HPI Savage Monster Truck Discutii,probleme,rezolvari,tips and tricks
#1232
Postat 14 March 2011 - 10:05 AM
ps.rotile stock de savage au spitele in exterior si de aceea nu cred ca o sa poti pune pe ele camera(o sa atinga valva in bascule)iti trebuie ceva cu spitele pe mijlocul jantei.
ADRIAN 074xxxx281
#1233
Postat 25 March 2011 - 07:17 PM
Va multumesc frumos .
#1234
Postat 26 March 2011 - 06:37 AM
Alimentezi receiverul ( se baga in mufa B acumulatorul ) , pornesti statia ( sa ai bateriile Ok, poti sa urmaresti tensiunea afisata pe display-ul statiei ). In receiver exista 2 led-uri, acum va fi aprins unu rosu. Vezi ca exista un mic buton in interiorul receiveru-lui, microswitch ( are cam 2-3 mm), il apesi cu o surubelnita mica cca. 2-3-4 sec. Se va aprinde led-ul verde si gata, s-au sincronizat statia cu receiverul.
Successe :rolleyes:
#1237
Postat 23 April 2011 - 06:53 PM
team associated sc10 4x4
team associated tc4
X Factory X-6 Squared
ofna titan deluxe
PS: fara bautura viata e pustiu "secretu lui bachus"
0723652247
#1238
Postat 24 April 2011 - 05:12 PM
Exista vreo diferenta intre savage 2.5 si 4.6?In afar de motor?
L
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#1240
Postat 24 April 2011 - 11:12 PM
Electronica nu ma intereseaza.
Deci nu ar fi nici o diferena?
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#1241
Postat 29 August 2011 - 12:19 PM
Planuiesc ceva upgrade`uri la masina si, va tin la curent :rolleyes:
Multumesc!
#1243
Postat 31 August 2011 - 02:56 PM
in 2 sapt trebuie sa-mi vina si mie un hpi savage x 4.6.
n-am mai avut nitro niciodata asa ca va cer voua ajutorul. cum se face break-in-ul la motorul asta? n-am reusit sa gasesc nici un tutorial pe forum.
incerc sa ma documentez din timp sa-mi fie mai usor dupa ce-l primesc.
#1245
Postat 01 September 2011 - 05:43 PM
Stuffy, la 29 August 2011 - 01:01 PM, a spus:
As fi curios sa aflu daca merita sa modific camasa ,vibrochenul si blocul motor ca in urmatoarele poze.
Multumesc!
M`am lamurit cu modificarea fantelor de la camasa.. Asta facea si tata la mobra. Crestea consumul si.. zbarnaia ca drujba :) nimic mai mult.
Multumesc!
#1246
Postat 17 September 2011 - 09:04 PM
mi-a venit si mie masina. savage x 4.6 cu caroseria gt3. din pacate am inceput cu stangul. se invartea in gol si nu stiam ce are sau cum trebuie sa se comporte. am demontat tot motorul si dupa cateva ore am descoperit si cauza:rulment unisens defect (asa a venit din fabrica, interesant, oare nu sunt testate?)
am comandat alt rulment unisens si in dimineata asta am reusit s-o pornesc. am facut break-in-ul si am mers usurel cu ea de la inceput.
am facut apoi reglajele la motor si totul ok, pana cand intr-o linie dreapta n-am mai avut control asupra directiei si a trecut pe sub o masina din parcare (l-am ratat pe taicamiu si roata masinii, la 10 cm). initial am crezut ca sunt descarcate bateriile de pe masina, le-am schimbat, dar tot nimic. directia e moarta. am banuit ca s-a dus servo de pe directie. am zis ca na, asta e, termin combustibilul si plec acasa. la un moment dat constat ca nu mai misca nici servo la acceleratie. l-am desfacut si rotitele de plastic din interior erau intacte, dar era defect motorasul care le angrena.
concluzia? masina noua, sigilata, rulment unisens defect. dupa 5 rezervoare in parcare, crapa servo pe directie si cel pe acceleratie(s-a dus si bujia cu care vine masina, dar am inteles ca aia oricum se recomanda sa fie schimbata dupa break-in).
sunt eu cel mai ghinionist sau au patit si altii? servourile mergeau ok, am verificat de dimineata reglajele.
recomandati-mi va rog niste servo bune, sa am liniste macar o perioada. abia am luat masina, am facut rodajul, reglarile la motor si nici n-am apucat sa ma joc cu ea...
#1247
Postat 17 September 2011 - 09:27 PM
gabyshor, la 17 September 2011 - 09:04 PM, a spus:
mi-a venit si mie masina. savage x 4.6 cu caroseria gt3. din pacate am inceput cu stangul. se invartea in gol si nu stiam ce are sau cum trebuie sa se comporte. am demontat tot motorul si dupa cateva ore am descoperit si cauza:rulment unisens defect (asa a venit din fabrica, interesant, oare nu sunt testate?)
am comandat alt rulment unisens si in dimineata asta am reusit s-o pornesc. am facut break-in-ul si am mers usurel cu ea de la inceput.
am facut apoi reglajele la motor si totul ok, pana cand intr-o linie dreapta n-am mai avut control asupra directiei si a trecut pe sub o masina din parcare (l-am ratat pe taicamiu si roata masinii, la 10 cm). initial am crezut ca sunt descarcate bateriile de pe masina, le-am schimbat, dar tot nimic. directia e moarta. am banuit ca s-a dus servo de pe directie. am zis ca na, asta e, termin combustibilul si plec acasa. la un moment dat constat ca nu mai misca nici servo la acceleratie. l-am desfacut si rotitele de plastic din interior erau intacte, dar era defect motorasul care le angrena.
concluzia? masina noua, sigilata, rulment unisens defect. dupa 5 rezervoare in parcare, crapa servo pe directie si cel pe acceleratie(s-a dus si bujia cu care vine masina, dar am inteles ca aia oricum se recomanda sa fie schimbata dupa break-in).
sunt eu cel mai ghinionist sau au patit si altii? servourile mergeau ok, am verificat de dimineata reglajele.
recomandati-mi va rog niste servo bune, sa am liniste macar o perioada. abia am luat masina, am facut rodajul, reglarile la motor si nici n-am apucat sa ma joc cu ea...
cele mai scumpe sanwa pe care le gasesti :angry2:
#1250
Postat 18 September 2011 - 07:28 PM
gabyshor, la 17 September 2011 - 09:04 PM, a spus:
mi-a venit si mie masina. savage x 4.6 cu caroseria gt3. din pacate am inceput cu stangul. se invartea in gol si nu stiam ce are sau cum trebuie sa se comporte. am demontat tot motorul si dupa cateva ore am descoperit si cauza:rulment unisens defect (asa a venit din fabrica, interesant, oare nu sunt testate?)
am comandat alt rulment unisens si in dimineata asta am reusit s-o pornesc. am facut break-in-ul si am mers usurel cu ea de la inceput.
am facut apoi reglajele la motor si totul ok, pana cand intr-o linie dreapta n-am mai avut control asupra directiei si a trecut pe sub o masina din parcare (l-am ratat pe taicamiu si roata masinii, la 10 cm). initial am crezut ca sunt descarcate bateriile de pe masina, le-am schimbat, dar tot nimic. directia e moarta. am banuit ca s-a dus servo de pe directie. am zis ca na, asta e, termin combustibilul si plec acasa. la un moment dat constat ca nu mai misca nici servo la acceleratie. l-am desfacut si rotitele de plastic din interior erau intacte, dar era defect motorasul care le angrena.
concluzia? masina noua, sigilata, rulment unisens defect. dupa 5 rezervoare in parcare, crapa servo pe directie si cel pe acceleratie(s-a dus si bujia cu care vine masina, dar am inteles ca aia oricum se recomanda sa fie schimbata dupa break-in).
sunt eu cel mai ghinionist sau au patit si altii? servourile mergeau ok, am verificat de dimineata reglajele.
recomandati-mi va rog niste servo bune, sa am liniste macar o perioada. abia am luat masina, am facut rodajul, reglarile la motor si nici n-am apucat sa ma joc cu ea...
daca ai luat-o din ro si e defect de fabrica ar trebui sa ti se inlocuiasca in garantie.pt servouri recomand blue-bird cu angrenaje metalice,sunt bune si nu sunt foarte scumpe,cauta 620MG sau 631MG
Aceasta postare a fost editata de Kitty: 18 September 2011 - 07:31 PM
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#1251
Postat 18 September 2011 - 09:12 PM
Kitty, la 18 September 2011 - 07:28 PM, a spus:
salut!
nu e luata din ro, asa ca nu pot face nimic cu garantia. asta este.
631mg
Cuplu la 4.8V: 5,0 kg-cm
Cuplu la 6.0V: 6,2 kg-cm
620mg
Cuplu la 4.8V: 9,1 kg-cm
Cuplu la 6.0V: 10,6kg-cm
sunt destul de puternice? fac fata pe masina?
#1253
Postat 20 September 2011 - 09:37 AM
Stuffy, la 19 September 2011 - 07:27 PM, a spus:
BlueBird am si eu. 620mg pe directie si nu am probleme. Urmeaza sa`l schimb si pe ala de pe acceleratie tot cu un BlueBird.
Bafta!
am comandat Blue Bird BMS-621DMG+HS Digital Metal Gear High Speed 7.2kg 0.10s pe acceleratie si Blue Bird BMS-630MG Metal Gear High Torque 14.6kg 0.15s pe directie si sper sa nu mai am probleme muuuulta vreme de acu incolo.
daca crapa iar ceva in urmatoarele zile, ii dau foc. nici n-am apucat sa ma bucur de ea, de cand am luat-o.
#1255
Postat 20 September 2011 - 05:08 PM
Kitty, la 20 September 2011 - 04:58 PM, a spus:
cand o tii din belea in belea nu mai are nici un farmec. acu montez servourile si sincer sunt cu gandu la ce poate sa mai crape (ca eu piese de rezerva nu am) ;))
#1257
Postat 21 September 2011 - 08:33 AM
Kitty, la 20 September 2011 - 08:54 PM, a spus:
eu inca nu-s familiarizat cu denumirile astea, asa ca tot tre sa caut pe google poze :D
am dat comanda de inca un spur din asta, dar tot de plastic. nu ma gandeam ca se poate rupe, credeam ca se uzeaza doar folia din spate.
ajuta-ma te rog cu un link la un spur metalic si un clopot.
#1258
Postat 22 September 2011 - 07:45 PM
http://www.hpieurope...en&partNo=77127
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#1259
Postat 22 September 2011 - 08:30 PM
Kitty, la 22 September 2011 - 07:45 PM, a spus:
http://www.hpieurope...en&partNo=77127
cati dinti ar trebui sa aibe spuru si cati clopotu? cum se aleg?
#1260
Postat 23 September 2011 - 09:39 AM
Depinde ce vrei:
-Cuplu (pui un spur mai mare, sau un clopot mai mic)
-Viteza (pui un spur mai mic, sau un clopot mai mare)
De cuplu mai mare n`ai nevoie, cel putin eu nu am gasit nici un deal pe care savagele sa nu`l poata urca.
Bafta!