revolt, la 29 March 2015 - 04:35 PM, a spus:
e ulei special pentru diferentiale siliconic... si datorita vascozitatii variate poti regla comportamentul diferentialului.
pe spate trebuie sa fie deschis, deci un 30k 50k e perfect, central la un MT ca savage e nevoie de 500k, aproape blocat si tranfera foarte bine puterea intre fata si spate, si pe fata 70k 100k diff semiblocat ca sa ai directie eficienta, sa traga ambele roti in directia ceruta ;)
merge si cu ulei auto dar o sa il pierzi usor de acolo riscand sa bulesti vreun satelit si plus ca nu merge sa setezi "diferentialul" calumea dpdv al tractiunii,la uleiul de transmisie
mineral nu ai decat
t90 si
t80(mai greu de gasit)...pe sintetice ai vreo 4-5 variante dar nu merita efortul .....eu ,pe spate, il las cu un ulei siliconuc mai gros ca e mai spectaculos de condus,face si donuts ca nebunu' si nu am diff central(nitro si octane nu au) ....pe fata il las deschis pentru ca am directia si n-as vrea sa suprasolicit angrenajele in el si nici sa pierd traiectoria pe asfalt nisipos.....fiecare dupa cum crede :good:
Aceasta postare a fost editata de soarece: 30 March 2015 - 12:22 AM