HPI Savage Monster Truck Discutii,probleme,rezolvari,tips and tricks
#2432
Postat 29 June 2013 - 08:40 AM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#2433
Postat 29 June 2013 - 02:57 PM
soarece, la 29 June 2013 - 08:40 AM, a spus:
nu e relevant testul...
oricum sufla prea tare..
gandeste-te ca intre arbore si blocul motor v-a fi in totdeauna o pelicula de ulei, care teoretic ar trebui sa rezolve problema asta..
rulmentii pe care ii recuperez din automodelele rulate, nu sunt perfect ermetic inchisi, dar daca nu ii scoti si protectia dinspre interiorul motorului, o sa scuipe doar la prima sau a doua rulare ulei, apoi nu o sa mai ai probleme, vb din experienta!!http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif
Aceasta postare a fost editata de e.cata: 29 June 2013 - 02:57 PM
#2434
Postat 29 June 2013 - 03:00 PM
Tzicul, la 29 June 2013 - 12:50 AM, a spus:
in plus, o sa ai mari batai de cap cu motorul, pt ca l-ai bagat in apa...
#2436
Postat 29 June 2013 - 06:18 PM
Superman, la 29 June 2013 - 05:25 PM, a spus:
salut..
eu zic .. daca tot te pricepi sa reglezi si sa intretii un motor termic sa o faci termic.. mai putine batai de cap.
daca vb de cutia in 3 rapoarte despre care te-ai interesat, iti recomand sa te razgandesti si sa il rulezi asa cum este acum cu transmisie blocata de FLUX.
mie cutia in 3 raporte mi-a scos peri albi, de fiecare data cand schimbam rotile cu unele mai grele, sau mai mici sau mai mari nu mai schimba in a 2-a, si cum se stie sau nu ca sa umbli la setarile treptei a 2-a trebuie desfacuta cutia. NU se poate umbla din exterior la ajustarea ambreajului...
dupa cum stii sau nu prima treapta e pe rulment unisens, care cedeaza foarte repede, grerutele de la ambrteaje se tocesc... deci..
eu personal am renuntat la cutia cu 3 rapoarte care si asa nu functiona tot timpul si am folosit rotile de la transmisia de FLUX.
acum am o sg viteza, fara batai de cap..
#2437
Postat 29 June 2013 - 06:22 PM
am spur de 44T cu clopot 17T si in configuratia asta, e putin mai incet ca un savage X in a doua...
in plus diff-urile se distrug cu motorul stoc .28 imagineaza-ti ce se intampla acolo cu un motor brushless si cu sliper-ul strans la max..
mass destruction..
#2439
Postat 29 June 2013 - 08:24 PM
Superman, la 29 June 2013 - 07:57 PM, a spus:
hai k sa stabilim o chestie..
cuplul sa zicem ca ar fi apropiat intre brushless si termic cu toate ca nu e, un brushless de calitate imperecheat cu un esc potent si niste baterii cel putin 35c, e mult mai puternic.
motorul termic are clopotul cu bacurile care transmit puterea, in combinatie cu sliper-ul e ca un dublu ambreaj, rotile dintate din cutie sunt mai protejate..
motorul electric nu are clopot si nici bacuri , pinionul e fix pe axul motorului, deci cand ii dai talpa toata puterea se transmite, se pierde foarte putin pe la sliper.
in concluzie, daca rezista pe FLUX, nu o sa ai in veci probleme pe termic...
Aceasta postare a fost editata de e.cata: 29 June 2013 - 08:26 PM
#2440
Postat 29 June 2013 - 08:40 PM
povestea incepe cu faptul ca mi-a crapat pinionu de atac si a luat si cativa dinti din coroana de la diferentialul pe spate.
am zis, gata il fac electric, asa ca am luat de la HPI ROMANIA conversia de la X la FLUX.
la asamblare am realizat ca motorul ce vroiam sa il folosesc este cu 2mm mai subtire (39mm in loc de 41mm) si cum nu am avut chef sa modific suportii, am decis sa modific suportul pt prinderea motorului electric sa acomodeze un motor termic.
asta a fost cea mai dificila chestie, a trebuit sa largesc si sa filetez o gaura in suportul motorului termic, si sa dau alte 4 gauri in suportul de la motorul electric.
avand ceva probleme cu cutia cu 3 trepte am decis sa o elimin si sa folosesc transmisia de FLUX. nu are rost sa desfac cutia, arata exact ca la tine.
la tine e foarte simplu sa te intorci la X, avand sasiul de X si suportul pt motor de X. X = termic
e plug and play.
