Modelism - RHC Forum: HPI Savage Monster Truck - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 201 Pagini +
  • « Prima
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • Ultima »

HPI Savage Monster Truck Discutii,probleme,rezolvari,tips and tricks Evaluare topic: -----

#721 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 27 August 2009 - 07:11 PM

daca are rotostarter si a inecat motorul e f posibil sa se fi dat peste cap rulmentul.daca are pullstart e cam dubioasa treaba.
oricum trebuie desfacut si inspectat rulmentul.
If it is to be it is up to me
0

#722 Useril este offline   joint 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 17
  • Inregistrat: 06-August 08

Postat 28 August 2009 - 07:49 AM

salut,
am rotostarter;
daca incerc sa o pornesc imi invarte odata si apoi invarte in gol
daca desfac si invart direct de rulment pare ok , adica se blocheaza cand ajunge pistonul sus insa daca mai insist un pic scapa si face o tura intreaga .
0

#723 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 28 August 2009 - 08:12 AM

Vezi postareajoint, la Aug 28 2009, 08:49 AM, a spus:

salut,
am rotostarter;
daca incerc sa o pornesc imi invarte odata si apoi invarte in gol
daca desfac si invart direct de rulment pare ok , adica se blocheaza cand ajunge pistonul sus insa daca mai insist un pic scapa si face o tura intreaga .



asta este inca o boala la savage acel backplate al motorului prin care iese axul care invarte motorul,are un o-ring care este f slab si cedeaza foarte usor si pe acolo din motor ajunge ulei la rulment si de aceea scapa.ca sa nu schimbi rulmentul degeaba,da backplateul motorului jos si pune-l putin in benzina pt ca acel o-ring sa se umfle si sa nu mai permita ca uleiul din motor sa ajunga la rulment.eu asa am facut si deocamdata tine.insa daca mai face multe figuri motorul asta ii pun altul pt ca mi se pare ca e destul de pretentios si gingas acest motor

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#724 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

  Postat 28 August 2009 - 08:37 AM

Cam la cat timp se face intretinere la diferentialele de Savage ?
Am vazut ca la Savage merge pus ulei in diferentiale dar sunt atatea tipuri de uleiuri de diferite vascozitati.
Voi ce bagati ?

Multumesc anticipat.
HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#725 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 28 August 2009 - 08:41 AM

Vezi postareaelbutchos, la Aug 28 2009, 09:37 AM, a spus:

Cam la cat timp se face intretinere la diferentialele de Savage ?
Am vazut ca la Savage merge pus ulei in diferentiale dar sunt atatea tipuri de uleiuri de diferite vascozitati.
Voi ce bagati ?

Multumesc anticipat.



intretinerea o faci in functie de cate iesiri faci cu ea si ce faci cu ea.daca faci bashing si jumpuri la fiecare iesire ai putea sa ii faci o mica revizie,suruburi destranse,mizerie la rulmenti.eu in general faceam o revizie la 2-3 iesiri,vorbesc de savageul pe nitro,la cel eletric nu cred ca e asa mult de lucru si de revizuit unele sau altele.cu diferentialu nu te pot ajuta pt ca eu nu am pus niciodata ulei in diferentiale,doar vaselina si functioneaza foarte bine.

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#726 Useril este offline   joint 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 17
  • Inregistrat: 06-August 08

Postat 28 August 2009 - 09:21 AM

Vezi postareaKitty, la Aug 28 2009, 09:12 AM, a spus:

asta este inca o boala la savage acel backplate al motorului prin care iese axul care invarte motorul,are un o-ring care este f slab si cedeaza foarte usor si pe acolo din motor ajunge ulei la rulment si de aceea scapa.ca sa nu schimbi rulmentul degeaba,da backplateul motorului jos si pune-l putin in benzina pt ca acel o-ring sa se umfle si sa nu mai permita ca uleiul din motor sa ajunga la rulment.eu asa am facut si deocamdata tine.insa daca mai face multe figuri motorul asta ii pun altul pt ca mi se pare ca e destul de pretentios si gingas acest motor



am facut deja asta !!!
rulmentul e curat nu are pic de ulei pe el , nu patineaza pe acel ax al motorului !!!
0

#727 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 28 August 2009 - 09:41 AM

Vezi postareajoint, la Aug 28 2009, 10:21 AM, a spus:

am facut deja asta !!!
rulmentul e curat nu are pic de ulei pe el , nu patineaza pe acel ax al motorului !!!

