Modelism - RHC Forum: constructie Kit Smith Miniplane SIG - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »

constructie Kit Smith Miniplane SIG constructie KIT

#31 Useril este offline   Leonardadrian 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 70
  • Inregistrat: 05-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 February 2009 - 09:44 PM

bot

bot1

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1090454.JPG

0

#32 Useril este offline   Leonardadrian 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 70
  • Inregistrat: 05-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 February 2009 - 09:50 PM

bot2

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1090455.JPG

0

#33 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 25 February 2009 - 11:22 AM

cam pe la ce greutate zice producatorul ca ajunge ?
0

#34 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 25 February 2009 - 12:01 PM

"Weight 5 1/4 lb 2381 g "

http://www.sigmfg.co...xt/SIGRC38.html

Avem si in Craiova unul in constructie. O sa puna pe el un magnum 4t de 7.5cc
... cu picioarele pe pamant ...
0

#35 Useril este offline   Leonardadrian 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 70
  • Inregistrat: 05-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 February 2009 - 12:55 AM

eu am luat del a Sig,aviastar 53
0

#36 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 28 February 2009 - 05:52 AM

Cum ti se pare? Nu am vazut nici unul.
0

#37 Useril este offline   Leonardadrian 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 70
  • Inregistrat: 05-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 March 2009 - 07:00 PM

nu stiu ce sa spun, este primul motoras pe care l vad, porneste destul de greu, se ineaca usor, scoate destul de mult combustibil pe evacuare, la relantiu nu prea sta. Nu cred ca este bine rglat si nici nu stiu cum se face aceasta operatiune. aoricum pana ajung la acest capitol mai este destul de munca la avionas. Voi adauga curand noi poze cu evolutia acestui kit. Nu ma pricep la infoliere, am cumparat Koverall sper sa trec si peste aceasta etapa. Este primul aeromodel pe care il construiesc si sper primul pe care sa l pilotez.
0

#38 Useril este offline   Rontaila 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 324
  • Inregistrat: 29-May 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI /BERCENI
  • Interests:Tot ce zboara cu motor sau se scufunda in mare

Postat 05 March 2009 - 09:10 PM

Vezi postareadan_mitea, la Feb 28 2009, 05:52 AM, a spus:

Cum ti se pare? Nu am vazut nici unul.


Salut ,

Asi eu unul,l-am comandat la SIG ,si am terminat rodajul la el, dar inca nu l-am folosit in zbor. In timpul rodajului s-a comportat bine ,2,5 ture la acul de reglaj in sarcina ,o bujie mediu/ calda O'DONNELL combustibil 10% nitro si un plus de 3% ulei de ricin adaugat de mine si a pornit din prima.Am ars 2 rezervoare pe bancul de rodaj la un turaj de 7/8000 rpm si dupa primul pornea cand il invirteam cu mmana de con.Este un motor lucrat ingrijit si destul de usor 500g motor+esapament . Cand il zbor o sa scriu cum trage si ce elicie ii place mai mult.

Aceasta postare a fost editata de Rontaila: 05 March 2009 - 09:10 PM

Primul sosit ,ultimul plecat..
0

#39 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 06 March 2009 - 07:24 PM

Va multumesc pentru informatii.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
0

#40 Useril este offline   Leonardadrian 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 70
  • Inregistrat: 05-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 March 2009 - 10:15 PM

continuare

1

2

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1090554.JPG
  • Imagine atasata: P1090555.JPG
  • Imagine atasata: P1090556.JPG

0

#41 Useril este offline   Leonardadrian 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 70
  • Inregistrat: 05-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 March 2009 - 10:20 PM

2

3

4

5

5

6

7

7

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1090557.JPG
  • Imagine atasata: P1090558.JPG
  • Imagine atasata: P1090559.JPG
  • Imagine atasata: P1090560.JPG
  • Imagine atasata: P1090561.JPG
  • Imagine atasata: P1090562.JPG
  • Imagine atasata: P1090565.JPG
  • Imagine atasata: P1090568.JPG

0

#42 Useril este offline   Leonardadrian 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 70
  • Inregistrat: 05-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 March 2009 - 10:21 PM

astept indrumari pentru covering si ajutor pt. reglare motor.
Multumesc
0

#43 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 25 March 2009 - 11:13 PM

Nu esti singur :)

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN4607.JPG

... cu picioarele pe pamant ...
0

#44 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 26 March 2009 - 01:06 PM

Frumoase de nu te saturi sa le privesti.
Felicitari si sa va aduca numai bucurii.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
0

#45 Useril este offline   Leonardadrian 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 70
  • Inregistrat: 05-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 May 2009 - 11:59 PM

am o mare dilema!
Pentu infoliere folosesc koverall.
In instuctiuni spun ca lemnul de balsa trebuie tratat in primil rand cu supercoat sau nitrat dope
cu ce pot inlocui aceste lacuri?
0

#46 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 10 May 2009 - 04:27 AM

Marinarul este doctor in subtilitati din astea. Sunt sigur ca te va ajuta cu un sfat bun.
0

#47 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 May 2009 - 10:39 AM

Vezi postareaLeonardadrian, la May 9 2009, 11:59 PM, a spus:

am o mare dilema!
Pentu infoliere folosesc koverall.
In instuctiuni spun ca lemnul de balsa trebuie tratat in primil rand cu supercoat sau nitrat dope
cu ce pot inlocui aceste lacuri?


Cu ocazia primului raspuns in subiectul tau, te felicit pt. curaj si pt. indemanare.

In loc de "nitrat dope" poti folosi lac nitro ordinar.
Daca dai un search "infoliere', o sa gasesti niste subiecte, de exemplu asta.
Balsa se mai poate trata cu "Balsaloc". Cauta in gugle, pe la magazinele din Romania, in special cel din BT.

Fara legatura directa cu infolierea, daca vrei un adeziv poliretanic monocomponet cu polimerizare rapida, cauta "Adeziv poliuretanic PUREX RAPID 50 gr" la pagazinul cu pasarea ce renaste din cenusha lui Nicu Covaci. Eu, de cand l-am descoperit, sunt fan!

Inca un sfat: te rog io frumos, la primele zboruri, NU-L ZBURA CU CAPOTA MOTORULUI!!!
Este cel mai greu de rafacut...
Sfaturile din batrani sunt ca daca nu ai acces usor la magazin ca sa te aprovizionezi cu unul nou, atunci, inainte de toate se face o matrita dupa capotajul original, ca sa fie...
Io nu am facut...
Noroc ca un prieten isi luase si el acelasi model si nu apucase sa-l zboare (a se citi "sa-l crash-uiasca). Acum avem o matrita...
Dar tot zbor cu un bot provizoriu, facut din patru placi de balsa, ca un soi de butaforie...
De atuci nu l-am mai crash-uit...

Baga mare!

PS

Si nu te lua dupa ce zice Dan.
Marinaru' e doctor numai la impanzit cu harte natron, de aia maro!! he, he...
Si de cand nu i-am mai dat, uite ca nu l-a mai resuscitat pe "Bombonel", fi-iar tzarana usoara si injerii aproape, ca sa-l tina acolo, sa nu-l lase sa reinvie in veci!!
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#48 Useril este offline   vld 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 244
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Not Telling

Postat 10 May 2009 - 02:01 PM

Sper sa nu deranjeze sfatul meu: Slefuieste lemnul de balsa cu smirghel cu granulatia de 100 - 120 ultima data. Suprafata va fi suficient de fina pentru a nu mai fi nevoie de "balsaloc". Sufla praful cu ceva. Balsalocul nu e inutil, el imbunatateste aderenta, dar adezivii foliilor sunt suficienti de buni sa mearga si fara. Se gaseste daca vrei la atentie la reclama. Eu nu folosesc si daca vreau sa dezlipesc folia de pe lemn se dezlipeste mai repede adezivul de pe folie decat de pe lemn. Curata suprafetele pe care se vor suprapune foliile de amprente. Grasimea va micsora aderenta si aceste parti se vor dezlipi primele.
Nici eu nu am luat mulaj dupa capota, dar e imposibil sa le spargem in acelasi timp pe amandoua. O sa facem atunci cand unul din noi o sa o sparga pe a lui si avionul se mai poate reconstrui. A mea am armat-o cu fibra si ma indoiesc ca daca o sa se sparga capota irecuperabil avionul va fi recuperabil.
Nu incerca sa-l zbori ca prim avion. E prea mult de munca la el ca sa-l faci praf in secunde. Ai nimerit un avion dificil, nu numai din spusele mele. Cu greu o sa nimeresti unul mai dificil de construit.
0

#49 Useril este offline   Leonardadrian 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 70
  • Inregistrat: 05-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 May 2009 - 06:00 PM

Multumesc pt, sfaturi, dar eu infoliez avionasul cu Koverall, acesta nu are adeziv. In manualul de utilizare spune ca dupa ultima mana de smirghel se trateaza lemnul cu acest nitrat dope, dupa care se utilizeaza sixt it, (balsaloc), dupa care se m-ai aplica o mana de nitrat dope
0

#50 Useril este offline   Leonardadrian 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 70
  • Inregistrat: 05-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 May 2009 - 06:12 PM

Multumesc "Valteras"
0

#51 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 12 May 2009 - 06:17 PM

Vezi postareaLeonardadrian, la May 12 2009, 07:00 PM, a spus:

Multumesc pt, sfaturi, dar eu infoliez avionasul cu Koverall, acesta nu are adeziv. In manualul de utilizare spune ca dupa ultima mana de smirghel se trateaza lemnul cu acest nitrat dope, dupa care se utilizeaza sixt it, (balsaloc), dupa care se m-ai aplica o mana de nitrat dope

Si care ar fi avantajul, pare mai complicat .. :)
... cu picioarele pe pamant ...
0

#52 Useril este offline   vld 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 244
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Not Telling

Postat 12 May 2009 - 07:17 PM

Atunci o sa ne arati tu cum se procedeaza. Ai ales oricum o cale grea pentru infoliere. Tie iti revine "sarcina" sa ne spui care ar fi avantajele acestei metode. Banuiesc ca aspectul panzat.
0

#53 Useril este offline   Leonardadrian 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 70
  • Inregistrat: 05-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 May 2009 - 10:19 PM

http://www.youtube.c...h?v=YLjfSPpTw00
0

#54 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 12 May 2009 - 10:23 PM

Nu m-a convins, iti faci aeromodel sau toba? va ateriza pe roti sau pe aripi?
... cu picioarele pe pamant ...
0

#55 Useril este offline   Leonardadrian 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 70
  • Inregistrat: 05-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 May 2009 - 10:24 PM

http://image2-0.rcuniverse.com/e1/forum/up...398/Ay75930.pdf
0

#56 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 12 May 2009 - 10:26 PM

Vezi postarealiviu_vladut, la May 10 2009, 03:01 PM, a spus:

Sper sa nu deranjeze sfatul meu: Slefuieste lemnul de balsa cu smirghel cu granulatia de 100 - 120 ultima data. Suprafata va fi suficient de fina pentru a nu mai fi nevoie de "balsaloc".

Cred ca e mai bine cu smirghel mult mai fin, cum ar fi 320-400.
0

#57 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 12 May 2009 - 10:32 PM

"must be painted..." alta complicatie plus cresterea in greutate...

Vezi postareaLeonardadrian, la May 12 2009, 11:24 PM, a spus:


... cu picioarele pe pamant ...
0

#58 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 12 May 2009 - 10:40 PM

Metoda asta de impanzire o foloseam eu la zbor liber(A2`uri) ...Sunt si avantaje dar si dezavantaje

Avatanjul ar fi ca impanzirea este foarte rezistenta dar daca stai sa te gandesti exista si solarfilm foarte rezistent iar dezavantajul MAJOR ar fi crestea greutatii.Dupa impanzire..adica tot ce ai zis tu mai sus ..tratarea suprafetei and stuff de obicei se mai da si cu un strat de lac si apoi se mai si vopseste,deci o sa iasa extrem de greu.Daca as fi in locul tau as mai pune ceva banuti si as lua un solarfilm de calitate.
0

#59 Useril este offline   vld 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 244
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Not Telling

Postat 13 May 2009 - 10:03 AM

Mea culpa. Eu folosesc smirhel de 120 pentru "degrosare" si 400 pentru finisare. Am fost neatent cand am scris.
0

#60 Useril este offline   Leonardadrian 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 70
  • Inregistrat: 05-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 May 2009 - 06:28 PM

cred ca nu este vorba de banuti, consider ca ies mult mai scump cu acest koverall, tratarea suprafetei, vopsire si lacuire.
Singurul motiv pentru care am ales acesta metoda, este recomandarea SIG, care totusi cred ca nu sunt IDIOTI.
0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »

12 useri citesc topicul
0 membri, 12 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro