RedBaron, la Feb 15 2009, 09:28 PM, a spus:
eu nu l-am lasat sa umble la cuiul de la relanti... ala pana si la un cacat de Magnum vine direct reglat.... un OS banui ca nici macar nu ar trebui sa te gandesti ca aia ar putea fi o problema....
prima oara am dat cu o tura deschis jigleorul
si mi s-a parut inecat
am inchis jigleorul.... la fel...am scos furtunul de alimentare, am pornit si la relanti a mers un minut.... (fara alimentare)
apoi am incercat sa il pornim si n-a vrut... (am renuntat repede ca era frig, dar oricum un OS nu are voie sa faca asa , nu?)
ramane de incercat cand se face mai cald... e prima oara cand nu pot porni un motor si ma oftic de mor ca a si venit baiatul de la mama naibi si nu am putut face nimic....
Chiar crezi ca nu e posibil ca unul din nu stiu cate motoare sa nu aiba setarile corecte din fabrica. Eu cred ca e chiar foarte posibil. OS, Magnum, ASP ... tot in Taiwan sunt facute (era o replica misto in Armageddon ;)) )
Nu o data Magnumul meu a pornit mai repede pe frig decat un OS. Bine acum, Magnumul e constant, adica si cand e mai cald tot la fel porneste :().
Am patit o data ceva asemanator cu un ASP 8.5 cc nou nout. Dupa primul rezervor de rodaj l-am oprit fortat, taind gazul din jigleor si astupand si toba (mare greseala). A mers destul de mult pana s-a oprit definitv. Cand am Incercat sa-l repornesc nu am mai reusit nicicum. Se inecase foarte rau, dar nu m-am prins din prima pentru ca dadea senzatia ca se "agata" pistonul la PMS. Nu-ti mai zic ca i-am dat chiulasa jos pe camp sa vad ce are. Nici un demaror nu era in stare sa-l invarta, doar unul de elicopter a reusit sa traga de el, insa fara succes. Pana la urma, cu ajutorul unor binevoitori am concis ca motorul e inecat. L-am golit facand o miscare de rotatie alternativa cu motorul resturnat, astfel incat sa permita excesului de combustibilul sa poata iesi prin toba si carburator. Dupa asta motorul a pornit si a functionat ireprosabil. Nu am umblat la surubul de relanti!
Cazul tau pare a fi asemanator. Daca nu ai facut trasnaia cu astupatul tobei, atunci singura explicatie a motorului inecat ramane surubul relanti prea deschis. Merita verificat zic eu, chiar daca a venit asa din "fabrica" :D