HPI Savage Monster Truck Discutii,probleme,rezolvari,tips and tricks
#4175
Postat 18 November 2013 - 01:18 PM
mi-ai pocit savage-ul si am rupt atat de la pullstart ieri.
din masina de la cald a pornit la prima sfoara..
apoi bibilind pe ici pe colo, am lasat motorul sa se raceasca (5.5 grade au fost pe Bucium )si am tras de sfoara pana s-a rupt.
am apucat sa consum 100ml de nitro , echivalentul a mai bine de juma de rezervor.
ieri was mission failed, nu am apucat sa vad de schimba in a 2-a. :(
Aceasta postare a fost editata de e.cata: 18 November 2013 - 01:20 PM
#4176
Postat 18 November 2013 - 01:21 PM
e.cata, la 15 November 2013 - 07:56 PM, a spus:
ma gandisem odata si eu la asta da' am abandonat ideea.....oricum e o chestie UTILA,bravo pentru realizari ! :good:
e.cata, la 18 November 2013 - 01:18 PM, a spus:
iubiti-va man....e frumos....da' nu in public :lol: :lol: :lol:
Aceasta postare a fost editata de soarece: 18 November 2013 - 01:22 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#4178
Postat 18 November 2013 - 02:14 PM
e.cata, la 18 November 2013 - 01:18 PM, a spus:
mi-ai pocit savage-ul si am rupt atat de la pullstart ieri.
din masina de la cald a pornit la prima sfoara..
apoi bibilind pe ici pe colo, am lasat motorul sa se raceasca (5.5 grade au fost pe Bucium )si am tras de sfoara pana s-a rupt.
am apucat sa consum 100ml de nitro , echivalentul a mai bine de juma de rezervor.
ieri was mission failed, nu am apucat sa vad de schimba in a 2-a. :(
eu ma?
dc? nu inteleg cum ti-am pocit dracia? tu esti "le gousse" aici ca nu ai pus f4.6 inapoi cu roto! stii ce greu pornesc draciile la putine grade, mai ales ca si 5% nu e chiar cel mai bun combustibil pentru ele!
Aceasta postare a fost editata de hassel: 18 November 2013 - 02:15 PM
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#4179
Postat 18 November 2013 - 02:23 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
![Imagine postata](http://www.testberichte.de/imgs/p_imgs/Kyosho+Mad+Force+Pro+Double+Shock-129-129239.jpg)
#4180
Postat 18 November 2013 - 06:46 PM
hassel, la 18 November 2013 - 02:14 PM, a spus:
a pornit impecabil din masina, la prima sfoara..
apoi am sesizat ca nu tine frana, l-am oprit, am mai reglat pe acolo si am tras in ciuda de ata pana am rupt-o.
am folosit o ata de la un Power Ball. pt a o inlocui pe cea rupta..
pare extrem de rezistenta..
mai am la un motor F3.5 HPI pusa una..
Aceasta postare a fost editata de e.cata: 18 November 2013 - 06:48 PM
#4181
Postat 18 November 2013 - 06:51 PM
Tzicul, la 18 November 2013 - 01:31 PM, a spus:
nu e fonduri..
exact in ideea de a nu mai cara diverse dupa mine am renuntat la roto start, si am pus motorul Go cu pull start.
am facut dintr-o conserva ce vine perfect peste radiator si un bec halogen de 55w un sistem de incalzire, ce vine la bricheta masinii..
anul trecut nu l-am folosit niciodata, tinand "JUCARIA" in fata cu caldura data la picioare...
Aceasta postare a fost editata de e.cata: 18 November 2013 - 06:51 PM
#4182
Postat 18 November 2013 - 10:28 PM
e.cata, la 18 November 2013 - 06:46 PM, a spus:
mai am la un motor F3.5 HPI pusa una..
trebuia sa lasi o lumanare aprinsa deasupra ei sa picure ceara....de la frictiunea aia se incinge si face mustati...is patit.....
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#4183
Postat 19 November 2013 - 12:20 AM
soarece, la 18 November 2013 - 10:28 PM, a spus:
nu am decat parfumate.. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/rofl.gifhttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/rofl.gif
am sa picur, pan la primavara e timp ..
le pun la conservare, pan la anu..
iarna asta ma dau cu savage-ul electric.
#4184
Postat 25 November 2013 - 01:44 PM
Aceasta postare a fost editata de sandrei: 25 November 2013 - 01:44 PM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#4185
Postat 25 November 2013 - 02:34 PM
sandrei, la 25 November 2013 - 01:44 PM, a spus:
fara suparare dar nu e concludent testul..
1. daca tot vrei sa faci comparatie intre aceste tipuri de produse, fa un film fara pauza.
noi putem interpreta pauza ca un ragaz in care umbli la setarile motorului..
2. pui masina pe banc si ne arati si noua parghia de la acceleratie.
noi putem interpreta micsorarea cursei intre cele doua teste.
Aceasta postare a fost editata de e.cata: 25 November 2013 - 02:37 PM
#4186
Postat 25 November 2013 - 02:52 PM
Aceasta postare a fost editata de sandrei: 25 November 2013 - 02:53 PM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#4187
Postat 25 November 2013 - 03:02 PM
sandrei, la 25 November 2013 - 02:52 PM, a spus:
De exemplu daca se foloseste acelasi tip de ulei pentru filtru si aceeasi dimensiune a filtrului apar aceste diferente? Nu cred ca sunt diferente cand produsele comparate sunt identice ca specificatii dar difera doar fabricantul!
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#4188
Postat 25 November 2013 - 05:00 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
![Imagine postata](http://www.testberichte.de/imgs/p_imgs/Kyosho+Mad+Force+Pro+Double+Shock-129-129239.jpg)
#4189
Postat 25 November 2013 - 05:45 PM
Nu am dorit sa fac teste comparative hpivs china ci teste comparative vis a vis de produse dedicate pentru modelul respectiv sau specificatiile respective si un altul care e facut pe vapor
Scopul este pur educativ si un semn de exclamatie, nu atac produsele chinezesti ci doar produsele de calitate indoielnica
Orice producator consacrat va oferi produse de calitate cunoscuta ca fiind buna, insa vaporismele asa s-au manifestat pe aceasta masina
Aceasta postare a fost editata de sandrei: 25 November 2013 - 05:48 PM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#4191
Postat 25 November 2013 - 07:08 PM
sandrei, la 25 November 2013 - 05:45 PM, a spus:
Nu am dorit sa fac teste comparative hpi vs china ci teste comparative vis a vis de produse dedicate pentru modelul respectiv sau specificatiile respective si un altul care e facut pe vapor
poi exact filtru HPI vs filtru CHINA ai facut. :p
problema nu este CHINA ci firmele ce aduc toate mizeriile de doi bani si le vand la pret mare aici..
HPI are fabrica in CHINA, a renuntat la TAIWAN si face in CHINA, asta nu inseamna ca tot ce e HPI e prost..
corect ar fi fost sa arati filtrul frumos si verde si sa ne povestesti de probleme intampinate..
cum ai ales tu sa incepi " filtru HPI vs filtru aer chinezesc " nu e corect, alea HPI tot din CHINA vin.
#4192
Postat 25 November 2013 - 07:17 PM
e.cata, la 25 November 2013 - 07:04 PM, a spus:
chinezul face dupa specificatiile clientului, ieftin si prost sau mai bun.
Ai si n-ai dreptate. Piesele "de marca" sunt facute nu doar dupa specificatiile clientului, ci si cu sculele, know-how-ul, materialele si, mai ales, CTC-ul acestuia (nu uita ca pana si HobbyKing este condus de un american). Si pe aceste piese se scrie, sa spunem, HPI. Dupa care urmeaza piesele facute de acelasi fabricant, dar care sunt rebuturi, extraproductie, s.a.m.d., deci la un nivel calitativ apropiat, dar pe care nu mai scrie, din nou sa zicem, HPI. Si la urma sunt toate porcariile comandate, fabricate si vandute de si pentru chinezi, care nu au nicio legatura cu produsul original. Pe principiul seamana dar nu rasare :)
Sunt convins ca asta a vrut sa arate Andrei! Si nu pot sa nu ii dau dreptate
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 25 November 2013 - 07:20 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
![Imagine postata](http://www.testberichte.de/imgs/p_imgs/Kyosho+Mad+Force+Pro+Double+Shock-129-129239.jpg)
#4193
#4195
Postat 25 November 2013 - 07:41 PM
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#4196
Postat 25 November 2013 - 07:50 PM
hassel, la 25 November 2013 - 07:41 PM, a spus:
nu cred ca poti abuza de carson cum abuzezi de savage... si vezi ca ai ITP-ul la savage expirat..
uzura mai mare apare pe savage pt ca e MT fara diff central si cu sliper-ul prea strans..
Aceasta postare a fost editata de e.cata: 25 November 2013 - 07:52 PM
#4197
Postat 25 November 2013 - 07:53 PM
hassel, la 25 November 2013 - 07:41 PM, a spus:
la cine? ca nu l-am vazut decat o sg data .:p
Aceasta postare a fost editata de e.cata: 25 November 2013 - 07:54 PM
#4199
Postat 25 November 2013 - 08:35 PM
e.cata, la 25 November 2013 - 07:53 PM, a spus:
La mine are 1 an aproape si cred ca a mai avut si alti stapani... multi altii! Cred ca pot abuza si de el, ca doar de el am tras inainte de savage! Dar aici vb de savage nu de carson! Si am si spurul tot de pe carson! Ideea generala e ca nu mai exista calitate !
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#4200
Postat 25 November 2013 - 09:08 PM
Indiferent unde un producator consacrat produce piesele, le va produce dupa specificatiole acestuia,proiectul testat al acestuia si materialele acestuia.
Cand am spus de CHINA m-am referit strict la firme oportuniste care copiaza cum pot si scot produse pe piata din materiale indoielnice care doar arata asemanator si rezultatul nu este cel asteptat de proprietar.
Este o continuare si a discutiei prezentata de prisi in sectiunea crawlerelor cu experienta lui vis a vis de electronice ieftine ( servo de 17kg care in realitate impinge 11 si bec de 5a care tine 2.8a)
A fost o incercare de educare a celor care nu se pricep, dar nu se va mai repeta pentru ca povestile sunt interminabile.
Iar vis a vis de preturi Hpi, acestea sunt rezultatul proiectarii si testarii pieselor. De aceea exista varii branduri pe piata cu preturi mai mici sau mai mari pentru ca utilizatorul final sa se indrepte inspre brandul pe care si l permite.
Si in automobike exista mercedes cu preturile de rigoare sau kia,daihatsu si alte branduri cu categoriile de preturi pe masura si indreptate spre toate clasele sociale si de aceea toate brandurile au clientii lor si se fac alegerile in functie de bugetul fiecaruia din buzunar.
Sper ca m am fact inteles, nu voi mai deranja pe acest thread pentru ca poate Am prea putina experienta in modelism incat sa reusesc sa ajut cu sfaturi si informatii utile.
Aceasta postare a fost editata de sandrei: 25 November 2013 - 09:09 PM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM