Modelism - RHC Forum: VENTUS 2BX 2,6m - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

VENTUS 2BX 2,6m Made in China

#31 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 14 January 2009 - 10:01 AM

Salut,
Ranato are dreptate. pare cea mai simpla solutie. Franele trebuie doar sa ramana in locasul lor si solicitarea arcurilor (elasticelor) nu este mare. Ce am mai observat intre timp.......stiftul unei pargii de actionare este fisurat si nu mai are mult pana se rupe.....
Am sa studiez si varianta de a putea demonta aceste frane, adica sa nu le lipesc in locasul lor...
0

#32 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 14 January 2009 - 10:02 AM

Este buna ideea cu elastic. Am sa incerc si asta, dar tot trebuie sa le fac ceva agrafe de prindere

Eu am demontat franele. Trebuie putin fortate lagarele si ies usor.

Aceasta postare a fost editata de Radu_: 14 January 2009 - 10:04 AM

Invata repede si aplica...tot repede!
0

#33 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 14 January 2009 - 07:39 PM

Foarte frumos modelul. Mi se scurg ochii dupa el. Sa-l zbori mult si fara incidente.
Referitor la frane. Dupa cum spune Bernoulli acolo unde avem viteza mare presiunea este mica. Adica ma tem ca acele frane sunt aspirate inspre afara. S-ar putea sa avem nevoie de ceva mai rezistent pentru a le tine la locul lor....spun si eu.
0

#34 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 15 January 2009 - 10:04 AM

Am facut aseara niste teste cu elastic in loc de arcuri si am constatat ca ochiul de actionare al mecanismuli nu va rezista sa actioneze cu arcuri montate. Nu a fost proiectat pentru asa ceva. Mecanismul ar trebui sa raman inchis chiar si la o forta de susctiune destul de mare. Problema lui este ca parghiile orizontale, desi sunt profilate, au o usoara incovoiere sub actiunea fortelor de suctiune. Acest fapt, combinat cu jocurile din mecanism, lasa frana sa se ridice liber cam 3-4 mm de la pozitia inchis. Ar trebui sa gasesc ceva care sa blocheze trapa pe pozitia inchis.
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#35 Useril este offline   IlPadrino 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1437
  • Inregistrat: 17-January 04
  • Gender:Male

Postat 15 January 2009 - 01:36 PM

Vezi postareaRadu_, la Jan 15 2009, 10:04 AM, a spus:

".......... Ar trebui sa gasesc ceva care sa blocheze trapa pe pozitia inchis."



Salut Radu

O pereche de pastile NEODYM ar trebui sa anihileze "bug-ul" franelor
Incearca pe uscat, daca un servo micro poate desface plin glisare cei doi magneti. Daca DA - astept un ceai cu rom.
Excelent review! - cu exceptia unor reclamatii usor exagerate in raport cu pretul modelului

bafta
si astept prima iesire pe Lempes?!
If You don't have enough time, than sleep faster
0728.26.93.19
0

#36 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 15 January 2009 - 02:48 PM

Superb modelul domnu' Radu sper sa zboare la fel de bine cum arata...
Am citit mai sus o prostie...( parerea mea)
cuplarea franelor cu trenul de aterizare.... pai si ce faci daca vi la aterizare cu frana bagata (sa ajungi mai aprope de tine, sau ca sa prinzi panta in caz ca ai cazut in spatele ei).. sau ce faci daca chiar inainte de atingere cu solul ti se pare prea violenta coborarea si le bagi(eu unul asa va recomand sa aterizati..cu frana trasa se va izbii de terra , si in timp face poc fuselajul( la 1:1 sar niturile de la coada) )
deci dupa opinia mea 110% CANALE DIFERITE...

noi duminica daca ne ajuta vantul iesim pe lemepes, ca si eu am de dezvirginat un F3B full GFK de 2,8 metri ...
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#37 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 15 January 2009 - 08:52 PM

Bravo Il Padrino...excelenta idee. am incercat acum cu doua perechi de magneti recuperati dintr-un HD pur si simplu asezati unul deasupara si unul sub ansamblu frana. Forta este cam mare, dar si magnetii au suprafata mare, trebuie sa-i tai. Pastilele au 1,5mm grosime si in mod normal ar trebui sa pot sa-i "ascund" in frana. Ramane sa vad cum fixez magnetii, caci numai prin lipire simpla nu prea cred ca este ok.
Daca ne vedem candva, dau si un rom pe langa ceai.
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#38 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 15 January 2009 - 09:32 PM

Salut Baroane,
Te rog nu sarii la gatul meu....asa am cerzut...era o opinie......acuma ca ai explicat si de ce am priceeput chestia cu doua canale distincte....aici se vede experienta in domeniu......
Pornisem de la ideea cu montarea franei si a trenului pe acelasi canal, pentru ca s-a intamplat ca modelul sa vina la aterizare pe burta, cu franele scoase...dar fara tren. Si din cata am vazut la planoristii 1/1 aterizeaza cu trenul si franele scoase.....oricum la Ventus franele sunt foarte eficiente si ii micsoreaza efectiv viteza de zbor.
Oricum eu am 6 canale la statie....am sa le pun pe canale separate....
Toate bune Adrian
0

#39 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 15 January 2009 - 10:16 PM

si eu sunt planorist 1:1 ...
si cu is 28 deobicei , da , asa se vine cu frana trasa .. nu chair maxiim, dar afara... ca are portanta destula si la viteze mici , si franele nu sunt chiar criminale... dar la is 29 te rup... la primul zbor cu is 29 am crezut ca pana in pamant nu il mai scot cand am tras prima oara de frana...te duci nenica la vale... si nu se prea aterizeaza cu frana afara:)
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#40 Useril este offline   IlPadrino 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1437
  • Inregistrat: 17-January 04
  • Gender:Male

Postat 15 January 2009 - 10:31 PM

Vezi postareaRadu_, la Jan 15 2009, 08:52 PM, a spus:

"...Ramane sa vad cum fixez magnetii, caci numai prin lipire simpla nu prea cred ca este ok.
Daca ne vedem candva, dau si un rom pe langa ceai.


Sa fie primit. (romul pe langa ceaiul rusesc incalzit la foc mic de gaz..., tot rusesc)
Ma bucur ca ti-a placut ideea, dar pana la materializare mai e ceva de facut...
Sper sa reusesti

S'auzim numai de bine
If You don't have enough time, than sleep faster
0728.26.93.19
0

#41 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 23 January 2009 - 12:57 AM

Am inceput montajul planorului. Din respect pentru ideaa lui IlPadrino am inceput cu franele care au iesit minunat cu magnetii lipiti pentru retinerea in pozitie inchis. Apoi am continuat cu eleroanele si acum am terminat trenul de aterizare. Maine probabil ca am sa postez o descriere si ceva poze.
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#42 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 23 January 2009 - 11:04 PM

Inca nu am avut timp sa editez fotografiile, dar cine doreste sa le vada, ele pot fi descarcate de aici
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#43 Useril este offline   atro 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 10-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 24 January 2009 - 12:28 AM

Salut Radu,

Stii, eu sunt carcotasul de serviciu.
Mi se pare mie sau articulatia echei de la eleron nu e in axul balamalei? Daca faci punctul de aplicatie in fata axului vei obtine un diferential, mecanic. Vei avea miscare mai ampla a eleronului in jos decat in sus, la aceeasi miscare a servomecanismului, lucru deloc recomandat, chiar periculos.

Spor la lucru,
Adrian
0

#44 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 24 January 2009 - 10:08 AM

@atro
da, asa este, dar ma gandesc ca voi scurta cele doua brate ale parghiilor in asa fel incat sa ramana numai o gura. Inca nici macar nu este paralelogramul bine definit. Toate astea le voi ajusta cand voi incerca sa comand servomecanismul si voi face reglajele din TX.


Incep acum descrierea constructiei.
Despre frane, va spuneam ca am adoptat cu succes solutia lui Il Padrino si am lipit niste bucati de neodim cu grosime de 1mm recuperati dintr-un HD. Este o intreaga istorie sa "feliezi" magnetii. In primul rand ca praful rezultat din spargerea magnetului (nu incercati sa-l taiati ca nu o sa reusiti) este foarte nociv c a de altfel majoritatea pamanturilor rare. Apoi este si foarte inflamabil. Cel putin asa am gasit eu in descrierile de pe net. Asa ca mi-am luat toate masurile de precautie pe care le-am avut disponibile si am rupt prin forfecare bucati de magneti (altfel nu am reusit) Toata treba am rezolvat-o cu magnetii prinsi intr-o menghina, in aer liber, totul invelit intr-o carpa si actionat cu "bugatti" (adica ciocanul) asupra victimelor. Au rezulta niste fragmente mai mult sau mai putin egale pe care am avut grija sa le lipesc de asa natura incat sa stea cu polaritatea N-S fata in fata. Intre fragmentele lipite pe aceeasi piesa trebuie lasat un spatiu caci altfel intra intr-un proces de respingere si atrctie antagonist . Pentru a lipi fragmentele am dezasamblat prima frana caci nu am stiut cum o sa mearga treaba. Pe a doua frana am lipit magnetii fara sa o demontez. Efectul final este ca frana ramane lipita si pe capatul opus parghiei de actionare, fara sa stea mecanismul fortat.
Si acum pozele:

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#45 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 24 January 2009 - 10:17 AM

Buna treaba ai facut cu franele......eu inca nu am reusit figura pentru ca la mine franale sunt montate deja.....daca tot intampin greutati am sa te deranjez......
Cand ajungi la fuselaj, incearca sa-l ramforsezi cu ceva carbon pe dinauntru ca-i tare subred.......parerea mea...
Daca vrei iti trimit poze cu fuselajul faultat ca sa-ti dai si tu seama care sunt punctele nevralgice.
Pentru a controla zonele cu mici defecte (la fuselajul nou), am bagat un bec de frana inauntru alimentat la 12 v...se vede foarte frumos unde este fibra subtire si unde nu.....
Spor la lucru,
Adrian S.
0

#46 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 24 January 2009 - 10:24 AM

In instructiuni se sugereaza lipirea mecanismelor in alveolele din aripa.
Eu am zis ca poate mai trebuie umblat la ele si le-am fixat cu 3 surubele de 2mm si lungime de 7mm. Pentru acest lucru am lipit 3 bucatele placaj de balsa (4straturi de 1mm lipite de mine una peste alta cu fibra la 90º)in locurile indicate in foto. Apoi am gaurit carcasa franelor si le-am fixat cum se vede.

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#47 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 24 January 2009 - 10:24 AM

Data viitoare cumpara de aici, sau macar intreaba...

http://www.supermagnete.de/rum/magnets.php...up=blocks_small

Q-05-1.5-01-N
5 x 1,5 x 1 mm
Greutate 0,055 g
nichelat (Ni-Cu-Ni)
Magnetizare: N45
Forţa de aderenţă: cca. 140 g
...
20 buc 0,20 EUR / buc.
...inclusiv 19% TVA
la care se mai aduagă taxele de expediţie
...
Mai mărunt poate că nici nu mai merge! Să nu scăpaţi vreunul din prichindei pe jos - vă va fi foarte greu să-l mai găsiţi! Chiar şi acest magnet este suficient pentru fixarea unei coli A4 sau a unei cărţi de vizită pe un suport magnetic - dar chiar că n-are rost să-l folosiţi în acest scop. De existenţa lui se bucură mai ales constructorii-modelişti, care cu astfel de magneţi măresc puterea motoraşelor lor.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#48 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 24 January 2009 - 10:39 AM

@tetea.
Te rog posteaza pozele cu problemele tale

@renatoa
Multumesc, stiam de site si chiar am sa comand. Dar oricum solutia cu fragmentatu' a fost buna dsi nu asa estetica. In plus, ma gandesc ca cei intregi ar fi fost prea puternici. Si asa am avut probleme sa ajustez forta de atractie prin gasirea dimensiunii optime.
De comandat sigur voi comanda de acolo o cutie profi pentru amuzament si constructii. Este fo 40 €.


Continuam cu eleroanele. Am decupat folia si am aplicat servo sub placaj, asa incat a sta aproape singur fixat. Pentru siguranta am lipit doi "calupi" de balsa ca sa impiedic miscarea accidentala a servomecanismului. Am folosit un prelungitor de 1m (cam lung dar nu am avut de 70cm) iar mufa am asigurato cu termoretractil. Capacele nu o sa le folosec, caci au alveola prea inalta, asa ca o sa confectionez unele plate. Poate daca am sa schimb servo cu unul mai mare desi nu cred ca este nevoie.

Cat despre pozitionarea parghiilor pe eleroane....daca le puneam mai pe varf asa incat sa cada punctul de aplicare in directia balamalei, cred ca era prea subtire (cam 2mm) eleronul. Asa ca am preferat sa-l "intep" la baza unde este suficient de robust.

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#49 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 24 January 2009 - 10:48 AM

Trenul de aterizare si trapa lui nu au ridicat probleme de montaj. Doar locasul trapei a trebuit putin ajustat dimensional caci nu stateau usile la nivel la pozitia inchis. Putina polizare pe contur, am indepartat si stratul de vopsea de pe suprafata lipiturii si totul a fost OK. Ca sa nu ating fuselajul, l-am protejat cu un strat de banda adeziva, (de vopsitorie) cu care am fixat si trapa pana cand a facut priza adezivul.

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#50 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 24 January 2009 - 10:51 AM

Maine totul despre coada fuselajului.
Am terminat si montarea ampenajului orizontal si a derivei.
Astept si pozele lui TETEA sa vedem ce mai este de facut :rolleyes:
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#51 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 24 January 2009 - 03:38 PM

Din pacate acum ai stricat geometria actionarii eleroanelor. Nu vei mai avea curse egale. Dar, macar, ai cazul cerut pentru eleroanele diferentiale?
La fire atat de lungi, cred, ca ar fi bine sa te gandesti la ferite.
In rest este o bijuterie. Te invidiez.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
0

#52 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 25 January 2009 - 01:00 AM

@ mitea
Cred ca atunci cand voi seta statia vo lungi tija de link de asa natura incat sa formez un paralelogram perfect intre linia virtuala de la punctul de aplicare al fortei si axa balamalei, cu parghia de pe servo


Si acum despre deriva. Cam nasol cu cablurile. Greu de reglat lungimea lor si implicit intinderea. Dar cand totul este gata se uita timpul pierdut. Parca to mai bun era un cablu rigid cu camasa. Acum ramane asa pe moment. In poze se vede cum am sertizat cablul cu inelele de legatura. In final o bucata de termoretractil si totul este ok.

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#53 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 25 January 2009 - 01:14 AM

Ampenajul orizontal are nevoie de o decupare a foliei in locul incastrarii. Practic ampenajul vertical intra in cel orizontal fo 8mm. Dupa decupare folia trebuie putin crestata sa se poata lipi corect pe contur. Prinderea ampenajului orizontal se face cu doua suruburi cap inbus in piulite metalice fixate in ampenajul orizontal. Cu sistemul de incastrare descris, care se vede si in poze (demontat si asamblat) tot ampenajul devine foarte rigid.

Servomecanisul intra perfect in locas, si nu are joc intre peretele de fund si capac. Prea multe elemente de fixare nu sunt necesare. Asa ca l-am lipit direct pe capac care este destul de gros (cam 1mm) . Fixarea capacului se face cu 4 suruburi direct in structura de lemn de esenta tare deja existenta si lipita in interior. Pe spatele servomecanismului am lipit totusi o banda dubla adeziva. Aici s-a potrivit mai bine linkul de la profundor. Deplasarea produndorului este de 20mm (plus minus 10) SPer ca este suficient.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Radu_: 25 January 2009 - 01:18 AM

Invata repede si aplica...tot repede!
0

#54 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 25 January 2009 - 09:53 PM

L-am cam terminat. sunt in faza de finisaje. Si mi-au ramas si piese :rolleyes:

Astazi am montat seromecanismul la frane. Destul de simplu si rapid. O tija un link de plastic. surubele si gata. Este necesar un travel de 12mm la servomecanism. Din pacate dupa probe s-a dovedit ca nu prea functioneaza corect. Mecanismul este putin elastic si "se impiedica" la deschidere. Probabil ca si magneteii mei au un rol in acest fapt dar o sa mai reglez cand o sa pun receptorul si statia.

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#55 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 25 January 2009 - 09:59 PM

Apoi am decupat carlinga. Cele doua piese se asambleaza prin lipire definitiva pe margine. Eu am preferat sa "plantez" folie dubluadeziva de 0,1mm speciala pentru lipit afise , fotografii, etc . Am optat pentru aceasta solutie cu gandul ca voi avea un KEN sau o Barrby ceva sa montez in carlinga ca tot nu ma incadrez la CG.

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#56 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 25 January 2009 - 10:04 PM

In final am facut si cantarirea. 1481gr cu pack 5 celule s carlinga.
CG cu bateriile "aruncate" direct in bot este mult pe spatele profilului. Ca sa ajung la punctul dorit de constructor (42-46mm fata de bordul de atac) am mai adaugat tot in bot inca 90gr. Deci daca ar ramane asa ar fi de 1570gr.
Si acum va cer sfatul....
Cam nasol sa plantez bateriile in bot. Am nevoie de un suport, placaj, lipituri, ceva intaritura, trebuie sa las loc si pentru remorcaj...etc.
Ceva idei?

Il Padrino...ce spui?
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#57 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 25 January 2009 - 11:02 PM

Asa cum am promis trimit oarece poze cu fuselajul Ventusu-lui (care acuma este la mine) faultat un urma unei lansari la sandou, la manse fiind proprietarul modelulului, un foarte bun si dibace modelist. In afara de fuselaj se pare ca ampenajele au scapat intacte. Cred ca se pot obseva zonele fisurate. Pentru a-l repara, voi decoperta tot startul protectoe si voi mai baga un starat de fibra (cel putin asa intentionez sa fac)

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de tetea: 25 January 2009 - 11:04 PM

0

#58 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 25 January 2009 - 11:05 PM

Si locul unde s-a produs....biroul meu de pe balcon

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#59 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 25 January 2009 - 11:07 PM

dupa cum arata ruptura se pare ca a venit direct in bot... Confirmi?
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#60 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 25 January 2009 - 11:30 PM

Intr-adevar, din pacate a venit direct in bot...inca mai are noroi acolo....
Acuma nu stiu daca-i bine sa intaresc fuselajul sau sa-l las elastic........ asa fiind fuselajul elastic au ramas aripile si ampenajele intregi.....

Aceasta postare a fost editata de tetea: 25 January 2009 - 11:44 PM

0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

18 useri citesc topicul
0 membri, 18 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro