Modelism - RHC Forum: constructie Kit Smith Miniplane SIG - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »

constructie Kit Smith Miniplane SIG constructie KIT

#50 Useril este offline   Leonardadrian 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 70
  • Inregistrat: 05-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 May 2009 - 06:12 PM

Multumesc "Valteras"
0

#51 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 12 May 2009 - 06:17 PM

Vezi postareaLeonardadrian, la May 12 2009, 07:00 PM, a spus:

Multumesc pt, sfaturi, dar eu infoliez avionasul cu Koverall, acesta nu are adeziv. In manualul de utilizare spune ca dupa ultima mana de smirghel se trateaza lemnul cu acest nitrat dope, dupa care se utilizeaza sixt it, (balsaloc), dupa care se m-ai aplica o mana de nitrat dope

Si care ar fi avantajul, pare mai complicat .. :)
... cu picioarele pe pamant ...
0

#52 Useril este offline   vld 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 244
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Not Telling

Postat 12 May 2009 - 07:17 PM

Atunci o sa ne arati tu cum se procedeaza. Ai ales oricum o cale grea pentru infoliere. Tie iti revine "sarcina" sa ne spui care ar fi avantajele acestei metode. Banuiesc ca aspectul panzat.
0

#53 Useril este offline   Leonardadrian 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 70
  • Inregistrat: 05-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 May 2009 - 10:19 PM

http://www.youtube.c...h?v=YLjfSPpTw00
0

#54 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 12 May 2009 - 10:23 PM

Nu m-a convins, iti faci aeromodel sau toba? va ateriza pe roti sau pe aripi?
... cu picioarele pe pamant ...
0

#55 Useril este offline   Leonardadrian 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 70
  • Inregistrat: 05-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 May 2009 - 10:24 PM

http://image2-0.rcuniverse.com/e1/forum/up...398/Ay75930.pdf
0

#56 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 12 May 2009 - 10:26 PM

Vezi postarealiviu_vladut, la May 10 2009, 03:01 PM, a spus:

Sper sa nu deranjeze sfatul meu: Slefuieste lemnul de balsa cu smirghel cu granulatia de 100 - 120 ultima data. Suprafata va fi suficient de fina pentru a nu mai fi nevoie de "balsaloc".

Cred ca e mai bine cu smirghel mult mai fin, cum ar fi 320-400.
0

#57 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 12 May 2009 - 10:32 PM

"must be painted..." alta complicatie plus cresterea in greutate...

Vezi postareaLeonardadrian, la May 12 2009, 11:24 PM, a spus:


... cu picioarele pe pamant ...
0

#58 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 12 May 2009 - 10:40 PM

Metoda asta de impanzire o foloseam eu la zbor liber(A2`uri) ...Sunt si avantaje dar si dezavantaje

Avatanjul ar fi ca impanzirea este foarte rezistenta dar daca stai sa te gandesti exista si solarfilm foarte rezistent iar dezavantajul MAJOR ar fi crestea greutatii.Dupa impanzire..adica tot ce ai zis tu mai sus ..tratarea suprafetei and stuff de obicei se mai da si cu un strat de lac si apoi se mai si vopseste,deci o sa iasa extrem de greu.Daca as fi in locul tau as mai pune ceva banuti si as lua un solarfilm de calitate.
0

#59 Useril este offline   vld 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 244
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Not Telling

Postat 13 May 2009 - 10:03 AM

Mea culpa. Eu folosesc smirhel de 120 pentru "degrosare" si 400 pentru finisare. Am fost neatent cand am scris.
0

#60 Useril este offline   Leonardadrian 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 70
  • Inregistrat: 05-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 May 2009 - 06:28 PM

cred ca nu este vorba de banuti, consider ca ies mult mai scump cu acest koverall, tratarea suprafetei, vopsire si lacuire.
Singurul motiv pentru care am ales acesta metoda, este recomandarea SIG, care totusi cred ca nu sunt IDIOTI.
0

#61 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 13 May 2009 - 07:21 PM

Vezi postareaLeonardadrian, la May 13 2009, 07:28 PM, a spus:

cred ca nu este vorba de banuti, consider ca ies mult mai scump cu acest koverall, tratarea suprafetei, vopsire si lacuire.
Singurul motiv pentru care am ales acesta metoda, este recomandarea SIG, care totusi cred ca nu sunt IDIOTI.


