 sapt.
primul acela stock de pe masina , cred ca din cauza uzurii ambreaiajului de pe el a inceput sa se invarta in gol si apoi so raschetat tot ferodoul de acolo.Am incercat si am pus alt ferodou acolo ca aveam , l am lipit ca este autoadeziv , m am dat cu el 1 tura de pista si la fel distrus din nou.
Al doilea aveam un spur nou mai mare de 54 56 nu stiu exact , asta distrus in 100 de metrii cred ca l am strans prea rau si pur si simplu sa rupt.
Cred ca arcul ala de acolo nu mai este bun sau nu am idee. Mi am comandat arc nou si spur nou si ferodouri noi .Acum cand or veni sa le montez.
Va rog sa mi confirmati daca zic bine : strang piulita maxim si apoi dau inapoi 1 tura jumate .
Asa am facut si cu celelalte ce am gresit oare?? Ca fapt dupa ce strangeam la maxim piulita la arcul acela incercam sa misc de spur sa vedem daca patineaza si chiar strans la maxim tot patina putin .
O zi placuta tuturor
daca tin eu bine minte se desface 2 ture jumate,cel mai bine e sa verifici manualul,cred ca acolo iti zice sigur cum trebuie facut.eu la savagele meu asa am facut,am strans piulita la maxim si dupa aceea am desfacut piulita 2 ture jumate si nu am avut probleme deloc.e drept ca si motorul trebuie sa fie reglat cum trebuie daca l-ai demontata altfel iti manca spuru
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#754
Postat 17 September 2009 - 11:12 AM
"The spur gear should slip when firm pressure is applied.If the slipper clutch is too tight it may damage the drive
train. After running, if slipper clutch is too lose, tighten1/4 turn. Tighten locknut all the way. Loosen (1/2) turn."
You can go faster... I can go anywhere !
#755
Postat 17 September 2009 - 11:31 AM
#756
Postat 17 September 2009 - 09:33 PM
Isti, la Sep 17 2009, 12:31 PM, a spus:
E  simplu strans la maxim nu se refera sa strangi tu piulita ca inecatu' ci sa fie spirele arcului comprimate, apoi dai juma de tura inapoi. Eu asa fac si nu am distrus nimic pana acum.La savage e si cheia facuta de asa natura sa nu poti strange mult.
http://www.hpieurope...=en&partNo=Z950
Aceasta postare a fost editata de gabrielmarius: 17 September 2009 - 09:34 PM
HPI Savage X f 4.6
#757
Postat 17 September 2009 - 09:36 PM
Kitty, la Sep 17 2009, 11:56 AM, a spus:
Daca il desfaci 2 ture jumate sa fi sanatos nici nu mai pleaca  :)) tot surubul are 3-4 ture :D)
HPI Savage X f 4.6
#758
Postat 17 September 2009 - 11:02 PM
O sa i pun si acea saiba cum trebuie oricum mi am luat 2 bucati ca fiu sigur ca am cu ce sa ma dau ..ca daca oi strica un spur pun altul.
Concret nu spurul de strica cu ferodoul acela se face franjuri .
#759
Postat 17 September 2009 - 11:19 PM
Aceasta postare a fost editata de cornel-b: 17 September 2009 - 11:22 PM
#760
Postat 20 September 2009 - 11:02 AM
Necesar : Tabla inox 0.5mm, foarfece de tabla, banda dublu adeziva, ciocan, banda de izolat ... si ceva rabdare.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
#761
Postat 20 September 2009 - 05:01 PM
elbutchos, la Sep 20 2009, 12:02 PM, a spus:
Necesar : Tabla inox 0.5mm, foarfece de tabla, banda dublu adeziva, ciocan, banda de izolat ... si ceva rabdare.
ideea nu stiu daca e buna sau rea,am incercat cu un prieten sa facem anumite chestii din metal(aluminiu,inox etc) si problema e ca in momentul in care se loveste de ceva sau se rastoarna mai violent,tabla se deformeaza si ramane asa tensionat ceea ce nu e cred ca e prea bine pt caroserie,banuiesc ca de aceea se fac cojile din lexan,ca sa fie flexibile.acuma ma rog tu faci cujm crezi,eu doar am exprimat o opinie,cel mai bine observi in momentul in care te dai cu el si vezi ce se intampla
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#762
Postat 20 September 2009 - 09:37 PM
Problema cea mai mare nu o am la sarituri .... ci cand ma rastorn cu ea pe asfalt sau pietris. Se taraie si se roade lexanul.
Sper din toata inima la sarituri sa nu aterizez taman pe caroserie cu ea. Tabla e lipita de caroserie cu banda dublu adeziva. Daca se indoaie tare ... se va desprinde. Multumesc de avertizare.
Kitty, ai vreun filmulet cu crawler King-ul tau in actiune ?
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
#763
Postat 22 September 2009 - 09:33 AM
nuclearul-vio, la Sep 18 2009, 12:02 AM, a spus:
O sa i pun si acea saiba cum trebuie oricum mi am luat 2 bucati ca fiu sigur ca am cu ce sa ma dau ..ca daca oi strica un spur pun altul.
Concret nu spurul de strica cu ferodoul acela se face franjuri .
Acel arc se slabeste in timp,deci trebuie schimbat si el neaparat dupa o vreme fiindca nu mai lucreaza dupa carte si evident va duce la distrugerea spurului!
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#764
Postat 23 September 2009 - 12:51 PM
sandrei, la Sep 22 2009, 10:33 AM, a spus:
sincer am observat ca arcul acela se inmoaie dupa o vreme si eu nu am umblat la el niciodata de cand am cumparat masina .
drept dovada mi am cumparat si setul acela cu arc . Acum totul e nou acolo , inca nu am probat .
Ms Andrei
#767
Postat 30 September 2009 - 09:19 PM
E drept ca nu am facut altceva decit sa sarim in draci dar nici nu vreu sa iau un batiu dupa fiecare iesire.Ce batiu mai rezistent recomandati, cele de la HPI:
http://www.hpiracing...ducts/en/86399/ sunt mai rezistente ?
You can go faster... I can go anywhere !
#768
Postat 30 September 2009 - 10:09 PM
#769
Postat 01 October 2009 - 08:04 AM
Aterizarile le faceam pe toate rotile, sa aterizez doar pe rotile spate?
In cazul acesta nu ar mai da cu burtica de pamint.
Oricum batiu e spart in spate dreapta.
You can go faster... I can go anywhere !
#770
Postat 02 October 2009 - 09:34 AM
Chiar din cand in cand trebuie verificat deoarece se misca si cu el se misca si motorul cu clopot ducand la distrugerea spurului.
Aceasta postare a fost editata de Isti: 02 October 2009 - 09:36 AM
#771
Postat 02 October 2009 - 10:01 AM
Nu mai am incredere in HPI cu motto-ul lor "TOUGHER STRONGER FASTER" decit la faptul ca sunt rapide pentru un MT in rest... :)
You can go faster... I can go anywhere !
#772
Postat 03 October 2009 - 07:54 PM
Dan71, la Oct 2 2009, 11:01 AM, a spus:
Nu mai am incredere in HPI cu motto-ul lor "TOUGHER STRONGER FASTER" decit la faptul ca sunt rapide pentru un MT in rest... :rolleyes:
stai linistit ca in acel motto e jumate marketing,jumate adevar in sensul in care motorul e foarte rapid,dar foarte pretentios,e drept ca e puternic insa nu indistructibil,e clar ca vine din fabrica cu multe minusuri,insa de aceea cred eu e frumos modelismul,pe langa ce vine din fabrica,ai posibilitatea sa mai faci tu una alta,incat sa il aduci la un nivel multumitor pretentiilor fiecaruia
Aceasta postare a fost editata de Kitty: 03 October 2009 - 07:55 PM
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#773
Postat 05 October 2009 - 08:13 AM
#775
Postat 15 October 2009 - 02:16 PM
#776
Postat 22 October 2009 - 04:40 PM
d4nu17, la Oct 15 2009, 03:16 PM, a spus:
Iti recomand sa-ti cumperi doua , trei de rezerva... din experienta iti zic ;) si pinionul BEVEL GEAR 13 TOOTH si coroana de la diferential BEVEL GEAR 43 TOOTH.
Sau iti montezi direct setul SUPER HEAVY DUTY BEVEL GEAR 43T/13T SET , cam costa dar merita.
Atentie atunci cand faci jump-uri mai mari, in momentul cand aterizezi nu tine automodelul infranat. Asta mai poate fi o posibila cauza sa rupi dintii pinionului.
Aceasta postare a fost editata de navigator: 15 April 2021 - 08:07 AM
#777
Postat 23 October 2009 - 08:23 AM
Acum au scos MACHINED BULLETPROOF DIFF BEVEL GEAR 29T/9T SET .
http://www.hpieurope...n&partNo=102692
Cei cu Flux-uri au confirmat ca intr-adevar sunt bulletproof.
Din pacate trebuie schimbate si pe fata si pe spate din cauza raportului putin diferit fata de cele vechi.
Si sunt scumpeee :)
Aceasta postare a fost editata de elbutchos: 23 October 2009 - 08:26 AM
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
#778
Postat 23 October 2009 - 08:32 AM
Cele stoc au cedat dupa o ora de jumpuri :) , astea vad ca inca rezista.
You can go faster... I can go anywhere !
#779
Postat 23 October 2009 - 09:45 AM
elbutchos, la Oct 23 2009, 09:23 AM, a spus:
Acum au scos MACHINED BULLETPROOF DIFF BEVEL GEAR 29T/9T SET .
http://www.hpieurope...n&partNo=102692
Cei cu Flux-uri au confirmat ca intr-adevar sunt bulletproof.
Din pacate trebuie schimbate si pe fata si pe spate din cauza raportului putin diferit fata de cele vechi.
Si sunt scumpeee :)
e drept ca sunt scumpe dar sunt indestructibile.nu stiu ce material poate fi,insa nu am auzit pe nimeni sa se planga si cred ca isi merita banii
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#780
Postat 04 November 2009 - 08:16 PM
sunt si eu nou pe aici asa ca daca gresesc cu ceva va rog sa ma corectati
sunt detinatorul unui savage xl de 4 luni si am o mare problema
o pornesc si cind sa plec cu ea de pe loc sare din viteza
cind scad turatiile la motor intra in viteza, se vede ca si cum ar musca
apoi pleaca frumos iar cind dau putin in gura iar iese
ajutorrrrrrrr pls cine stie de ce si cum se poate rezolva
multumesc