HPI Savage Monster Truck Discutii,probleme,rezolvari,tips and tricks
#1111
Postat 18 June 2010 - 11:03 PM
As vrea sa stiu cum ati rezolvat voi problema legata de saracirea amestecului in momentul cand scade combustibilul sub jumatatea rezervorului (Half tank lean).
Am vazut diferite rezolvari ...printre cele mai populare fiind o bucata mai lunga de furtun de combustibil infasurat pe protectia motorului sau facute colac in diferite pozitii.
1/16 Revo
#1112
Postat 19 June 2010 - 09:25 AM
justbart2002, la Jun 19 2010, 12:03 AM, a spus:
As vrea sa stiu cum ati rezolvat voi problema legata de saracirea amestecului in momentul cand scade combustibilul sub jumatatea rezervorului (Half tank lean).
Am vazut diferite rezolvari ...printre cele mai populare fiind o bucata mai lunga de furtun de combustibil infasurat pe protectia motorului sau facute colac in diferite pozitii.
ar fi mai multe posibilitati de a rezolva aceasta problema,insa eu ti-as recomanda-o pe aceasta cu caldura http://www.youtube.c...h?v=txb6DqGtP4M sau ar mai fi asta,dar care nu am probat-o http://www.youtube.c...h?v=cNs5P8nOcgw
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#1114
Postat 19 June 2010 - 10:19 AM
tu de exemplu kitty ce folosesti? Dupa cum am spus solutii am vazut multe dar sunt interesat ce folositi voi si daca v-a ajutat au ba
@mihai
poza pe care ai postat-o pare un filtru ...nu stiu cat de mult ar imbunatati treaba. Singuru avantaj despre care am citit ar fi acela ca ar rezista mai mult in caz ca se rastoarna masina.
1/16 Revo
#1118
Postat 19 June 2010 - 02:14 PM
Ideea cu lungirea excesiva a furtunului de la rezerv-carb face ca efectul de lean sa fie prezent cap-coada si astfel isi setezi masina pentru un amestec anume si o faci sa mearga cum iti place.
Asta am inteles eu din ce am citit de cateva zile pe tot felul de forumuri. Iar din pct de vedere al procesului fizic imi pare logic. Daca gresesc va rog sa-mi spuneti. Eu o sa testez partea cu scurtatu si ce cu lungitu si va tin la curent.
1/16 Revo
#1119
Postat 20 June 2010 - 08:13 AM
justbart2002, la Jun 19 2010, 11:19 AM, a spus:
tu de exemplu kitty ce folosesti? Dupa cum am spus solutii am vazut multe dar sunt interesat ce folositi voi si daca v-a ajutat au ba
@mihai
poza pe care ai postat-o pare un filtru ...nu stiu cat de mult ar imbunatati treaba. Singuru avantaj despre care am citit ar fi acela ca ar rezista mai mult in caz ca se rastoarna masina.
acuma nu inteleg ce inseamna la tine "asta parca imi place mai mult" ,adica vrei sa arate bine???eu vb strict de functionalitate,nu ca asta arata mai bine si asta mai rau.eu iti spuneam de varianta folosita de mine.mai departe tu hotaratsi,faci probe vezi cum merge,eu iti sugeram varianta care functioneaza 100%
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#1120
Postat 20 June 2010 - 10:53 PM
ahh si on topic pt mai devreme: eu am scurtat furtunul de la toba la rezervor si isi face treaba perfect.....incercati si voi cu un furtun mai scurt( nu taiati unul nou si pe urma sa va luati de mine...doar v-am zis ce am facut eu :D ).
Imagini atasate
#1122
Postat 20 June 2010 - 11:10 PM
cu rezervorul plin merge putin,putin inecata,dar nu ma deranjeaza foarte tare,e inca capabila sa se ridice pe 2 roti.
toate solutiile de a incerca sa eviti aceasta problema,cel putin solutiile prezentate aici nu par sa fie altceva decat improvizatii,cel putin solutia cu furtun in int rezervorului,nu vad altceva sa faca decat sa scuipe combustibil in toba de esapament cand opresti motorul,exact principiul sifonului.
pana la urma,e chiar asa de grava aceasta problema?eu sincer sa fiu nici nu i-am dat importanta.
Aceasta postare a fost editata de prisi: 20 June 2010 - 11:11 PM
#1123
Postat 20 June 2010 - 11:18 PM
#1124
Postat 21 June 2010 - 09:17 AM
Furtunul meu de la toba la rezervor avea traseul cel mai scurt din fabrica deci nu am avut ce-i face. Celalalt mergea prin spatele masinii si apoi in carburator, i-am scurtat traseul si nu am rezolvat nimik. O sa incerc sa aplic si metoda cu furtunul f lung sa vad daca se intampla ceva.
Metode mai sunt. Dar implica mult mai multe...cel mai eficient este cel cu rezervor intermediar care este deasupra nivelului carburatorului.
1/16 Revo
#1125
Postat 21 June 2010 - 12:02 PM
justbart2002, la Jun 21 2010, 10:17 AM, a spus:
Furtunul meu de la toba la rezervor avea traseul cel mai scurt din fabrica deci nu am avut ce-i face. Celalalt mergea prin spatele masinii si apoi in carburator, i-am scurtat traseul si nu am rezolvat nimik. O sa incerc sa aplic si metoda cu furtunul f lung sa vad daca se intampla ceva.
Metode mai sunt. Dar implica mult mai multe...cel mai eficient este cel cu rezervor intermediar care este deasupra nivelului carburatorului.
Cel mai eficient este mid-tank mod-ul.
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
#1128
Postat 05 July 2010 - 07:39 AM
1) Stock, X4. 6 (nu SS) vine cu spur de plastic. Care dupa terminarea rodajului s-a dus dracului. Dupa ce am facut upgrade la spur metalic de 2 ori, m-am lasat pagubas.
2) Boala HPI, indiferent ca este vorba de electrice sau termice - suruburile. Le pierzi in draci, chiar si cu treadlock. Singura masina de la care nu am pierdut suruburi este...Crawler king.
3) Motoarele sunt dificil de reglat.
Sunetul este singurul motiv pentru care inca pastrez Savage. In rest...l-as da si gratis.
Experienta mea cu primul Savage este una destul de trista si usturatoare la buzunar. Rau de tot. De aia am preferat sa-mi iau altul, si "epava" am dat-o cuiva sa "o resusciteze".
Cu SS-ul cred ca am consumat undeva la 2 litri de combustibil in cele aproape 3 luni de cand il am. Deci, nu este foarte rulat. Aseara, insa, dupa 1 luna de zile in care a stat pe bara, am hotarat sa-l mai scot. Rularea a durat vreo 10 minute, dupa care am ramas fara tractiune spate, din cauza unui surub cazut de la cardan. Uraaaaa !!!
La on-road-ul electric este si mai trista treaba - la prima rulare, mi-a picat pinionul de pe axul motorului !!! Dupa fixare cu treadlock in primele 10 minute am ramas fara cureaua de pe spate si vreo 3 suruburi din suportul motorului. Dupa ce am schimbat cureaua, am pus suruburi, am ramas fara blocul diferential spate ! Dupa care i-am pus cruce masinutei. Nu are rost.
O experienta trista am avut si cu crawlerul, care doreste ii pot da detalii.
Bottomline: modelismul costa, insa foarte mare atentie ce cumparati (de unde nu prea are importanta).
Si ca sa nu fiu off-topic rau, cel mai bun reglaj pe care am reusit sa-l scot: temperatura ajunge pe la 120-130 grade, scoate fum mult, face wheelie. Daca tin motorul la relanti peste 10-15 secunde, cand da sa plece, parca se ineaca, cand e rezervorul plin parca e inecat, cand e trecut de jumate, motorul se incinge si mai tare decat acele 120-130 grade, motiv pentru care il si opresc. La fiecare iesire, stau cu surubelnita pe el, la fel si un amic care are aceeasi jucarie. Too much to worry, no fun at all.
#1129
Postat 05 July 2010 - 09:03 AM
1/16 Revo
#1132
Postat 05 July 2010 - 09:56 AM
Aceasta postare a fost editata de Al3xandru239: 05 July 2010 - 10:06 AM
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
#1133
Postat 05 July 2010 - 10:17 AM
al doilea savage, nu am desfacut nimic de la el. A fost Kit, cei de la care l-am luat l-au ansamblat ei, plecand de la premiza ca nu ma pricep, ei fiind mesteri.
revin la electrica, la care mi-a picat PINIONUL dupa prima rulare.
fac totalul....si-mi da cu virgula.
De ce ?
Am facut o mica comparatie cu traxxas....in plus, pretentia ca stiu a strange un surub este pe deplin justificata, imi fac destule modificari/retusuri la "jucariile" mele, si chiar atat de neindemanatic nu sunt. Afirmatiile mele sunt sustinute si de altii, care au intampinat aceleasi probleme ca si mine, numai ca i-am intalnit dupa ce "am patit-o", astfel ca experienta asta s-a tradus prin bani cheltuiti.
In momentele in care scriu aceste randuri, nu mi-as mai cumpara termica ever. Doar electrice.
Partea cea mai trista este ca nu gasesti pe niciunde un review al unui anumit model. Si cum se face ca majoritatea sunt incantati de ceea ce au.
Am 3 crawlere (2 HPI si un AX10). Am luat AX10 in speranta ca este mai evoluat decat HPI. Si intr-o oarecare masura este. Cel mai mare avantaj este slipper clutch, care da si rezistenta modelului. HPI nu are asa ceva, asa ca totul se resimte in transmiisie....ma rog..discutia am putea s-o continuam pe alt thread, daca sunt doritori sa-l deschida....va pot impartasi din experienta mea.
Partea trista este ca sunt multi bani aruncati pe fereastra, si prea putine beneficii (daca se poate formula asa). Eu tot ce am scris mai sus, am scris din experienta personala, nu din auzite, si mi-ar place ca si altii sa invete sa nu pateasca ce am patit eu. Stima .
#1134
Postat 05 July 2010 - 09:01 PM
Daemonus Modelus, la Jul 5 2010, 08:39 AM, a spus:
1) Stock, X4. 6 (nu SS) vine cu spur de plastic. Care dupa terminarea rodajului s-a dus dracului. Dupa ce am facut upgrade la spur metalic de 2 ori, m-am lasat pagubas.
2) Boala HPI, indiferent ca este vorba de electrice sau termice - suruburile. Le pierzi in draci, chiar si cu treadlock. Singura masina de la care nu am pierdut suruburi este...Crawler king.
3) Motoarele sunt dificil de reglat.
Sunetul este singurul motiv pentru care inca pastrez Savage. In rest...l-as da si gratis.
Experienta mea cu primul Savage este una destul de trista si usturatoare la buzunar. Rau de tot. De aia am preferat sa-mi iau altul, si "epava" am dat-o cuiva sa "o resusciteze".
Cu SS-ul cred ca am consumat undeva la 2 litri de combustibil in cele aproape 3 luni de cand il am. Deci, nu este foarte rulat. Aseara, insa, dupa 1 luna de zile in care a stat pe bara, am hotarat sa-l mai scot. Rularea a durat vreo 10 minute, dupa care am ramas fara tractiune spate, din cauza unui surub cazut de la cardan. Uraaaaa !!!
La on-road-ul electric este si mai trista treaba - la prima rulare, mi-a picat pinionul de pe axul motorului !!! Dupa fixare cu treadlock in primele 10 minute am ramas fara cureaua de pe spate si vreo 3 suruburi din suportul motorului. Dupa ce am schimbat cureaua, am pus suruburi, am ramas fara blocul diferential spate ! Dupa care i-am pus cruce masinutei. Nu are rost.
O experienta trista am avut si cu crawlerul, care doreste ii pot da detalii.
Bottomline: modelismul costa, insa foarte mare atentie ce cumparati (de unde nu prea are importanta).
Si ca sa nu fiu off-topic rau, cel mai bun reglaj pe care am reusit sa-l scot: temperatura ajunge pe la 120-130 grade, scoate fum mult, face wheelie. Daca tin motorul la relanti peste 10-15 secunde, cand da sa plece, parca se ineaca, cand e rezervorul plin parca e inecat, cand e trecut de jumate, motorul se incinge si mai tare decat acele 120-130 grade, motiv pentru care il si opresc. La fiecare iesire, stau cu surubelnita pe el, la fel si un amic care are aceeasi jucarie. Too much to worry, no fun at all.
eu cred ca problema pleaca din start de la tine.
vrei modele care sa le rulezi forever fara reglaje si intretinere......nu exista.
eu am savage,si nu il laud.dar ma dau cu un spur de plastic de mai bine de un an.nu am pierdut suruburi,si odata ce am reglat motorul nu mai am treaba cu el.
conteaza mult si indemanarea asta la ce nivel e.cunostiinte de mecanica modelelor....nu de mecanica 1/1 ca e diferenta enorma.
poate doar ai avut ghinion.poate ai nimerit piese cu defecte din fabrica.nu stiu ce sa zic.
poate te dai extrem cu modelul,poate ii ceri prea mult.nu ma judeca,doar incerc sa imi explic de unde aceasta suparare la tine.
termicele is f fun daca le prinzi mersul,daca le stii hibele.
sincer eu nu prea repar la a mea.
ca fac eu revizii dese,si il modific si alea alea,da.e pasiunea mea sa le surubaresc.mai mult imi place sa le modific si sa lucrez la ele decat sa ma joc,probabil pt ca si in zona la mine nu sunt f multi cu masinute,si reusim foarte rar sa ne intalnim.
inteleg mahnirea,si eu am avut momente cand am aruncat-o efectiv in garaj intr-un colt si am zis ca nu-mi mai trebuie veci.dar nu a durat mai mult de 10 minute sentimentul.
depinde si de comoditatea pe care o ai,cat timp esti dispus sa sacrifici pentru model si pentru reparatii.
daca vrei doar joaca.....sincer spun ca nu se poate.
numai bine.
#1135
Postat 05 July 2010 - 09:10 PM
prisi, la Jul 5 2010, 10:01 PM, a spus:
vrei modele care sa le rulezi forever fara reglaje si intretinere......nu exista.
eu am savage,si nu il laud.dar ma dau cu un spur de plastic de mai bine de un an.nu am pierdut suruburi,si odata ce am reglat motorul nu mai am treaba cu el.
conteaza mult si indemanarea asta la ce nivel e.cunostiinte de mecanica modelelor....nu de mecanica 1/1 ca e diferenta enorma.
poate doar ai avut ghinion.poate ai nimerit piese cu defecte din fabrica.nu stiu ce sa zic.
poate te dai extrem cu modelul,poate ii ceri prea mult.nu ma judeca,doar incerc sa imi explic de unde aceasta suparare la tine.
termicele is f fun daca le prinzi mersul,daca le stii hibele.
sincer eu nu prea repar la a mea.
ca fac eu revizii dese,si il modific si alea alea,da.e pasiunea mea sa le surubaresc.mai mult imi place sa le modific si sa lucrez la ele decat sa ma joc,probabil pt ca si in zona la mine nu sunt f multi cu masinute,si reusim foarte rar sa ne intalnim.
inteleg mahnirea,si eu am avut momente cand am aruncat-o efectiv in garaj intr-un colt si am zis ca nu-mi mai trebuie veci.dar nu a durat mai mult de 10 minute sentimentul.
depinde si de comoditatea pe care o ai,cat timp esti dispus sa sacrifici pentru model si pentru reparatii.
daca vrei doar joaca.....sincer spun ca nu se poate.
numai bine.
mare dreptate iti dau :)
iti trebuie multa rabdare si si mai multa pasiune pt a intelege ce e defect si cum ar trebui sa faci sa nu se mai repete problema respectiva
am avut si eu savage si am plecat de la varianta stock si sincer mai mult am surubarit la ea decat am alergat-o
acum am trecut la ceva mai mare doar din curiozitate nu ca m-am saturat de savi
asa ca multa rabdare si cat mai multa pasiune pt masinutele astea mici :)
Aceasta postare a fost editata de vice_12_85: 05 July 2010 - 09:11 PM
ADRIAN 074xxxx281
#1136
Postat 05 July 2010 - 11:07 PM
Extrem ? No way, Jose !!! Daaca numesti extrem sa te dai intr-o parcare in cercuri....atunci fie...sunt vinovat. Singurul "chitibus" pe care-l incerc este wheelie...
Inainte de a ma da verific toate suruburile care se pot verifica, verific pana si rotile daca sunt stranse cum trebuie si daca nu cumva prezinta simptome de dejantare (mi s-a intamplat).
Dar in fine..nu prea mai conteaza....v-am zis...singurul lucru pentru care-l tin inca este sunetul motorului, care la o electrica lipseste.
Am amici cu Tamyia, care efectiv le siluiesc, asa cum am facut eu cu traxasul..un rahat de surub nu am pierdut macar...si credeti-ma pe cuvand, cu mana pe inima va spun, l-am violat de-a dreptul. Intentionat. SA vad cat duce comparativ cu altceva. A fost o ambitie a mea.
In general, modelismul presupune rabdare, pasiune, indemanare. Nu se poate fara astea. Dar ca rasplata, dupa ore de reglaje, masuratori, lipituri, teste....trebuie sa ai si ceva satisfactii.
In fine...consider incheiata mica dezbatere si sper sa fac rost de surubul ala intr-un viitor (mai apropiat sau mai departat).
Bafta cu utilajele voastre sa aveti.
#1137
Postat 06 July 2010 - 11:27 AM
Sa stii ca abia dupa N la patrat incercari am reusit sa-l facem sa faca wheelie pe iarba.
Eu zic sa nu pierzi speranta. :blink:
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
#1139
Postat 08 July 2010 - 02:34 AM
prisi, la Jul 7 2010, 11:19 PM, a spus:
teava de duraluminiu cumparata din baumax.
taiata la dimensiuni si filetata pe interior.capetele de bara de plastic polizate putin sa intre pe filet.
si cam asta a iesit:
.
.
.
.
Prisi...modifica semnatura aia ,scrie Custom Made Savage :D,in curand il faci cu 6 roti :D !!
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
#1140
Postat 08 July 2010 - 09:06 AM
Al3xandru239, la Jul 8 2010, 03:34 AM, a spus:
Nu ar fi primul, Shaks are savage 6x6 ;)
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD