HPI Savage Monster Truck Discutii,probleme,rezolvari,tips and tricks
#1081
Postat 04 June 2010 - 12:21 PM
NU VA MAI CERTATI CA DE LA SAVAGE PANA LA COLECTIA OMULUI DE AUTOMODELE E DRUM LUNG
HAI SA LASAM ACEST TOPIC DOAR PENTRU INTREBARI,RASPUNSURI SI ALTE "INGINERII"FACUTE DE FIECARE LA SAVAGE-UL LUI
O ZI CAT MAI FRUMOASA SI FARA NERVI :)
ADRIAN 074xxxx281
#1082
Postat 04 June 2010 - 06:38 PM
1/16 Revo
#1083
Postat 06 June 2010 - 11:41 PM
Am si eu un savage de aproximativ un an merge foarte bine , pana acum nu am desfacut aproape nimic la el (diferentiale , amortizoare motor ... etc ) ce lucrari de mentenanta ar trebui sa fac la ea . Adica ce ar trebui verificat ?
#1084
Postat 07 June 2010 - 11:23 AM
Prepe, la Jun 7 2010, 12:41 AM, a spus:
Am si eu un savage de aproximativ un an merge foarte bine , pana acum nu am desfacut aproape nimic la el (diferentiale , amortizoare motor ... etc ) ce lucrari de mentenanta ar trebui sa fac la ea . Adica ce ar trebui verificat ?
pai sa inteleg ca intr-un an de zile tu nu ai schimbat nimic la el??
asta ar insemna ca nu prea il folosesti sau il folosesti foarte rar
dupa parerea mea ar trebui sa verifici diferentialele(rulmenti,pinion,coroana),rulmenti clopot, sabotii de ambreiaj,
eu sincer l-as desface pe tot dar asta este doar parerea mea!!!
o zii buna si spor la treaba.
ADRIAN 074xxxx281
#1087
Postat 08 June 2010 - 12:22 AM
vice_12_85, la Jun 7 2010, 12:23 PM, a spus:
asta ar insemna ca nu prea il folosesti sau il folosesti foarte rar
dupa parerea mea ar trebui sa verifici diferentialele(rulmenti,pinion,coroana),rulmenti clopot, sabotii de ambreiaj,
eu sincer l-as desface pe tot dar asta este doar parerea mea!!!
o zii buna si spor la treaba.
Inafara de diferentiale , la ce ar mai trebui sa fiu atent ?
#1088
Postat 08 June 2010 - 01:55 PM
In afara de diferentiale nu umbla la nimic parerea mea.
Daca nu te doare nimic eu zic sa nu te duci la doctor .
Pornesc cu premiza ca ai masina de noua si ai reglat o odata si asa a mers 10 litri bineinteles cu mici ajustari.
Cine zicea ca HPI nu face masini bune .....10 litri fara reparatii .
Aceasta postare a fost editata de nuclearul-vio: 08 June 2010 - 01:55 PM
#1089
Postat 08 June 2010 - 03:31 PM
nuclearul-vio, la Jun 8 2010, 02:55 PM, a spus:
In afara de diferentiale nu umbla la nimic parerea mea.
Daca nu te doare nimic eu zic sa nu te duci la doctor .
Pornesc cu premiza ca ai masina de noua si ai reglat o odata si asa a mers 10 litri bineinteles cu mici ajustari.
Cine zicea ca HPI nu face masini bune .....10 litri fara reparatii .
Daca a mers fara sa traga de el, normal ca a mers 10 litri fara reparatii.. Daca a facut bashing, sau l-a utilizat in regim de cursa... intr-adevar e bine!
@Prepe, ce servo ai pe directie? cel original?
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
#1090
Postat 08 June 2010 - 06:14 PM
Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
#1091
Postat 08 June 2010 - 09:58 PM
1/16 Revo
#1092
Postat 08 June 2010 - 10:13 PM
justbart2002, la Jun 8 2010, 10:58 PM, a spus:
spurul de plastic de cele mai multe ori se toceste din cauza distantei neadegvate intre spur si clopot
dar daca tu zici ca nu ai umblat la el se poate ca aceasta distanta sa se fi marit si "gata spurul"
acum sa ai mare grija cand il montezi pe cel nou!!
sa ii faci acel joc intre spur si clopot in proportie de 70%
eu asa merc cu ale mele si am distrus doar un spur in 5 luni de zile
multa bafta
ADRIAN 074xxxx281
#1093
Postat 08 June 2010 - 10:25 PM
1/16 Revo
#1094
Postat 09 June 2010 - 10:47 AM
justbart2002, la Jun 8 2010, 11:25 PM, a spus:
da trebuie sa ai grija si la piulita dar nu mai stiu cate ture trebuie stransa(te uiti tu in carte mai bine)
ADRIAN 074xxxx281
#1095
Postat 09 June 2010 - 03:06 PM
Eu am schimbat vreo 3-4 in 1 an , numai plastic , unele uzate la dinti rasi de tot , altele patineaza si se topeste plasticul la ax acolo .
Dar asta numai daca pui masina la treaba , sa urci pante , sa sari cu ea, etc stiti voi .
Oricum un spur e ieftin merita sa ai de rezerva 1-2 .
Asta cu distanta daca folosesti acelasi numar de dinti parerea mea sa nu umbli la distanta , probabil ca a mers destul de bine si ala dinainte , pana la urma orice lucru are o durata de viata .
stima
#1096
Postat 09 June 2010 - 06:42 PM
1. Dupa 3-4 ture am observat ca nu a mai vrut sa cupleze treapta 2. Ce ar trebui sa fac sa incerc sa o setez sa intre mai repede...sau sa desfac mai intai si sa vad daca e totul ok in cutie
2. Parca nu mai am demaraj la fel de bun...nu am reusit sa o mai ridic in 2 roti nicicum. Ideea e ca m-am dat la prnaz pe caldura infernala si nu am umblat prea mult la HN
1/16 Revo
#1097
Postat 09 June 2010 - 07:04 PM
Daca o accelerez incet merge si schimba in treapta a 2-a dar daca o accelerez tare merge doar cu prima treapta.
Iar daca incercam sa fac un derapaj nu mai mergea la fel.Parca se accelera motorul si nu mai derapau rotile ca inainte.
#1099
Postat 09 June 2010 - 11:20 PM
diesel1.4, la Jun 8 2010, 04:31 PM, a spus:
@Prepe, ce servo ai pe directie? cel original?
Nu l-am schimbat destul de mult cu unul blue bird , masina nu pot sa zic ca a fost foarte "bashuita" dar nici in puf nu a fost tinuta
X-tra, la Jun 8 2010, 07:14, a spus:
Am folosit 6 rezervoare in regim de rodaj din care 3 cu rotile suspendate iar 3 pe roti
nu pot sa zic ca nu am avut probleme de loc cu ea , pana am invatat eu cum sta treaba cu motoarele termice
#1100
Postat 10 June 2010 - 07:21 AM
justbart2002, la Jun 9 2010, 07:42 PM, a spus:
1. Dupa 3-4 ture am observat ca nu a mai vrut sa cupleze treapta 2. Ce ar trebui sa fac sa incerc sa o setez sa intre mai repede...sau sa desfac mai intai si sa vad daca e totul ok in cutie
2. Parca nu mai am demaraj la fel de bun...nu am reusit sa o mai ridic in 2 roti nicicum. Ideea e ca m-am dat la prnaz pe caldura infernala si nu am umblat prea mult la HN
Mai strange spurul ca o sa fie bine , vei rezolva ambele probleme.
#1101
Postat 11 June 2010 - 06:55 PM
Dar daca ma uit pe site la accesorii vad o gramada de hex hub adapter si nu inteleg la ce folosesc. am pus cateva linkuri sa vedeti la ce ma refer
http://www.hpieurope...en&partNo=86387
http://www.hpieurope...en&partNo=87229
http://www.hpieurope...en&partNo=87230
1/16 Revo
#1102
Postat 11 June 2010 - 08:18 PM
justbart2002, la Jun 11 2010, 07:55 PM, a spus:
Dar daca ma uit pe site la accesorii vad o gramada de hex hub adapter si nu inteleg la ce folosesc. am pus cateva linkuri sa vedeti la ce ma refer
http://www.hpieurope...en&partNo=86387
http://www.hpieurope...en&partNo=87229
http://www.hpieurope...en&partNo=87230
Vine cu hex-uri de 17 dinacelea pastila.Link-urile reprezinta upgrade-uri pt planetare cvd sau pt planetare normale.
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
#1103
Postat 12 June 2010 - 11:41 AM
A reusit cineva sa "sparga" pinioane in cutia cu 3 trepte? Eu am patit-o de doua ori: prima oara s-a intamplat la al doi-lea rezervor (in rodaj). Am schimbat vre-o 4 pinioane in cutie - cred ca este vba de cele ale primei viteze. A doua oara s-a intampat la al 6-lea rezervor (terminasem rodajul si incepusem reglajele). Nu i-am dat tare pentru ca nicu nu terminasem bine rodajul - de-abia a apucat sa schimbe de cateva ori a doua...
Daca ati patit asa ceva; care este problema? Cum se rezolva?
Multumesc!
Aceasta postare a fost editata de mihai_mag: 12 June 2010 - 11:43 AM
#1104
Postat 14 June 2010 - 10:58 AM
mihai_mag, la Jun 12 2010, 12:41 PM, a spus:
A reusit cineva sa "sparga" pinioane in cutia cu 3 trepte? Eu am patit-o de doua ori: prima oara s-a intamplat la al doi-lea rezervor (in rodaj). Am schimbat vre-o 4 pinioane in cutie - cred ca este vba de cele ale primei viteze. A doua oara s-a intampat la al 6-lea rezervor (terminasem rodajul si incepusem reglajele). Nu i-am dat tare pentru ca nicu nu terminasem bine rodajul - de-abia a apucat sa schimbe de cateva ori a doua...
Daca ati patit asa ceva; care este problema? Cum se rezolva?
Multumesc!
cum ai strans ambreiajul de la spur?
#1105
Postat 14 June 2010 - 11:06 AM
NU am apucat sa ii dau nici un fel de forja pentru ca, dupa cum am mai spus, prima cuite mi s-a spart la al doilea rezervor si cea de-a doua la al saselea.
#1107
Postat 15 June 2010 - 03:31 PM
prisi, la Jun 14 2010, 11:27 PM, a spus:
Off topic:
Prisi, cand am citit randurile tale, am vrut sa vad cine este eruditul care imi spune sa mai iau o data cartea de gramatica. Citez din ce am gasit prin postarile tale:
1: “poate ca sunt poate ca nu....lasa-ti-l in pace.el cu ale lui,noi cu ale noastre.â€
Varianta corecta: “poate ca sunt poate ca nu....lasati-l in pace. El cu ale lui, noi cu ale noastre.â€
2: “Eu unu abia astept concursul.â€
Varianta corecta: “Eu unul abia astept concursul.â€
3:â€eu nu am jicnit pe nimeni,dar vad ca tu o faci.frumos.â€
Varianta corecta : “Eu nu am jignit pe nimeni,dar vad ca tu o faci. Frumos.â€
4: “Eu unu nu vreau sa mai stric topicu lu andreiâ€
Varianta corecta: Eu unul nu vreau sa mai stric topicul lui Andreiâ€
La inceput am crezut ca nu articulezi cuvintele din graba...dar 3 greseli in aceeasi propozitie? Sigur este vorba de typo?....
5:†E sau nu sanatos sa tii automodelul in camera?â€
Varianta corecta: “E sanatos sau nu, sa tii automodelul in camera?â€
6:†E sau nu legal sa detinem combustibil pentru termice?â€
Varianta corecta: “E legal sau nu, sa detinem combustibil pentru termice?â€
A dracu’ topica... Imi aduci aminte de bancul ala cu “Avansati inainte ca sta unu’ prost pe scara!...â€
Draga Prisi.
Exemplele pot continua… Daca doresti iti dau lista intreaga pe MP
Pe vremea mea se facea gramatica. Dadeam lucrari de control. Aveam vocabulare in care ne scriam cuvinte noi, conjugari s.a.m.d. Din cauza VOASTRA a ajuns limba noasta sa fie pocita in asemenea hal incat acum trebuie sa ne obisnuim sa scriem “dintro prostie†in loc de “dintr-o prostie†sau “intrun cuvant†in loc de “intr-un cuvantâ€.
E o vorba care ti se aplica si tie: “Daca taceai, filozof ramaneaiâ€â€¦
PS: In halul asta am ajuns oameni buni?! Sa ne sfatuiasca agramatii sa luam cartea de gramatica?! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/blink.gif
#1108
Postat 16 June 2010 - 08:23 PM
imi cer scuze si retrag cuvintele daca te-au atins pe undeva.
si daca tot mai ai necazuri cu pinioanele pune totusi o poza sa vedem si noi ce s-a intamplat.
Aceasta postare a fost editata de prisi: 16 June 2010 - 08:28 PM
#1110
Postat 17 June 2010 - 02:40 PM
mihai_mag, la Jun 16 2010, 09:51 PM, a spus:
on topic: O sa incerc sa pun pozele de indata ce o sa am masina inapoi. Deocamdata este la un prieten care incearca sa-i dea de cap la randul lui.
La viteza 1 daca ai zis ca doar la viteza 1 ai patit o , ai 1 pinion de plastic si unu metalic .
Amandoua le ai distruse?
Eu vad cateva cauze posibile :
1. iti joaca pe ax unul din pinioane ( de la prima viteza) , adika are joc lateral si inseamna ca se deplaseaza dintre dintii ceiluilalt . daca e asa verifica rulmentii pe capetele axelor si sa stii ca exista niste saibe distantoare ca sa elimini jocurile intre pinioane
2. daca nu e cauza de sus verifica diferentialele poate o fi ceva si se blocheaza si apoi iti blocheaza cutia cumva
3. poate nu ai spalat cutia in interior dupa ce s a stricat prima data si au ramas parti din pinioane in cutie , faramite de plastic metal.
ce ar putea sa fie pe traseul asta motor - spur - cutie de viteze - diferentiale- planetare - roti ???
Ma da informatii. ( poate ai schimbat ceva pe acolo etc nu stiu).
stima
Aceasta postare a fost editata de nuclearul-vio: 17 June 2010 - 02:42 PM