Modelism - RHC Forum: 89" Carden Edition Yak 54 ARF - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 8 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

89" Carden Edition Yak 54 ARF by Hangar 9

#121 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 776
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 May 2010 - 08:48 AM

Sa-ti fie de bine si sa-i fie inmormantare usoara

In aceeasi zi a murit si Yak-ul lui Acitam la RR - C'est la vie !
0

#122 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 May 2010 - 10:42 AM

In memoriam, zbor pe 01.05.2010
http://www.youtube.c...h?v=S8_F-bzHQmA
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#123 Useril este offline   Acitam1 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 165
  • Inregistrat: 11-July 07

Postat 04 June 2010 - 01:29 PM

Vezi postareamotzu, la May 3 2010, 09:48 AM, a spus:

Sa-ti fie de bine si sa-i fie inmormantare usoara

In aceeasi zi a murit si Yak-ul lui Acitam la RR - C'est la vie !



Al meu nu a murit. A intrat doar in coma :)
0

#124 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 05 June 2010 - 12:52 AM

Vezi postareaAcitam1, la Jun 4 2010, 02:29 PM, a spus:

Al meu nu a murit. A intrat doar in coma :D

Ehhhhh,la vremea aia toti credeam ca a murit :blush:
0

#125 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 14 April 2012 - 06:33 PM

Vezi postareaflorin100%, la 25 April 2009 - 02:56 PM, a spus:

azi profitand de ziua nashpa am mai mesterit ceva la yak....am montat toate servoaiele si elementele de comanda.Totu a mers struna

Mi-a placut ca tijele de comanda dintre articulatia sferica si echie au filet diferit, adica atunci cand strang de tija se apropie iar cand desfac se departeaza

Servo HITEC HS 5955-TG - 5 bucados

....

....

Salut Florin,
poti sa imi trimiti si mie niste poze ale elevatorului tau de la Yak.Ma intereseaza daca acolo unde sunt suruburi acestea sunt prinse pe tija?Si ce dimensiune are tija.Acolo unde sunt montate servo-urile acestea sunt montate pe un suport din placaj?Ma intereseaza cum sunt prinse.
La mine elevatorul are doar o tija de carbon de 4 mm si nu cred ca rezistenta va fi data doar de aceasta tija,elevatorul avand si o gaura de 15 mm dar tija lipseste din dotare.
Daca mi-ai putea trimite mai multe poze ti-as multumi anticipat.
Adresa mea de mail este olivian.diaconescu@gmail.com.
multumesc frumos.
Olivian
PS.Nu poti primi mesaje.

Aceasta postare a fost editata de oachidori: 14 April 2012 - 06:34 PM

Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#126 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 April 2013 - 07:16 PM

Am inceput si eu sa-mi asamblez Yak-ul.
Am pus motorul ( OS GT55) si am taiat si montat suportul canistrei ( MTW 75k)
Nu m-am hotarat inca unde sa pun servoul de gaz; locatia prevazuta in manual e deasupra canistrei, in interiorul fuselajului - mi se pare cam departe si nu stiu daca traseul ar permite ca tija sa fie dreapta; am mai gasit insa un loc in care ar merge - pe motor box, in partea inferioara, dar nu stiu daca nu cumva as afecta fluxul de aer care ar face racirea canistrei.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de ANDUNG: 02 April 2013 - 07:17 PM



0

#127 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 02 April 2013 - 07:50 PM

Pune servoul unde zic ei .. pui o tija filetata imbracata in teava de carbon cu articulatii sferice la capete si va
misca acceleratia si daca pui sevoul in coada avionului .. nu sunt forte mari in echia de la carburator doar vibratii .
Acolo in fata e prea cald, sa nu se miste firul de servo si sa atinga canistra, sa topeasca izolatia si sa faca un scurt
nenorocit plus ca il vei avea sub control vizual daca se slabeste echia, suportul de servo ceva .. sub capota nu il mai vezi ..

Frumos motor .. scula .. sa il zbori cu placere ..

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 02 April 2013 - 07:50 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#128 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 April 2013 - 07:10 PM

Am mai avansat putin; am lasat servoul de gaz acolo unde era , doar ca l-am ridicat vreo 2 cm mai sus, din doua motive: in felul asta , in primul rand traseul pana la pargia de gaz nu trece prin acea pana de fag pe care e fixat motorul si in al doilea rand in felul asta pot scoate canistra fara sa demontez motorul.

Aerisirea la rezervor am facut-o pe lateral, simetric cu valva de alimentare; initial am vrut sa o scot prin "burta", aproape de acel oval decupat din fuselaj, dar zona aia e f fragila, si in plus, n-am vrut sa fie aproape de polistiren ( sper ca in modul in care am facut traseul sa nu curga; apropos, stutul de aerisire aplicat pe lateral e in interior in forma de "L" , spre partea superioara a rezervorului)

Ar mai fi regulatorul si acumulatorii pe care o sa-i montez, insa dupa ce sudez canistra, sa vad exact cum se echilibreaza si unde ar fi cel mai bine sa-i pun.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de ANDUNG: 12 April 2013 - 07:12 PM



0

#129 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 12 April 2013 - 09:03 PM

Bucla de aersisire potrivit principiului vaselor comunicante trebuie sa aiba un punct mult sub rezervor si un punct mult peste rezervor ..
Din poza vad ca sub rezervor se duce dar deasupra lui nu prea .. ca sa ma fac mai bine inteles cel mai bine este atunci cand inconjori cu furtunul de aerisire rezervorul de 2-3 ori ( dar nu in plan orizontal ci pe sub el , pe deasupra lui si iar pe sub el .. )

P.S. tija aia de la acceleratie .. nu trebuie sa atinga de marginea gaurii .. mai apar si vibratii .. mai ovalizeaz-o in jos ... sau cum vrei ...

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 12 April 2013 - 09:05 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#130 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 12 April 2013 - 09:36 PM

Andu, modifica. stiu ca nu e placut, dar crede-ma ca ce iti spun e din experienta:

1. stutul de aerisire trebuie sa ajunga pe burta. ii gasesti un loc, sau dublezi zona cu balsa de 3mm si gata. pe lateral o sa iti umple fuselajul de benzina, si nu face bine la folie.

2. Gigi a observant bine, si ti-am zis si la tel.: bucla de aerisire, sus-jos stanga-dreapta fata de rezervor.


Fisier atasat  DSC06210.JPG (239.25K)
Number of downloads: 95

3. mai suna si tu, ca nu deranjezi....
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#131 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 April 2013 - 09:41 PM

Ok, o sa incerc sa rasucesc in jurul rezervorului, dar nu prea e loc deasupra, canopia e aproape lipita de rezervor... E intradevar prea la limita tija, o sa ii fac mai mult loc, mulţumesc pentru sfaturi!


0

#132 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 April 2013 - 02:17 PM

In ceea ce priveste pozitia stutului de aerisire, am gasit 2 variante; cea pe langa capota e cea mai simpla. E vreun risc , fiind aproape de evacuarea de la canistra?

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de ANDUNG: 14 April 2013 - 02:18 PM



0

#133 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 April 2013 - 07:39 PM

Am decupat si capota, as avea nevoie si aici de o parere, adica ma intereseaza daca e suficient..
in manual e o singura taietura ( am desenat cu rosu), dar e un exemplu pentru alt motor , mai putin inalt, care nu necesita un decupaj pt chiloasa.

...

Fisiere atasate




0

#134 Useril este offline   MUGUREL. 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 744
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 14 April 2013 - 08:03 PM

Vezi postareaANDUNG, la 14 April 2013 - 07:39 PM, a spus:

Am decupat si capota, as avea nevoie si aici de o parere, adica ma intereseaza daca e suficient..
in manual e o singura taietura ( am desenat cu rosu), dar e un exemplu pentru alt motor , mai putin inalt, care nu necesita un decupaj pt chiloasa.

...


Salut

frumos modelul si motorul. Ar fi pacat sa prajesti motorul daca nu are racirea OK. Parea mea ar fi sa vezi pe aici ce scrie omul (Pé Reivers'), se pare ca e expert in motoare pe benzina. De altfel cei de pe RCUNIVERSE tin cont de parerea dumnealui.
http://www.prme.nl/f...topic.php?t=148
http://prme.nl/forum...wtopic.php?t=37
http://prme.nl/forum...d73b52d45167451

Succes.

Mugurel
0

#135 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 15 April 2013 - 07:18 AM

Eu l-as lasa asa cum ai facut doar ca as mai mari putin decupajul din spate .. e o teorie in care se spune ca
gaura de iesire trebuie sa fie cam dublul celei de intrare ..

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  YAK.JPG (78.02K)
    Number of downloads: 89

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#136 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 April 2013 - 01:06 PM

@MUGUREL - foarte interesant, am avut o capota taiata exact ca in primul exemplu ( bad air flow) si eu credeam ca e super aerisirea; mersi frumos !

M-am decis; o sa fac o combinatie, adica mai maresc aria in dreptul canistrei ( cum a desenat-o nea Gigi) dar pun si un baffle in fata ( scuzati englezismul, nu stiu cum ii zice altfel), decupat doar in dreptul cilindrului . in felul asta asigur si raportul in/out 1:2(3)




0

#137 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 16 April 2013 - 01:16 PM

Si dupa toate astea .. o linie dreapta in forta inainte de aterizare si imediat dupa ca l-ai pus jos cu termometrul in mana .. si nu strica repetata din cand in cand verificarea temperaturii ..

P.S.

In pozele din link-urile postate de Mugurel sunt si foarte multe exagerari din dorinta de a atinge perfectiunea din teorie .. sa ma apuc sa imbrac motorul in platosele alea
din aluminiu la un biet metanal .. scuze .. multe sunt O.K.

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 16 April 2013 - 01:21 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#138 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 April 2013 - 10:44 PM

Baffle din balsa de 2mm acoperit cu voal de fibra de sticla, montat deocamdata provizoriu ( il voi lipi cu epoxi in puncte, pe niste mici suporti tot din balsa).

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de ANDUNG: 18 April 2013 - 10:44 PM



0

#139 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 April 2013 - 11:14 PM

Cu ajutorul lui MLGore - sefu' la toate tobele , mersi mult inca o data ! - am si cotul de la motor la canistra ( KS inox) sudat. A fost cam dificil pentru ca exista in interiorul capotei o rama de ghidaj care se muleaza cumva peste motor box - a trebuit ajustata curbura cotului la minim ca sa poata intra apoi capota - pana la urma s-a rezolvat la milimetru.

Am facut si un suport detasabil pentru regulator, deasupra servoului de gas - aici i-am gasit locul.
Dupa toate sfaturile aerisirea pe lateral nu era cea mai buna solutie, prin urmare am mutat-o inspre burta avionului, aproape de baza trenului de aterizare ( evident locul intarit cu placaj de 3mm);
Pe aprindere am LIFE 1700mA pe direct ( OS suporta pana in 7,4 V) + opto kill switch.
Packurile pentru receptie or sa vin cam pe unde le-am asezat in poza.


Nu mai e mult de facut , in cea mai mare parte detalii, dar zilele astea n-am mai apucat deloc sa mai lucrez ( o raceala cu frisoane de nu mai puteam de frig), prin urmare desi as fi vrut mult sa-l termin pana la FFP nu o sa reusesc... vorba alora "the devil is in the details" ;)

...

...

...

...

Fisiere atasate




0

#140 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 May 2013 - 10:20 PM

In sfarsit azi i-am facut maiden-ul :yahoo:Dupa ce am trecut de stresul de la decolare ( fiind primul model de dimensiunea asta) mi-am dat imediat seama e mult mai stabil decat ce zburasem pana acum, iar la aterizare intr-adevar vine singur.
L-am zburat doar pe low rate, valorile din manual ( AIL 23 grade, ELE 11 grade, RUD 21 grade, toate cu 40% EXPO) si pana ma mai obisnuiesc cu el nu am de gand sa le modific. CG-ul pare ok - e cel dat in manual, dar mai trebuie experimentat.
DIn pacate nu am putut sa fac decat un singur zbor pentru ca dupa ce l-am aterizat si l-am verificat am vazut ca unul din profilele care formeaza motor box-ul se dezlipise in ambele parti ( pe zona marcata cu rosu in poza). Prin urmare a trebuit sa ma abtin ( greu!) si sa aman urmatorul zbor pana fac reparatia - niste profile triunghiulare pe toate laturile motor box-ului.

Tot in poze si configuratia finala cu electronica.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de ANDUNG: 12 May 2013 - 10:21 PM



0

#141 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 August 2013 - 09:27 PM

Noutati:

- mi-am dat seama ca ar merge CG-ul un pic mai spate, drept pentru care am rearanjat electronica ( am dus pack-urile de receptie + regulatorul in partea din spate a lonjeronului);


- duminica trecuta, in timpul unui zbor am auzit dintr-o data cum motorul incepe sa sune ciudat ; aterizez si cand mai uit mai bine vad headerul rupt din flansa in care se uneste cu motorul.
Problema e ca sunt sigur ca s-a rupt pentru ca vibratiile de la motor s-au transmis in intreg ansamblu ( header+ canistra) si pentru ca nu exista nimic flexibil a cedat in cel mai slab punct. De altfel se vad urme evidente de stres si pe canistra, in zona suportului.



Trebuie sa gasesc o varianta sa fac cu modificari minime fata de ce e in prezent ( cu acelasi header) un sistem a.i. canistra sa aiba un oarecare "joc" care sa preia aceste vibratii. Daca aveti vreo idee, suneti bineveniti :rolleyes:

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de ANDUNG: 19 August 2013 - 09:27 PM



0

#142 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 August 2013 - 09:31 PM

poze cu intreg ansamblu motor+ header+canistra

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de ANDUNG: 19 August 2013 - 09:32 PM



0

#143 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 August 2013 - 09:34 PM

Suportul canistrei care s-a dovedit a fi prea rigid - aici trebuie sa gasesc o solutie.

Fisiere atasate




0

#144 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 August 2013 - 10:25 PM

Asa arata suportul canistrei - conturul cu rosu.
Grosimea peretelui de silicon al distantierelor este exact cat spatiul dintre canistra si decupajul rotund prin care trece canistra=> "joc" zero.

Ma gandesc ca daca as mari decupajul rotund asa cum l-am desenat cu verde, distantierele de silicon nu ar mai sta presate intre canistra si placaj => as castiga vreo 3 mm in fiecare din cele 4 parti de sustinere...

Fisiere atasate




0

#145 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 21 August 2013 - 10:56 AM

ete cum aveam eu canistra... intre coturi si toba, un adaptor din tub cu insertie siliconica, prins in coliere.

Fisier atasat  2013-07-06%2018_02_38.jpg (70.62K)
Number of downloads: 62
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#146 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 August 2013 - 11:31 AM

Vezi postareaALLEN, la 21 August 2013 - 10:56 AM, a spus:

ete cum aveam eu canistra... intre coturi si toba, un adaptor din tub cu insertie siliconica, prins in coliere.

Atasament 2013-07-06%2018_02_38.jpg



Pai asa am si eu, numai ca tubul ala ( de teflon cred ca vrei sa zici) e mai scurt , ca asa s-a incadrat. Posibil si asta sa contribuie la rigiditate.
Am refacut suportul , toba sta mai lejer acum in el, nu presata cum era inainte, sper sa conteze.


0

#147 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 21 August 2013 - 12:32 PM

Conteaza!( pe mine,pe el,pe noi).Vezi ca "frumosul" asta a fost trecut pe lista de zbor la SeptemberBestFlyFest ! :clapping:
Bine ca zboara si....insectele !
0

#148 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 August 2013 - 12:39 PM

Am luat la cunostinta :rolleyes: ! Facem tot posibilul sa venim.




0

#149 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 21 August 2013 - 05:07 PM

Servus
Asa ceva :
Fisier atasat  P0.png (38.18K)
Number of downloads: 41
Sau chiar portiune de tub de cauciuc siliconic care este mai putin rigid decat teflonul.
Numai bine

Aceasta postare a fost editata de Horja: 21 August 2013 - 05:09 PM

0

#150 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 22 August 2013 - 04:58 PM

http://www.hobbyking...ree_Flexi_.html
0

Arata acest topic


  • 8 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro