Modelism - RHC Forum: ACRO EXTRA 3D - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

ACRO EXTRA 3D avion nou

#1 Useril este offline   gun man 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 956
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 10 December 2008 - 08:31 PM

Am vazut ca e la moda sa facem kit review si inpins de la spate de Lipitoru am facut si io cate ceva!
Modelul cum a venit in cutie ;

Fisiere atasate


0

#2 Useril este offline   gun man 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 956
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 10 December 2008 - 08:33 PM

continut!

mai rasfirate

Fisiere atasate


0

#3 Useril este offline   gun man 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 956
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 10 December 2008 - 08:35 PM

si am inceput lucrul!

Fisiere atasate


0

#4 Useril este offline   gun man 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 956
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 10 December 2008 - 08:38 PM

din cauza ca fuselajul este foarte ingust sa gasit o solutie ciudata de instalare aservourilor! pe 2 nivele!

Fisiere atasate


0

#5 Useril este offline   gun man 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 956
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 10 December 2008 - 08:41 PM

Servourile in aripi au intrat usor fara batai de cap, la fel si trenul de aterizare care se prinde cu 2 suruburi de fuselaj!

Fisiere atasate


0

#6 Useril este offline   gun man 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 956
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 10 December 2008 - 08:44 PM

Rezervorul de 250ml are compartiment separat in spatele panoului ! a trebuit sa taiem toate suruburile de la batiu si tren ca sa nu atinga rezervorul!

Fisiere atasate


0

#7 Useril este offline   gun man 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 956
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 10 December 2008 - 08:48 PM

Solutia cu doua tije la profundorul dublu!
acesta fiind modelul lui @lipitorul am folosit varianta originala la modelul meu am folosit un U de sarma si o singura tija!

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de gun man: 10 December 2008 - 08:52 PM

0

#8 Useril este offline   gun man 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 956
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 10 December 2008 - 08:51 PM

aproape complet!

Fisiere atasate


0

#9 Useril este offline   gun man 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 956
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 10 December 2008 - 08:54 PM

motorizarea lui Vali OS MAX46 AX
motorizarea lu JE YS 45

Fisiere atasate


0

#10 Useril este offline   gun man 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 956
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 10 December 2008 - 08:57 PM

Acesta e Mister HONZA ! :lol:

Fisiere atasate


0

#11 Useril este offline   gun man 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 956
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 10 December 2008 - 08:59 PM

Eu cu modelul la camp!

Fisiere atasate


0

#12 Useril este offline   gun man 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 956
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 10 December 2008 - 09:01 PM

Solutia mea la directie cu cabluri push pull!!

Fisiere atasate


0

#13 Useril este offline   gun man 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 956
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 10 December 2008 - 09:06 PM

Acum concluziile finale ! Calitatea modelului pt cei 79de Euro este ok ! calitatile de zbor dupa un prim falfait sunt ok numai ca a trebuit sa modificam unghiul motorului pt ca banda pe aripa stanga!Una peste alta modelul este ok materialele de acoperire sunt suuuper! modelul meu a iesit la cantar aproximativ 1950G adica mult sub limita de 2300g care zicea fabricantul!
0

#14 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 10 December 2008 - 09:54 PM

SUPER TARE !
ce anvergura are?
la greutate a iesit mai greu un pic decat ERATIX-u meu...al meu are 1,7kg la 1,4m anvg.
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#15 Useril este offline   Iedut 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 68
  • Inregistrat: 20-November 06

Postat 10 December 2008 - 10:22 PM

Vezi postareagun man, la Dec 10 2008, 10:06 PM, a spus:

Acum concluziile finale ! Calitatea modelului pt cei 79de Euro este ok ! calitatile de zbor dupa un prim falfait sunt ok numai ca a trebuit sa modificam unghiul motorului pt ca banda pe aripa stanga!Una peste alta modelul este ok materialele de acoperire sunt suuuper! modelul meu a iesit la cantar aproximativ 1950G adica mult sub limita de 2300g care zicea fabricantul!



bine grasule! ai reusit si tu primul tau kit review. si ziceai ca nu poti ... pacat ca n-ai facut si la Spittfire.

bravo
0

#16 Useril este offline   gun man 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 956
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 10 December 2008 - 10:26 PM

MODELUL ARE 1260X1260mm!
0

#17 Useril este offline   lipitorul 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 381
  • Inregistrat: 29-December 07
  • Location:puerto galera
  • Interests:Playing cards

Postat 10 December 2008 - 10:41 PM

Vezi postareaIedut, la Dec 10 2008, 10:22 PM, a spus:

bine grasule! ai reusit si tu primul tau kit review. si ziceai ca nu poti ... pacat ca n-ai facut si la Spittfire.

bravo

l-a durut dar a meritat suferinta...sau intre timp a invatat sa scrie...
0

#18 Useril este offline   farm fly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 385
  • Inregistrat: 06-June 08

Postat 11 December 2008 - 05:42 PM

Intre timp cel al lui Lipitorul a venit la un zbor la ferma si...a hotarat sa ramana ! Dupa un zbor furtunos ,mai mai sa dau cu el de pamant pana m-am invatat cu expo mare care il avea Vali pe statie, am trecut pe statia mea, putin reglaj la tijele de la profundor si....zbor.

Primule zboruri solo cu termic... Nu e rau ...dar nu a iesit mai nimic din ce am invatat eu pe sim. Profundorul prea puternic, directia prea slaba....in seara asta mai umblu la reglaje !
0

#19 Useril este offline   lipitorul 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 381
  • Inregistrat: 29-December 07
  • Location:puerto galera
  • Interests:Playing cards

Postat 11 December 2008 - 09:37 PM

Vezi postareafarm fly, la Dec 11 2008, 05:42 PM, a spus:

Intre timp cel al lui Lipitorul a venit la un zbor la ferma si...a hotarat sa ramana ! Dupa un zbor furtunos ,mai mai sa dau cu el de pamant pana m-am invatat cu expo mare care il avea Vali pe statie, am trecut pe statia mea, putin reglaj la tijele de la profundor si....zbor.

Primule zboruri solo cu termic... Nu e rau ...dar nu a iesit mai nimic din ce am invatat eu pe sim. Profundorul prea puternic, directia prea slaba....in seara asta mai umblu la reglaje !

Sa-ti fie de bine Nanasule!!! Gata te-ai molipsit de termic...nu mai ai scapare.
Ai grija! Consumul excesiv de metanol dauneaza grav sanatatii...bugetului...
0

#20 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 12 December 2008 - 12:43 PM

Sa-ti fie de bine FarmFly... sustin intru'totul punctul de vedere al lui Lipitorul...

Asa am inceput si eu...
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#21 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 12 December 2008 - 02:13 PM

Vezi postareagun man, la Dec 10 2008, 09:01 PM, a spus:

Solutia mea la directie cu cabluri push pull!!

Nu cumva e pull pull ca ambele trag .. :D

Cum ai calculat gaurile de iese pentru cablurile alea . Presupun ca nu la ochi.. Freaca de fuselaj ?

Poti sa mai pui niste poze cum arata in fuselaj ?

Merci
DT
0

#22 Useril este offline   gun man 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 956
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 12 December 2008 - 02:24 PM

Vezi postareaZOD, la Dec 12 2008, 02:13 PM, a spus:

Nu cumva e pull pull ca ambele trag .. :D

Cum ai calculat gaurile de iese pentru cablurile alea . Presupun ca nu la ochi.. Freaca de fuselaj ?

Poti sa mai pui niste poze cum arata in fuselaj ?

Merci

Da de fapt e pull pull
Gaurile erau facute de fabricant deja ,de fapt sunt niste tuburi de plastic prin care trebuiau sa treaca doua tije metalice dar am suprimat varianta aia ! Da freaca nitel de tub dar in limitele normale!

Aceasta postare a fost editata de gun man: 12 December 2008 - 02:27 PM

0

#23 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 12 December 2008 - 02:51 PM

Vezi postareagun man, la Dec 12 2008, 02:24 PM, a spus:

Da de fapt e pull pull
Gaurile erau facute de fabricant deja ,de fapt sunt niste tuburi de plastic prin care trebuiau sa treaca doua tije metalice dar am suprimat varianta aia ! Da freaca nitel de tub dar in limitele normale!


De frecat freaca dar daca nu sunt date din fabrica e complicat de gasit exact pozitia corecta.. si eram curios daca ai fro metoda cool.

Am gasit una pe net nu mai stiu unde.. am pierdut linkul... Dupa ochi nu imi iese niciodata.. si ajung sa maresc gaura aia care se face si mai mare si mai mare si constat in final ca trebuia data cu 10 cm mai in spate sau mai in fata.
DT
0

#24 Useril este offline   farm fly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 385
  • Inregistrat: 06-June 08

Postat 12 December 2008 - 04:49 PM

Astazi am mai prins inca doua sesiuni de zbor. Una dimineata la prima ora, intrerupta dupa primul zbor din lipsa de acumulator pentru duda, iar a doua la pranz cand am zburat pe saturate...pana s-a intetit vantul !

Pentru cei ca mine care trec de la sim la realitate pare sa fie o alegere buna. Modelul e suficient de mare si greu, are destula inertie ca sa nu sara haotic la fiecare pala de vant. Pentru mine e un bun "3D trainer "!
Am muncit putin la reglaje dar acum zboara drept si cu raspunsuri prompte la comenzi. Se intrevede un hover si un high alfa roll.
Nu sant multumit cum face cutitul, mereu are tendinta sa fuga intr-o parte sau alta. Probabil ca nu are suprafete verticale suficiente pentru asa ceva, sau aripa cu AR de 2.75 sa fie de vina? Poate cineva care stie mai multe are un raspuns...

Pentru urmatoarea sesiune de zbor (deocamdata e furtuna ) o sa mut CG cat mai in spate ( acum este la 4%) ! O sa incerc sa aduc CG cat mai aproape de punctul neutru ! E corect asa ?

Recomand tuturor FPV-stilor si celor care fac aero-fotografii sa isi "dea mana" macar un pic pe un acrobat ! O adevarata scoala pentru aterizarile scurte si recuperarea avionului din situatii dificile.

Cat despre suprematia termicelor fata de electrice....sant neutru...e chestie de gust si de marime...daca vrei mare...e aproape musai cu termic !

Aceasta postare a fost editata de farm fly: 12 December 2008 - 04:52 PM

0

#25 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 14 December 2008 - 01:16 AM

Vezi postareagun man, la Dec 10 2008, 08:54 PM, a spus:

motorizarea lui Vali OS MAX46 AX
motorizarea lu JE YS 45


In primul rand felicitari si zboruri muuuuuuuuuuulte.
In al doilea as vrea sa profitam de aceasta ocazie rara. Doua modele identice dar cu motoare 2T si 4T. Te rog frumos sa-mi spui cum se comporta.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 14 December 2008 - 01:23 AM

0

#26 Useril este offline   lipitorul 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 381
  • Inregistrat: 29-December 07
  • Location:puerto galera
  • Interests:Playing cards

Postat 14 December 2008 - 08:45 AM

Vezi postareadan_mitea, la Dec 14 2008, 02:16 AM, a spus:

Doua modele identice dar cu motoare 2T si 4T.

Din pacate ambele motoare sunt in doi timpi. Yamada 45, este un motor de 7,45cc cu pompa ce creeaza presiune in rezervor, deci nu are nevoie de toba cu suprapres iar carburatorul este cu clapeta.
Aici sunt prezentate mai multe detalii precum si modul de montare a accesoriilor:
http://www.geistware...wpower/ys45.htm
Il rog pe @gunman sa faca o comparatie intre cele 2 motoare.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

8 useri citesc topicul
0 membri, 8 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro