Intalniri la zbor pentru Ploiesteni si nu numai Urleta,Tariceni.
#2675
Postat 25 September 2010 - 10:50 PM
Am venit totusi acasa cu mici avarii la YAK: Tren de aterizare bulit ireparabil si elice raschetata de la o aterizare un pic mai dura .
Se pare ca trebuie sa stau cu ochii pe YAK ca pe butelie deoarece orice are filet pare sa iasa usor afara in mod miraculos de la vibratii (astazi bujia si Ubec-ul de aprindere atarnau)
Acum ca nu prea aveam ce face am asamblat Mirage-ul 4000 ...
Cateva poze vb lui Bogdan "luati cu paine sau cu focacia ?" pana mea !!
.........
YaK 54 2.7m Wing Spam - DLE 111 cc Under Construction
T50 EDF 70mm
Easy Glider Pro RTF
ACROMaster RTF
TELINK YAK 54 RTF
Heli
Ornith 7.5 cc RTF
SJM 325 SE - RTF
Ornith-TReX 600 8.5 cc ARTF
#2678
Postat 26 September 2010 - 12:08 PM
Acum ca a plouat, ce mai facem cu pista noastra?
Dane, ziceai ca luni intra din nou greder-ul pe ea? Mai poate sa faca ceva daca a plouat?
Insamantam si noi dupa ploaia asta sau mai stam?
Cessna 182 ART-Tech
#2679
Postat 26 September 2010 - 01:31 PM
vine cineva ?????
Edge V2 XL - RcFacory 1.1m electric - functional
Yak 54 -PheonixModel - 1.4m/7.5cm metanol - in lucru
SBACH 2.2m - PilotRC/DLE55RA - functional
Sbach 2.2m - PilotRC,Kit - neechipat +DLE55RA - in lucru
EDGE 1.85m - Pilot RC + DLE30, +servouri SAVOX 1272SG - noi in cutie, urmeaza echipare, cand, nu stiu...
BREEZE PRO - indoor - in lucru
Lazy BEE - 1.5cc - de facut RK
Aeromodel Ehawk-1500,Kit - de facut RK
RX / TX
HITEC AURORA 9
HITEC AURORA 9X
#2680
Postat 28 September 2010 - 11:13 AM
Pana la amenajarea totala a pistei noastre , putem folosi pista Yac-arilor , CU CONDITIA sa nu mai intram pe pista cu masinile . Deaceea pentru acest wek-end (in care s-a anuntat vreme frumoasa) propun sa iesim la zbor , dar masinile sa le parcam langa coltul paduri. De la pista noastra actuala , 100 de metri mai inainte . Avem acolo posibilitatea de parcare langa padure , si nu pe pista , iar de zburat avem pista mare aproape de noi .
Astfel eu propun loc de parcare pe iarba , pe margina pistei de langa padure avem loc de testari , reglaje si alte alea , iar de zburat sa zburam pe partea cealalta a pistei. Astfel , evitam incidente ca cele de saptamana trecuta , care sunt neplacute pentru toata lumea.
Acestea fiind spune , eu de vineri sunt in concediu .Cine vine la un zbor ! :rolleyes:
PS: Am sa vorbesc cu Conderman sa vad cand ii soseste lui utilajul de insamantat (zilele acestea ar trebui sa vina) pentru a definitiva si nou operatiunile pe pista noastra. Oricum va tin la curent.
Bafta si pe wek-end .
Edge V2 XL - RcFacory 1.1m electric - functional
Yak 54 -PheonixModel - 1.4m/7.5cm metanol - in lucru
SBACH 2.2m - PilotRC/DLE55RA - functional
Sbach 2.2m - PilotRC,Kit - neechipat +DLE55RA - in lucru
EDGE 1.85m - Pilot RC + DLE30, +servouri SAVOX 1272SG - noi in cutie, urmeaza echipare, cand, nu stiu...
BREEZE PRO - indoor - in lucru
Lazy BEE - 1.5cc - de facut RK
Aeromodel Ehawk-1500,Kit - de facut RK
RX / TX
HITEC AURORA 9
HITEC AURORA 9X
#2683
Postat 29 September 2010 - 05:47 AM
Yak 55 EP by Telink
Heli-T-Rex 450 Sport
HK450 pro
#2684
Postat 29 September 2010 - 10:06 AM
Eu deocamdata dau doar din gura...pentru ca ma aflu iar undeva in Marea Neagra in zona Bulgariei. Ma simt un pic "atacat" de spusele lui Dan pt. ca practic in afara de 100ron nu am facut nimic pt. noua pista. In situatia mea sunt mai multe persoane, dar sincer cred ca problema e abordata gresit. Asa ca imi permit sa zic eu...si am convingerea ca sunt multi care gandesc la fel.
Nu prea e ok sa "intepi" numind "profitori" pe cei care s-au implicat putin sau deloc in treaba asta. In primul rand sa nu uitam etapele:
- se vrea o motocaosa pt. a amenaja o pista care sa fie utila in primul rand "termistilor"
- apoi a aparut ideea unei piste noi
- apoi ...in urma unor preturi si a unor estimari de timp treaba a incaput sa prinda contur, s-au inmultit rapid nr. imlicatilor financiar, pt. ca evident cei care s-au implicat financiar au inceput sa vada o logica in treaba asta.
- din pacate lucrurile au deviat ...si de la un nene cu tractor care rezolva tot in 3 zile si apoi se astepta ploia ....s-a ajuns la greder, lucrari suplimentare si in cele din urma la munca fizica. Evident ca cei care s-au aratat interesati sa se implice ...fac un mic pas inapoi...pt. ca timpul liber este foarte scump in zilele noastre. Cand treaba avea o logica si parea ca se poate rezolva rapid cu tractorul lumea a sarit cu cate un banut....
Cred ca ar trebui sa lasam "intepaturile" si "micile sicane" si sa fim realisti...daca treaba se poate rezolva cu ceva bani e una...daca implica prezenta acolo e alta.
In alta ordine de idei, asa cum am mai spus-o, dimensiunile de 100x50m par cam exagerate....dar nu a fost o problema atat timp cat se vorbea de munca mecanizata. Acum daca se vorbeste de luat la greblat si nivelat manual...cred ca ar trebui revizuite un pic dimensiunile. Sa nu uitam ca la RR pista are cam 50x20m si zboara lejer 4-5 persoane simultan.
Stiu ca e o pasiune pt. toti...dar unii abia au timp sa faca un zbor (si il fac si in spatele casei daca se poate) ...altii au timp sa isi dezvolte acest hobby...asta e viata nu e vina nimanui, dar repet...cred ca ar trebui sa evitam pe viitor replicile acide care duc la destramarea unui grup care si asa e intr-o severa stare de "depresie"
Bafta si sa auzim numai de bine.
#2685
Postat 29 September 2010 - 12:59 PM
Salut,
Eu deocamdata dau doar din gura...pentru ca ma aflu iar undeva in Marea Neagra in zona Bulgariei. Ma simt un pic "atacat" de spusele lui Dan pt. ca practic in afara de 100ron nu am facut nimic pt. noua pista. In situatia mea sunt mai multe persoane, dar sincer cred ca problema e abordata gresit. Asa ca imi permit sa zic eu...si am convingerea ca sunt multi care gandesc la fel.
Nu prea e ok sa "intepi" numind "profitori" pe cei care s-au implicat putin sau deloc in treaba asta. In primul rand sa nu uitam etapele:
- se vrea o motocaosa pt. a amenaja o pista care sa fie utila in primul rand "termistilor"
- apoi a aparut ideea unei piste noi
- apoi ...in urma unor preturi si a unor estimari de timp treaba a incaput sa prinda contur, s-au inmultit rapid nr. imlicatilor financiar, pt. ca evident cei care s-au implicat financiar au inceput sa vada o logica in treaba asta.
- din pacate lucrurile au deviat ...si de la un nene cu tractor care rezolva tot in 3 zile si apoi se astepta ploia ....s-a ajuns la greder, lucrari suplimentare si in cele din urma la munca fizica. Evident ca cei care s-au aratat interesati sa se implice ...fac un mic pas inapoi...pt. ca timpul liber este foarte scump in zilele noastre. Cand treaba avea o logica si parea ca se poate rezolva rapid cu tractorul lumea a sarit cu cate un banut....
Cred ca ar trebui sa lasam "intepaturile" si "micile sicane" si sa fim realisti...daca treaba se poate rezolva cu ceva bani e una...daca implica prezenta acolo e alta.
In alta ordine de idei, asa cum am mai spus-o, dimensiunile de 100x50m par cam exagerate....dar nu a fost o problema atat timp cat se vorbea de munca mecanizata. Acum daca se vorbeste de luat la greblat si nivelat manual...cred ca ar trebui revizuite un pic dimensiunile. Sa nu uitam ca la RR pista are cam 50x20m si zboara lejer 4-5 persoane simultan.
Stiu ca e o pasiune pt. toti...dar unii abia au timp sa faca un zbor (si il fac si in spatele casei daca se poate) ...altii au timp sa isi dezvolte acest hobby...asta e viata nu e vina nimanui, dar repet...cred ca ar trebui sa evitam pe viitor replicile acide care duc la destramarea unui grup care si asa e intr-o severa stare de "depresie"
Bafta si sa auzim numai de bine.
[/quote
Mihai , nu vreau sa se creada ca ii tin parte lui DAN ANDREI , insa sunt alaturi de el ca dealtfel multi dintre noi . Cand a spus "profitori" s-a referit la acei oameni cu utilaje care au profitat de increderea noastra si de buna credinta de care am dat dovada si ne-au promis marea cu sarea si nu au facut mare lucru ba mai mult au plecat cu bani nostri . Nu cred ca trebuie sa te simti vreu-un pic lezat in orgoliu, caci stim ca si tu ai participat financiar , iar jobul si deplasarile te-au tinut departe de casa si implicit de hobby-ul care ne leaga pe toti . Insa fara sa par rautacios exista insa , in asa numitul nostru grup (daca ne mai putem numi grup) persoane care nu cred ca nu putea sa dea o mana de ajutor . Insa nu condam pe nimeni . Fiecare si le stie pe ale lui. Asa cum spune si Dan , trecand peste faptul ca nu reusit sa o scoatem la capat cu diversi oameni , eu cred ca daca se vrea putem sa ne strangem 10-12 insi si sa rezolvam manual treaba pistei . Insa repet DOAR DACA SE VREA .
Eu sambata sunt liber si cat voi putea voi ajuta la munca manuala. Unelte cu care pot veni o grebla , o sapa , o lopata si un sac mai mare daca este cazul.
PS: DAN daca se va iesi hai sa stabilim de pe acum o ora , pentru ca cei care vor dori sa dea o mana de ajutor sa isi poate face programul de pe acum . Ce ziceti de ora 10.00 ?????????
Aceasta postare a fost editata de mihaiagu: 29 September 2010 - 01:00 PM
Edge V2 XL - RcFacory 1.1m electric - functional
Yak 54 -PheonixModel - 1.4m/7.5cm metanol - in lucru
SBACH 2.2m - PilotRC/DLE55RA - functional
Sbach 2.2m - PilotRC,Kit - neechipat +DLE55RA - in lucru
EDGE 1.85m - Pilot RC + DLE30, +servouri SAVOX 1272SG - noi in cutie, urmeaza echipare, cand, nu stiu...
BREEZE PRO - indoor - in lucru
Lazy BEE - 1.5cc - de facut RK
Aeromodel Ehawk-1500,Kit - de facut RK
RX / TX
HITEC AURORA 9
HITEC AURORA 9X
#2687
Postat 29 September 2010 - 02:45 PM
Totusi imi place sa cred ca in "grupul" nostru....80-90% nu pot...si doar la restul se poate spune ca nu vor.
Bafta....si inca odata scuze.
#2688
Postat 29 September 2010 - 04:27 PM
Eu nu o sa pot veni weekend-ul asta si nici celelalte doua deoarece voi fi plecat (am un team building la firma weekend-ul asta iar de sambata cealalta plec doua sapt. in UK).
Deci in principiu de-abia peste 3 saptamani se mai poate conta pe mine... imi pare rau pt. ca as fi venit si eu sa terminam o data treaba asta.
Cessna 182 ART-Tech
#2689
Postat 29 September 2010 - 05:12 PM
Aceasta postare a fost editata de Dan Andrei: 29 September 2010 - 05:13 PM
Yak 55 EP by Telink
Heli-T-Rex 450 Sport
HK450 pro
#2691
Postat 29 September 2010 - 05:48 PM
Airflow, la Sep 29 2010, 06:37 PM, a spus:
Trebuie sa ne grabim pt ca Yakarii deja au inceput sa insamanteze de astazi.
Yak 55 EP by Telink
Heli-T-Rex 450 Sport
HK450 pro
#2692
Postat 30 September 2010 - 02:40 PM
Asa nu facem nimic .
Rog si celalti colegi din grup sa anunte daca pot veni sau nu , astfel sa stim cum ne organizam noi ceilalti.
Prin lipsa raspunsului se poate interpreta ca nu aveti placerea sa dati o mana de ajutor , lucru pe care refuz sa il cred , vis-a-vis de multe persoane din grupul nostru !
Bafta si numai bine !!!
Edge V2 XL - RcFacory 1.1m electric - functional
Yak 54 -PheonixModel - 1.4m/7.5cm metanol - in lucru
SBACH 2.2m - PilotRC/DLE55RA - functional
Sbach 2.2m - PilotRC,Kit - neechipat +DLE55RA - in lucru
EDGE 1.85m - Pilot RC + DLE30, +servouri SAVOX 1272SG - noi in cutie, urmeaza echipare, cand, nu stiu...
BREEZE PRO - indoor - in lucru
Lazy BEE - 1.5cc - de facut RK
Aeromodel Ehawk-1500,Kit - de facut RK
RX / TX
HITEC AURORA 9
HITEC AURORA 9X
#2693
Postat 30 September 2010 - 03:32 PM
YaK 54 2.7m Wing Spam - DLE 111 cc Under Construction
T50 EDF 70mm
Easy Glider Pro RTF
ACROMaster RTF
TELINK YAK 54 RTF
Heli
Ornith 7.5 cc RTF
SJM 325 SE - RTF
Ornith-TReX 600 8.5 cc ARTF
#2694
Postat 30 September 2010 - 05:01 PM
Rhaoul, la Sep 30 2010, 04:32 PM, a spus:
Grebla de fier,bere si chef de munca :rolleyes: .........@Alexandru tu aveai mare potential la lucratul pamantului,poate reusesti sa vi si tu ca sa nu-ti ducem dorul http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
Aceasta postare a fost editata de Dan Andrei: 30 September 2010 - 05:03 PM
Yak 55 EP by Telink
Heli-T-Rex 450 Sport
HK450 pro
#2695
Postat 01 October 2010 - 06:04 AM
mihaiagu, la Sep 30 2010, 03:40 PM, a spus:
Bafta si numai bine !!!
Salut....evident nu pot sa vin pt. ca e apa rece...si as avea de inotat vreo 13mile pana la primul petec de uscat http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
Bafta!
#2696
Postat 01 October 2010 - 06:21 AM
yr-zbg, la Oct 1 2010, 07:04 AM, a spus:
Bafta!
O nimica toata tinand cont ca te scrifici pt o cauza nobila http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif Si sper din tot sufletul ca rechinii sa fie mancati bine ;)
Yak 55 EP by Telink
Heli-T-Rex 450 Sport
HK450 pro
#2697
Postat 01 October 2010 - 07:02 AM
Dan Andrei, la Sep 30 2010, 06:01 PM, a spus:
Dane pregatesc un doctorat in agricultura specializarea defrisare - altoire.
#2698
Postat 01 October 2010 - 11:16 AM
Aceasta postare a fost editata de Airflow: 01 October 2010 - 11:17 AM
#2699
Postat 01 October 2010 - 12:24 PM
Airflow, la Oct 1 2010, 12:16 PM, a spus:
Merge greblat fara probleme.deci ramane pt maine la ora 10 am.
Aceasta postare a fost editata de Dan Andrei: 01 October 2010 - 12:24 PM
Yak 55 EP by Telink
Heli-T-Rex 450 Sport
HK450 pro
#2700
Postat 01 October 2010 - 05:15 PM
mihaiagu, la Sep 30 2010, 03:40 PM, a spus:
Asa nu facem nimic .
Rog si celalti colegi din grup sa anunte daca pot veni sau nu , astfel sa stim cum ne organizam noi ceilalti.
Prin lipsa raspunsului se poate interpreta ca nu aveti placerea sa dati o mana de ajutor , lucru pe care refuz sa il cred , vis-a-vis de multe persoane din grupul nostru !
Bafta si numai bine !!!
lipsa raspunsului nu inseamna decat ca sunt satul sa dau explicatii.... DE CE NU POT !!! ... oricum nu suntem crezuti cei care dau doar explicatii(vezi cazul meu)... in alta ordine de ideii urmaresc cu interes ceea ce se intampla pe aici si astept cu nerabdare sa va felicit pt ceea ce ati reusit sa faceti (a nu se intelege ca astept sa zbor acolo, deoarece parerea mea despre locatie a ramas aceeasi ca la inceput... vezi cele scrise de mine de-a lungul timpului....)
spor la treaba celor care vor fi prezenti