constructie Kit Smith Miniplane SIG constructie KIT
#34
Postat 25 February 2009 - 12:01 PM
http://www.sigmfg.co...xt/SIGRC38.html
Avem si in Craiova unul in constructie. O sa puna pe el un magnum 4t de 7.5cc
#36
Postat 28 February 2009 - 05:52 AM
#37
Postat 03 March 2009 - 07:00 PM
#38
Postat 05 March 2009 - 09:10 PM
dan_mitea, la Feb 28 2009, 05:52 AM, a spus:
Salut ,
Asi eu unul,l-am comandat la SIG ,si am terminat rodajul la el, dar inca nu l-am folosit in zbor. In timpul rodajului s-a comportat bine ,2,5 ture la acul de reglaj in sarcina ,o bujie mediu/ calda O'DONNELL combustibil 10% nitro si un plus de 3% ulei de ricin adaugat de mine si a pornit din prima.Am ars 2 rezervoare pe bancul de rodaj la un turaj de 7/8000 rpm si dupa primul pornea cand il invirteam cu mmana de con.Este un motor lucrat ingrijit si destul de usor 500g motor+esapament . Cand il zbor o sa scriu cum trage si ce elicie ii place mai mult.
Aceasta postare a fost editata de Rontaila: 05 March 2009 - 09:10 PM
#39
Postat 06 March 2009 - 07:24 PM
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
#44
Postat 26 March 2009 - 01:06 PM
Felicitari si sa va aduca numai bucurii.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
#46
Postat 10 May 2009 - 04:27 AM
#47
Postat 10 May 2009 - 10:39 AM
Leonardadrian, la May 9 2009, 11:59 PM, a spus:
Pentu infoliere folosesc koverall.
In instuctiuni spun ca lemnul de balsa trebuie tratat in primil rand cu supercoat sau nitrat dope
cu ce pot inlocui aceste lacuri?
Cu ocazia primului raspuns in subiectul tau, te felicit pt. curaj si pt. indemanare.
In loc de "nitrat dope" poti folosi lac nitro ordinar.
Daca dai un search "infoliere', o sa gasesti niste subiecte, de exemplu asta.
Balsa se mai poate trata cu "Balsaloc". Cauta in gugle, pe la magazinele din Romania, in special cel din BT.
Fara legatura directa cu infolierea, daca vrei un adeziv poliretanic monocomponet cu polimerizare rapida, cauta "Adeziv poliuretanic PUREX RAPID 50 gr" la pagazinul cu pasarea ce renaste din cenusha lui Nicu Covaci. Eu, de cand l-am descoperit, sunt fan!
Inca un sfat: te rog io frumos, la primele zboruri, NU-L ZBURA CU CAPOTA MOTORULUI!!!
Este cel mai greu de rafacut...
Sfaturile din batrani sunt ca daca nu ai acces usor la magazin ca sa te aprovizionezi cu unul nou, atunci, inainte de toate se face o matrita dupa capotajul original, ca sa fie...
Io nu am facut...
Noroc ca un prieten isi luase si el acelasi model si nu apucase sa-l zboare (a se citi "sa-l crash-uiasca). Acum avem o matrita...
Dar tot zbor cu un bot provizoriu, facut din patru placi de balsa, ca un soi de butaforie...
De atuci nu l-am mai crash-uit...
Baga mare!
PS
Si nu te lua dupa ce zice Dan.
Marinaru' e doctor numai la impanzit cu harte natron, de aia maro!! he, he...
Si de cand nu i-am mai dat, uite ca nu l-a mai resuscitat pe "Bombonel", fi-iar tzarana usoara si injerii aproape, ca sa-l tina acolo, sa nu-l lase sa reinvie in veci!!
#48
Postat 10 May 2009 - 02:01 PM
Nici eu nu am luat mulaj dupa capota, dar e imposibil sa le spargem in acelasi timp pe amandoua. O sa facem atunci cand unul din noi o sa o sparga pe a lui si avionul se mai poate reconstrui. A mea am armat-o cu fibra si ma indoiesc ca daca o sa se sparga capota irecuperabil avionul va fi recuperabil.
Nu incerca sa-l zbori ca prim avion. E prea mult de munca la el ca sa-l faci praf in secunde. Ai nimerit un avion dificil, nu numai din spusele mele. Cu greu o sa nimeresti unul mai dificil de construit.
#49
Postat 12 May 2009 - 06:00 PM
#51
Postat 12 May 2009 - 06:17 PM
Leonardadrian, la May 12 2009, 07:00 PM, a spus:
Si care ar fi avantajul, pare mai complicat .. :)
#55
Postat 12 May 2009 - 10:24 PM
#56
Postat 12 May 2009 - 10:26 PM
#57
#58
Postat 12 May 2009 - 10:40 PM
Avatanjul ar fi ca impanzirea este foarte rezistenta dar daca stai sa te gandesti exista si solarfilm foarte rezistent iar dezavantajul MAJOR ar fi crestea greutatii.Dupa impanzire..adica tot ce ai zis tu mai sus ..tratarea suprafetei and stuff de obicei se mai da si cu un strat de lac si apoi se mai si vopseste,deci o sa iasa extrem de greu.Daca as fi in locul tau as mai pune ceva banuti si as lua un solarfilm de calitate.