pai ai dat jos rulmentul am inteles.da vezi ca motorul are un backplate asa arata http://www.wheelspin...pi/hpi-1426.jpg

si e prins in 4 suruburi cu cap imbus.desfaci acele 4 suruburi cu mare grija si vezi ca in biela ai un pin si un arc,ai grija ca cele doua sa nu le pierzi si bagi acel capac de motor in benzina pt ca garnitura aceea o-ring sa se umfle si sa etanseze.asa am facut eu

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#728 Useril este offline   joint 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 17
  • Inregistrat: 06-August 08

Postat 28 August 2009 - 09:52 AM

Vezi postareaKitty, la Aug 28 2009, 10:41 AM, a spus:

pai ai dat jos rulmentul am inteles.da vezi ca motorul are un backplate asa arata http://www.wheelspin...pi/hpi-1426.jpg

si e prins in 4 suruburi cu cap imbus.desfaci acele 4 suruburi cu mare grija si vezi ca in biela ai un pin si un arc,ai grija ca cele doua sa nu le pierzi si bagi acel capac de motor in benzina pt ca garnitura aceea o-ring sa se umfle si sa etanseze.asa am facut eu


ok , asta am inteles , merci pentru sfat ,
insa , daca acel rulmetul unisens este curat (l am dat jos l am curat)si tot nu invarte motorul , eu aici nu intelg ce si cum .

mai exista cumva un rulmet ce trebuie curatat in acel backplate ???? :wub:
0

#729 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 28 August 2009 - 03:22 PM

e rulmentul dat peste cap.l-ai fortat prea mult si acum bilele alea cilindrice nu mai tin in umarul de pe camasa rulmentului,sar peste.
exact aceeasi problema am avut-o si eu la savagele meu,nu incerca sa-l speli sau sa-l ungi ca tot degeaba,trebuie altu.
excludem varianta ca ar fisarit acel stift din interiorul axului ambielajului pentru ca ar fi facut daune majore in motor,prblema e de la rulment.
eu am renuntat la rotostart,pentru ca si cel cu sistem de blocare la inecarea motorului tot forteaza mult mai mult cand este inecat motorul.cel mai bine simti motorul cu pullstart,iar eu de 1 an cu pullstart nu am nici o batatura...bafta

Aceasta postare a fost editata de prisi: 28 August 2009 - 03:25 PM

If it is to be it is up to me
0

#730 Useril este offline   joint 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 17
  • Inregistrat: 06-August 08

Postat 28 August 2009 - 03:52 PM

Vezi postareaprisi, la Aug 28 2009, 04:22 PM, a spus:

e rulmentul dat peste cap.l-ai fortat prea mult si acum bilele alea cilindrice nu mai tin in umarul de pe camasa rulmentului,sar peste.
exact aceeasi problema am avut-o si eu la savagele meu,nu incerca sa-l speli sau sa-l ungi ca tot degeaba,trebuie altu.
excludem varianta ca ar fisarit acel stift din interiorul axului ambielajului pentru ca ar fi facut daune majore in motor,prblema e de la rulment.
eu am renuntat la rotostart,pentru ca si cel cu sistem de blocare la inecarea motorului tot forteaza mult mai mult cand este inecat motorul.cel mai bine simti motorul cu pullstart,iar eu de 1 an cu pullstart nu am nici o batatura...bafta



ok,
mai am un rulment unisens , o sa l schimb si va tin la curent ;

merci frumos ,
0

#731 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 02 September 2009 - 10:10 PM

La mine a fost oring-ul din backplate, rulmentul este OK.
Cu innecatul motorului... este ceva ce nu ar trebui sa se intample daca ai bujia corecta si motorul setat bine.

You can go faster... I can go anywhere !

0

#732 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 03 September 2009 - 11:46 PM

Din ciclul ce face omul cind bea bere si nu are ce face.... daca nu se termina berea fac si stopuri :ph34r:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 1.JPG

Aceasta postare a fost editata de Dan71: 03 September 2009 - 11:47 PM


You can go faster... I can go anywhere !

0

#733 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

  Postat 04 September 2009 - 08:07 AM

Ti-a iesit super. Felicitari.
Tot lanterna de 5 lei ai folosit pentru faruri ?
Ce iti pot spune din proprie experienta este sa muti cat mai in spate farurile .
Nu de alta dar daca se rastoarna masina si pica pe bumper sa nu-ti sara becurile de acolo.
HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#734 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 04 September 2009 - 08:40 AM

Vezi postareaelbutchos, la Sep 4 2009, 09:07 AM, a spus:

Ti-a iesit super. Felicitari.
Tot lanterna de 5 lei ai folosit pentru faruri ?
Ce iti pot spune din proprie experienta este sa muti cat mai in spate farurile .
Nu de alta dar daca se rastoarna masina si pica pe bumper sa nu-ti sara becurile de acolo.



Cele portocalii sunt de la o masinuta de a lui fimiu iar "proiectoarele" nu mai stiu de unde au aparut.
Oricum savi nu este masinuta de luminite, o sa cumpar alte bumpere astea cu beculete poate o sa reapara pe masina cind o sa iasa la "defilare" :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de Dan71: 04 September 2009 - 08:44 AM


You can go faster... I can go anywhere !

0

#735 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 05 September 2009 - 08:17 AM

Intrebare pentru posesorii de MT din Bucuresti: unde le plimbam, ceva locuri adecvate?
Parca nu are farmec cu mt-ul pe pista ,ceva prin Bucuresti ca mi-a expirat rovinieta la cea 1/1 :D

Aceasta postare a fost editata de Dan71: 05 September 2009 - 08:18 AM


You can go faster... I can go anywhere !

0

#736 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 05 September 2009 - 01:38 PM

Vezi postareaDan71, la Sep 5 2009, 09:17 AM, a spus:

Intrebare pentru posesorii de MT din Bucuresti: unde le plimbam, ceva locuri adecvate?
Parca nu are farmec cu mt-ul pe pista ,ceva prin Bucuresti ca mi-a expirat rovinieta la cea 1/1 :)



acuma depinde ce inseamna farmecul pt tine,pt ca e normal ca stock nu e incantator deloc pt ca mereu il rastorni insa cu cateva modificari poti scoate ceva frumos din el.e drept ca pista nu e bash,dar fiecare cu dorintele lui.daca urmaresti pe youtube sau pe alte forumuri dedicate savageului ai sa vezi niste modele de nerecunoscut pt MT

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#737 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 05 September 2009 - 06:57 PM

Indiferent ce faci la un MT nu o sa se comporte pe pista ca un trugy nici nu mai zic de buggy. Savi l-am luat doar pentru jumpuri sa nu omor asiatica care intre noi fie vorba tot sare mai bine decit savi, vorbesc de tinuta in aer si aterizare.

You can go faster... I can go anywhere !

0

#738 Useril este offline   crashmx 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 85
  • Inregistrat: 06-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:1. Motociclism<br />2. Snowboard<br />3. RC Cars

Postat 11 September 2009 - 01:49 PM

salut...
am reusit sa prajesc si eu spurul intr-un final....
si fiind 1 rc nu am stat sa caut sau sa numar dintii de la spur/clopot.... m-am bazat pe cei de la care am luat....
...si am luat spur 47t... din otel... si clopot 15 race...
ajung fericit acasa... si ma apuc sa le montez.... si constat ca spurul era ca cel original, adik 47 dar clopotul e de 17 iar eu am de 15...
asa ca pt cine e la fel de incepator ca mine si il intereseaza combinatiile optime intre spur si clopot.... am pus o poza cu un tabel facut de cei de la hpi....

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: scann.gif

0

#739 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 11 September 2009 - 02:03 PM

Vezi postareacrashmx, la Sep 11 2009, 02:49 PM, a spus:

salut...
am reusit sa prajesc si eu spurul intr-un final....
si fiind 1 rc nu am stat sa caut sau sa numar dintii de la spur/clopot.... m-am bazat pe cei de la care am luat....
...si am luat spur 47t... din otel... si clopot 15 race...
ajung fericit acasa... si ma apuc sa le montez.... si constat ca spurul era ca cel original, adik 47 dar clopotul e de 17 iar eu am de 15...
asa ca pt cine e la fel de incepator ca mine si il intereseaza combinatiile optime intre spur si clopot.... am pus o poza cu un tabel facut de cei de la hpi....



recomandat era sa consulti acest tabel inainte de a pleca la cumparaturi, acuma ori iei alt clopot intre 17-20, recomandat 19 maxim sa nu omori motorul ori un spur de 49 care-ti permite sa te joci cu o plaje mai mare de "clopotei" in functie de ce vrei viteza sau demaraj

You can go faster... I can go anywhere !

0

#740 Useril este offline   crashmx 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 85
  • Inregistrat: 06-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:1. Motociclism<br />2. Snowboard<br />3. RC Cars

Postat 11 September 2009 - 02:32 PM

pai din pacate nici nu mi-a trecut prin cap cum ca ar exista un astfel de tabel... recunos... trebuia macar sa numar dintii de pe fiecare.... dar asta e...
am sa incerc sa il schimb pe cel de 15 cu unul de 18 daca o sa se poata.... daca nu, il pastrez pt cand voi lua un spur de 49 sau 52....
apropos... am cautat acest tabel dupa ce am vazut cum stau lucrurile si nu am gasit pt savage.... acest tabel e scanat si era prins de clopotul cumparat de mine...
0

#741 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 11 September 2009 - 02:39 PM

K4.6 este motor de savage deci e foaret bun tabelul chiar daca ai F4.6 motorul

You can go faster... I can go anywhere !

0

#742 Useril este offline   crashmx 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 85
  • Inregistrat: 06-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:1. Motociclism<br />2. Snowboard<br />3. RC Cars

Postat 11 September 2009 - 04:39 PM

Vezi postareaDan71, la Sep 11 2009, 03:39 PM, a spus:

K4.6 este motor de savage deci e foaret bun tabelul chiar daca ai F4.6 motorul


acu... sa ma scuzi dar m-ai bagat in ceatza... :rolleyes: ...
sunt incepator si chiar vreau sa stiu cat mai multe lucruri... asa ca te-as intreba care e diferenta intre k4.6 si F 4.6?
din cate imi dau eu seama am un K4.6 ... adik un savage x big block 4.6 ... cel putin asa scrie pe el....
0

#743 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 11 September 2009 - 06:42 PM

F4.6 estew modelul mai nou dar pentru mai multe detalii uite:
http://boards.hpieur...hp/t-19568.html
si
http://www.rcuniverse.com/forum/m_6099790/.../tm.htm#6099790

You can go faster... I can go anywhere !

0

#744 Useril este offline   cornel-b 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 276
  • Inregistrat: 04-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 September 2009 - 12:28 PM

daca ai savage x 4.6 atunci ai F4.6, K4.6 a fost pus doar pe savage xss.....diferenta dintre cele doua?...pai F4.6 are mai mult cuplu ca un K4.6 dar nu este la fel de rapid(are o turatie maxima mai mica).

poti merge linistit si cu un clopot mai mic decat cel original....ambreiajul tau o sa iti multumeasca......trebuie sa ai grija la montaj sa nu ai prea mare distanta dintre dintii celor 2 roti dintate

Aceasta postare a fost editata de cornel-b: 12 September 2009 - 12:32 PM

0

#745 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 12 September 2009 - 12:52 PM

Este adevarat ca ambreiajul o sa se bucure, o sa aiba forta, demaraj dar o sa aiba viteza maxima cam mica.

Aceasta postare a fost editata de Dan71: 12 September 2009 - 12:52 PM


You can go faster... I can go anywhere !

0

#746 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 12 September 2009 - 03:47 PM

Acum e calea luminata :)

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 1.JPG


You can go faster... I can go anywhere !

0

#747 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 12 September 2009 - 03:50 PM

...doar sa nu o rastorn...
e si ce... mai avem o caroserie noua, proiectoarele sa nu se strice :)

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2.JPG


You can go faster... I can go anywhere !

0

#748 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 12 September 2009 - 03:56 PM

frumos lucrat dane,insa cred ca luminile alea stateau mai bine pe crawleru meu :)

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#749 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 12 September 2009 - 04:00 PM

Si cu siguranta ar rezista si mai mult dar lasa ca vine ziua mea si-mi fac cadou un axial :)

You can go faster... I can go anywhere !

0

#750 Useril este offline   ady23 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 06-October 07
  • Gender:Not Telling

Postat 13 September 2009 - 04:05 PM

savage-ul meu are motor axial , nu stiu cat a mers motorul asta dar rulmentul din fata avea joc si a trebuit schimbat , atentie la jocul rulmentilor de la diferentiale la mine s a rupt o planetara din cauza asta asa ca acum is in revizie totala .
0

Arata acest topic


  • 201 Pagini +
  • « Prima
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

6 useri citesc topicul
0 membri, 6 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro