HPI Savage Monster Truck Discutii,probleme,rezolvari,tips and tricks
#331
Postat 11 March 2009 - 07:20 PM
Spurul se pune din plastic pt a salva pinioanele din cutie, daca renunti la bash pui de metal
Chiar daca e reglata corect distanta dintre spur-clopot la sarituri sasiul flexeaza si clopotul va 'apasa' cateodata mai brutal pe spur si atunci va ceda.
Chiar daca ai pus din otel nustiudecare spur+clopot daca nu e reglat corect tot se duce pe apa sambetei.
Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
#332
Postat 11 March 2009 - 10:52 PM
momentan i-am pus Fuel Filter de la Tornado pt. ca cu mt2 am avut probleme din cauza asta, failsafe si antena colorata hahaha
abia astept sa am putin timp liber...
http://img8.imageshack.us/img8/6058/dscn0199.th.jpg
#334
Postat 12 March 2009 - 07:06 PM
Dani, la Mar 11 2009, 10:52 PM, a spus:
momentan i-am pus Fuel Filter de la Tornado pt. ca cu mt2 am avut probleme din cauza asta, failsafe si antena colorata hahaha
abia astept sa am putin timp liber...
http://img8.imageshack.us/img8/6058/dscn0199.th.jpg
foarte frumos modelul,insa eu am fost foarte dezamagit de el in momentul in care l-am vazut la treaba,eram si eu de principiul "bigger is better" insa am ajuns la concluzia ca nu e asa.de aceea am optat pt ceva mai micut dar mai rezistent.sa ai noroc de el!!!!
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#335
Postat 12 March 2009 - 07:08 PM
X-tra, la Mar 11 2009, 07:20 PM, a spus:
Spurul se pune din plastic pt a salva pinioanele din cutie, daca renunti la bash pui de metal
Chiar daca e reglata corect distanta dintre spur-clopot la sarituri sasiul flexeaza si clopotul va 'apasa' cateodata mai brutal pe spur si atunci va ceda.
Chiar daca ai pus din otel nustiudecare spur+clopot daca nu e reglat corect tot se duce pe apa sambetei.
da s-ar putea sa ai dreptate in ce spui tu,insa deocamdata rezista foarte bine si nu are gram de uzura pe el,iar ce am facut cu el de cand am acest spur metalic ;) si inca nu are nimic.spurul de plastic m-a tinut o luna.acuma se prea poate sa fi avut ghinion cu el.acum sa vad asta de otel cat tine :D
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#336
Postat 12 March 2009 - 08:15 PM
Dani, la Mar 11 2009, 10:52 PM, a spus:
momentan i-am pus Fuel Filter de la Tornado pt. ca cu mt2 am avut probleme din cauza asta, failsafe si antena colorata hahaha
abia astept sa am putin timp liber...
http://img8.imageshack.us/img8/6058/dscn0199.th.jpg
in afara de faptul ca nu au fost in stare sa faca basculele mai lungi si s-au multumit sa puna distantierele alea mov la roti, eu zic ca e ok.
spurul l-am schimbat de mai multe ori. acum folosesc de 49. rezultatul e bun, doar ca nu mai merge in willie.daca ti accelerat se da pe spate. dar e mult mai distractiv.
bafta
p.s.
parca kitti a intrebat ce modificari sa mai faca sa savy.
cea mai utila, zic eu, e modificarea linkage-ului de acceleratie-frana.poze pun cand fac.
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...=LXBL85&P=7
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...=LXBM06&P=7
Aceasta postare a fost editata de nelu bv: 12 March 2009 - 08:16 PM
#338
Postat 12 March 2009 - 09:21 PM
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
#339
Postat 12 March 2009 - 10:04 PM
diesel1.4, la Mar 12 2009, 09:21 PM, a spus:
sau se pot face si acasa cu un pic de priepere,material si nu in ultimul rand pasiune.cel putin eu asa am facut si merge super :blink:
#345
Postat 13 March 2009 - 11:41 PM
prisi, la Mar 13 2009, 11:18 PM, a spus:
ok pai atunci ramane valabila pt cineva care imi poate spune care sunt diferentele???? :rolleyes:
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#346
Postat 14 March 2009 - 08:23 AM
Kitty, la Mar 13 2009, 11:41 PM, a spus:
diferentele sunt f mari
la cel original de hpi servo trebuie sa invinga si forta acelei table otelite care face legatura intre cele 2 brate.
cu sistemul asta servo lucreaza liber. mai departe voi decideti daca e eficient sau nu.
#347
Postat 14 March 2009 - 02:27 PM
nelu bv, la Mar 14 2009, 08:23 AM, a spus:
la cel original de hpi servo trebuie sa invinga si forta acelei table otelite care face legatura intre cele 2 brate.
cu sistemul asta servo lucreaza liber. mai departe voi decideti daca e eficient sau nu.
nu imi dai un pm de unde le-ai achizitionat,daca sunt din tara
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#348
Postat 14 March 2009 - 02:43 PM
Kitty, la Mar 14 2009, 02:27 PM, a spus:
din pacate nu sunt din tara. eu toate piesele de care am nevoie le iau de pe tower ptr. ca transportul din sua e mai ieftin decat din bucuresti pana in brasov si acolo gasesc tot ce am nevoie.
bafta
#350
Postat 14 March 2009 - 06:38 PM
prisi, la Mar 14 2009, 05:39 PM, a spus:
In general servoului trebuie sa nu i se opuna forta, in afara de cea a procesului de franare...cu cat lucreaza mai usor si fara probleme cu atat mai bine. In felul acesta vei obtine o viata mai lunga a servoului precum si un consum redus al packului.
Mai la toti incepatorii am vazut probleme legate de servoul de acceleratie/frana setari aiurea cu compensari majore din trimurile statiei relantiurii fortate si frane blocate...desi dorinta de a iesii in teren cat mai repede si a testa modelul este foarte mare se trece peste acest pas...care ulterior va crea mai multe batai de cap decat daca ar fi fost alocat putin timp pentru imbunatatrea sau macar functionarea corecta...eu presonal m-am lecuit nu ies cu modelul decat daca stiu ca sunt in regula toate aceste mici setari care pe parcurs se pot transforma in adevarete pierderi de timp
#351
Postat 14 March 2009 - 07:32 PM
strict de savage vorbind,eu nu folosesc arcul acela care se pune la carb pentru revenirea acceleratiei,ci las treaba asta in seama sistemului acela cu tablita,sistem original HPI.
ceea ce ajuta mult la setari este si o statie mai performanta,una computerizata ce ajuta la setarea cursei servoului,si forta lui.cu aceste reglaje ale statiei puse bine la punct lungesti viata servourilor mult.
Aceasta postare a fost editata de prisi: 14 March 2009 - 07:33 PM
#352
Postat 14 March 2009 - 08:19 PM
chiar am 2 rezervoare alergate :unsure:
problema este ca am observat ca am pierdut 2 suruburi care prindeau motorul de suportul lui, cele lungi subtiri cu cap de imbus , am vazut la timp sa opresc motorul sa nu distrug spur-ul pt ca isi miscase pozitia motorul.
acum tre sa dau cu loctite obligatoriu pe noile suruburi pe care le astept pt ca nu am de rezerva.
#353
Postat 14 March 2009 - 08:25 PM
Dani, la Mar 14 2009, 08:19 PM, a spus:
chiar am 2 rezervoare alergate :unsure:
problema este ca am observat ca am pierdut 2 suruburi care prindeau motorul de suportul lui, cele lungi subtiri cu cap de imbus , am vazut la timp sa opresc motorul sa nu distrug spur-ul pt ca isi miscase pozitia motorul.
acum tre sa dau cu loctite obligatoriu pe noile suruburi pe care le astept pt ca nu am de rezerva.
asta e o problema care am descoperit-o si eu.bine eu nu am pierdut suruburi de la motor cin din alte parti,insa inainte si dupa fiecare iesire verific fiecare surub,iar daca inlocuiesc suruburi,aplic loctite pe ele.da ceva poze sau filmulete niema????
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#354
Postat 15 March 2009 - 03:37 AM
http://img6.imageshack.us/img6/5361/dscn0204y.th.jpghttp://img6.imageshack.us/img6/3144/dscn0207.th.jpghttp://img6.imageshack.us/img6/9416/dscn0211o.th.jpg
http://img6.imageshack.us/img6/6029/dscn0203r.th.jpghttp://img6.imageshack.us/img6/8140/dscn0216b.th.jpg
Aceasta postare a fost editata de Dani: 15 March 2009 - 03:38 AM
#356
Postat 15 March 2009 - 08:52 AM
Aceasta postare a fost editata de Flo234: 15 March 2009 - 10:58 AM
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#357
Postat 15 March 2009 - 09:22 AM
Aceasta postare a fost editata de prisi: 15 March 2009 - 09:23 AM
#358
Postat 15 March 2009 - 10:12 AM
prisi, la Mar 15 2009, 09:22 AM, a spus:
rollcage-ul de la XL este identic cu cel de la X 4.6,nu stiu din ce cauza cei de la hpi nu au modificat si rollcage-ul pt ca eu il consider o piesa f importanta.
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#359
Postat 15 March 2009 - 12:09 PM
Aceasta postare a fost editata de prisi: 15 March 2009 - 12:10 PM
#360
Postat 15 March 2009 - 12:34 PM
prisi, la Mar 15 2009, 12:09 PM, a spus:
si eu l-am barbierit putin pe asfalt(nu ma mai dau veci pe asfalt) si i-am pus o protectie pe radiatorul de racire.prisi am vazut ca ai skidplate,merita investitia?????
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp