Modelism - RHC Forum: HPI Savage Monster Truck - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 201 Pagini +
  • « Prima
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • Ultima »

HPI Savage Monster Truck Discutii,probleme,rezolvari,tips and tricks Evaluare topic: -----

#1411 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 15 February 2013 - 06:39 PM

mi-a ajuns azi masina, si am desfacut-o bucati pt a o curata si unge de este cazul.
acuma, vreau sa intreb:
- in cutia de viteze, in cazul meu cu 3 trepte, au joc destul de mare si pinioanele pe ax dar si axul in cutie... e normal?
- la diferentiale aceeasi problema.. cupele au joc.. e normal?
- pe fata are dogbone.. asa tre sa vina?
- amortizoarele nu au blader, ci doar un oring,, cum se umplu? pana sus, mai jos?
- am primit si un modul reverse cu roti de rezerva si mixer pro, se merita montat, ceva probleme?
in rest masina are diferentiale cu cupe super hd fata spate, carcase de aluminiu, amortizoare de aluminiu, fuzete fata spate si portfuzete de aluminiu noi nemontate, planetare super hd spate si hd fata, cvd intre cutie si difuri.

Aceasta postare a fost editata de e.cata: 15 February 2013 - 06:39 PM

mai fac o baie!
0

#1412 Useril este offline   Rapperul 

  • ••• Respect Me , NOOB •••
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 962
  • Inregistrat: 08-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Jiu , Gorj
  • Interests:> Bodybuilding <

Postat 15 February 2013 - 06:56 PM

Raspunsuri :

- nu e normal , joc nu ar trebui sa fie deloc sau cat mai putin ;
- nu e normal nici acolo , cumpar niste shimming`uri pentru diff ;
- asa trebe sa vina ;
- pana la nivelul acelui hexagon unde se incepe filetul ;
- dupa cum doresti , daca vrei reverse sau nu .


MANU !
> > > Pro Bodybuilder < < <
________________________________________________________________________________________________________________________

~ Topicul meu cu Feed-Back ~
0

#1413 Useril este offline   Rapperul 

  • ••• Respect Me , NOOB •••
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 962
  • Inregistrat: 08-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Jiu , Gorj
  • Interests:> Bodybuilding <

Postat 15 February 2013 - 07:04 PM

Dupa cum bine ai observat , diferentialul are un rulment mai gros si un rulment mai subtire , sa iti mai cumperi 1-2 buc de rulment subtire deoarece acela se uzeaza foarte repede .
Iti recomand sa schimbi uleiul in diff`uri si in amortizoare , si in ceea ce priveste jocurile cumpara niste shimming`uri , pentru diff ai urmatoarele coduri : Z877 si Z892 , iti recomand sa faci shimming si la pinionul de atac din bulkhead fata/spate .

DECI , la fiecare diff cate 2 buc pe fiecare parte , INTRE RULMENT SI HOUSING/BEVEL GEAR ( diff`ul nu ar mai trebui sa se miste in bulkhead dar nici cupele sa mai aiba joc asa mare ) SI in bulkhead pentru pinionul de atac ( intre pinionul de atac din bulkhead si rulment pus un shim acolo )

Alte intrebari posteaza aici .
> > > Pro Bodybuilder < < <
________________________________________________________________________________________________________________________

~ Topicul meu cu Feed-Back ~
0

#1414 Useril este offline   C&RDINODINOWOODFAN 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 534
  • Inregistrat: 30-September 12
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI 0730122447
  • Interests:Constructii de tot felul , Pescuit Sportiv ,Drift

Postat 15 February 2013 - 07:46 PM

Vezi postareaRapperul, la 15 February 2013 - 09:36 AM, a spus:

Chiar tin sa te contrazic la faza cu " cel de aero lipsesc setarile de acceleratie HARD nu pleca automodelul de pe loc ... trebuia sa il inping " , eronat dupa ce stiu eu , deoarece , pentru ca , fiindca , cel de aero are doar plecarea intarziata , DAR PLEACA de pe loc dupa 1 sec sau mai putin deci nu trebuie sa`l inpingi ca sa plece de pe loc .
Am avut esc de aero pe masina de 200A HK si am fost foarte multumit de el , deci daca ai transmisia 2-3 viteze un esc de aero chiar merita

Eu am acelasi ESC , de 200 ... cel cu 4 setari si fara bec ,iar primele probleme le-am intilnit la salupa de plantat viteza , pleca in suturi in primele doua linii de la stic , dupa aceea l-am pus pe 1:8 buggy kyosho ,iar acolo nu facea servici decit imbrincind masina de imi adocea aminte de dacia ... ca si aia tot hoby era , nicidecum masina ... asa ca este dupa noroc , la tine a functionat , la mine nu si ca pret a fost aproape de unul de auto de la HSP ... si nu stiu daca tine 200 Amperi asa cum se lauda .

0

#1415 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 16 February 2013 - 11:46 AM

Vezi postareaRapperul, la 15 February 2013 - 07:04 PM, a spus:

Dupa cum bine ai observat , diferentialul are un rulment mai gros si un rulment mai subtire , sa iti mai cumperi 1-2 buc de rulment subtire deoarece acela se uzeaza foarte repede .
Iti recomand sa schimbi uleiul in diff`uri si in amortizoare , si in ceea ce priveste jocurile cumpara niste shimming`uri , pentru diff ai urmatoarele coduri : Z877 si Z892 , iti recomand sa faci shimming si la pinionul de atac din bulkhead fata/spate .

DECI , la fiecare diff cate 2 buc pe fiecare parte , INTRE RULMENT SI HOUSING/BEVEL GEAR ( diff`ul nu ar mai trebui sa se miste in bulkhead dar nici cupele sa mai aiba joc asa mare ) SI in bulkhead pentru pinionul de atac ( intre pinionul de atac din bulkhead si rulment pus un shim acolo )

Alte intrebari posteaza aici .



poi mie mi se par ca sunt la fel de grosi , diferentialul arata bine, la fel si rotile din interiorul lui, nu am mai umblat la el.
am terminat de reumplut amortizoarele, am schimbat si bratele fata, erau uzate.
am trecut la roti, planetarele nu sunt uzate, dar cupele spre roti sunt, chiar foarte tare, trebuiesc si astea schimbate.
in cutia de viteze axul ce transmite puterea, cel de jos, e sprijinit doar in doi rulmenti? acum e sprijinit pe 4, 2 10x6x5 2 16x8x6pe fiecare parte. acum pe 4 rulmenti nu mai are joc. am pus o saiba de fibra de sticla din aia ce se gaseste c distantier la motoarele brushed in continuarea axului cu cele 3 viteze, s-a redus la sfert jocul.
am pus piesele de aluminiu, portuzetele si fuzetele fata si le voi pune si pe spate, numa ca e prea lung axul, trebuie folosit altul? sau cum?

Aceasta postare a fost editata de e.cata: 16 February 2013 - 11:48 AM

mai fac o baie!
0

#1416 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 16 February 2013 - 11:52 AM

cred ca am sa comand si sasiul de xl am impresia ca de 3mm.
sau poate cel de low cg???

Aceasta postare a fost editata de e.cata: 16 February 2013 - 11:53 AM

mai fac o baie!
0

#1417 Useril este offline   Rapperul 

  • ••• Respect Me , NOOB •••
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 962
  • Inregistrat: 08-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Jiu , Gorj
  • Interests:> Bodybuilding <

Postat 16 February 2013 - 12:42 PM

Vezi postareae.cata, la 16 February 2013 - 11:52 AM, a spus:

cred ca am sa comand si sasiul de xl am impresia ca de 3mm.
sau poate cel de low cg???


Nu se merita sa cumperi alt sasiu :) lasa`l pe asta . e MT , trebuie sa fie "beff up" eu am avut savage`u gen truggy` si urat mai era , asa ca lasa`l cu farmecu` lui de MT .
Pe spate sa pui carrier`ele , pe fata iti zic ca nu se merita dar pe spate da , pune`le pe alea de aluminiu .
Din poze vad ca ai totul NU SUPER HEAVY DUTY !!! Diff`urile sunt stock , planetarele la fel si cupele la fel deci nu stiu de ce ai zis ca sunt SHD , SHD sunt doar cele de pe xl 5.9 si/sau flux hp si 2350 , dar asta nu inseamna ca nu poti sa le pui dar trebuie schimbat tot :)

MANU !
> > > Pro Bodybuilder < < <
________________________________________________________________________________________________________________________

~ Topicul meu cu Feed-Back ~
0

#1418 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 16 February 2013 - 12:47 PM

Vezi postareaRapperul, la 16 February 2013 - 12:42 PM, a spus:

Nu se merita sa cumperi alt sasiu :) lasa`l pe asta . e MT , trebuie sa fie "beff up" eu am avut savage`u gen truggy` si urat mai era , asa ca lasa`l cu farmecu` lui de MT .
Pe spate sa pui carrier`ele , pe fata iti zic ca nu se merita dar pe spate da , pune`le pe alea de aluminiu .
Din poze vad ca ai totul NU SUPER HEAVY DUTY !!! Diff`urile sunt stock , planetarele la fel si cupele la fel deci nu stiu de ce ai zis ca sunt SHD , SHD sunt doar cele de pe xl 5.9 si/sau flux hp si 2350 , dar asta nu inseamna ca nu poti sa le pui dar trebuie schimbat tot :)

MANU !


din ce vad pe site la hpi sunt heavy duty ca sunt cromate. planetarele sunt si ele cromate..
mai fac o baie!
0

#1419 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 16 February 2013 - 12:48 PM

Vezi postareae.cata, la 16 February 2013 - 12:47 PM, a spus:

din ce vad pe site la hpi sunt heavy duty ca sunt cromate. planetarele sunt si ele cromate..


stoc vad ca sunt negre.
mai fac o baie!
0

#1420 Useril este offline   Rapperul 

  • ••• Respect Me , NOOB •••
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 962
  • Inregistrat: 08-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Jiu , Gorj
  • Interests:> Bodybuilding <

Postat 16 February 2013 - 01:08 PM

Vezi postareae.cata, la 16 February 2013 - 12:48 PM, a spus:

stoc vad ca sunt negre.


Numara dinti , ai 43 de dinti la diff , si 13 dinti pinionul de atac .

PS: planetarele SHD sunt negre mat , fara pic de chrom pe ele .

Aceasta postare a fost editata de Rapperul: 16 February 2013 - 01:11 PM

> > > Pro Bodybuilder < < <
________________________________________________________________________________________________________________________

~ Topicul meu cu Feed-Back ~
0

#1421 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 16 February 2013 - 01:36 PM

Vezi postareaRapperul, la 16 February 2013 - 01:08 PM, a spus:

Numara dinti , ai 43 de dinti la diff , si 13 dinti pinionul de atac .

PS: planetarele SHD sunt negre mat , fara pic de chrom pe ele .


s-a creat o confuzie. eu vb de cupe la diff si tu de coroana si pinion de atac.
mai fac o baie!
0

#1422 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 16 February 2013 - 01:39 PM

intre rulment si cupa am pus un arc ca sa nu iasa rulmentul de la locul lui.
mai fac o baie!
0

#1423 Useril este offline   Rapperul 

  • ••• Respect Me , NOOB •••
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 962
  • Inregistrat: 08-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Jiu , Gorj
  • Interests:> Bodybuilding <

Postat 16 February 2013 - 02:23 PM

Am vazut improvizatia care ai facut`o acolo , eu am lasat liber , m`am gandit la o chestie ce sa`i fac acolo , in fine .
Nici cupele nu sunt super heavy duty , sunt stock , ca sa ai idee , planetara SHD are 11/123 tu ai 9/123 sau 8/123 , si daca schimbi planetara ( pui SHD ) trebe sa schimbi si cupele diff dar si cupele roata . Pentru termice nu renteaza sa schimbi sa pui SHD nici pentru un combo BL modest , pentru ceva mai puternic schimba`le .
Am vazut cupele actuale sunt tocite o sa trebuiasca sa le schimbi .

MANU !
> > > Pro Bodybuilder < < <
________________________________________________________________________________________________________________________

~ Topicul meu cu Feed-Back ~
0

#1424 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 16 February 2013 - 05:28 PM

Vezi postareaRapperul, la 16 February 2013 - 02:23 PM, a spus:

Am vazut improvizatia care ai facut`o acolo , eu am lasat liber , m`am gandit la o chestie ce sa`i fac acolo , in fine .
Nici cupele nu sunt super heavy duty , sunt stock , ca sa ai idee , planetara SHD are 11/123 tu ai 9/123 sau 8/123 , si daca schimbi planetara ( pui SHD ) trebe sa schimbi si cupele diff dar si cupele roata . Pentru termice nu renteaza sa schimbi sa pui SHD nici pentru un combo BL modest , pentru ceva mai puternic schimba`le .
Am vazut cupele actuale sunt tocite o sa trebuiasca sa le schimbi .

MANU !


ce mai conteaza... asa am avut impresia ca sunt shd .. numa hpi putea sa faca asa de multe versiuni.. stoc, hd, shd.
sunt 9x123.
acuma cum fac cu astea???? aceeasi problema o am si pe spate.. e mai lung axul...
nu are nimeni aluminiu pe savage???

Aceasta postare a fost editata de e.cata: 16 February 2013 - 05:29 PM

mai fac o baie!
0

#1425 Useril este offline   Rapperul 

  • ••• Respect Me , NOOB •••
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 962
  • Inregistrat: 08-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Jiu , Gorj
  • Interests:> Bodybuilding <

Postat 16 February 2013 - 05:49 PM

Vezi postareae.cata, la 16 February 2013 - 05:28 PM, a spus:

ce mai conteaza... asa am avut impresia ca sunt shd .. numa hpi putea sa faca asa de multe versiuni.. stoc, hd, shd.
sunt 9x123.
acuma cum fac cu astea???? aceeasi problema o am si pe spate.. e mai lung axul...
nu are nimeni aluminiu pe savage???


WOW , e prima oara cand vad asa ceva ... nu stiu de ce e axu asa lung , incearca sa iei la pila un cant ca cel din capat si sa`i faci in locul unde se termina bascula si dupaia pui c-clip`u , ciudat , foarte ciudat ... sa tai excesul deoarece e posibil sa loveasca in janta...

Aceasta postare a fost editata de Rapperul: 16 February 2013 - 05:49 PM

> > > Pro Bodybuilder < < <
________________________________________________________________________________________________________________________

~ Topicul meu cu Feed-Back ~
0

#1426 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 16 February 2013 - 06:37 PM

Vezi postareaRapperul, la 16 February 2013 - 05:49 PM, a spus:

WOW , e prima oara cand vad asa ceva ... nu stiu de ce e axu asa lung , incearca sa iei la pila un cant ca cel din capat si sa`i faci in locul unde se termina bascula si dupaia pui c-clip`u , ciudat , foarte ciudat ... sa tai excesul deoarece e posibil sa loveasca in janta...


ehhh, nu e ciudat deloc, cele de plastic se prind diferit de cele de aluminiu. se vede in pozele de mai jos ce vreau sa spun.
ma gandeam ca sunt ax-uri mai scurte de 52mm pt aluminiu, cum sunt de 62mm pt plastic.
in final daca nu am a gasesc alta rezolvare, k vad k pe site-ul hpi nu sunt, am sa le modific cu un dremel.
am trei variante in minte..
1. tai excesul si incerc sa ii fac canal cu dremelu sa ii pot pune e-clip-ul.
2. sa folosesc un sistem adoptat de ofna, no e-clip, sa tai axul la 50mm cat e prinderea bratului sa dau doua gauri si sa pun doua surubele pe capete.
3. la fel ca mai sus numa ca gaura sa o dau perpendicular cu bratul si sa folosesc un grab screw pt prinderea axului..

Aceasta postare a fost editata de e.cata: 16 February 2013 - 06:39 PM

mai fac o baie!
0

#1427 Useril este offline   Rapperul 

  • ••• Respect Me , NOOB •••
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 962
  • Inregistrat: 08-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Jiu , Gorj
  • Interests:> Bodybuilding <

Postat 16 February 2013 - 08:00 PM

Prima varianta ti`am spus`o si eu ! Alegi optiunea cea mai buna pentru tine !

Faci cum vrei , MANU !
> > > Pro Bodybuilder < < <
________________________________________________________________________________________________________________________

~ Topicul meu cu Feed-Back ~
0

#1428 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 17 February 2013 - 01:21 PM

mdea, am decis sa fac o conversie la 17mm si pe spate am folosit cupele de la un ansmann terier brushless la care dupa mai bine de un de zile de abuz nu au nici cel mai mic semn de uzura...
pe fata cu cupele astea e mica cursa la viraj, ma gandeam ca daca tot am economisit cu cupele spate sa cumpar un set de cvd-uri pt fata.. http://www.hpieurope...en&partNo=87234 oricum in final ies mai ieftin decat daca luam 2 set-uri de cupe si sa termin conversia in 17mm..
ma intreb de ce sunt discontinued... o fi din cauza calitatii???
intrebare:
are cineva montate cvd-uri ??? cum se comporta? se acorda garantie ceva de noi???
mai fac o baie!
0

#1429 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 17 February 2013 - 07:12 PM

mdea. topic mort.
pana la o rezolvare permanenta am ales cea mai usoara rezolvare temporara.
tub de combustibil, masurat, taiat pe dindoua si gata. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif
chiar nu are nimeni montate cvd-uri ??
mai fac o baie!
0

#1430 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 17 February 2013 - 09:09 PM

ce nu inteleg eu...de ce-ai gresat pinioanele in cutie ? pai aia e cam centrifugala si daca ajunge unsoarea ude nu trebuie ai frpto-n fericire+ca mai ia praf cate putin cu timpul....
Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#1431 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 17 February 2013 - 09:37 PM

Vezi postareasoarece, la 17 February 2013 - 09:09 PM, a spus:

ce nu inteleg eu...de ce-ai gresat pinioanele in cutie ? pai aia e cam centrifugala si daca ajunge unsoarea ude nu trebuie ai frpto-n fericire+ca mai ia praf cate putin cu timpul....


poi asa am vazut si citit la altii..
praf nu mai are cum sa ia ca o sa fie sigilata cu silicon negru.
jumatatile de jos sunt sigilate, jumatatile de sus si ele, si partea de sus cu partea de jos sunt indecis, pt k o sa mai trebuiasca sa umblu daca o sa fie nevoie sa schimb spurul sau sliper padd-urile, cu toate ca spur-ul e de metal.
vreau sa te uiti te rog in manual la rulmentii din cutie... pe net am gasit un manual si e gresit... zice ca are 10x6x5 cand ei sunt 13x6x5.
mai fac o baie!
0

#1432 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 17 February 2013 - 09:43 PM

Vezi postareae.cata, la 17 February 2013 - 07:12 PM, a spus:

mdea. topic mort.
pana la o rezolvare permanenta am ales cea mai usoara rezolvare temporara.
tub de combustibil, masurat, taiat pe dindoua si gata. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif
chiar nu are nimeni montate cvd-uri ??


update... daca vreti aluminiu pe savage o sa trebuiasca sa schimbati si bratele superiore cu unele reglabile din care sa taiati 2mm din plastic, e prea lung si nu stau rotile perpendiculare pe sol.
asta pe spate, pe fata nu stiu ink. am sa stiu cand vin planetarele.



mai fac o baie!
0

#1433 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 17 February 2013 - 09:52 PM

Vezi postareae.cata, la 17 February 2013 - 09:37 PM, a spus:

vreau sa te uiti te rog in manual la rulmentii din cutie... pe net am gasit un manual si e gresit... zice ca are 10x6x5 cand ei sunt 13x6x5.


maine ma uit,il am la garaj...sper sa nu uit !
Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#1434 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 18 February 2013 - 04:38 PM

am pus si la directie un set de 4 rulmenti 10x6x3.. toate bune si frumoase. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/yahoo.gif
maine imi comand un set de cvd-uri fata si pe weekend sper sa fie gata..
abea astept sa vad daca se ridica la nivelul asteptarilor mele.
rotile sunt un pic mai mici 145x75 dar nu cred ca e un impediment asta.

http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif

Aceasta postare a fost editata de e.cata: 18 February 2013 - 04:38 PM

mai fac o baie!
0

#1435 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 19 February 2013 - 10:23 AM

Vezi postareae.cata, la 18 February 2013 - 04:38 PM, a spus:

am pus si la directie un set de 4 rulmenti 10x6x3.. toate bune si frumoase. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/yahoo.gif
maine imi comand un set de cvd-uri fata si pe weekend sper sa fie gata..
abea astept sa vad daca se ridica la nivelul asteptarilor mele.
rotile sunt un pic mai mici 145x75 dar nu cred ca e un impediment asta.

http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif


Ca un fan inrait de Savage indiferent de format , felicitari pentru proiectul inceput. Demult nu s-a mai apucat cineva de un full upgrade pentru Savage. Tine-ne la curent si pe noi cu noutatile ;) Am si dat subscribe la topic :p
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#1436 Useril este offline   C&RDINODINOWOODFAN 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 534
  • Inregistrat: 30-September 12
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI 0730122447
  • Interests:Constructii de tot felul , Pescuit Sportiv ,Drift

Postat 19 February 2013 - 10:46 AM

Eu stiam ca acest model de planetare Imagine atasata: 87234_04.jpg este pentru turing si drift ... la offroad sa nu se incarce cu praf sau noroi .
0

#1437 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 19 February 2013 - 11:07 AM

Eu am avut pe savage CVd-uri fata spate,protejate cu burdufe.

Nu am avut probleme cu ele pret de vro 10-12 litri de gaz,dupa l-am vandut dar nu cred sa fi aparut probleme atat timp cat sunt curatate si gresate periodic.


If it is to be it is up to me
0

#1438 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 19 February 2013 - 01:11 PM

Vezi postareasandrei, la 19 February 2013 - 10:23 AM, a spus:

Ca un fan inrait de Savage indiferent de format , felicitari pentru proiectul inceput. Demult nu s-a mai apucat cineva de un full upgrade pentru Savage. Tine-ne la curent si pe noi cu noutatile ;) Am si dat subscribe la topic :p


multumesc, dar nu este intrutotu meritul meu. l-am cumparat cu piesele de aluminiu nemontate de la domnul Claudiu. in prima faza nu doream sa le montez dar avand ceva joc fuzetele si portfuzetele de pe spate le-am inlocuit pe toate.
rulmentii de la directie i-am gasit ieftini la gezaco si pt 25 lei toti 4 nu am mai stat pe ganduri.
update, atat pe fata cat si pe spate trebuie luat 2mm din bratul superior, un dremel e necesar, e prea lung si nu are unde sa se mai infileteze.
acuma astept cvd-urile pe fata si weekend-ul sa vina.
pana acuma m-a impresionat placut, este foarte bine construit si pare rezistent. timpul imi va da dreptate sau nuhttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/pardon.gif
i-am schimbat si servo-urile cu unele ceva mai puternice.. pe acceleratie frana am pus un spektrum s200 si pe directie un power hd 1201.. astea le aveam prin casa. ca performante sunt mai bune ca cele stoc.
le-am izolat cu silicon la imbinari si acuma sunt water splash resistent.
rezervorul am vazut ca se freaca de sasiu, si am pus doua pad-uri antialunecare autoadezive si acum nu se mai misca asa tare si nici de sasiu nu freaca.
si caroseria a avut parte de ceva atentie, am mai taiat un pic din ea ca sa o pot monta mai jos... mult mai jos decat a venit. acuma arata mult mai bine.
poze cu progresul am sa pun mai pe seara cand ajung acasa.
bafta.

Vezi postareaprisi, la 19 February 2013 - 11:07 AM, a spus:

Eu am avut pe savage CVd-uri fata spate,protejate cu burdufe.

Nu am avut probleme cu ele pret de vro 10-12 litri de gaz,dupa l-am vandut dar nu cred sa fi aparut probleme atat timp cat sunt curatate si gresate periodic.




poti sa imi spui te rog care sunt burdufele ce le-ai montat ? un link ceva?
mai fac o baie!
0

#1439 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 19 February 2013 - 08:34 PM

http://www.amainhobb...maxx-MBX5-TTR-4
If it is to be it is up to me
0

#1440 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 20 February 2013 - 11:48 AM

multumesc.
mi-au ajuns azi cvd-urile sau universal joints, le-am asamblat, http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif gresat si surpriza pin-ul ce tine hex-ul e de 3mm si hex-urile mele au 2.8mm, era cam mare jocul si nu stiam de ce ..
eii bine am largit cu un burghiu de 3mm hex-ul de aluminiu si cu un dremel am taiat la dimensiune doua pin-uri noi de 3mm dintr-un accesoriu al dremelului.
am pus si un deflector pe toba.
am imbracat si filtru de aer cu o caciulita...
mai astept receptoarele si 4 acc de 2500gp (1 il am deja) ca sa construiesc un pac de 5celule.
sper sa ajunga toate in cursul saptamanii astea.
rotile par mai mici si chiar sunt , dirt bonz au 145x80mm si astea luate de la un str8 t2 au 140x70mm.
si cam asa arata.

Aceasta postare a fost editata de e.cata: 20 February 2013 - 11:50 AM

mai fac o baie!
0

Arata acest topic


  • 201 Pagini +
  • « Prima
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

16 useri citesc topicul
0 membri, 16 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro