Modelism - RHC Forum: HPI Savage Monster Truck - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 201 Pagini +
  • « Prima
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • Ultima »

HPI Savage Monster Truck Discutii,probleme,rezolvari,tips and tricks Evaluare topic: -----

#691 Useril este offline   cornel-b 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 276
  • Inregistrat: 04-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 July 2009 - 06:02 PM

vine cineva sambata la Monster Cup?

Aceasta postare a fost editata de cornel-b: 13 July 2009 - 06:03 PM

0

#692 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

  Postat 13 July 2009 - 09:23 PM

Proiect stopuri Savage.
Am pilit 3 ore la 2 bucati de plexiglass si am ajuns la asta :rolleyes:
Cred ca cu trei leduri rosii de 3 mm bagate in plexiglass va arata desul de bine.
Voi ce ziceti ?

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 1.jpg
  • Imagine atasata: 2.jpg
  • Imagine atasata: 3.jpg
  • Imagine atasata: 4.jpg

Aceasta postare a fost editata de elbutchos: 13 July 2009 - 09:23 PM

HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#693 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 13 July 2009 - 10:10 PM

Vezi postareacornel-b, la Jul 13 2009, 07:02 PM, a spus:

vine cineva sambata la Monster Cup?



as veni insa singur din cluj pina in bucuresti,ma usca de bani,plus ca pt moment am renuntat la savage :) ,insa nu asta ar fi problema pt ca a ramas pe maini bune ale unui prieten si daca l-as cere mi l-ar da,insa singur pina in bucuresti iese foarte scump.la anul insa incerc sa formez o gasca de 3-4 oameni sa ajungem si la concursuri

Aceasta postare a fost editata de Kitty: 13 July 2009 - 10:10 PM


Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#694 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 13 July 2009 - 10:12 PM

Vezi postareaelbutchos, la Jul 13 2009, 10:23 PM, a spus:

Proiect stopuri Savage.
Am pilit 3 ore la 2 bucati de plexiglass si am ajuns la asta :)
Cred ca cu trei leduri rosii de 3 mm bagate in plexiglass va arata desul de bine.
Voi ce ziceti ?



a iesit foarte frumos,insa eu cred ca sunt doar pt show,iar daca vrei sa mergi la bash cu modelul sau la curse,vor pica instant de acolo chiar daca le lipesti foarte bine,nu vor rezista foarte mult.pe asfalt si de "look" arata foarte bine

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#695 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 14 July 2009 - 12:06 AM

Vezi postareacornel-b, la Jul 13 2009, 06:02 PM, a spus:

vine cineva sambata la Monster Cup?

porcofon 90% prezent :)

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#696 Useril este offline   mad_max_f_z_m 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 247
  • Inregistrat: 28-February 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 14 July 2009 - 11:40 PM

O sa fiu prezent si eu sambata, da oare la ce ora o incepe?
0

#697 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 20 July 2009 - 03:25 PM

ei,a facut fata savageul unei competitii.cum s-au descurcat masinile pe pista???(ma refer la savageuri).din pozele care le-am vazut eu stateau destul de bine si se pare ca nu au fost tocmai codase,au facut fata si t-maxxului(sau e-maxx) si altor modele

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#698 Useril este offline   mad_max_f_z_m 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 247
  • Inregistrat: 28-February 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 20 July 2009 - 10:31 PM

Eu am facut greseala sa-mi iau cu 2 zile inainte franele de otel, care m-au tinut fix 2 rezervoare, si nu am mai apucat sa-mi iau altele, deci la concurs n-0am avut frane deloc. in prima mansa mi-a sarit surubu de lka cardanul spate si am ramas doar cu tractiune fata, dar totusi am scos best lap si am iesit pe locul 2. la a doua mansa mi-a patinat unisensul si nu am putut sa pornesc, iar la a 3-a mansa am ramas ultimul pe pista, si am castigat. in finala iar a patinat unisensul, si am plecat cu vreo 5 min intarziere. Am ajuns pe locul 4, in spatele electricelor si a lui unu. Daca aveam si reglajele facute cu masina pornita, pote mergea traba si mai bine, dar unisensul facandu-si mendrele in asemenea hal, n-am prea avut ragaz sao reglez si cu motorul pornit.stiu doar ce m-am dat cu ea superseaca, de la un momentdat s-a topit incalzitorul pe bujie, de-mi tipa mecanicul ca nu mai poate sa-l scoata. Pcat ca n-a ajuns si cornelb.
0

#699 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 20 July 2009 - 10:46 PM

Vezi postareamad_max_f_z_m, la Jul 20 2009, 11:31 PM, a spus:

Eu am facut greseala sa-mi iau cu 2 zile inainte franele de otel, care m-au tinut fix 2 rezervoare, si nu am mai apucat sa-mi iau altele, deci la concurs n-0am avut frane deloc. in prima mansa mi-a sarit surubu de lka cardanul spate si am ramas doar cu tractiune fata, dar totusi am scos best lap si am iesit pe locul 2. la a doua mansa mi-a patinat unisensul si nu am putut sa pornesc, iar la a 3-a mansa am ramas ultimul pe pista, si am castigat. in finala iar a patinat unisensul, si am plecat cu vreo 5 min intarziere. Am ajuns pe locul 4, in spatele electricelor si a lui unu. Daca aveam si reglajele facute cu masina pornita, pote mergea traba si mai bine, dar unisensul facandu-si mendrele in asemenea hal, n-am prea avut ragaz sao reglez si cu motorul pornit.stiu doar ce m-am dat cu ea superseaca, de la un momentdat s-a topit incalzitorul pe bujie, de-mi tipa mecanicul ca nu mai poate sa-l scoata. Pcat ca n-a ajuns si cornelb.

Daca ai sti cam cat te-am injurat pentru toba aia cazuta.... Tot restul zilei o am avut-o in urechi :rolleyes:

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#700 Useril este offline   Dani 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 308
  • Inregistrat: 20-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti Dr.Taberei
  • Interests:RC, IT , AUTO

Postat 24 July 2009 - 11:49 AM

special pt cei cu Savage :) am o toba nou nouta cine o vrea http://www.rhc.ro/fo...showtopic=24374
HPI Sprint 2 Sport DRIFT
0

#701 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 25 July 2009 - 08:32 PM

Tocmai mi-a ajuns Savage-ul. Electric, ca de...sunt incepator. Prima "jucarie" cu telecomanda. Acumulatori stock de 3300 Mah. "Distractia" tine relativ putin( 5-10 minute) insa fugarita, cu acceleratii puternice. Mi-am comandat un set de acumulatori maxamps de 4700Mah, tot NiMh, ca daca tot am incarcatorul dual...

Ma gandesc insa destul de serios la un set de LiPo de 5000Mah, insa am vazut ca sunt destul de piperati la pret. Ajung cam la 125 euro/buc, insa cei ce suporta curenti de descarcare de 40C. Cei de 28C i-am gasit cam la 90 euroi. Partea proasta e ca ar trebui sa iau 2 incarcatoare( ies mai ieftin cu 2 incarcatoare decat unul dual...). Ce parere aveti? Merita investitia asta? Totusi sunt 400 euro in joc.

Asta ar fi o prima chestiune. Cea mai importanta: vanzatorul mi-a recomandat o solutie semiblocanta pentru tot ce inseamna surub pe masinutza. Fiind ieftina am cumparat-o, insa nu sunt decis daca sa o folosesc sau ba. Nu ma dau cu masinutza in concursuri, ci de distractie in timpul liber, in weekenduri, mai fugaresc un caine, o matza...:D

Si eventual la capitolul intretinere, la ce ar trebui sa am grija? Trebuie curatat ceva anume dupa ce ma dau cu ea? Trebuie uns ceva cu ulei? :D
Daca spun prostii va rog sa nu radeti de mine, dar efectiv e prima jucarie de genul asta...

Am sa revin si cu ceva poze in zilele urmatoare.Multumesc de ajutor.
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

#702 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

  Postat 27 July 2009 - 10:45 AM

Salut si bine ai venit pe forum.
Felicitari de achizitie ; presupun ca ti-ai luat un HPI E-savage.
E faina masina si daca ai grija de ea ... va avea si ea grija de tine :)
1. Poate ai observat ca amortizoarele, curg de numa numa. Trebuie sa iti cumperi ulei de amortizoare 30wt, un hranitor de cauciuc si garnituri de silicon P-3 ( cele originale de cauciuc lasa sa iasa tot uleiul din ele ). Sunt foarte usor de inlocuit garniturile ( sunt 2 la fiecare amortizor )
2. Chestia cu solutia de blocat suruburi e relativa la e-savage, eu n-am folosit niciodata pana acum si nu am pierdut nici un surub. Poate acolo la surubul care strange arcul de servo-saver.
3. Motoarele originale - sunt cam nefiabile - sufla cat poti de des in ele cu aer comprimat sa scoti praful de carbon care ramane de la perii.
4. Despre baterii. Nu arunca cu bani in Maxamps daca nu iti iei si un incarcator destept.
5. Ambreiajul - ai grija sa nu fie prea strans sau prea lejer. Daca e prea strans masina va face wheely la plecare de pe loc dar vei rupe planetare si vei sparge satelitii din diferential. Daca e prea lejer vei topi roata principala care este antrenata de motoare.

Daca stii engleza iti recomand calduros forumul www.e-savage.com . Gasesti acolo raspuns la absolut orice intrebare despre E-savage.
HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#703 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 27 July 2009 - 01:40 PM

Oooo, multam fain de sfaturi. Acum am mai multe intrebari ca inainte:)... Da, este de la HPI. Nu este chinezarie...

1.Ulei, hranitor de cauciuc si garnituri de silicon........ai idee de unde le pot cumpara?

2.Am pus pe cateva surubele(in special cele care fixeaza motoarele)

3.Sa inteleg ca nu vor rezista prea mult? Pe viitor ma gandeam sa il trec pe brushless, insa nu prea sunt documentat( adik stiu ce este un brushless, ce avantaje are, etc..) in sensul ca nu stiu daca sunt necesare tot 2 motoare...daca e nevoie doar de unul ce fac cu al doilea acumulator....(desi cred ca se pot lega in paralele sa dublez amperajul...). Nu stiu nici cat ar costa toata afacerea cu motorase brushless, si regulatorul de turatii. Mai trbuie sa schimb si altceva? Eventual ce motoare se preteaza bine pentru e-savage?

4.Pai intentionez sa iau si o statie de incarcare/descarcare care sa stie si LiPo, in caz ca voi trece pe LiPo.

5. Wheely banuiesc ca inseamna ridicatul masinii pe rotile din spate. A mea nu face asa, decat stiu eu prea putin si rar. Dar nu stiu cum imi dau seama daca e prea lejer ambreiajul...:D Demaraj are masinuta, un ambreiaj larg banui ca patineaza la accelerare brusca, nu?
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

#704 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 30 July 2009 - 06:32 AM

Deja imi curg amortizoarele...:rolleyes:(
M-am dat cu masinutza de vreo maxim 10 ori, in special pe asfalt, si deja curge ulei din amortizoare...Ce-i drept si pe asfalt le-am cam solicitat, curbe stranse, franari puternice, acceleratii....

Cred ca am sa le schimb complet, ca nici arcurile nu sunt foarte grozave. Ce model de amortizoare recomandati, si cate bucati? Tot 8 sau ajung doar 4?
Din ce am mai citit pe net am inteles ca cele din aluminiu ar fi mai bune....Asa e?
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

#705 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

Postat 30 July 2009 - 09:23 AM

Eu am asa.

Pe fata cate 1 amortizor cu arc negru de savage si un spacer (chestia aia care comprima arcul putin ).

Pe spate cate 2 amortizoare - unul cu arc negru si unul cu arc rosu.

Depinde acum si de greutatea bateriilor. Cand am trecut pe lipo au trebuit din nou reglate.

Bineinteles garniturile au fost schimbate cu cele P-3 silicon O-rings de care am scris mai sus.
Garniturile le-am tratat cu Associated Factory Team Green Slime http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...=LXSF70&P=7
Ca ulei am folosit o combinatie de ulei hidraulic amestecat cu valvolina. Atat am amestecat si am probat pana am obtinut vascozitatea dorita.
Pot spune ca de cateva luni nu au mai curs aproape deloc.

Daca vrei amortizoare noi baietii de pe e-savage.com le recomanda pe cele de la Kershaw. www.kershawdesigns.com .
Daca vrei ceva mai "heavy-duty" gasesti tot pe e-savage.com cum sa adaptezi amortizoare de LOSI LST2. Arata oarecum .... disproportionat dar isi fac treaba BINE de tot.
HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#706 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 30 July 2009 - 10:33 AM

la amortizoare pt savage cele mai bune sunt cele BB de la HPI

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#707 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

  Postat 30 July 2009 - 01:06 PM

HPI Big Bore nu incap pe E-savage. Trebuie hackuiti suportii.
HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#708 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 01 August 2009 - 03:59 PM

Vezi postareaelbutchos, la Jul 30 2009, 02:06 PM, a spus:

HPI Big Bore nu incap pe E-savage. Trebuie hackuiti suportii.



probabil,insa daca incap LST-urile tre sa incapa si BB

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#709 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

Postat 01 August 2009 - 04:09 PM

Ambele necesita adaptare, adica modificarea suportilor.
HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#710 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 01 August 2009 - 04:15 PM

Vezi postareaelbutchos, la Aug 1 2009, 05:09 PM, a spus:

Ambele necesita adaptare, adica modificarea suportilor.



din cate stiu la LST sunt de cumparat separat un set de montare pt savage,insa nu stiu daca e ok si pt e-savage

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#711 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 01 August 2009 - 07:32 PM

Salut. Amortizoarele de pe Savage termic se potrivesc pe E-Savage aparenty fara probleme. Intre timp deja am spart un amortizor din cele stock. Prin urmare am fost nevoit sa gasesc repede o solutie. Am luat de la un prieten 4 amortizoare(stock cred) de Savage termic. Cum spunea si colegul Elbutchos, pe fata in loc de 4 am pus doar 2, unul pe stanga si unul pe dreapta, iar pe spate le-am dublat cu cate un amortizor cu arc rosu stock. Ce pot sa spun....pana acum sunt multumit de ele, suspensia e cu totul altfel decat era...adik cea stock aproape nu era(am acumulatori de 4700 mh, si arcurile nu prea isi mai faceau treaba). Acum masina e mult mai stabila, desi e putin mai inalta. Pe drum de tara, la intoarceri in viteza masina derapeaza...inainte se rasturna relativ usor. Am sa incerc si pe asfalt sa vad cum se comporta cu noua suspensie.
Inca o diferenta ar fi ca acum face wheely foarte usor, fata de inainte cand trebuia sa ma chinui putin....e logic acest aspect avamd in vedere ca suspensia pe spate e mai dura acum. Insa ma cam deranjeaza cand face wheely, ca trebuie sa fiu atent sa nu se intoarca cu rotile in sus.

Am o grija insa cu suportii pentru amortizoare.Atat inferior , pe bratele de la roti, cat si superior. In ambele locuri sunt din plastic si nu par foarte grosi. Amortizoarele de termic, fiind mai lungi deja stau tensionate putin. (cele de electric sunt 95-148 mm, iar cele de termic sunt 104-162 mm)
Ma tem ca la o saritura mai mare sa nu crape.
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

#712 Useril este offline   crashmx 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 85
  • Inregistrat: 06-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:1. Motociclism<br />2. Snowboard<br />3. RC Cars

Postat 03 August 2009 - 03:08 PM

salut...
de 1 sapt sunt posesor de savage x 4.6...
sunt incepator in domeniu.... mai exact e prima jucarie de acest gen....
impresii pana acum:
per total ... e ff tare... ma rog... fiind si prima nu o pot compara...
dupa aprox 2l de nitro au cam inceput amortizoarele sa curga... deci hpi bb.. si nu prea sunt multumit de suspensie desi i-am scos spacerele de la amortizoare.... se rastoarna usor pe viraje si frane bruste...
dupa rodaj ma tot chinui sa ii reglez carburatorul... s-a mai chinuit si cineva de la pista din parc cam 1 ora insa fara prea mare succesc... am tot citit, google, youtube, etc... acum am gasit un reglaj relativ ok.... se manifesta cam asa: porneste usor insa pana se incalzeste motorul trebuie sa o tin un pic accelerata din trimerul de pe statie... altfel moare la relanti.... dupa ce s-a incalzit e totul ok.... daca nu o accelerez si o las la relanti, dupa aprox 80 grade C cred ca incepe sa cupleze ambreiajul destul de puternic... suspendata, se invart rotile intr-o veselie... nu gasesc raglajul potrivit sa nu se mai invarta... poate o fi normal pt ca daca o pun pe o suprafata dreapta nu pleaca de pe loc... ma gandesc ca o fi de la ambreiaj.. sab oti si arcuri sau de la spur.... o fi prea strans?
m-am mai jucat si la high speed needle si voiam sa stiu daca e normal ca dupa 5 min de forjat pe camp/iarba temp sa ajunga la 150 grade C. acum am mai imbogatit amestecul si in celeasi conditii nu a mai depasit 110C.

ca upgrade ... i-am prins pe dedesubt intre punti o bucata de plexic de 0.5.. am vazut ca multi au facut asta... i-am pus un UBEC pe receptie si mi-am facut 2 pakuri de Lipo din celule bune recuperate din acumulatori de laptop...
ma gandesc sa schimb in viitorul apropiat servourile, statie pe 2.4 GHz si spurul + clopot....
insa voiam sa stiu ce altceva mai recomandati....
masina o voi folosi atat pe pista (in parc la palat in cursul saptamanii cand e timp ) cat si pt bashing in week-end la tara... :)
apropo de intrebuintari multiple... care ar fi alegerea cea mai buna pt roti (jante + bureti+gume) ?
si inca ceva ... pe langa spurul metalic si clopotul aferent, sabotii si arcurile trebuiesc inlocuite? saboti standard sau aluminiu? arcuri mai moi sau mai tari?

multumesc tuturor care au postat pana acum... fff util...
0

#713 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 03 August 2009 - 06:45 PM

Servus,apropiatii mei stiu ca nu sunt un fan Savage dar pe forumul Losi deja masinuta urmatoare primeste "aplauze" :) si dupa parerea mea merita din plin.

Muggified Savage

http://www.youtube.c...h?v=E0D6SzQsDEU



P.S
Nu dati cu pietre ca am fost sincer :lol:



FOREVER YOUNG.......
0

#714 Useril este offline   diesel1.4 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 661
  • Inregistrat: 13-March 08

Postat 03 August 2009 - 07:20 PM

Daca vreti, am eu o pereche de BigBore-uri noi, in cutie, de care vreau sa scap. Cine vrea detalii PM.
MOTOSPORT RACING TEAM
XRAY XT8, GRP .28 truggy Mario Rossi tuned, Hitec HV servos, Panther Gator tires, Spektrum DX3R, Jammin Big Bores
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
0

#715 Useril este offline   Dani 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 308
  • Inregistrat: 20-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti Dr.Taberei
  • Interests:RC, IT , AUTO

Postat 03 August 2009 - 08:12 PM

Vezi postareabogdyys, la Aug 3 2009, 07:45 PM, a spus:



SavageSam este foarte cunoscut pe toate forumurile de pe afara , este dementiala masina nici nu ma gandesc la ce pret a ajuns cu ea :)
HPI Sprint 2 Sport DRIFT
0

#716 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 07 August 2009 - 09:40 AM

Poate s-a mai discutat acest aspect, insa eu nu am gasit nimic clar specificat pe nicaieri.

A pus cineva motor brushless pe E-Savage? Ce motor? Cum se comporta transmisia cu un motor mai puternic? Ce costuri a implicat operatiunea, avand in vedere ca trebuie schimbat si variatorul de turatii...

Ma gandesc sa fac un up-grade. Initial ma gandisem la varianta cu motor+variator de la HPI, cele care vin stock pe Flux, insa ma tem ca sunt mult prea puternicepentru transmisia stock. Iar daca ajung sa schimb si transmisia, mai bine vand E-savage-ul si cumpar drect Flux, ca e posibilsa ies mai ieftin:D

Voi ce parere aveti?
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

#717 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 11 August 2009 - 07:52 AM

Nu a pus nimeni brushless pe E-Savage? :blink:
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

#718 Useril este offline   joint 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 17
  • Inregistrat: 06-August 08

Postat 27 August 2009 - 04:56 PM

salut,
o mica problema un mare sfat !!!

rulment uni-sens nou (2 rezervoare) , acum nu mi mai invarte motorul , invarte in gol
ce pot sa fac ???
savage X 4.6

Aceasta postare a fost editata de joint: 27 August 2009 - 04:58 PM

0

#719 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 27 August 2009 - 05:17 PM

ce motor ai pe el?seria K sau F?
If it is to be it is up to me
0

#720 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 27 August 2009 - 06:38 PM

Vezi postareajoint, la Aug 27 2009, 05:56 PM, a spus:

salut,
o mica problema un mare sfat !!!

rulment uni-sens nou (2 rezervoare) , acum nu mi mai invarte motorul , invarte in gol
ce pot sa fac ???
savage X 4.6



esti sigur ca e rulmentul??ai dat jos motorul ai desfacut pull-startul si ai invartit cu mana si nu invarte motorul??

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

Arata acest topic


  • 201 Pagini +
  • « Prima
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

6 useri citesc topicul
0 membri, 6 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro