constructie Kit Smith Miniplane SIG constructie KIT
#51
Postat 12 May 2009 - 06:17 PM
Leonardadrian, la May 12 2009, 07:00 PM, a spus:
Si care ar fi avantajul, pare mai complicat .. :)
#55
Postat 12 May 2009 - 10:24 PM
#56
Postat 12 May 2009 - 10:26 PM
#57
#58
Postat 12 May 2009 - 10:40 PM
Avatanjul ar fi ca impanzirea este foarte rezistenta dar daca stai sa te gandesti exista si solarfilm foarte rezistent iar dezavantajul MAJOR ar fi crestea greutatii.Dupa impanzire..adica tot ce ai zis tu mai sus ..tratarea suprafetei and stuff de obicei se mai da si cu un strat de lac si apoi se mai si vopseste,deci o sa iasa extrem de greu.Daca as fi in locul tau as mai pune ceva banuti si as lua un solarfilm de calitate.
#61
Postat 13 May 2009 - 07:21 PM
Leonardadrian, la May 13 2009, 07:28 PM, a spus:
Singurul motiv pentru care am ales acesta metoda, este recomandarea SIG, care totusi cred ca nu sunt IDIOTI.
Dar nici semizei nu sunt...
Am petrecut weekendul trecut in compania a astfel de somitati, si te sigur ca sunt oameni cat se poate de normali, mai si gresesc, si recunosc asta, ba chiar apreciaza pe altii care au idei mai bune ca ale lor.
Ei pot recomanda orice, daca asta le creste vanzarile.
Tu stii mai bine care iti este interesul.
Daca accepti un sfat, as acorda o atentie mai mare finisarii, nu stiu daca vreo acoperire poate masca niste imbinari neslefuite corespunzator. Asta e cand pozele sunt prea detaliate, arata prea multe :lol:
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 13 May 2009 - 07:22 PM
#62
Postat 13 May 2009 - 07:38 PM
Daca nu as sti ca o sa iese un avion foarte frumos intr-un sfarsit l-as fi dat abandonat. Eu am bagat deja peste 200 de ore in acest kit. Probabil o sa mai intre 100. Nici nu cred ca o sa am curajul sa-l zbor. Si pretul kitului este unul foarte mare.
Te rog sa ne spui daca vrei sa ne retragem. Pari un pic iritat.
Aceasta postare a fost editata de liviu_vladut: 13 May 2009 - 07:50 PM
#64
Postat 14 May 2009 - 06:34 PM
Despre SIG. Nu am actiuni la ei dar, inca, nu le am ce reprosa. Ca firma serioasa iti ofera gama completa de produse. De la kit-urile care necesita muuuulta munca...precum acesta....la kit-uri die cut, jumate die cut jumate laser, laser si pana la ARF-uri. Fiecare alege ce-i place. Despre ce recomanda pentru infoliat. Se presupune ca cine a ales un kit ca cel in discutie, deci unul care necesita multa munca, va alege si calea mai dificila pentru infoliat. Calea ce respecta linia traditionala a acestui model.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 14 May 2009 - 06:35 PM
#70
Postat 20 June 2009 - 05:12 PM
Ma tenteaza....rau de tot... ;)
pacat ca sunt legat de motor....Os max FS-40 in 4 timpi de 6,5cc...oare o merge(zbura) cu el?
am facut un calcul pe baza spuselor celor de pe rcgroups...
ei spuneau asa...puterea motorului influenteaza in felul urmator comportamentul modelului(orice model):
-50W per pound(453g) = comporament de trainer, atat cat e nevoie sa-l tii in aer...
-100W per pound = acrobatic;
-150W per pound = 3D;
FS-40 are 0.65Hp = 484W, si la un calcul simplu rezulta ca un model intre 2200-2500g(maximul ar fi 4385g, dar sincer nu cred ca zboara) ar zbura binisor cu el, la 2200g ar zbura acrobatic...
Modelul pus in discutie are 2300g RTF, recomandat de producator...
Voua la ce greutate v-a iesit?sau cand o sa va iasa sa-mi spuneti si mie...
Ce parere aveti de corectitudinea celor spuse mai sus de mine?si mai ales...pot folosi motorul la modelul asta?
Multa bafta la construit in continuare! ;)
Aceasta postare a fost editata de lefmir: 20 June 2009 - 05:15 PM
#71
Postat 20 June 2009 - 08:43 PM
Trainerele se duc mai spre 150w/kg. In rest e destul de corect, tabelul s-a mai comentat pe aici.
Liviu a cumparat pentru al lui un Magnum 4T de 7.5cc, mai mult ca a prins o promo decat pe calculate. Si oricum nu e chitit pe acrobatii.
Dar sa stii ca e de munca, nu iti inchipui...
#72
Postat 20 June 2009 - 09:38 PM
renatoa, la Jun 20 2009, 09:43 PM, a spus:
Trainerele se duc mai spre 150w/kg. In rest e destul de corect, tabelul s-a mai comentat pe aici.
Liviu a cumparat pentru al lui un Magnum 4T de 7.5cc, mai mult ca a prins o promo decat pe calculate. Si oricum nu e chitit pe acrobatii.
Dar sa stii ca e de munca, nu iti inchipui...
pai si eu tot pe promo am mers, tocmai de aceea...
vreau sa incep un proiect nou de scratchbuild sau kit pentru vara si acum sunt in faza de orientare...
Imi inchipui cat e de munca, doar am mai facut schema asta(asta chiar mai aiurea, pentru ca e scratchbuild) :D : http://www.rhc.ro/fo...showtopic=21970
Pana una alta astept sa vad cum merge cu 7.5cc 4timpi....La pasarea care renaste din cenusa a lui Covaci scrie la motor in 4timpi, 10cc, dar eu cred ca e mult supramotorizat...
V-ati gandit la schema de culori? :D
uite o schema clasica:
http://image2-7.rcuniverse.com/e1/forum/upfiles/221510/Hc94197.jpg
sau asa
http://bentpin.com/index_files/image3261.jpg
sau varianta de la SIG albastra:
http://image2-5.rcuniverse.com/e1/forum/upfiles/76695/Zx72365.jpg
sau asta:
http://webpages.charter.net/dusterpilot/mini-9.jpg
Oricum e un avion pe cinste!Multa bafta si sa ne tineti la curent! :D
Aceasta postare a fost editata de lefmir: 20 June 2009 - 09:39 PM
#73
Postat 20 June 2009 - 09:43 PM
PS. Un biplan relativ usor de facut este:
http://www.greatplan...s/gpma0240.html
#78
Postat 24 June 2009 - 01:17 PM
Nu ne impartasesti si noua procedura de acoperire cu koverall? Cum arata materialul, cu ce se lipeste? La ce greutate a iesit avionul?
Multumesc.
Aceasta postare a fost editata de liviu_vladut: 24 June 2009 - 01:22 PM
#79
Postat 24 June 2009 - 01:30 PM
Pare matasos, ca si cum ar avea un puf pe el, sau mi se pare mie?
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 24 June 2009 - 01:35 PM