Dar nici semizei nu sunt...
Am petrecut weekendul trecut in compania a astfel de somitati, si te sigur ca sunt oameni cat se poate de normali, mai si gresesc, si recunosc asta, ba chiar apreciaza pe altii care au idei mai bune ca ale lor.
Ei pot recomanda orice, daca asta le creste vanzarile.
Tu stii mai bine care iti este interesul.
Daca accepti un sfat, as acorda o atentie mai mare finisarii, nu stiu daca vreo acoperire poate masca niste imbinari neslefuite corespunzator. Asta e cand pozele sunt prea detaliate, arata prea multe :lol:

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 13 May 2009 - 07:22 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#62 Useril este offline   vld 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 244
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Not Telling

Postat 13 May 2009 - 07:38 PM

Nu baga mana in foc. Metoda de constructie este una cam invechita, pusa la punct cu ceva timp in urma si neschimbata de-a lungul timpului. Eu am avut ghinionul sa fac cunostinta cu tehnologia laser inainte de acest kit. O sa vezi diferenta. Piesele se imbina cu o precizie incomparabila. Gradul de prefabricare la acest kit SIG este foarte mic. Practic in afara de nervurile aripilor si capota nu prea e nimic prefabricat. Probabil firma SIG nu este faimoasa datorita acestui kit. Baghetele nu le-au legat in manunchi ci le-au lasat rasfirate in cutie astfel ca la kitul meu m-am saturat de indreptat baghete la aragaz, probabil nu au fost bine uscate ori s-au umezit pe parcurs si s-au strambat (si torsionat). Daca ai posibilitatea scapa de suruburile in sistem imperial pentru ca o sa faci mai greu rost de altele daca o sa ti se rupa vreunul sau daca pierzi vreunul.
Daca nu as sti ca o sa iese un avion foarte frumos intr-un sfarsit l-as fi dat abandonat. Eu am bagat deja peste 200 de ore in acest kit. Probabil o sa mai intre 100. Nici nu cred ca o sa am curajul sa-l zbor. Si pretul kitului este unul foarte mare.
Te rog sa ne spui daca vrei sa ne retragem. Pari un pic iritat.

Aceasta postare a fost editata de liviu_vladut: 13 May 2009 - 07:50 PM

0

#63 Useril este offline   Leonardadrian 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 70
  • Inregistrat: 05-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 May 2009 - 06:00 PM

nu sunt deloc iritat, dar nu m ai stiu pe ce cale s o apuc.
0

#64 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 14 May 2009 - 06:34 PM

Daca imi permiti un sfat, ti-as sugera, sa utilizezi monokote, ultracote sau alta folie buna.
Despre SIG. Nu am actiuni la ei dar, inca, nu le am ce reprosa. Ca firma serioasa iti ofera gama completa de produse. De la kit-urile care necesita muuuulta munca...precum acesta....la kit-uri die cut, jumate die cut jumate laser, laser si pana la ARF-uri. Fiecare alege ce-i place. Despre ce recomanda pentru infoliat. Se presupune ca cine a ales un kit ca cel in discutie, deci unul care necesita multa munca, va alege si calea mai dificila pentru infoliat. Calea ce respecta linia traditionala a acestui model.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 14 May 2009 - 06:35 PM

0

#65 Useril este offline   vld 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 244
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Not Telling

Postat 14 May 2009 - 06:52 PM

Tu esti o persoana foarte toleranta. Sunt sigur ca la un moment dat o sa-l cumperi si o sa-mi dai dreptate, cel putin partial.
0

#66 Useril este offline   Leonardadrian 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 70
  • Inregistrat: 05-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 June 2009 - 06:20 PM

cine poate sa mi spuna, cate grade trebuie sa miste eleroanele, elevatorul si carma ?
0

#67 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 13 June 2009 - 09:51 PM

Cica ar scrie pe planuri:

"Throws on the original"
rudder +/-1"; elevator: +/- 5/8"; ailerons: +/- 1/2"
... cu picioarele pe pamant ...
0

#68 Useril este offline   Leonardadrian 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 70
  • Inregistrat: 05-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 June 2009 - 03:44 AM

multumesc frumos Renatoa, pe planuri nu am gasit aceasta informatie. Este posibil, dar nu le am observat.
0

#69 Useril este offline   Leonardadrian 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 70
  • Inregistrat: 05-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 June 2009 - 08:41 PM

1

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1090961.JPG

0

#70 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

  Postat 20 June 2009 - 05:12 PM

In ce stare mai e biplanul?Este superb!foarte ingrijit lucrat...
Ma tenteaza....rau de tot... ;)

pacat ca sunt legat de motor....Os max FS-40 in 4 timpi de 6,5cc...oare o merge(zbura) cu el?
am facut un calcul pe baza spuselor celor de pe rcgroups...
ei spuneau asa...puterea motorului influenteaza in felul urmator comportamentul modelului(orice model):
-50W per pound(453g) = comporament de trainer, atat cat e nevoie sa-l tii in aer...
-100W per pound = acrobatic;
-150W per pound = 3D;
FS-40 are 0.65Hp = 484W, si la un calcul simplu rezulta ca un model intre 2200-2500g(maximul ar fi 4385g, dar sincer nu cred ca zboara) ar zbura binisor cu el, la 2200g ar zbura acrobatic...
Modelul pus in discutie are 2300g RTF, recomandat de producator...
Voua la ce greutate v-a iesit?sau cand o sa va iasa sa-mi spuneti si mie...
Ce parere aveti de corectitudinea celor spuse mai sus de mine?si mai ales...pot folosi motorul la modelul asta?

Multa bafta la construit in continuare! ;)

Aceasta postare a fost editata de lefmir: 20 June 2009 - 05:15 PM

0

#71 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 20 June 2009 - 08:43 PM

50w/lb, adica 100w/kg este mai curand motoplanor.
Trainerele se duc mai spre 150w/kg. In rest e destul de corect, tabelul s-a mai comentat pe aici.
Liviu a cumparat pentru al lui un Magnum 4T de 7.5cc, mai mult ca a prins o promo decat pe calculate. Si oricum nu e chitit pe acrobatii.
Dar sa stii ca e de munca, nu iti inchipui...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#72 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 20 June 2009 - 09:38 PM

Vezi postarearenatoa, la Jun 20 2009, 09:43 PM, a spus:

50w/lb, adica 100w/kg este mai curand motoplanor.
Trainerele se duc mai spre 150w/kg. In rest e destul de corect, tabelul s-a mai comentat pe aici.
Liviu a cumparat pentru al lui un Magnum 4T de 7.5cc, mai mult ca a prins o promo decat pe calculate. Si oricum nu e chitit pe acrobatii.
Dar sa stii ca e de munca, nu iti inchipui...

pai si eu tot pe promo am mers, tocmai de aceea...
vreau sa incep un proiect nou de scratchbuild sau kit pentru vara si acum sunt in faza de orientare...
Imi inchipui cat e de munca, doar am mai facut schema asta(asta chiar mai aiurea, pentru ca e scratchbuild) :D : http://www.rhc.ro/fo...showtopic=21970

Pana una alta astept sa vad cum merge cu 7.5cc 4timpi....La pasarea care renaste din cenusa a lui Covaci scrie la motor in 4timpi, 10cc, dar eu cred ca e mult supramotorizat...

V-ati gandit la schema de culori? :D
uite o schema clasica:
http://image2-7.rcuniverse.com/e1/forum/upfiles/221510/Hc94197.jpg

sau asa
http://bentpin.com/index_files/image3261.jpg


sau varianta de la SIG albastra:
http://image2-5.rcuniverse.com/e1/forum/upfiles/76695/Zx72365.jpg

sau asta:
http://webpages.charter.net/dusterpilot/mini-9.jpg


Oricum e un avion pe cinste!Multa bafta si sa ne tineti la curent! :D

Aceasta postare a fost editata de lefmir: 20 June 2009 - 09:39 PM

0

#73 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 20 June 2009 - 09:43 PM

Munca depusa in el face parte din joc si mareste valoarea modelului. Ceea ce faceti voi acolo este extrem de frumos. Felicitari inca o data.

PS. Un biplan relativ usor de facut este:
http://www.greatplan...s/gpma0240.html
0

#74 Useril este offline   Leonardadrian 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 70
  • Inregistrat: 05-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 June 2009 - 05:58 PM

New

Vezi postareaLeonardadrian, la Jun 23 2009, 06:56 PM, a spus:

New



Vezi postareaLeonardadrian, la Jun 23 2009, 06:56 PM, a spus:

New



Vezi postareaLeonardadrian, la Jun 23 2009, 06:56 PM, a spus:

New



new

new

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1090962.JPG
  • Imagine atasata: P1090963.JPG
  • Imagine atasata: P1090964.JPG
  • Imagine atasata: P1090965.JPG
  • Imagine atasata: P1090966.JPG
  • Imagine atasata: P1090967.JPG

0

#75 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 23 June 2009 - 06:11 PM

Cu ce ai infoliat pana la urma ?
... cu picioarele pe pamant ...
0

#76 Useril este offline   Leonardadrian 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 70
  • Inregistrat: 05-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 June 2009 - 09:26 PM

co Koverall
Este cineva care sa vina sa l vada sa i faca cateva masuratori finale si eventual asistare la primul zbor?
Atat a l meu cat si a l avionasului
schema de culoare ma gandesc sa o pastrez pe cea originala. Alb-Rosu
0

#77 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 24 June 2009 - 12:11 PM

a iesit superb!
Multa bafta si tine-o tot asa!
Ai grija la zburat totusi daca zici ca nu ai mai zburat nimic inainte!
0

#78 Useril este offline   vld 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 244
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Not Telling

Postat 24 June 2009 - 01:17 PM

Nu-l zbura tu. E pacat de munca. Daca vrei sa-l vezi zburand lasa pe cineva cu experienta la mansa, tu asteapta pana iti formezi cat de cat mana cu un planor sau un alt avion de incepatori. Crashul e garantat. Vei ramane cu o amaraciune in suflet cand o sa-l vezi cum se face praf in 5 secunde dupa multe zeci de ore de munca la el. Nu repeta greselile altora.
Nu ne impartasesti si noua procedura de acoperire cu koverall? Cum arata materialul, cu ce se lipeste? La ce greutate a iesit avionul?
Multumesc.

Aceasta postare a fost editata de liviu_vladut: 24 June 2009 - 01:22 PM

0

#79 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 24 June 2009 - 01:30 PM

Mi-ar place sa vad o poza macro de la 2-3cm a Koverall-ului, in care sa se vada mai bine textura.
Pare matasos, ca si cum ar avea un puf pe el, sau mi se pare mie?

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 24 June 2009 - 01:35 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »

4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro