Modelism - RHC Forum: VENTUS 2BX 2,6m - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

VENTUS 2BX 2,6m Made in China

#61 Useril este offline   IlPadrino 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1437
  • Inregistrat: 17-January 04
  • Gender:Male

Postat 26 January 2009 - 01:55 PM

Vezi postareaRadu_, la Jan 25 2009, 10:04 PM, a spus:

"...Cam nasol sa plantez bateriile in bot. Am nevoie de un suport, placaj, lipituri, ceva intaritura, trebuie sa las loc si pentru remorcaj...etc.
Ceva idei?

Il Padrino...ce spui?


Ce sa spun Radule? - faina treaba - si sa te bucuri de el.

Poate ne spui si ce acumulatori ai bagat acolo (alea 5 de care pomenesti)?
Eu personal in loc de 90 grame balast aiurea (plumb) parca, as
merge pe niste acumulatori mai mari (gen SubC)
castigi timp de zbor si poate si CG-ul se aliniaza unde trebuie.

Multa bafta
If You don't have enough time, than sleep faster
0728.26.93.19
0

#62 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 27 January 2009 - 09:54 AM

Acumulatorii sunt R6 NIMH de 2700mAh si au 160gr.
Dar poate gasec o Barby sau un Ken sa pun in carlinga si nu o sa mai fie nevoie de alta lestare. Si in felul asta, daca dau cu el de mama Terra o sa am pe cine sa dau vina :rolleyes:
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#63 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 27 January 2009 - 10:48 AM

Salut Radu,
Cum ai de gand sa-l lansezi...la panta, la sandou sau remorcat?
Bafta la zbor si aterizari usoare
0

#64 Useril este offline   IlPadrino 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1437
  • Inregistrat: 17-January 04
  • Gender:Male

Postat 27 January 2009 - 11:08 AM

Vezi postareaRadu_, la Jan 27 2009, 09:54 AM, a spus:

Acumulatorii sunt R6 NIMH de 2700mAh si au 160gr.
...."


pai fix din cauza asta recomand SubC, intr-o configuratie cat mai compacta
acumulatorii astia au aprox 60g/ cel
adicatelea 5 buc., aprox 300g si ai parte de un lest util, plus ca,
poti veni cu pacul asta mai inspre CG, lasand loc in botul planorului pt declansator sau carligului de remorcaj
If You don't have enough time, than sleep faster
0728.26.93.19
0

#65 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 27 January 2009 - 02:56 PM

@tetea
In principiu panta si tractare.
Dar am o varianta si pentru motorizare in gondola. A facut-o cineva din Australia fara sa se atinga de fuselaj. Gondola a prins-o intre fuselaj si aripi. Oricum blocarea aripilor pe fuselaj este foarte rigida.
Uite asa
http://static.rcgroups.com/forums/attachments/1/8/1/3/2/8/a2007281-103-DPP_0002.JPG


http://static.rcgroups.com/forums/attachments/1/8/1/3/2/8/a1996069-73-IMG_4263.JPG

Aceasta postare a fost editata de Radu_: 27 January 2009 - 02:58 PM

Invata repede si aplica...tot repede!
0

#66 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 27 January 2009 - 07:07 PM

S-a intamplat ceva cu pozele sau au fost sterse de catre moderator?
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#67 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 27 January 2009 - 10:55 PM

Am terminat si cu declansatorul.
Am ceva capse de marochinarie si s-a potrivit una din ele perfect pe gaura de Ø8
Am tras si un tub de plastic rigid care a intrat perfect peste capsa si totul in botul panorului. Astfel am fixat si bateriile care stau acum presate de tub. Tubul o sa-l mai tai putin in functie de ce voi folosi pentru remorcaj.
Si acum pozele despre...

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#68 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 27 January 2009 - 10:57 PM

si o vedere din interior...

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#69 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 27 January 2009 - 10:59 PM

Si ultima cu o vedere de ansamblu cu electronica...

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#70 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 28 January 2009 - 11:10 PM

Astazi m-am amuzat putin cu carlinga.
Asa ca am inceput sa "ajustez" papusica donata de fiica mea (20 ani ;) ) si am reusit sa o fac cumva sa se potriveasca in carlinga. am prins-o cu 3 surubele de picioare si de partea dorsala. I-am confectionat casti din dou atampoane de servo si o bucata de sarma, i-am confectionat si un microfon la casti dintr-un cercel desperecheat tot din dotarea fiicei mele. In final era prea pasagera in carlinga si am spus sa-i dau o mansa sa aiba de ce sa se tina. In felul asta daca se intampla ceva...nu eu pilotam, deci am pe cine da vina. :)
Apoi am lipit capacul s totul a fost gata.
Arata cam asa:

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#71 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 28 January 2009 - 11:15 PM

Dom'le dar ce i s-a lipit mana de mansa....imediat!
Piciorusele (prea lungi) nu au incaput asa ca au intrat sub bord (aparent) la fel ca la modelul 1/1

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#72 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3622
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 28 January 2009 - 11:42 PM

Super tare pilotul tau, in caz de accident aviatic tu scapi basma curata:):angry2::lol:.
La ce greutate ai ajuns cu modelul RTF?
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#73 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 28 January 2009 - 11:54 PM

Pai am ajuns la 1480 dar mai am nevoie de lest in varf pana la 1700. Acolo este CG ca lumea.
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#74 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 30 January 2009 - 12:07 AM

o mica modificare la servomecanismul de la deriva. avand in vedere ca sistemul era foarte anevoios de reglat, am decis sa confectionez doua piese cilindrice in care sa intre doua tije cu carlig, de care sunt agatate cablurile. Cu un inbus de 3mm se fixeaza tijele la lungimea necsara. Reglajul este foarte practic si usor de realizat. am taiat si parghia de comanda in asa fel incat distanta intre cele doua puncte de aplicare de la deriva sa fie egala cu distanta dintre punctele de comanda de la servo. Astfel paralelogramul se realizeaza perfect, si avemun dreptunghi perfect la pozitia de zero. In momentul miscarii cele doua cabluri raman paralele, deci si distanta intre punctele de aplicare, egala. Astfel cablurile raman intinse permanent.

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#75 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 30 January 2009 - 12:09 AM

Si inca doua poze cu carlinga montata...

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Radu_: 30 January 2009 - 12:11 AM

Invata repede si aplica...tot repede!
0

#76 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 30 January 2009 - 02:23 PM

Este foarte frumos si te felicit pentru realizare.
O mica observatie. Eu, in paranoia mea, nu am incredere in fixarea facuta de un surub pe un cilindru neted. Chiar daca surubul este tratat, cilindrul....tija....relativ moale si, deci, surubul face o mica urma pe tija. Sa las mandretea de model pe mana unei zgarieturi de doua-trei zecimi de mm? As sugera clavete metalice in cara sa infiletezi un capat de tija indoit in ''Z''. Zic si eu.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
0

#77 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 31 January 2009 - 10:25 AM

Am facut toate reglajele la sevro. Functioneaza toate comenzile, dar nu cred ca este corect sa am franele pe canalul 3. Am setat sa functioneze numai in partea maxima a cursei dar tot ma gandesc sa nu dau din greseala de el cand folosesc directia.
Nu am mai avut model cu frane aerodinamice. De obicei pe ce canal sunt franele?

Aceasta postare a fost editata de Radu_: 31 January 2009 - 10:25 AM

Invata repede si aplica...tot repede!
0

#78 Useril este offline   Porumbeu 

  • Girls in your town for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 831
  • Inregistrat: 09-July 07
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 31 January 2009 - 10:35 AM

La Spektrum DX6i am un stick special pt flapsuri care merge setat pozitia in care coboara ( urca ) eleroanele si este mixat canalul de eleroane ( 1 ) cu un canal auxiliar.
0

#79 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 31 January 2009 - 11:43 AM

La Hitec Eclipse 7, in modul competition glider 4 servo wing motorul este mutat pe un switch, numai on-off, si flapsurile sunt pe mansa de gaz, dar nu ch.3

Alocarea canalelor este asa:
CH1 - Right aileron
CH2 - Elevator
CH3 - Motor on/off or spoiler
CH4 - Rudder
CH5 - Left Aileron
CH6 - Right Flap (4WNG only)
CH7 - Left Flap (4WNG only)

Doar ca in acest mod sunt controlate de alte stick-uri de pe telecomanda, decat cele obisnuite.
Canalul 3 nu mai e comandat de mansa de gaz, ci de un switch:
"The channel 3 output on the receiver toggles with Elevator D/R switch and may be used for motor on/off. "
Iar mansa de gaz controleaza flapsurile, de exemplu in crow(butterfly)
"Crow is activated by the flap (throttle) stick position"

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 31 January 2009 - 11:44 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#80 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 31 January 2009 - 11:54 AM

multumesc de raspunsuri, asta am realizat cu flapsurile din eleroane, dar eu vorbeam de frane aerodinamice
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#81 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 31 January 2009 - 02:50 PM

Pai Crow - butterfly - asta inseamna. Citez din manual:

"The Crow mixing function is useful for increasing the drag of a model during landing approaches, which makes the approach steeper and slower, making landings shorter and easier.
This is especially useful for sailplanes, where applying down elevator to steepen the glide also speeds things up and makes landings very difficult.
Crow is activated by the flap (throttle) stick position.
Ailerons, elevator, and flaps are the three controls that are commanded by crow function, which is also called "butterfly" in the sailplane world.
The idea of the crow function is to simultaneously raise the ailerons (which reduces the wing's lift), and drop the flaps (to regain the lift lost by the up aileron movement). Elevator motion may also be also commanded if needed to prevent a trim change induced by the flap and aileron motion. "
... cu picioarele pe pamant ...
0

#82 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 31 January 2009 - 03:18 PM

Si in G3,5 franele sunt pe maneta de gaz. Si daca ne gandim este perfect natural. Nu ai motor. Reglezi viteza planorului din frane. Deci este logic sa fie pe aceeasi maneta....nu? In zbor se comporta exact la fel ca un motoplanor. Cu cat ridici maneta de gaz, deci cu cat reduci frana, cu atat zboara mai repede. Ca si cum ai mari gazul.
Cat despre frica sa nu le misti atunci cand actionezi rudder-ul....este acelasi risc ca sa misti gazul la oricare alt motoplanor...zic si eu.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 31 January 2009 - 03:20 PM

0

#83 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 31 January 2009 - 08:17 PM

Ok deci le las asa. O sa ma obisnuiesc cu ele.


Am facut si capacele la servo pentru eleroane. O bucata de tipla transparenta de la un ambalaj cu grosimea de 0,2mm. Fiindca era transparenta, am lipit un film alb tesa. Apoi am lipt pe contur film dubluadeziv. Nu prea sunt multumit cu nuanta de alb, dar in rest este ok.
In fotografie aveti executia si materialele.

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#84 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 08 February 2009 - 10:45 PM

Azi am iesit la primul zbor. La baza pantei de la Lempes, diferenta de nivel probabil 5-6m pana la zona plata. Ceva trimare, un pic de centrare (cu ceva chei de yale lipite in bot) si prima lansare din mana. Angajare dupa 4-5m, venit pe o aripa, fara "vanatati". A doua lansare mai violenta si....evrika totul este ok. Nu am dat comenzi decat sa-l mentin drept pe linia de zbor si s-a dus pret de fo 300m poate si mai mult, frumos fara oscilatii laterale, Comenzi am folosit foarte putin eleroane si mai mult profundor. Avea tendinta sa se lase de coada, si sa se ridice dar eu nu aveam nici un interes sa pierd viteza. La aterizare,pamantul moale, ceva buruieni, oprire violenta. In fine dupa cateva lansari unele mai reusite altele mai putin reusite, am ajuns acasa cu urmatoarele avarii:
tren de aterizare dezlipit di suport
un oblon de la tren cu urechiusa rupta (s-a agatat in iarba)
tasarea aripii la boltul de fixare
si cel mai grav...s-a dezlipit pe o portiune de 100mm fuselajul la nivelul ampenajului vertical pe partea jos. Nu este rupt, este doar dezlipit si va trebui sa-l lipesc inapoi.
Am si un pic de filmulet cu zborul inaugural pe care am sa-l postez zilele urmatoare daca face interes. Filmarea este din punct fix de pe trepied, caci eram singur, dar am prins tot zborul de la lansare pana la aterizare.
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#85 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 09 February 2009 - 12:07 AM

asteptam ne-a Radu filmuletul! :)
ADOR VITEZA!!!
0

#86 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 09 February 2009 - 06:03 AM

Felicitari Radu,
Cat mai multe zboruri si aterizari reusite....asteptam filmuletul
0

#87 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 10 February 2009 - 12:32 AM

Ok ! Aici este si filmuletul. Dar sa nu va asteptati la cine stie ce realizare cinematografica.
Astept comentarii.
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#88 Useril este offline   Tempus 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 220
  • Inregistrat: 27-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 February 2009 - 02:02 AM

Vezi postareaRadu_, la Feb 10 2009, 12:32 AM, a spus:

Ok ! Aici este si filmuletul. Dar sa nu va asteptati la cine stie ce realizare cinematografica.
Astept comentarii.


foarte frumos filmuletul :blush:
0

#89 Useril este offline   IlPadrino 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1437
  • Inregistrat: 17-January 04
  • Gender:Male

Postat 10 February 2009 - 09:17 AM

WoooHooo - bravos Radule
amu' poti ca sa te apuci de un vinci pt lansare, un bungee sau poate.....,
chiar de un tractor????
If You don't have enough time, than sleep faster
0728.26.93.19
0

#90 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 10 February 2009 - 11:32 AM

@IlPadrina

Tractor am...l-am zburat dar trebuie finisat si efinitivat.
Invata repede si aplica...tot repede!
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro