89" Carden Edition Yak 54 ARF by Hangar 9
#91
Postat 11 August 2009 - 07:01 PM
#92
Postat 11 August 2009 - 09:53 PM
florin100%, la Aug 11 2009, 08:01 PM, a spus:
De ce? Vrei sa-l faci multimotor sau ai de gand sa le rupi? :blink:
#93
Postat 11 August 2009 - 10:17 PM
Daca merge misto asta dupa yak am sa iau si pentru celelante aveoane ca au de toate dimensiunile
#94
Postat 28 August 2009 - 12:14 AM
Incredibile elici frate... tractiune cam de trei ori mai mare ca elicile 3w...Meserie frate!!! Imi tine si relantiu la 1400rpm, si spriturile sunt bestial de rapide...Bestiale!
.
Fisiere atasate
-
florin_09__Desktop_Resolution_.JPG (82.25K)
Number of downloads: 1109 -
florin_19__Desktop_Resolution_.JPG (166.24K)
Number of downloads: 1144 -
florin_21__Desktop_Resolution_.JPG (163.85K)
Number of downloads: 1123 -
florin_35__Desktop_Resolution_.JPG (139.43K)
Number of downloads: 996 -
florin_39__Desktop_Resolution_.JPG (275K)
Number of downloads: 985
#95
Postat 28 August 2009 - 03:17 AM
Poate iau si eu pt DA50 si MVVS-u meu.. ce marimi ai luat tu?
#96
Postat 28 August 2009 - 10:02 AM
#98
Postat 28 August 2009 - 02:47 PM
#99
Postat 28 August 2009 - 04:45 PM
#100
Postat 28 August 2009 - 05:33 PM
#101
Postat 30 August 2009 - 02:03 PM
Am avut si eu o problema la teava de la profundor. Era prea lunga . Am luat-o la smirghel am dat din nou gaurile de prindere si totul e perfect. Am masurat distanta dintre capatul aripii si profundor e o diferenta de juma de milimetru la o anvergura de 2.2 m.. Zic io ca e perfect. Diferenta poate nici sa nu fie.. poate nu am intins io ruleta complet..
Oricum super tare pana acum. Astept sa imi vina statia sa pot sa ma apuc de montat servourile si trebuie sa vad daca vand ultimate sa imi cumpar o toba noua la motor.. Daca nu sunetul asurzitor al tobei pitts ne va incanta din nou..
Io nu o sa ii pun nici pilotu si nici papuceii.. Mi se par inutili si atarna 2-300 grame fara sens.. mai bine pun fum.. Stiu o sa vina florin si o sa zic ca nu se simte ca are el dar motorul meu are 0.6 cai mai putin si 1 inch mai putin la diametru elicei.. Plus ca inca n-am pus mana pe un vess ca sa zic ca m-ar ajuta. Deci tinem greutatea sub control.
Servouri o sa pun 2 x 8411 si 3 7955 . Alimentarea se va face din 2 pacuri separate de 2 celule de 2000 cu 2 regulatoare jeti de 10 amp .
Cateva poze
Fisiere atasate
-
HC2009_002.jpg (115.77K)
Number of downloads: 385 -
HC2009_007.jpg (107.45K)
Number of downloads: 400 -
HC2009_012.jpg (101.7K)
Number of downloads: 327 -
HC2009_020.jpg (88.21K)
Number of downloads: 293
#102
Postat 31 August 2009 - 09:46 AM
a si grija MARE la stuturile prin care faci alimentarea...Io am uitat sa asigur cu soricei ai cand am dat la pompa a sarit furtunu si a curs mult inauntru pana mi-am dat io seama ...Consecinte: Polistirenu lateral dupa partea dreapta a disparut. Iar dupa burta o potiune de polistiren de fo 10 cm de asemenea a disparut....O sa vad cum remediez problema. Cel mai probabil spuma poliuretanica adusa la fata cu polistirenu, sau sa inaresc balsa aia cu niste fibra ( dar nu cred ca e ok pt ca o sa devina casanta la cat de subtire e)
#103
Postat 31 August 2009 - 10:21 AM
ZOD, la Aug 30 2009, 03:03 PM, a spus:
Cum?
#105
Postat 01 September 2009 - 09:16 AM
ZOD, la Aug 31 2009, 05:10 PM, a spus:
E ceva in neregula ?
Ma bag si io in seama :
montarea in paralel a doua pack-uri NiMh fara nici un device , am inteles ca avea riscul ca pack-urile sa se descarce unul prin celelalt daca
unul din ele se descarca mai repede - cuplate insa cu un switch electronic se consuma pack-ul 1 dupa care la un prag limita comuta automat pe pack-ul 2.
Nu exista acelasi risc daca avem si regulatoare pe fiecare sursa ?!
Se poate face o proba cred - un pack full si unul descarcat - pus voltampermetrul in circuit si vazut daca se descarca stand pe " loc " pack-ul full in cel descarcat.
Ideea e ca cine pleaca la zbor cu un pack full si unul gol ?
E cea mai nasoala experienta sa pierzi un model de la niste banale " sarme " si baterii care alimenteaza receptia.
Daca se intampla cand zbori pe spate la 20 cm de sol mai zici !
Sa il stapanesti sanatos si sa il personalizezi cu ceva decal-uri ca sa nu il confundam pe cer cu al lui Florin 100%
#106
Postat 01 September 2009 - 09:26 AM
ZOD, la Aug 31 2009, 05:10 PM, a spus:
E ceva in neregula ?
o sa ai doua surse in comutatie(nu sunt sigur) in paralel. din auzite doar iti spun ca nu se recomanda asa ceva. de ce nu iti pot spune http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif.
ai putea sa te intrebi ce se intampla in momentul in care le dai drumu. la amandoua nu le poti da drumul simultan. imposibil. deci trebuie vazut ce se intampla atunci cand un regulator primeste tensiune pe iesire si nu pe intrare cum e normal. eventual niste diode de putere puse. trebuie cercetata treaba :rolleyes:
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#107
Postat 01 September 2009 - 09:43 AM
hash84, la Sep 1 2009, 10:26 AM, a spus:
ai putea sa te intrebi ce se intampla in momentul in care le dai drumu. la amandoua nu le poti da drumul simultan. imposibil. deci trebuie vazut ce se intampla atunci cand un regulator primeste tensiune pe iesire si nu pe intrare cum e normal. eventual niste diode de putere puse. trebuie cercetata treaba :rolleyes:
Da .. nu stiu cum e cu sursa in comutatie.. sau ce zici tu.. Ma bucur ca ati sarit .. am intrebat in stanga si in dreapta si intradevar trebuie puse niste diode pe acolo. Ma mai interesez... La partea electronica nu prea ma pricep...
#108
Postat 01 September 2009 - 10:00 AM
Cu stima ,
John
#109
Postat 01 September 2009 - 10:34 AM
#110
Postat 01 September 2009 - 11:13 AM
REAL DESIGN, la Sep 1 2009, 10:16 AM, a spus:
pai al meu e personalizat :rolleyes:...a lu zod nu e...ca modelu vine fara nici un decal
#111
Postat 01 September 2009 - 12:23 PM
John, la Sep 1 2009, 11:00 AM, a spus:
Cu stima ,
John
Sa inteleg ca Emcotec sau PowerBox consuma simultan din pack -uri ?
Eu credeam ca " trage " din unul si dupa ce consuma primul pack se comuta automat pe celalalt !
Deci de aia au si doua iesiri ! ( credeam ca doar pentru a alimenta si pe un circuit de "siguranta " receptorul )
#112
Postat 01 September 2009 - 12:32 PM
#113
Postat 01 September 2009 - 12:33 PM
Aceasta postare a fost editata de Calin: 01 September 2009 - 12:34 PM
#114
Postat 02 May 2010 - 05:57 PM
Un tonou in full motor si pur si simplu s-a rupt aripa in aer,Florin a reusit sa-l tina in cutit o perioada destul de lunga de timp,dar pana la urma....
Fisiere atasate
-
SNC00343.jpg (196.91K)
Number of downloads: 328
#115
Postat 02 May 2010 - 06:32 PM
#116
Postat 02 May 2010 - 07:11 PM
TX : Spektrum DX9
ParkZone VisionAire - Electric
F3P Mustang 3D - Electric
Multiplex Twister EDF - Electric
OFF-ROAD
Traxxas TRX4 4WD - Electric
#117
Postat 02 May 2010 - 07:15 PM
Era genial, mai ales in mana ta..
Toba am vazut ca era cam sifonata, dar motorul, servo, electronica... au supravietuit?
Norocul tau ca Sbach-ul aproape gata. Vorba aia "Regele a murit! Traiasca regele!" :)
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#118
Postat 02 May 2010 - 07:39 PM
#119
Postat 02 May 2010 - 08:00 PM
intr-adevar, pacat de model, ii venea lui asta mic ca o manusa.
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#120
Postat 02 May 2010 - 08:26 PM
---------------------------------------------------------- . -----------------------------------------------------------------
Cariera lui s-a incheiat intr-un mod mai mult decat specaculos. Decolat frumos, zbor, iar la ultima trecere dupa care urma aterizarea am zis sa fac un tonou mai in viteza. Aripa a cedat cu un zgomot specific....craaackk.... Dar eram pregatit pentru situatia asta (simulatoru :) ) si m-am stapanit, am stabilizat pe cutit avionu, si am inceput sa iau viraj ca sa nu ma indrept spre sat cu el. E aici apare buba, in linie drepta se pare ca statea, cand am bagat in viraj a inceput sa piarda altitudine (eu eram cu motoru in full ca sa am viteza si curent pe suprafete). Pierdea, pierdea, pierdea cate putin altitudine si cand am vazut ca mai am juma de metru si mai putin pana la sol am dat motoru la relanti, am continuat sa sustin din directie, am zis ' adio amice' si JDREANG!!! S-a imprastiat si aia a fost tot... NU ma oftic ca am troznit avionu pentru ca eu zic ca am facut ABSOLUT TOT ce mi-a stat in putinta sa il salvez, ma oftic pt ca nu am avut ocazia sa fac macar o incercare de aterizare. In rest electronica a scapat intacta, la fel si motoru si conu si emcotecu. Pacurile de asemenea intacte. Am adunat tot, si acum nu ramane decat sa ma decid la o coaja de avion noua. Cel mai probabil o sa fie un SU Sebart ca a lu gore, varianta pe galben asta noua, daca o sa imi placa cum sta in aer...
Un avion reusit cu care am invatat multe lucruri noi! sa ii fie tzarana usoara!