Modelism - RHC Forum: HPI Savage Monster Truck - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 201 Pagini +
  • « Prima
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • Ultima »

HPI Savage Monster Truck Discutii,probleme,rezolvari,tips and tricks Evaluare topic: -----

#1111 Useril este offline   justbart2002 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 14-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 June 2010 - 11:03 PM

Salutare,
As vrea sa stiu cum ati rezolvat voi problema legata de saracirea amestecului in momentul cand scade combustibilul sub jumatatea rezervorului (Half tank lean).
Am vazut diferite rezolvari ...printre cele mai populare fiind o bucata mai lunga de furtun de combustibil infasurat pe protectia motorului sau facute colac in diferite pozitii.
Savage X 4.6
1/16 Revo
0

#1112 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 19 June 2010 - 09:25 AM

Vezi postareajustbart2002, la Jun 19 2010, 12:03 AM, a spus:

Salutare,
As vrea sa stiu cum ati rezolvat voi problema legata de saracirea amestecului in momentul cand scade combustibilul sub jumatatea rezervorului (Half tank lean).
Am vazut diferite rezolvari ...printre cele mai populare fiind o bucata mai lunga de furtun de combustibil infasurat pe protectia motorului sau facute colac in diferite pozitii.



ar fi mai multe posibilitati de a rezolva aceasta problema,insa eu ti-as recomanda-o pe aceasta cu caldura http://www.youtube.c...h?v=txb6DqGtP4M sau ar mai fi asta,dar care nu am probat-o http://www.youtube.c...h?v=cNs5P8nOcgw

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#1113 Useril este offline   mihai_mag 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 235
  • Inregistrat: 21-June 09

Postat 19 June 2010 - 09:48 AM

Asa ceva nu v-ar ajuta mai mult?

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: novarossi.JPG

Respect the forum staff
0

#1114 Useril este offline   justbart2002 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 14-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 June 2010 - 10:19 AM

Solutia din primul filmulet nu o mai vazusem e suficient de simpla asa ca merita incercata. Cea de a doua... am vazut tot felul de solutii asemanatoare , asta parca imi place mai mult http://www.youtube.c...h?v=Wnn9tHVlt0M
tu de exemplu kitty ce folosesti? Dupa cum am spus solutii am vazut multe dar sunt interesat ce folositi voi si daca v-a ajutat au ba

@mihai

poza pe care ai postat-o pare un filtru ...nu stiu cat de mult ar imbunatati treaba. Singuru avantaj despre care am citit ar fi acela ca ar rezista mai mult in caz ca se rastoarna masina.
Savage X 4.6
1/16 Revo
0

#1115 Useril este offline   mihai_mag 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 235
  • Inregistrat: 21-June 09

Postat 19 June 2010 - 10:37 AM

Nu este un filtru. Este un radiator. Ma gandeam ca e mai bine sa puneti un radiator decat sa umpleti masina cu "fuel lines"...
Respect the forum staff
0

#1116 Useril este offline   justbart2002 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 14-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 June 2010 - 10:53 AM

Pai si care e principiu de functionare? da-mi un link sa ma documentez , sa vad ce face, cum face...
Savage X 4.6
1/16 Revo
0

#1117 Useril este offline   mihai_mag 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 235
  • Inregistrat: 21-June 09

Postat 19 June 2010 - 11:09 AM

@ justbart: Ai MP
Respect the forum staff
0

#1118 Useril este offline   justbart2002 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 14-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 June 2010 - 02:14 PM

Citind mai mult am aflat ca altii aplica o alta metoda si anume sa scurteze furtunul si de la carb la rezervor si cel de presiune de la toba. Dpdv al teoriei pare mai plauzibila asta cu scurtarea...se presurizeaza mai repede rezervorul iar gazele sunt mai fierbinti (fierbinte inseamna presiune mai mare). Iar furtunul de la rezervor la carb. cu cat este mai scur cu atat pierderile de presiune sunt mai mici.
Ideea cu lungirea excesiva a furtunului de la rezerv-carb face ca efectul de lean sa fie prezent cap-coada si astfel isi setezi masina pentru un amestec anume si o faci sa mearga cum iti place.

Asta am inteles eu din ce am citit de cateva zile pe tot felul de forumuri. Iar din pct de vedere al procesului fizic imi pare logic. Daca gresesc va rog sa-mi spuneti. Eu o sa testez partea cu scurtatu si ce cu lungitu si va tin la curent.
Savage X 4.6
1/16 Revo
0

#1119 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 20 June 2010 - 08:13 AM

Vezi postareajustbart2002, la Jun 19 2010, 11:19 AM, a spus:

Solutia din primul filmulet nu o mai vazusem e suficient de simpla asa ca merita incercata. Cea de a doua... am vazut tot felul de solutii asemanatoare , asta parca imi place mai mult http://www.youtube.c...h?v=Wnn9tHVlt0M
tu de exemplu kitty ce folosesti? Dupa cum am spus solutii am vazut multe dar sunt interesat ce folositi voi si daca v-a ajutat au ba

@mihai

poza pe care ai postat-o pare un filtru ...nu stiu cat de mult ar imbunatati treaba. Singuru avantaj despre care am citit ar fi acela ca ar rezista mai mult in caz ca se rastoarna masina.



acuma nu inteleg ce inseamna la tine "asta parca imi place mai mult" ,adica vrei sa arate bine???eu vb strict de functionalitate,nu ca asta arata mai bine si asta mai rau.eu iti spuneam de varianta folosita de mine.mai departe tu hotaratsi,faci probe vezi cum merge,eu iti sugeram varianta care functioneaza 100%

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#1120 Useril este offline   motanelul 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 55
  • Inregistrat: 11-February 10
  • Gender:Male
  • Location:pitesti

Postat 20 June 2010 - 10:53 PM

cu toate ca am savage de ceva timp(multumita lui Alexandru239,fata de care inca trebuie sa ma achit :unsure: )pana acum nu am facut altceva decat sa citeasc posturile voastre.......eh iata ca de acum o sa particip mai activ....incep niste intrebari.....cu spur de 52 voi puteti face wheelie?daca da cu ce combustibil?cam cat de des schimbati voi spur-ul...pe mine de exemplu cel de 47 m-a tinut cam 4 litri.Deoarece carcasa a fost decupata de fostul propietar as fi interesat de un eleron cu tot cu prindere sau de o carcasa ...dupa cum vedeti din poza atasata eu am pus folie de carbon(folie autocolanta) sa stea mai legata sa nu se sparga si mai mult....
ahh si on topic pt mai devreme: eu am scurtat furtunul de la toba la rezervor si isi face treaba perfect.....incercati si voi cu un furtun mai scurt( nu taiati unul nou si pe urma sa va luati de mine...doar v-am zis ce am facut eu :D ).

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: phplWLowmPM.jpg

Imagini atasate

  • Imagine atasata: monthly_06_2010/post-30207-1277066276.jpg

Savage x4.6 big bore ,servo metalic,bari metalice,heavy duty diff-planetare,rollbar ....
0

#1121 Useril este offline   motanelul 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 55
  • Inregistrat: 11-February 10
  • Gender:Male
  • Location:pitesti

Postat 20 June 2010 - 11:00 PM

poza de mai sus e mai veche acum am mai intins folia si numai are cute!
Savage x4.6 big bore ,servo metalic,bari metalice,heavy duty diff-planetare,rollbar ....
0

#1122 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 20 June 2010 - 11:10 PM

eu am reglat masina astfel incat dupa prima jumatate de rezervor consumata masina sa mearga ok,in parametri normali.
cu rezervorul plin merge putin,putin inecata,dar nu ma deranjeaza foarte tare,e inca capabila sa se ridice pe 2 roti.
toate solutiile de a incerca sa eviti aceasta problema,cel putin solutiile prezentate aici nu par sa fie altceva decat improvizatii,cel putin solutia cu furtun in int rezervorului,nu vad altceva sa faca decat sa scuipe combustibil in toba de esapament cand opresti motorul,exact principiul sifonului.
pana la urma,e chiar asa de grava aceasta problema?eu sincer sa fiu nici nu i-am dat importanta.

Aceasta postare a fost editata de prisi: 20 June 2010 - 11:11 PM

If it is to be it is up to me
0

#1123 Useril este offline   motanelul 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 55
  • Inregistrat: 11-February 10
  • Gender:Male
  • Location:pitesti

Postat 20 June 2010 - 11:18 PM

e o chestie putin sesizabila.........nu observi decat daca o ai reglata la limita si cand scade sub jumate se saraceste prea mult....daca o ti un pic bogata nu observi deloc.....
Savage x4.6 big bore ,servo metalic,bari metalice,heavy duty diff-planetare,rollbar ....
0

#1124 Useril este offline   justbart2002 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 14-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 June 2010 - 09:17 AM

Sa va explic cum se manifesta la mine. In prima parte a rezervorului merge fara probleme (iar temperatura este pe undeva pe la 108-112C) dupa ce escade sub jumatate im momentul in care franez motorul nu mai revine frumos la ralanti ci tinde sa se inece sau ceva de asemanator (am incercat reglajul LSN ...am ajuns cu el aproape flush si nimic) Temperaturile nu cresc foarte mult ajung pe undeva la 125 dar sunetul acela de dupa frana cand motorul se opreste brusc din full throtle este suparator.
Furtunul meu de la toba la rezervor avea traseul cel mai scurt din fabrica deci nu am avut ce-i face. Celalalt mergea prin spatele masinii si apoi in carburator, i-am scurtat traseul si nu am rezolvat nimik. O sa incerc sa aplic si metoda cu furtunul f lung sa vad daca se intampla ceva.

Metode mai sunt. Dar implica mult mai multe...cel mai eficient este cel cu rezervor intermediar care este deasupra nivelului carburatorului.
Savage X 4.6
1/16 Revo
0

#1125 Useril este offline   diesel1.4 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 661
  • Inregistrat: 13-March 08

Postat 21 June 2010 - 12:02 PM

Vezi postareajustbart2002, la Jun 21 2010, 10:17 AM, a spus:

Sa va explic cum se manifesta la mine. In prima parte a rezervorului merge fara probleme (iar temperatura este pe undeva pe la 108-112C) dupa ce escade sub jumatate im momentul in care franez motorul nu mai revine frumos la ralanti ci tinde sa se inece sau ceva de asemanator (am incercat reglajul LSN ...am ajuns cu el aproape flush si nimic) Temperaturile nu cresc foarte mult ajung pe undeva la 125 dar sunetul acela de dupa frana cand motorul se opreste brusc din full throtle este suparator.
Furtunul meu de la toba la rezervor avea traseul cel mai scurt din fabrica deci nu am avut ce-i face. Celalalt mergea prin spatele masinii si apoi in carburator, i-am scurtat traseul si nu am rezolvat nimik. O sa incerc sa aplic si metoda cu furtunul f lung sa vad daca se intampla ceva.

Metode mai sunt. Dar implica mult mai multe...cel mai eficient este cel cu rezervor intermediar care este deasupra nivelului carburatorului.


Cel mai eficient este mid-tank mod-ul.
MOTOSPORT RACING TEAM
XRAY XT8, GRP .28 truggy Mario Rossi tuned, Hitec HV servos, Panther Gator tires, Spektrum DX3R, Jammin Big Bores
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
0

#1126 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 25 June 2010 - 08:27 PM

CVD-uri home made...

.

.

.

.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC02755.JPG
  • Imagine atasata: DSC02759.JPG
  • Imagine atasata: DSC02763.JPG
  • Imagine atasata: DSC02762.JPG
  • Imagine atasata: DSC02760.JPG
  • Imagine atasata: DSC02751.JPG

If it is to be it is up to me
0

#1127 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 25 June 2010 - 08:28 PM

functioneaza foarte bine,acum sa vedem cat o sa tina... :)
If it is to be it is up to me
0

#1128 Useril este offline   Daemonus Modelus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 421
  • Inregistrat: 21-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Craiova, Dolj

Postat 05 July 2010 - 07:39 AM

Posesor de HPI Savage X4.6 SS (am mai avut un Savage X4.6). Sa va spun impresiile mele ?
1) Stock, X4. 6 (nu SS) vine cu spur de plastic. Care dupa terminarea rodajului s-a dus dracului. Dupa ce am facut upgrade la spur metalic de 2 ori, m-am lasat pagubas.
2) Boala HPI, indiferent ca este vorba de electrice sau termice - suruburile. Le pierzi in draci, chiar si cu treadlock. Singura masina de la care nu am pierdut suruburi este...Crawler king.
3) Motoarele sunt dificil de reglat.

Sunetul este singurul motiv pentru care inca pastrez Savage. In rest...l-as da si gratis.

Experienta mea cu primul Savage este una destul de trista si usturatoare la buzunar. Rau de tot. De aia am preferat sa-mi iau altul, si "epava" am dat-o cuiva sa "o resusciteze".

Cu SS-ul cred ca am consumat undeva la 2 litri de combustibil in cele aproape 3 luni de cand il am. Deci, nu este foarte rulat. Aseara, insa, dupa 1 luna de zile in care a stat pe bara, am hotarat sa-l mai scot. Rularea a durat vreo 10 minute, dupa care am ramas fara tractiune spate, din cauza unui surub cazut de la cardan. Uraaaaa !!!

La on-road-ul electric este si mai trista treaba - la prima rulare, mi-a picat pinionul de pe axul motorului !!! Dupa fixare cu treadlock in primele 10 minute am ramas fara cureaua de pe spate si vreo 3 suruburi din suportul motorului. Dupa ce am schimbat cureaua, am pus suruburi, am ramas fara blocul diferential spate ! Dupa care i-am pus cruce masinutei. Nu are rost.

O experienta trista am avut si cu crawlerul, care doreste ii pot da detalii.

Bottomline: modelismul costa, insa foarte mare atentie ce cumparati (de unde nu prea are importanta).

Si ca sa nu fiu off-topic rau, cel mai bun reglaj pe care am reusit sa-l scot: temperatura ajunge pe la 120-130 grade, scoate fum mult, face wheelie. Daca tin motorul la relanti peste 10-15 secunde, cand da sa plece, parca se ineaca, cand e rezervorul plin parca e inecat, cand e trecut de jumate, motorul se incinge si mai tare decat acele 120-130 grade, motiv pentru care il si opresc. La fiecare iesire, stau cu surubelnita pe el, la fel si un amic care are aceeasi jucarie. Too much to worry, no fun at all.
Murdar poate....insa nu JEGOS !!!
0

#1129 Useril este offline   justbart2002 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 14-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 July 2010 - 09:03 AM

Eu am consumat deja 4 litri de combustibil si singura problema a fost ca am bulit spur-ul dar dupa ce l-am inlocuit si am mai reglat un pic distanta nu am mai avut probleme. Este adevarat ca motorul este un pic cam dificil de reglat dar dupa ce i-am gasit o setare de compromis...acum rareori umblu la setari iar temperaturile stau pe la 110 in prima jumatate de rezervor si 125-130 in a doua jumatate. Eu inca nu am pierdut nici un surub si nici n-am gasit vreunul nestrans, nici macar alea de la motor pe care le-am slabit cand am reglat distanta dintre clopot si spur . Eu sunt foarte incantat de Savage...nu am avut incidente cu el si imi pare o masina f bine construita.
Savage X 4.6
1/16 Revo
0

#1130 Useril este offline   Daemonus Modelus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 421
  • Inregistrat: 21-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Craiova, Dolj

Postat 05 July 2010 - 09:33 AM

Atat de ghinionist sa fiu incat cele 2 modele sa le fi nimerit ?
Murdar poate....insa nu JEGOS !!!
0

#1131 Useril este offline   justbart2002 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 14-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 July 2010 - 09:53 AM

Poate nu esti tu ghinionist...poate am avut eu noroc...iar la SS cine stie ...ala l-ai asamblat tu si poate de asta mai pierzi cate un surub. Eu cu al meu ma dau numai pe offroad...prin iarba deci are parte de vibratii suficiente.
Savage X 4.6
1/16 Revo
0

#1132 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 05 July 2010 - 09:56 AM

Al meu a papat zapada la greu si sarituri de pe maldere ,a avut o iarna pe cinste :lol: ,no sters cu suruburile si il mai desfacusem eu si nu pusesem treadlock decat la motor.Dupa mine e foarte usor de reglat,singuru model care am reusit sa il reglez :angry2: :blush: .

Aceasta postare a fost editata de Al3xandru239: 05 July 2010 - 10:06 AM

Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#1133 Useril este offline   Daemonus Modelus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 421
  • Inregistrat: 21-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Craiova, Dolj

Postat 05 July 2010 - 10:17 AM

primul meu savage, l-am desfacut din toate bucatile, l-am ansamblat....hai sa presupunem ca am gresit eu cu ceva.
al doilea savage, nu am desfacut nimic de la el. A fost Kit, cei de la care l-am luat l-au ansamblat ei, plecand de la premiza ca nu ma pricep, ei fiind mesteri.
revin la electrica, la care mi-a picat PINIONUL dupa prima rulare.

fac totalul....si-mi da cu virgula.

De ce ?

Am facut o mica comparatie cu traxxas....in plus, pretentia ca stiu a strange un surub este pe deplin justificata, imi fac destule modificari/retusuri la "jucariile" mele, si chiar atat de neindemanatic nu sunt. Afirmatiile mele sunt sustinute si de altii, care au intampinat aceleasi probleme ca si mine, numai ca i-am intalnit dupa ce "am patit-o", astfel ca experienta asta s-a tradus prin bani cheltuiti.

In momentele in care scriu aceste randuri, nu mi-as mai cumpara termica ever. Doar electrice.

Partea cea mai trista este ca nu gasesti pe niciunde un review al unui anumit model. Si cum se face ca majoritatea sunt incantati de ceea ce au.

Am 3 crawlere (2 HPI si un AX10). Am luat AX10 in speranta ca este mai evoluat decat HPI. Si intr-o oarecare masura este. Cel mai mare avantaj este slipper clutch, care da si rezistenta modelului. HPI nu are asa ceva, asa ca totul se resimte in transmiisie....ma rog..discutia am putea s-o continuam pe alt thread, daca sunt doritori sa-l deschida....va pot impartasi din experienta mea.

Partea trista este ca sunt multi bani aruncati pe fereastra, si prea putine beneficii (daca se poate formula asa). Eu tot ce am scris mai sus, am scris din experienta personala, nu din auzite, si mi-ar place ca si altii sa invete sa nu pateasca ce am patit eu. Stima .
Murdar poate....insa nu JEGOS !!!
0

#1134 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 05 July 2010 - 09:01 PM

Vezi postareaDaemonus Modelus, la Jul 5 2010, 08:39 AM, a spus:

Posesor de HPI Savage X4.6 SS (am mai avut un Savage X4.6). Sa va spun impresiile mele ?
1) Stock, X4. 6 (nu SS) vine cu spur de plastic. Care dupa terminarea rodajului s-a dus dracului. Dupa ce am facut upgrade la spur metalic de 2 ori, m-am lasat pagubas.
2) Boala HPI, indiferent ca este vorba de electrice sau termice - suruburile. Le pierzi in draci, chiar si cu treadlock. Singura masina de la care nu am pierdut suruburi este...Crawler king.
3) Motoarele sunt dificil de reglat.

Sunetul este singurul motiv pentru care inca pastrez Savage. In rest...l-as da si gratis.

Experienta mea cu primul Savage este una destul de trista si usturatoare la buzunar. Rau de tot. De aia am preferat sa-mi iau altul, si "epava" am dat-o cuiva sa "o resusciteze".

Cu SS-ul cred ca am consumat undeva la 2 litri de combustibil in cele aproape 3 luni de cand il am. Deci, nu este foarte rulat. Aseara, insa, dupa 1 luna de zile in care a stat pe bara, am hotarat sa-l mai scot. Rularea a durat vreo 10 minute, dupa care am ramas fara tractiune spate, din cauza unui surub cazut de la cardan. Uraaaaa !!!

La on-road-ul electric este si mai trista treaba - la prima rulare, mi-a picat pinionul de pe axul motorului !!! Dupa fixare cu treadlock in primele 10 minute am ramas fara cureaua de pe spate si vreo 3 suruburi din suportul motorului. Dupa ce am schimbat cureaua, am pus suruburi, am ramas fara blocul diferential spate ! Dupa care i-am pus cruce masinutei. Nu are rost.

O experienta trista am avut si cu crawlerul, care doreste ii pot da detalii.

Bottomline: modelismul costa, insa foarte mare atentie ce cumparati (de unde nu prea are importanta).

Si ca sa nu fiu off-topic rau, cel mai bun reglaj pe care am reusit sa-l scot: temperatura ajunge pe la 120-130 grade, scoate fum mult, face wheelie. Daca tin motorul la relanti peste 10-15 secunde, cand da sa plece, parca se ineaca, cand e rezervorul plin parca e inecat, cand e trecut de jumate, motorul se incinge si mai tare decat acele 120-130 grade, motiv pentru care il si opresc. La fiecare iesire, stau cu surubelnita pe el, la fel si un amic care are aceeasi jucarie. Too much to worry, no fun at all.




eu cred ca problema pleaca din start de la tine.
vrei modele care sa le rulezi forever fara reglaje si intretinere......nu exista.
eu am savage,si nu il laud.dar ma dau cu un spur de plastic de mai bine de un an.nu am pierdut suruburi,si odata ce am reglat motorul nu mai am treaba cu el.
conteaza mult si indemanarea asta la ce nivel e.cunostiinte de mecanica modelelor....nu de mecanica 1/1 ca e diferenta enorma.
poate doar ai avut ghinion.poate ai nimerit piese cu defecte din fabrica.nu stiu ce sa zic.
poate te dai extrem cu modelul,poate ii ceri prea mult.nu ma judeca,doar incerc sa imi explic de unde aceasta suparare la tine.
termicele is f fun daca le prinzi mersul,daca le stii hibele.
sincer eu nu prea repar la a mea.
ca fac eu revizii dese,si il modific si alea alea,da.e pasiunea mea sa le surubaresc.mai mult imi place sa le modific si sa lucrez la ele decat sa ma joc,probabil pt ca si in zona la mine nu sunt f multi cu masinute,si reusim foarte rar sa ne intalnim.
inteleg mahnirea,si eu am avut momente cand am aruncat-o efectiv in garaj intr-un colt si am zis ca nu-mi mai trebuie veci.dar nu a durat mai mult de 10 minute sentimentul.
depinde si de comoditatea pe care o ai,cat timp esti dispus sa sacrifici pentru model si pentru reparatii.
daca vrei doar joaca.....sincer spun ca nu se poate.
numai bine.
If it is to be it is up to me
0

#1135 Useril este offline   vice_12_85 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 532
  • Inregistrat: 24-January 10
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti==bucurestii noi

Postat 05 July 2010 - 09:10 PM

Vezi postareaprisi, la Jul 5 2010, 10:01 PM, a spus:

eu cred ca problema pleaca din start de la tine.
vrei modele care sa le rulezi forever fara reglaje si intretinere......nu exista.
eu am savage,si nu il laud.dar ma dau cu un spur de plastic de mai bine de un an.nu am pierdut suruburi,si odata ce am reglat motorul nu mai am treaba cu el.
conteaza mult si indemanarea asta la ce nivel e.cunostiinte de mecanica modelelor....nu de mecanica 1/1 ca e diferenta enorma.
poate doar ai avut ghinion.poate ai nimerit piese cu defecte din fabrica.nu stiu ce sa zic.
poate te dai extrem cu modelul,poate ii ceri prea mult.nu ma judeca,doar incerc sa imi explic de unde aceasta suparare la tine.
termicele is f fun daca le prinzi mersul,daca le stii hibele.
sincer eu nu prea repar la a mea.
ca fac eu revizii dese,si il modific si alea alea,da.e pasiunea mea sa le surubaresc.mai mult imi place sa le modific si sa lucrez la ele decat sa ma joc,probabil pt ca si in zona la mine nu sunt f multi cu masinute,si reusim foarte rar sa ne intalnim.
inteleg mahnirea,si eu am avut momente cand am aruncat-o efectiv in garaj intr-un colt si am zis ca nu-mi mai trebuie veci.dar nu a durat mai mult de 10 minute sentimentul.
depinde si de comoditatea pe care o ai,cat timp esti dispus sa sacrifici pentru model si pentru reparatii.
daca vrei doar joaca.....sincer spun ca nu se poate.
numai bine.


mare dreptate iti dau :)
iti trebuie multa rabdare si si mai multa pasiune pt a intelege ce e defect si cum ar trebui sa faci sa nu se mai repete problema respectiva

am avut si eu savage si am plecat de la varianta stock si sincer mai mult am surubarit la ea decat am alergat-o
acum am trecut la ceva mai mare doar din curiozitate nu ca m-am saturat de savi
asa ca multa rabdare si cat mai multa pasiune pt masinutele astea mici :)

Aceasta postare a fost editata de vice_12_85: 05 July 2010 - 09:11 PM

~~~~~~AM REVENIT LA PRIMA IUBIRE ~~~~~~~


ADRIAN 074xxxx281
0

#1136 Useril este offline   Daemonus Modelus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 421
  • Inregistrat: 21-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Craiova, Dolj

Postat 05 July 2010 - 11:07 PM

Da nu's suparat. Pur si simplu satul :) E o diferenta. E teapa mea.
Extrem ? No way, Jose !!! Daaca numesti extrem sa te dai intr-o parcare in cercuri....atunci fie...sunt vinovat. Singurul "chitibus" pe care-l incerc este wheelie...
Inainte de a ma da verific toate suruburile care se pot verifica, verific pana si rotile daca sunt stranse cum trebuie si daca nu cumva prezinta simptome de dejantare (mi s-a intamplat).
Dar in fine..nu prea mai conteaza....v-am zis...singurul lucru pentru care-l tin inca este sunetul motorului, care la o electrica lipseste.

Am amici cu Tamyia, care efectiv le siluiesc, asa cum am facut eu cu traxasul..un rahat de surub nu am pierdut macar...si credeti-ma pe cuvand, cu mana pe inima va spun, l-am violat de-a dreptul. Intentionat. SA vad cat duce comparativ cu altceva. A fost o ambitie a mea.

In general, modelismul presupune rabdare, pasiune, indemanare. Nu se poate fara astea. Dar ca rasplata, dupa ore de reglaje, masuratori, lipituri, teste....trebuie sa ai si ceva satisfactii.

In fine...consider incheiata mica dezbatere si sper sa fac rost de surubul ala intr-un viitor (mai apropiat sau mai departat).

Bafta cu utilajele voastre sa aveti.
Murdar poate....insa nu JEGOS !!!
0

#1137 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

Postat 06 July 2010 - 11:27 AM

Nu sunt eu mare fan de termice dar am un amic cu Savage XL.
Sa stii ca abia dupa N la patrat incercari am reusit sa-l facem sa faca wheelie pe iarba.
Eu zic sa nu pierzi speranta. :blink:
HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#1138 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 07 July 2010 - 10:19 PM

capete de bara heavy duty.
teava de duraluminiu cumparata din baumax.
taiata la dimensiuni si filetata pe interior.capetele de bara de plastic polizate putin sa intre pe filet.
si cam asta a iesit:

.

.

.

.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 07072010_005_.jpg
  • Imagine atasata: 07072010_007_.jpg
  • Imagine atasata: 07072010_008_.jpg
  • Imagine atasata: 07072010_012_.jpg
  • Imagine atasata: 07072010_011_.jpg

If it is to be it is up to me
0

#1139 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 08 July 2010 - 02:34 AM

Vezi postareaprisi, la Jul 7 2010, 11:19 PM, a spus:

capete de bara heavy duty.
teava de duraluminiu cumparata din baumax.
taiata la dimensiuni si filetata pe interior.capetele de bara de plastic polizate putin sa intre pe filet.
si cam asta a iesit:

.

.

.

.

Prisi...modifica semnatura aia ,scrie Custom Made Savage :D,in curand il faci cu 6 roti :D !!
Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#1140 Useril este offline   diesel1.4 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 661
  • Inregistrat: 13-March 08

Postat 08 July 2010 - 09:06 AM

Vezi postareaAl3xandru239, la Jul 8 2010, 03:34 AM, a spus:

Prisi...modifica semnatura aia ,scrie Custom Made Savage http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/laugh.gif,in curand il faci cu 6 roti :lol: !!


Nu ar fi primul, Shaks are savage 6x6 ;)
MOTOSPORT RACING TEAM
XRAY XT8, GRP .28 truggy Mario Rossi tuned, Hitec HV servos, Panther Gator tires, Spektrum DX3R, Jammin Big Bores
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
0

Arata acest topic


  • 201 Pagini +
  • « Prima
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

36 useri citesc topicul
0 membri, 36 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro