HPI Savage Monster Truck Discutii,probleme,rezolvari,tips and tricks
#723
Postat 28 August 2009 - 08:12 AM
joint, la Aug 28 2009, 08:49 AM, a spus:
am rotostarter;
daca incerc sa o pornesc imi invarte odata si apoi invarte in gol
daca desfac si invart direct de rulment pare ok , adica se blocheaza cand ajunge pistonul sus insa daca mai insist un pic scapa si face o tura intreaga .
asta este inca o boala la savage acel backplate al motorului prin care iese axul care invarte motorul,are un o-ring care este f slab si cedeaza foarte usor si pe acolo din motor ajunge ulei la rulment si de aceea scapa.ca sa nu schimbi rulmentul degeaba,da backplateul motorului jos si pune-l putin in benzina pt ca acel o-ring sa se umfle si sa nu mai permita ca uleiul din motor sa ajunga la rulment.eu asa am facut si deocamdata tine.insa daca mai face multe figuri motorul asta ii pun altul pt ca mi se pare ca e destul de pretentios si gingas acest motor
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#724
Postat 28 August 2009 - 08:37 AM
Am vazut ca la Savage merge pus ulei in diferentiale dar sunt atatea tipuri de uleiuri de diferite vascozitati.
Voi ce bagati ?
Multumesc anticipat.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
#725
Postat 28 August 2009 - 08:41 AM
elbutchos, la Aug 28 2009, 09:37 AM, a spus:
Am vazut ca la Savage merge pus ulei in diferentiale dar sunt atatea tipuri de uleiuri de diferite vascozitati.
Voi ce bagati ?
Multumesc anticipat.
intretinerea o faci in functie de cate iesiri faci cu ea si ce faci cu ea.daca faci bashing si jumpuri la fiecare iesire ai putea sa ii faci o mica revizie,suruburi destranse,mizerie la rulmenti.eu in general faceam o revizie la 2-3 iesiri,vorbesc de savageul pe nitro,la cel eletric nu cred ca e asa mult de lucru si de revizuit unele sau altele.cu diferentialu nu te pot ajuta pt ca eu nu am pus niciodata ulei in diferentiale,doar vaselina si functioneaza foarte bine.
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#726
Postat 28 August 2009 - 09:21 AM
Kitty, la Aug 28 2009, 09:12 AM, a spus:
am facut deja asta !!!
rulmentul e curat nu are pic de ulei pe el , nu patineaza pe acel ax al motorului !!!
#727
Postat 28 August 2009 - 09:41 AM
joint, la Aug 28 2009, 10:21 AM, a spus:
rulmentul e curat nu are pic de ulei pe el , nu patineaza pe acel ax al motorului !!!
pai ai dat jos rulmentul am inteles.da vezi ca motorul are un backplate asa arata http://www.wheelspin...pi/hpi-1426.jpg
si e prins in 4 suruburi cu cap imbus.desfaci acele 4 suruburi cu mare grija si vezi ca in biela ai un pin si un arc,ai grija ca cele doua sa nu le pierzi si bagi acel capac de motor in benzina pt ca garnitura aceea o-ring sa se umfle si sa etanseze.asa am facut eu
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#728
Postat 28 August 2009 - 09:52 AM
Kitty, la Aug 28 2009, 10:41 AM, a spus:
si e prins in 4 suruburi cu cap imbus.desfaci acele 4 suruburi cu mare grija si vezi ca in biela ai un pin si un arc,ai grija ca cele doua sa nu le pierzi si bagi acel capac de motor in benzina pt ca garnitura aceea o-ring sa se umfle si sa etanseze.asa am facut eu
ok , asta am inteles , merci pentru sfat ,
insa , daca acel rulmetul unisens este curat (l am dat jos l am curat)si tot nu invarte motorul , eu aici nu intelg ce si cum .
mai exista cumva un rulmet ce trebuie curatat in acel backplate ???? :wub:
#729
Postat 28 August 2009 - 03:22 PM
exact aceeasi problema am avut-o si eu la savagele meu,nu incerca sa-l speli sau sa-l ungi ca tot degeaba,trebuie altu.
excludem varianta ca ar fisarit acel stift din interiorul axului ambielajului pentru ca ar fi facut daune majore in motor,prblema e de la rulment.
eu am renuntat la rotostart,pentru ca si cel cu sistem de blocare la inecarea motorului tot forteaza mult mai mult cand este inecat motorul.cel mai bine simti motorul cu pullstart,iar eu de 1 an cu pullstart nu am nici o batatura...bafta
Aceasta postare a fost editata de prisi: 28 August 2009 - 03:25 PM
#730
Postat 28 August 2009 - 03:52 PM
prisi, la Aug 28 2009, 04:22 PM, a spus:
exact aceeasi problema am avut-o si eu la savagele meu,nu incerca sa-l speli sau sa-l ungi ca tot degeaba,trebuie altu.
excludem varianta ca ar fisarit acel stift din interiorul axului ambielajului pentru ca ar fi facut daune majore in motor,prblema e de la rulment.
eu am renuntat la rotostart,pentru ca si cel cu sistem de blocare la inecarea motorului tot forteaza mult mai mult cand este inecat motorul.cel mai bine simti motorul cu pullstart,iar eu de 1 an cu pullstart nu am nici o batatura...bafta
ok,
mai am un rulment unisens , o sa l schimb si va tin la curent ;
merci frumos ,
#733
Postat 04 September 2009 - 08:07 AM
Tot lanterna de 5 lei ai folosit pentru faruri ?
Ce iti pot spune din proprie experienta este sa muti cat mai in spate farurile .
Nu de alta dar daca se rastoarna masina si pica pe bumper sa nu-ti sara becurile de acolo.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
#734
Postat 04 September 2009 - 08:40 AM
elbutchos, la Sep 4 2009, 09:07 AM, a spus:
Tot lanterna de 5 lei ai folosit pentru faruri ?
Ce iti pot spune din proprie experienta este sa muti cat mai in spate farurile .
Nu de alta dar daca se rastoarna masina si pica pe bumper sa nu-ti sara becurile de acolo.
Cele portocalii sunt de la o masinuta de a lui fimiu iar "proiectoarele" nu mai stiu de unde au aparut.
Oricum savi nu este masinuta de luminite, o sa cumpar alte bumpere astea cu beculete poate o sa reapara pe masina cind o sa iasa la "defilare" :rolleyes:
Aceasta postare a fost editata de Dan71: 04 September 2009 - 08:44 AM
You can go faster... I can go anywhere !
#735
Postat 05 September 2009 - 08:17 AM
Parca nu are farmec cu mt-ul pe pista ,ceva prin Bucuresti ca mi-a expirat rovinieta la cea 1/1 :D
Aceasta postare a fost editata de Dan71: 05 September 2009 - 08:18 AM
You can go faster... I can go anywhere !
#736
Postat 05 September 2009 - 01:38 PM
Dan71, la Sep 5 2009, 09:17 AM, a spus:
Parca nu are farmec cu mt-ul pe pista ,ceva prin Bucuresti ca mi-a expirat rovinieta la cea 1/1 :)
acuma depinde ce inseamna farmecul pt tine,pt ca e normal ca stock nu e incantator deloc pt ca mereu il rastorni insa cu cateva modificari poti scoate ceva frumos din el.e drept ca pista nu e bash,dar fiecare cu dorintele lui.daca urmaresti pe youtube sau pe alte forumuri dedicate savageului ai sa vezi niste modele de nerecunoscut pt MT
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#737
Postat 05 September 2009 - 06:57 PM
You can go faster... I can go anywhere !
#738
Postat 11 September 2009 - 01:49 PM
am reusit sa prajesc si eu spurul intr-un final....
si fiind 1 rc nu am stat sa caut sau sa numar dintii de la spur/clopot.... m-am bazat pe cei de la care am luat....
...si am luat spur 47t... din otel... si clopot 15 race...
ajung fericit acasa... si ma apuc sa le montez.... si constat ca spurul era ca cel original, adik 47 dar clopotul e de 17 iar eu am de 15...
asa ca pt cine e la fel de incepator ca mine si il intereseaza combinatiile optime intre spur si clopot.... am pus o poza cu un tabel facut de cei de la hpi....
#739
Postat 11 September 2009 - 02:03 PM
crashmx, la Sep 11 2009, 02:49 PM, a spus:
am reusit sa prajesc si eu spurul intr-un final....
si fiind 1 rc nu am stat sa caut sau sa numar dintii de la spur/clopot.... m-am bazat pe cei de la care am luat....
...si am luat spur 47t... din otel... si clopot 15 race...
ajung fericit acasa... si ma apuc sa le montez.... si constat ca spurul era ca cel original, adik 47 dar clopotul e de 17 iar eu am de 15...
asa ca pt cine e la fel de incepator ca mine si il intereseaza combinatiile optime intre spur si clopot.... am pus o poza cu un tabel facut de cei de la hpi....
recomandat era sa consulti acest tabel inainte de a pleca la cumparaturi, acuma ori iei alt clopot intre 17-20, recomandat 19 maxim sa nu omori motorul ori un spur de 49 care-ti permite sa te joci cu o plaje mai mare de "clopotei" in functie de ce vrei viteza sau demaraj
You can go faster... I can go anywhere !
#740
Postat 11 September 2009 - 02:32 PM
am sa incerc sa il schimb pe cel de 15 cu unul de 18 daca o sa se poata.... daca nu, il pastrez pt cand voi lua un spur de 49 sau 52....
apropos... am cautat acest tabel dupa ce am vazut cum stau lucrurile si nu am gasit pt savage.... acest tabel e scanat si era prins de clopotul cumparat de mine...
#742
Postat 11 September 2009 - 04:39 PM
Dan71, la Sep 11 2009, 03:39 PM, a spus:
acu... sa ma scuzi dar m-ai bagat in ceatza... :rolleyes: ...
sunt incepator si chiar vreau sa stiu cat mai multe lucruri... asa ca te-as intreba care e diferenta intre k4.6 si F 4.6?
din cate imi dau eu seama am un K4.6 ... adik un savage x big block 4.6 ... cel putin asa scrie pe el....
#743
Postat 11 September 2009 - 06:42 PM
http://boards.hpieur...hp/t-19568.html
si
http://www.rcuniverse.com/forum/m_6099790/.../tm.htm#6099790
You can go faster... I can go anywhere !
#744
Postat 12 September 2009 - 12:28 PM
poti merge linistit si cu un clopot mai mic decat cel original....ambreiajul tau o sa iti multumeasca......trebuie sa ai grija la montaj sa nu ai prea mare distanta dintre dintii celor 2 roti dintate
Aceasta postare a fost editata de cornel-b: 12 September 2009 - 12:32 PM