HPI Savage Monster Truck Discutii,probleme,rezolvari,tips and tricks
#301
Postat 04 March 2009 - 11:42 PM
Este o masina facuta pentru placerile americanilor ,ca ei au mania asta cu short course truck vezi ce s-a scos sc8/ slashul /slayer
si losi avea un model si kyosho,mai toate lumea. E un trend si cum baja depasea bugetul majoritatii xl se incadreaza perfect.
In maxim 2-3 luni o sa fie si la noi una,se gaseste cineva care sa aprecieze cantitate si nu calitatea sa nu mai vorbim de perfomante si utilitate in alte scopuri decat liniute
#302
Postat 05 March 2009 - 09:05 AM
Aceasta postare a fost editata de diesel1.4: 05 March 2009 - 09:06 AM
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
#303
Postat 05 March 2009 - 10:09 AM
eu tot asteptam ceva revolutionar.....dar vad ca pt ei un model nou inseamna un saxage xl cu un sasiu mai lung
nu erau destule probleme la xl au mai lungit sasiul sa fie mai "elastica" masina :rolleyes:
aaa sa nu uitam, au schimbat totusi sistemul de prindere al rotii.....pt asta aplauze :o
cine o sa cumpere masina asta.......s-ar putea sa epuizeze toate injuraturile din vocabularul lui si al prietenilor lui :D
#304
Postat 05 March 2009 - 05:09 PM
nu doar sistemul de prindere al rotilor de care zici tu este schimbat are mai multe piese schimbate.
esapamentul se aude bestial de fabrica, diferentialul este all metal, servouri mai bune SERVO METAL GEAR care la savage x4.6 a reusit amicul meu sa le faca terci pinioanele duminica, spur-ul metal, ambreiajul la fel
daca gresesc ma corectezi :)
pe langa asta ieri am facut rodajul la un XL si l-am reglat putin pt un pusti de 10 ani si chiar am fost incantat.
#305
Postat 05 March 2009 - 05:16 PM
Dani, la Mar 5 2009, 05:09 PM, a spus:
nu doar sistemul de prindere al rotilor de care zici tu este schimbat are mai multe piese schimbate.
esapamentul se aude bestial de fabrica, diferentialul este all metal, servouri mai bune SERVO METAL GEAR care la savage x4.6 a reusit amicul meu sa le faca terci pinioanele duminica, spur-ul metal, ambreiajul la fel
daca gresesc ma corectezi :)
pe langa asta ieri am facut rodajul la un XL si l-am reglat putin pt un pusti de 10 ani si chiar am fost incantat.
adica un fel de 4.6 x ss :D
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
#306
Postat 05 March 2009 - 06:16 PM
Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
#308
Postat 05 March 2009 - 10:08 PM
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#309
Postat 06 March 2009 - 10:17 AM
#310
Postat 06 March 2009 - 11:06 AM
Dani, la Mar 5 2009, 05:09 PM, a spus:
nu doar sistemul de prindere al rotilor de care zici tu este schimbat are mai multe piese schimbate.
esapamentul se aude bestial de fabrica, diferentialul este all metal, servouri mai bune SERVO METAL GEAR care la savage x4.6 a reusit amicul meu sa le faca terci pinioanele duminica, spur-ul metal, ambreiajul la fel
daca gresesc ma corectezi :D
pe langa asta ieri am facut rodajul la un XL si l-am reglat putin pt un pusti de 10 ani si chiar am fost incantat.
pai hai sa o luam pe rand
-esapamentul este acelasi de la xl
-diferentialele sunt aceleasi de la xl all metal, cum spui tu (diferential care e f bun insa rulmentii aia sunt prea fragili si am reusit sa sparg
3 dif cu un xl......intr-un timp nu f lung)
- servo-urile sunt aceleasi de la xl <HPI SF-5 SERVO METAL GEAR>
-spur metal ....acelasi de la xl 52T
-saboti ambreiaj la fel ca la xl...din aluminiu
deci, in afara de carcasa roti sasiu mai lung si sistem de prindere la roti..........alta diferenta fata de xl nu vad
#312
Postat 06 March 2009 - 05:20 PM
daca sasiul nu este rezistent, daca motorul e prea slab, bla bla
cui ii place il cumpara cui nu-i place nu-l cumpara.
Legat de jump/bashing nu sunt pasionat de asa ceva sa stau dupa sa astept piese and shit...
prefer jump-urile mai mici nu zic nu dar cu masura :rolleyes:
si eu mai am un pas sa-l cumpar.
Aceasta postare a fost editata de Dani: 06 March 2009 - 05:22 PM
#313
Postat 06 March 2009 - 06:04 PM
Isti, la Mar 6 2009, 10:17 AM, a spus:
cine vrea baja nu o vrea pt cum arata sau cum sare, o vrea in special pt motorul pe benzina, care este :rolleyes:
#315
Postat 06 March 2009 - 10:23 PM
Kitty, la Mar 6 2009, 06:50 PM, a spus:
da vezi tu Baja este uneva pe la 50mil iar XL este la jumate, acum in functie de bugetul fiecaruia , de ex eu imi permit xl-ul.
#316
Postat 06 March 2009 - 11:08 PM
#318
#319
Postat 07 March 2009 - 12:36 AM
#320
Postat 07 March 2009 - 08:09 PM
diesel1.4, la Mar 6 2009, 11:18 PM, a spus:
si eu sunt de aceeasi parere.imi placea si XL dar am vazut unul scos din cutie pe off si la primul jump mai sanatos s-a rupt pur si simplu roata spate :lol: ,iar asta mi-a schimbat parerea
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#321
Postat 08 March 2009 - 06:46 PM
Eu sunt nou noutz posesor de Savage 4,6 Big Block si vreau sa va spun ca dupa rodajul asa zis si la o a doua iesire am reusit sa rup bara unui Opel Astra care circula regulamentar cu aproximativ 50-60km/h si nici nu ma gandeam ca mai recuperez ceva din Savage dar uimitor singurele defectiuni au fost o bascula crapata, un telescop rupt si o planetara strambata.Tot citesc acest forum si se pare ca parerile sunt impartite vis-a-vis de Savage dar eu sunt f mandru de achizitie cel putin deocamdata. Ieri am iesit doar for fun si a fost super toata dupa amiaza pret de 5 plinuri, iar de reglaje inca nu m-am apucat. Singura problema avuta a fost legata de marsalier pe care practic l-am izolat (ca nu prea dau cu spatele) iar la inceput imi schimba a doua dar spre final nu si deci maine ies cu ea pt reglaje. Mie mi se pare uimitoare(deocamdata) eu avand si un elicopter Walkera cu care ma chinui de ceva vreme cam fara succes.
#322
Postat 08 March 2009 - 08:12 PM
livsavage, la Mar 8 2009, 06:46 PM, a spus:
Eu sunt nou noutz posesor de Savage 4,6 Big Block si vreau sa va spun ca dupa rodajul asa zis si la o a doua iesire am reusit sa rup bara unui Opel Astra care circula regulamentar cu aproximativ 50-60km/h si nici nu ma gandeam ca mai recuperez ceva din Savage dar uimitor singurele defectiuni au fost o bascula crapata, un telescop rupt si o planetara strambata.Tot citesc acest forum si se pare ca parerile sunt impartite vis-a-vis de Savage dar eu sunt f mandru de achizitie cel putin deocamdata. Ieri am iesit doar for fun si a fost super toata dupa amiaza pret de 5 plinuri, iar de reglaje inca nu m-am apucat. Singura problema avuta a fost legata de marsalier pe care practic l-am izolat (ca nu prea dau cu spatele) iar la inceput imi schimba a doua dar spre final nu si deci maine ies cu ea pt reglaje. Mie mi se pare uimitoare(deocamdata) eu avand si un elicopter Walkera cu care ma chinui de ceva vreme cam fara succes.
bine ai venit printre noi!!!acuma parerea mea e ca sa nu te dai pe drumuri publice,daca chiar vrei sa te dai pe asfalt fa-o intr-o parcare de supermarket sau orice parcare intinsa in care ai vizibilitate foarte buna,insa locul lui e pe off,o sa te bucuri mult mai mult acolo decat pe asfalt,pt ca poti face nenumarate lucruri.este o parere si sa ai bafta de el!!!!!
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#324
#326
Postat 09 March 2009 - 04:56 PM
#328
Postat 11 March 2009 - 06:38 PM
prisi, la Mar 11 2009, 12:26 AM, a spus:
probabil e mai tare ca unul din plastic,insa ca unul de otel heavy duty nu cred ca e mai rezistent
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#329
Postat 11 March 2009 - 06:48 PM
oricum de cand am masina merge cu acelasi spur care arata foarte bine asa ca nu-mi fac probleme de rezistenta.
#330
Postat 11 March 2009 - 06:57 PM
prisi, la Mar 11 2009, 06:48 PM, a spus:
oricum de cand am masina merge cu acelasi spur care arata foarte bine asa ca nu-mi fac probleme de rezistenta.
la mine nu stiu din ce cauze spurul original s-a barbierit pur si simplu!!!!!e drept insa ca plastic pe metal nu prea suna bine,dar am facut o investitie si am schimbat spurul si clopotul si sper sa nu mai am probleme o perioada buna de timp!!!ce sa zic,sa te tina cat mai mult spurul,dar oricum cred ca conteaza si in ce conditii e folosit
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp