Modelism - RHC Forum: HPI Savage Monster Truck - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 201 Pagini +
  • « Prima
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • Ultima »

HPI Savage Monster Truck Discutii,probleme,rezolvari,tips and tricks Evaluare topic: -----

#421 Useril este offline   roland_fzj 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 903
  • Inregistrat: 07-November 06

Postat 23 March 2009 - 09:05 PM

[quote name='Dani' post='286434' date='Mar 22 2009, 07:34 PM']Pt cei care aveau nelamuriri legate de rezistenta Savage XL, sasiu prea lung, motor prea slab sa priveasca bashing-ul am avut de data asta si camera pt filmat.
Eu vorbesc doar in urma la ce fac eu nu din ce vad pe Youtube, mai nasol decat la ce-mi trebuie mie nu vad decat sa-l arunc de la geam ;) http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
Am postat aici pt ca apar doar Savage il filmare conform cu numele topicului

true revo & savage bashing

http://www.youtube.c...re=channel_page

filmarea este mai veche, ambele masini sunt stock
cam asa vad eu sa dai intr-o masinutza si asta nu este tot ce a indurat revo-ul meu

Aceasta postare a fost editata de roland_fzj: 23 March 2009 - 09:06 PM

0

#422 Useril este offline   cornel-b 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 276
  • Inregistrat: 04-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 March 2009 - 09:11 PM

Vezi postarearoland_fzj, la Mar 23 2009, 09:05 PM, a spus:

true revo & savage bashing

http://www.youtube.c...re=channel_page

filmarea este mai veche, ambele masini sunt stock
cam asa vad eu sa dai intr-o masinutza si asta nu este tot ce a indurat revo-ul meu



hehe...vremuri, abia luasem savage-ul

Aceasta postare a fost editata de cornel-b: 23 March 2009 - 09:12 PM

0

#423 Useril este offline   diesel1.4 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 661
  • Inregistrat: 13-March 08

Postat 23 March 2009 - 09:55 PM

Nu merge linkul... (poate pentru ca e vorba si de revo?) ;)

Aceasta postare a fost editata de diesel1.4: 23 March 2009 - 09:56 PM

MOTOSPORT RACING TEAM
XRAY XT8, GRP .28 truggy Mario Rossi tuned, Hitec HV servos, Panther Gator tires, Spektrum DX3R, Jammin Big Bores
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
0

#424 Useril este offline   cornel-b 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 276
  • Inregistrat: 04-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 March 2009 - 10:31 PM

http://www.youtube.c...h?v=4c4xI7jlu8U

Aceasta postare a fost editata de cornel-b: 23 March 2009 - 10:32 PM

0

#425 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 24 March 2009 - 08:08 AM

Vezi postareaSwatKat, la Mar 23 2009, 01:11 PM, a spus:

Vin si eu cu o intrebare de incepator.. legata de diferentiale la un x4.6. Il am de 1 an insa, din cauza timpului m-am dat cu el maxim 10 rezervoare, asta inclusiv cu cele 2 de rodaj pe stand... Nu curse, ci doar joaca...

Asta e, asta e timpul...

Intrebarea e: trebuie sa desfac diferentialele sa le verific sau inca nu? Voi cam la ce perioada verificati? Multumesc.



eu desfac diferentialele cam dupa 2-2,5 L de gaz.si inca sunt unse f bine,dar le curat si bag vaselina noua si in diferential si pe coroana.
If it is to be it is up to me
0

#426 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 24 March 2009 - 07:37 PM

intre carcasa diferentialului,placa de allu si skid plate eu pun un pic de silicon negru.asta impiedica apa sau mizeria sa intre la coroana diferentialului.
azi le-am desfacut dupa 2 luni de folosire si erau perfect curate coroanele,ceea ce inainte sa folosesc silicon nu se intampla :)
iar rulmentii de pe carcasa diferentialului si de la pinionul de ataci-am spalat,am dat capacele jos si gresat cu vaselina noua,asta trebuie facut mai rar dar tot trebuie daca vrei sa prelungesti viata rulmentilor.

Aceasta postare a fost editata de prisi: 24 March 2009 - 07:44 PM

If it is to be it is up to me
0

#427 Useril este offline   mad_max_f_z_m 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 247
  • Inregistrat: 28-February 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 24 March 2009 - 09:52 PM

Salut. In manualul de la savagex 4.6, am regasit o saibacu interior hexagonal situata intre spur si arcul care-l preseaza. Totodata aceasta saiba nu e la mine pe model (ori n-a fost, ori a fost si "s-a" pierdut). O fi bai?Ce rol are? alta intrebare e cat de tare trebuie strans spuru?Ca exprimarea din manual nu m-a dumirit.
0

#428 Useril este offline   Dani 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 308
  • Inregistrat: 20-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti Dr.Taberei
  • Interests:RC, IT , AUTO

Postat 24 March 2009 - 09:58 PM

Vezi postareaprisi, la Mar 24 2009, 08:08 AM, a spus:

eu desfac diferentialele cam dupa 2-2,5 L de gaz.si inca sunt unse f bine,dar le curat si bag vaselina noua si in diferential si pe coroana.


uhhh pt mine este cam repede la 2.5l , am consumat intr-un wekend 3l nitro, pe la 10l nitro consumat am sa-l desfac sa vad daca se prezinta ok vaselina mai repede nu are rost nici mizerie nu intra si prin apa nu o bag.
HPI Sprint 2 Sport DRIFT
0

#429 Useril este offline   Dani 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 308
  • Inregistrat: 20-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti Dr.Taberei
  • Interests:RC, IT , AUTO

Postat 24 March 2009 - 10:10 PM

Pana una alta duminica, la Savage X4.6 dupa 2 zile de bashing dur , dupa o cazatura pe burta de pe la 3m s-au rupt 2 dinti de la diferential coroana si de la pinion fata.
L-am facut bucati pe loc, am scos 2 dinti rupti pt ca nu se mai invarteau rotile fata se blocau , l-am montat la loc si s-a mai putut juca inca 2 ore :)
Saptamana asta primesc piesele sa le schimb la fel ca cele de fabrica , nu pun heavy duty pt ca ar inseamna sa reziste diff si sa crape urmatoarea componenta adica din cutie in urma fortei suportate la bashing.

si 2 poze direct de pe camp :) :)

Imagine atasata: micDSCF0072.jpg Imagine atasata: micDSCF0078.jpg
HPI Sprint 2 Sport DRIFT
0

#430 Useril este offline   diesel1.4 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 661
  • Inregistrat: 13-March 08

Postat 24 March 2009 - 11:58 PM

Tot respectul Dani, adevarat basher :ph34r:
MOTOSPORT RACING TEAM
XRAY XT8, GRP .28 truggy Mario Rossi tuned, Hitec HV servos, Panther Gator tires, Spektrum DX3R, Jammin Big Bores
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
0

#431 Useril este offline   Dani 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 308
  • Inregistrat: 20-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti Dr.Taberei
  • Interests:RC, IT , AUTO

Postat 25 March 2009 - 02:38 AM

Vezi postareadiesel1.4, la Mar 24 2009, 11:58 PM, a spus:

Tot respectul Dani, adevarat basher :ph34r:


Hai ca ai fost tare rau, rad de mor.... jur
Wekendul asta nu-mi mai iau doza fac pauza :)


HPI Sprint 2 Sport DRIFT
0

#432 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 25 March 2009 - 08:24 AM

Vezi postareamad_max_f_z_m, la Mar 24 2009, 09:52 PM, a spus:

Salut. In manualul de la savagex 4.6, am regasit o saibacu interior hexagonal situata intre spur si arcul care-l preseaza. Totodata aceasta saiba nu e la mine pe model (ori n-a fost, ori a fost si "s-a" pierdut). O fi bai?Ce rol are? alta intrebare e cat de tare trebuie strans spuru?Ca exprimarea din manual nu m-a dumirit.



acea saiba cu interior hexagonal de care zici tu se foloseste neaparat.atunci cand patineaza ambreiajul spurului,daca nu ai acea saiba care sta fixa pe ax(de asta are si int xehagonal,ai sa vezi ca si axu e hexagonal) se poate desfileta piulita care tine arcul presat pe spur.recomand sa o folosesti.
iar spurul se strange la maxim,apoi dai juma de tura inapoi piulita si e ok.

Aceasta postare a fost editata de prisi: 25 March 2009 - 08:25 AM

If it is to be it is up to me
0

#433 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 March 2009 - 06:01 PM

Sunt pe cale sa cumpar un Savage 25 second hand. Avand in vedere ca modelul nu se mai fabrica (ca de altfel multe alte modele de Savage) cum e situatia la piese de schimb? Magazinele din Ro le au ?

Sunt multe piese consumabile diferite intre diversele modele de Savage ? Eu cred ca o sa-l folosesc intr-un ritm foarte lejer si de aceea mi-ar placea sa gasesc piese pentru el si peste 5 ani.

Multam, Stefan
0

#434 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 25 March 2009 - 06:39 PM

Vezi postareastiganas, la Mar 25 2009, 06:01 PM, a spus:

Sunt pe cale sa cumpar un Savage 25 second hand. Avand in vedere ca modelul nu se mai fabrica (ca de altfel multe alte modele de Savage) cum e situatia la piese de schimb? Magazinele din Ro le au ?

Sunt multe piese consumabile diferite intre diversele modele de Savage ? Eu cred ca o sa-l folosesc intr-un ritm foarte lejer si de aceea mi-ar placea sa gasesc piese pentru el si peste 5 ani.

Multam, Stefan



foarte multe dintre piesele de savage x4.6,se potrivesc la savage 25,insa cred ca cel mai bine iti zice prisi ce se potriveste si ce nu

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#435 Useril este offline   mad_max_f_z_m 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 247
  • Inregistrat: 28-February 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 25 March 2009 - 08:50 PM

Vezi postareaprisi, la Mar 25 2009, 08:24 AM, a spus:

acea saiba cu interior hexagonal de care zici tu se foloseste neaparat.atunci cand patineaza ambreiajul spurului,daca nu ai acea saiba care sta fixa pe ax(de asta are si int xehagonal,ai sa vezi ca si axu e hexagonal) se poate desfileta piulita care tine arcul presat pe spur.recomand sa o folosesti.
iar spurul se strange la maxim,apoi dai juma de tura inapoi piulita si e ok.



K multumesc mult de informatie, dar poate sa-mi sugereze si mie (pe pm)cineva un loc de unde sa fac rost de ea, ca acolo unde stim toti nu e.
0

#436 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 25 March 2009 - 11:06 PM

Vezi postareamad_max_f_z_m, la Mar 25 2009, 08:50 PM, a spus:

K multumesc mult de informatie, dar poate sa-mi sugereze si mie (pe pm)cineva un loc de unde sa fac rost de ea, ca acolo unde stim toti nu e.




dintr-o saiba normala,cu o pila mica si putina indemanare se rezolva in 10 minute.asta ca sa nu mai stai dupa comanda :)
If it is to be it is up to me
0

#437 Useril este offline   mad_max_f_z_m 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 247
  • Inregistrat: 28-February 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 25 March 2009 - 11:27 PM

:)) la asta ma gandeam si eu. cred ca merge si cu o pila de unghii, daca perseverez. :D. Oricum ca s-o scot in 10 min trebuie antrenament la mana, da intr-o juma'de ora cred c-o rezolv. Acu ma apuc de artizanat, si daca iese, ctrec si la piese mai complexe. Maine- poimaine scop vreo bascula sau vre-un clopot. :)) Familia Teutul e pistol cu apa.
0

#438 Useril este offline   SwatKat 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 100
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 28 March 2009 - 07:36 PM

Cand te mananca, te mananca... (conform vorbei romanesti).. Pentru ca tija de la frana tot iesea, m-a mancat gandul sa pun niste superglue. Zis si facut, am pus tija in gaurica aia si am pus superglue. Apoi am insurubat la loc surubelul din capat... Inevitabilul s-a produs si ceva lipici a ajuns la imbinarea cu sasiul, blocand si frans si acceleratie. Am pus un cerc rosu pentru a vedea zona unde a ajuns lipiciul.. (cred).

Am scos tija si am miscat de piesa aia pana si-a dat drumul... am pus si niste wd40 si am tot miscat de ea pana si-a dat drumul zic eu aproape de tot. Frana si acceleratia merg ok, revin cum trebuie insa parca tot nu merg cum ar trebui 100%.

Stiu ca am facut o prostie dar va intreb si pe voi.... Piesa aia argintie din poza se poate scoate fara a demonta mult...ca sa mai curat pe acolo?

Multumesc.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 05.jpg

0

#439 Useril este offline   cornel-b 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 276
  • Inregistrat: 04-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 March 2009 - 08:46 PM

mai poti incerca si cu ceva acetona

se poate scoate, dar inainte trebuie sa dai jos discurile si pistonul
0

#440 Useril este offline   diesel1.4 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 661
  • Inregistrat: 13-March 08

Postat 28 March 2009 - 09:27 PM

Iar ca sa dai jos discurile, in principiu trebuie scos unul din TVP-uri :D

Cel mai bine, incearca intai cu acetona, daca nu ceva gen "Robitronic debonder"

Aceasta postare a fost editata de diesel1.4: 28 March 2009 - 09:28 PM

MOTOSPORT RACING TEAM
XRAY XT8, GRP .28 truggy Mario Rossi tuned, Hitec HV servos, Panther Gator tires, Spektrum DX3R, Jammin Big Bores
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
0

#441 Useril este offline   mad_max_f_z_m 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 247
  • Inregistrat: 28-February 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 29 March 2009 - 02:02 AM

Vezi postareaSwatKat, la Mar 28 2009, 07:36 PM, a spus:

Cand te mananca, te mananca... (conform vorbei romanesti).. Pentru ca tija de la frana tot iesea, m-a mancat gandul sa pun niste superglue. Zis si facut, am pus tija in gaurica aia si am pus superglue. Apoi am insurubat la loc surubelul din capat... Inevitabilul s-a produs si ceva lipici a ajuns la imbinarea cu sasiul, blocand si frans si acceleratie. Am pus un cerc rosu pentru a vedea zona unde a ajuns lipiciul.. (cred).

Am scos tija si am miscat de piesa aia pana si-a dat drumul... am pus si niste wd40 si am tot miscat de ea pana si-a dat drumul zic eu aproape de tot. Frana si acceleratia merg ok, revin cum trebuie insa parca tot nu merg cum ar trebui 100%.

Stiu ca am facut o prostie dar va intreb si pe voi.... Piesa aia argintie din poza se poate scoate fara a demonta mult...ca sa mai curat pe acolo?

Multumesc.



Man, da tu ai mers vre-un pic cu masina aia, ca e foarte curata. cum o speli? Io muncesc 3 ore la ia s-o bibilesc, si nu ajunge asa.
0

#442 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 29 March 2009 - 07:35 AM

Vezi postareamad_max_f_z_m, la Mar 29 2009, 02:02 AM, a spus:

Man, da tu ai mers vre-un pic cu masina aia, ca e foarte curata. cum o speli? Io muncesc 3 ore la ia s-o bibilesc, si nu ajunge asa.



este o poza informativa luata de pe gogu sau de pe hpi

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#443 Useril este offline   nelu bv 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 658
  • Inregistrat: 19-May 07

Postat 29 March 2009 - 11:21 AM

in momentul de fata am rotostart montat, dar as vrea sa il schimb cu un pull start.
intrebarea e daca trebuie schimbat si unisensu.
motorul e cel original k 4,6.

p.s.

daca are cineva un pull start si nu il foloseste il cumpar eu.

Aceasta postare a fost editata de nelu bv: 29 March 2009 - 11:22 AM

Decat sa bei si sa conduci mai bine fumezi si zbori !!!!!!!
0

#444 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 29 March 2009 - 12:39 PM

si eu mi-am schimbat rotostartul cu un pull.e mult mai practic si simti mai bine motorul.cat despre bataturi...eu o pornesc la sfoara de mai bine de 10 L si inca nu am nici o batatura :wacko:
If it is to be it is up to me
0

#445 Useril este offline   SwatKat 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 100
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 29 March 2009 - 12:48 PM

@ mad_max_f_z_m: da, e poza de la hpi. masina mea e mai murdara :wacko:

@ prisi: si eu am in minte mutarea asta, da inca stau pe ganduri.. la cum pornesc eu masina destul de rar, mi-e sa nu fie si mai greu fara rotostart. Ce parere ai?

In alta ordine de idei, multam cornel-b, diesel1.4. Am mai curatat cu acetona si vad ca merge acum f bine. Phiu! Asta imi mai lipsea, sa desfac juma de masina ca ma mananca pe mine :wacko:
0

#446 Useril este offline   ghost rider 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 362
  • Inregistrat: 25-February 08

Postat 29 March 2009 - 12:54 PM

Vezi postareanelu bv, la Mar 29 2009, 12:21 PM, a spus:

in momentul de fata am rotostart montat, dar as vrea sa il schimb cu un pull start.
intrebarea e daca trebuie schimbat si unisensu.
motorul e cel original k 4,6.

p.s.

daca are cineva un pull start si nu il foloseste il cumpar eu.



nu trebuie schimbat unisensu,pui pull startu' si gata........pull start pt K4.6, normal.

Bafta!

Aceasta postare a fost editata de ghost rider: 29 March 2009 - 01:04 PM

nevoia te invata...:)
0

#447 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 29 March 2009 - 01:07 PM

ideea la pull start sa porneasca usor e sa stii foarte bine ''nazurile'' motorului,si sa-l primezi bine cu comb.
al meu o ia la maxim 5 sfori la rece.si la primat carbu eu scot furtunu care intra in toba si suflu pana ajunge comb la carb,trag vreo 3 sfori fara fisa,apoi pun fisa si gata.dar dupa cum am spus tre sa cunosti bine motorul.
If it is to be it is up to me
0

#448 Useril este offline   SwatKat 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 100
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 29 March 2009 - 01:56 PM

OK. cateva intrebari:

1. P/s asta e bun pentru Savage x4.6, motor F4.6: aici
2. Unisensul asta: aici

3. Ca sa montez p/s trebuie sa desfac motorul de pe backplate sau pot cu el montat?

Mersi.
0

#449 Useril este offline   ghost rider 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 362
  • Inregistrat: 25-February 08

Postat 29 March 2009 - 02:20 PM

Vezi postareaSwatKat, la Mar 29 2009, 02:56 PM, a spus:

OK. cateva intrebari:

1. P/s asta e bun pentru Savage x4.6, motor F4.6: aici
2. Unisensul asta: aici

3. Ca sa montez p/s trebuie sa desfac motorul de pe backplate sau pot cu el montat?

Mersi.



nu asa.... :unsure:

trebuie sa dai jos motoru,sa desfaci backplate-u si sa montezi pull start-u.
nevoia te invata...:)
0

#450 Useril este offline   ghost rider 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 362
  • Inregistrat: 25-February 08

Postat 29 March 2009 - 02:42 PM

da,acela e pull start-u si unisensu pt motorul F4.6.(dupa coduri poti verifica tot)
nevoia te invata...:)
0

Arata acest topic


  • 201 Pagini +
  • « Prima
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

11 useri citesc topicul
0 membri, 11 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro