Intalniri la zbor pentru Ploiesteni si nu numai Urleta,Tariceni.
#121
Postat 11 February 2009 - 12:33 PM
Bravo baieti aterizari line si multe.
Ce bine e sa n-ai servici ehe... ce vremuri. Stiu cum e, eu cand eram la facultate fugeam la Strejnic sa ma dau cu avionu din fericire pe atunci 1:1.
Zburati voi si pentru noi cei care nu reusim sa ajungem la zbor ca avem o scama. http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/laugh.gif
#122
Postat 11 February 2009 - 12:50 PM
Macar nu mai spune, ca ne enervezi pe astia cu servici. http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/mad.gif Da iti vine si tie randul... Si poate pui si tu niste poze, filme etc, etc...
Aceasta postare a fost editata de marian_d: 11 February 2009 - 12:52 PM
#123
Postat 11 February 2009 - 01:47 PM
#124
Postat 11 February 2009 - 02:29 PM
Baftaaaaaaaaa zburatorilor si sa aveti parte doar de zboruri frumoase.
#128
Postat 12 February 2009 - 11:23 AM
yr-zbg, la Feb 12 2009, 08:19 AM, a spus:
Am lasat toate alea pregatite la usa...nu le-am mai carat cu mine la servici. Dar oricum macar sa se lumineze pana la 5 ca fug acasa si le iau.
mda..acum m`am trezit ...eu pe vremea asta ma retrag :blush:
#129
Postat 12 February 2009 - 02:10 PM
Ei...las ca mai trece o saptamana maxim doua si deja zic eu ca si vremea se va mai indrepta si ziua se va mari suficient sa putem sa ne "racorim" si noi.....astia batrani cu servici :blush:
Bafta!
#133
Postat 14 February 2009 - 11:43 PM
Impotriva vantului care batea destul de rau si mai rau ca in rafale am hotarat sa zbor din doua motive:
1. Vantul era stabil in directia din care batea
2. Tot ce e in aer ajunge la sol candva. (Sacul de gunoi era pregatit pt intalnirea cu mama terra)
Acestea fiind spuse pot spune ca a fost o zi buna de zbor cu 5 decolari din care ultima s-a soldat cu o pana de motor si aterizare de urgenta.
Avionul este intreg si apt de zbor; astfel incat sper maine sa fie mult mai cald dar mai ales sa numai bata vantu, pt ca azi am avut ceva situati in care era sa-l troznesc din cauza vantului.
P.S. Daca mai am norocu din seara asta promit sa anunt cand plec la zbor. (Imi merge netu acasa numai cand vrea el).
#134
Postat 14 February 2009 - 11:49 PM
#135
Postat 16 February 2009 - 08:04 AM
s-a facut cand mai ies la zbor te sun. Dar observ ca n-a fost nimeni duminica la zbor, de ce?
Eu am vrut sa ies dar am zis ca il astept pe fratimiu sa ies cu el, intre timp m-a sunat un prieten si am fost la gratar la el si asa am ratat ziua de ieri care pana la ora 14 a fost chiar buna de zbor.
Acum vad ca ninge cand se v-a oprii voi incerca un zbor si pe zapada sa vad ce iese. ;)
#137
Postat 26 February 2009 - 03:04 PM
Poate maine dupa 16.30 sa prind o tura...dar sa vad.
Intre timp unul din decathloane a trecut prin "chinuri" dar acum e iar apt de zbor si asteapta zborul de incercare.
Mai tinem legatura...sa vad ce zice si Mircea.
Bafta!
ps. "chinuri"= aripa rupta, fuselaj fisurat, capota sparta, ax motor indoit....cauza...eroare de pilotaj (dupa parerea mea).
#138
Postat 27 February 2009 - 08:05 AM
Parca nu suna frumos eroare de pilotaj, dar din pacate cam asta a fost adik zbor la joasa inaltime max 2m fata de sol, distanta mare intre avion si mine => pierderea semnalului cu statia si aterizare fortata.
Acestea fiind zise vreau sa fac o singura afirmatie referitor la "aterizarile sunt considerate bune cand te apleci o singura data dupa avion" , baieti imi pare rau sa va dezamagesc dar nu este adevarat va spun ca m-am aplecat o singura data dupa el dar din pacate aripa era rupta cam 70% (pe latime).
Ce am invatat: nu zbura niciodata la joasa inaltime departe de tine s-ar putea sa ai surprize, nu zbura niciodata pe zapada la joasa inaltime poti intalni curenti descedenti si iar ai surprize, deci revin la vorba instructorului meu de acrobatie de la lot: "Un pilot are 3 prieteni: inaltimea, viteza si frica!" lipsa oricaria dintre acesti trei prieteni poate avea surprize neplacute.
Acum sa explic: inaltimea => daca ai inaltime ai sanse mari sa poti scoate avionu din evolutii necunoscute si sa iei viteza
viteza => daca ai viteza sansele de a intra in vrie, angajare sunt minime plus ca daca ai viteza poti imediat sa iei un plus de inaltime (atentie la viteza la aterizare care trebuie sa fie optima pentru fiecare zburatoare in parte)
frica => e daca ai un sentiment de frica atunci e bine ca nu vei face decat ceea ce stapanesti mai bine, nu te vei hazarda sa faci manevre de gigi duru, si in afara de asta sigur iti vei asigura viteza si inaltimea optima pentru evolutia pe care urmeaza sa o faci.
Sper ca nu v-am plictisit.
Aterizari line incontinuare si nr. decolarilor= nr. aterizarilor bune.
P.S. Sper sa reusim astazi sa iesim la zbor dupa 16.30 daca nu in weekend dar cu precadere duminica.
#142
Postat 27 February 2009 - 04:20 PM
#146
Postat 02 March 2009 - 08:23 AM
#150
Postat 14 March 2009 - 03:37 PM
Mircea nu l-a saltat...eu am vrut neaparat sa vad daca noul motor isi face treaba si am zburat...dar era f. rau.
Vant in rafale...isi schimba directia...
L-am trantit de vreo 2 ori...dar am scapat doar cu hobanele smulse din suport. Am rezolvat pe loc.
Poate maine dimineata...dar pe la 10..10 si un pic...inainte sa inceapa vantu.
Bafta.
ps. cred ca apelul pierdut e de la tine...scuze dar cand zbor las telefonul in masina.