Aceasta postare a fost editata de e.cata: 29 June 2013 - 08:40 PM
#2443
Postat 29 June 2013 - 09:11 PM
Superman, la 29 June 2013 - 09:07 PM, a spus:
da ce am scris eu acolo ai citit ?
in poze te-ai uitat ?
de la X numai sasiul il mai am, si mai exact partea stanga, ca dreapta e indoita si rupta in doua ...
al meu e FLUX cu motor TERMIC! (are toate piesele unui FLUX si in plus motorul termic)
Aceasta postare a fost editata de e.cata: 29 June 2013 - 09:14 PM
#2445
Postat 29 June 2013 - 09:37 PM
Superman, la 29 June 2013 - 09:07 PM, a spus:
Uită-te la vanzari că găseşti 2 servo şi toate piesele de pe termic la promoţie, nu mai ai nevoie decât de rez
ervor!
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#2446
Postat 29 June 2013 - 09:37 PM
________________________________________________________________________________________________________________________
~ Topicul meu cu Feed-Back ~
#2448
Postat 29 June 2013 - 10:55 PM
e.cata, la 29 June 2013 - 02:57 PM, a spus:
oricum sufla prea tare..
gandeste-te ca intre arbore si blocul motor v-a fi in totdeauna o pelicula de ulei, care teoretic ar trebui sa rezolve problema asta..
rulmentii pe care ii recuperez din automodelele rulate, nu sunt perfect ermetic inchisi, dar daca nu ii scoti si protectia dinspre interiorul motorului, o sa scuipe doar la prima sau a doua rulare ulei, apoi nu o sa mai ai probleme, vb din experienta!!http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif
Crede-ma ca e o mare problema. La vremea cand am hotarat sa schimb motorul din cauza lipsei compresiei nu cred ca stiam/mi-am dat seama ca etanseitatea poate fi o mare belea. Acum, imi dau seama ca motorul ar mai avea ceva compresie, deci nu neaparat asta a fost cauza pentru care nu il puteam regla, mai ales dupa ce am vazut cat scapa pe la rulment. O sa-i fac o proba cu un rulment nou si, daca doar asta a fost, o sa-l tin de rezerva. Sau, mai stii, poate il vand. Nu a consumat mare lucru, poate vreo 5 galoane si ar fi pacat sa-l arunc. Cat despre proba in apa, ce naiba puteam sa ii stric? Cel mult rulmentii :) Duca-se. Si apa in interior nu a intrat si oricum am pus ulei in el dupa aceea.
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
![Imagine postata](http://www.testberichte.de/imgs/p_imgs/Kyosho+Mad+Force+Pro+Double+Shock-129-129239.jpg)
#2449
Postat 30 June 2013 - 08:34 AM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#2450
Postat 30 June 2013 - 10:20 AM
e.cata, la 29 June 2013 - 09:41 PM, a spus:
Nu vând eu, văzusem un topic, vindea unul servo şi dădea bonus restul pieselor care au rămas în urma conversiei!
Aceasta postare a fost editata de hassel: 30 June 2013 - 10:21 AM
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#2455
#2456
Postat 30 June 2013 - 08:10 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#2457
Postat 30 June 2013 - 08:27 PM
Deci va rog sa remarcati urmatoarele:
HSN si LSN sunt la fata soclurilor respective
Gramada de fum pe care o scoate la accelerare
Zgomotul galgait facut de motor
Modul in care moare la accelerare brusca.
Toate astea imi spun ca motorul este extrem de bogat. Atunci de ce puii mei se duce in 130°C???????????????????????
O singura nedumerire/neclaritate: la pinch-test moare dupa mai putin de 2 secunde, adica ar fi sarac in ture joase. Dar daca il mai imbogatesc oricat de putin aproape ca nu mai pleaca de pe loc si moare instant!
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 30 June 2013 - 08:32 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
![Imagine postata](http://www.testberichte.de/imgs/p_imgs/Kyosho+Mad+Force+Pro+Double+Shock-129-129239.jpg)
#2460
Postat 30 June 2013 - 08:37 PM
Tzicul, la 30 June 2013 - 08:27 PM, a spus:
Deci va rog sa remarcati urmatoarele:
HSN si LSN sunt la fata soclurilor respective
Gramada de fum pe care o scoate la accelerare
Zgomotul galgait facut de motor
Modul in care moare la accelerare brusca.
Toate astea imi spun ca motorul este extrem de bogat. Atunci de ce puii mei se duce in 130°C???????????????????????
O singura nedumerire/neclaritate: la pinch-test moare dupa mai putin de 2 secunde, adica ar fi sarac in ture joase. Dar daca il mai imbogatesc oricat de putin aproape ca nu mai pleaca de pe loc si moare instant!
linkul tau!