HPI Savage Monster Truck Discutii,probleme,rezolvari,tips and tricks
#5732
Postat 03 June 2015 - 06:06 PM
1. Carcasa la flux e de aluminiu
2. Chiar daca e cu carcasa de plastic partea pe care sta rulmentul e din fier, la tine e de plastic ceea ce ma face sa cred ca e de la savage 21.
3. Soarele aka rotita mare la flux nu e asa.. ce ai tu acolo e de savage 21.
4. Fluxul are 4 sateliti, tu ai 2 .. tot de la savage 21.
Deci nu da vina pe masina.. k nu e Flux.
Aceasta postare a fost editata de revolt: 03 June 2015 - 06:06 PM
Hpi Savage Flux XL
Hpi Savage Flux
#5736
Postat 03 June 2015 - 10:21 PM
In case-ul fata am intr-adevar carcasa de aluminium cu sateliți si coroana cu suporți de lagăr, din aceia cu gaura in care intra axul sateliților.
Am desfăcut ambele blocuri diferențiale când am cumpărat mașină, pentru ca am vrut sa schimb Rulmenții si am comparat atunci satelitii, coroanele, pinioanele de atac si coroanele mari. Identice si la unul si la celalalt. Singura diferență a fost sărăcia aceea de colivie de compozit si suporturile axelor sateliților.
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
#5737
Postat 03 June 2015 - 10:54 PM
De aceea cred ca s-a recurs la solutia de compromis in care s-a folosit o colivie de compozit ( probabil de Savage 25)
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
#5740
Postat 04 June 2015 - 09:30 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#5742
Postat 07 June 2015 - 06:36 PM
pe asta macar am reusit sa il resurcitez cu un motoras de pe un servo mai vechi..
l-am mutat pe rally, si pe savage am pus un TrackStar TS-600MG.
Hpi Savage Flux XL
Hpi Savage Flux
#5745
Postat 07 June 2015 - 10:16 PM
revolt, la 07 June 2015 - 06:36 PM, a spus:
cum reusesti ?
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#5747
Postat 14 June 2015 - 08:42 PM
Abia ce montasem sapatamana asta diferentialul spate la Flux, astazi dupa iesirea din parc la care m-am dat numai si numai pe iarba....surpriza! diferentialul spate blocat????
Porcarie.....apuca-te si desfa din nou.....surpriza.....una din coroanele interioare barbierita.De ce oare?
Mentionez ca am cumparat si setul de coroane si sateliti nou in punguta si carcasa de aluminium, nou in punguta. Rulumentii sunt noi, montajul s-a facut ca la carte dupa instructiuni, caracasa din compozit a diferentialului a fost si ea inlocuita, ba mai mult am pus si brate noi inferioare si superioare noi, tipla impreuna cu fuzete si port fuzete noi.
Singurele ramase neschimbate au fost cupele de la diff, planetarele si cupele de la fuzete
Suspecez proasta calitate a pinioanelor, chit ca este set de up-grade. Oricum vreau sa vorbesc la HPI sa vad ce pot face.
Totusi nu mi se pare normal sa ai o singura iesire si sa crape asa de parca ar fi facute pe vapor.....
Am aruncat ca fraierul coroanele vechi, m-a mancat in cur....mai bine le pastram, asa stau cu monstrul desfacut si ma impiedic de el.....
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
#5748
Postat 14 June 2015 - 08:57 PM
Fa asa : suspend-o,pune frana din statie si tine roata stanga spate cu mana si incearca sa invarti de dreapta spate(o sa se invarta cam 1/4-ala e diff-outul ) ,apoi pune iar frana si invarte liber de una din roti ! ce face aia opusa ?
BTW: savage nu are diff central si de aia si frana e asa cum e ea constriuta....rezolvarea ta ar fi o pereche de diff-uri(echipate) de flux/xl de alea cu carcasa de aluminiu si pinioanele lor aferente tot HD ...deci pinion+diff echipat cu coroana tot HD....mai departe la rapoarte intreaba-l pe revolt,el e maestru pe savage....apoi ai sa vezi ca or sa te tina !
Aceasta postare a fost editata de soarece: 14 June 2015 - 08:59 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#5750
Postat 14 June 2015 - 09:21 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#5752
Postat 14 June 2015 - 09:41 PM
soarece, la 14 June 2015 - 08:57 PM, a spus:
Fa asa : suspend-o,pune frana din statie si tine roata stanga spate cu mana si incearca sa invarti de dreapta spate(o sa se invarta cam 1/4-ala e diff-outul ) ,apoi pune iar frana si invarte liber de una din roti ! ce face aia opusa ?
BTW: savage nu are diff central si de aia si frana e asa cum e ea constriuta....rezolvarea ta ar fi o pereche de diff-uri(echipate) de flux/xl de alea cu carcasa de aluminiu si pinioanele lor aferente tot HD ...deci pinion+diff echipat cu coroana tot HD....mai departe la rapoarte intreaba-l pe revolt,el e maestru pe savage....apoi ai sa vezi ca or sa te tina !
Pai ideea este urmatoarea : cupele de diff sunt HD, coroana este 29 iar pinionul 9. Carcasa este aluminiu - noua, doar aceasta iesire si satelitii noi tot aceasta iesire. Kitul scrie ca este recomandat pt Flux.
La porcariile aste de sateliti mai crie ca sunt si up grade necesar....pfff!!!
Nu stiu cum naiba se face ca masina a mers perfect cu o amarata de carcasa de compozit, e drept pana ce a cedat, dar a rezistat cu stoicism mai mult de 7 luni. Iar cu reteta originala de Flux - varza cu metal( din sateliti)
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
#5753
Postat 14 June 2015 - 09:43 PM
master, la 14 June 2015 - 09:41 PM, a spus:
La porcariile aste de sateliti mai crie ca sunt si up grade necesar....pfff!!!
Nu stiu cum naiba se face ca masina a mers perfect cu o amarata de carcasa de compozit, e drept pana ce a cedat, dar a rezistat cu stoicism mai mult de 7 luni. Iar cu reteta originala de Flux - varza cu metal( din sateliti)
Iar ca montaj - nu m-am abatut cu nimic de la schema, saibele au fost, jocurile au existat dar foarte mici. Nu am vazut Flux sau Savage in general fara jocuri....
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
#5757
Postat 14 June 2015 - 10:05 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#5758
Postat 14 June 2015 - 10:40 PM
Masinuta asta ste facuta pentru exploatare in conditii de off rod extrem, sarcini si teren divers. Situatii in care franezi, patinezi, o rastorni,accelerezi brusc si sarituri,caderi....astea toate se rasfrang asupra elementlor de rulare, suspensiei, articulatiei si transmisiei.
Poti sa faci zdrente un astfel de model, dar aici de fata nu este cazul....Nu fac bashing extrem, folosesc masina normal.
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
#5759
Postat 14 June 2015 - 10:50 PM
revolt, la 14 June 2015 - 09:47 PM, a spus:
Am cumparat de la HPI setul 87193 set conversie 4 sateliti diferential si caracasa diferential aluminiu 86827.
Eu inteleg ce imi spui tu vis a vis de montajul acelor suporti cromati de fixare/ centrare in caracasa a axelor satelitilor, dar nu cred ca pozitia lor are o relevanta decisiva lao prima iesire. Talpa dreapta se monteaza catre carcasa, partea convexa catre satelit. Oricum intre acel suport si satelit mai ste si o saiba.
Daca am gresit cu ceva- spune-mi!
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
#5760
Postat 14 June 2015 - 11:04 PM
master, la 14 June 2015 - 10:50 PM, a spus:
Eu inteleg ce imi spui tu vis a vis de montajul acelor suporti cromati de fixare/ centrare in caracasa a axelor satelitilor, dar nu cred ca pozitia lor are o relevanta decisiva lao prima iesire. Talpa dreapta se monteaza catre carcasa, partea convexa catre satelit. Oricum intre acel suport si satelit mai ste si o saiba.
Daca am gresit cu ceva- spune-mi!
e corect..
atunci e proaste :)
Hpi Savage Flux XL
Hpi Savage Flux