constructie Kit Smith Miniplane SIG constructie KIT
#17
Postat 17 December 2008 - 11:51 PM
maine sau poimaine ma apuc de treaba
am comandat la sig urmatoarele:
- AVIASTAR .53 2 Stroke Glow Engine
Specifications
Displacement .53 in3 ( 8.69 cm3 )
Bore .886 in ( 22.5 mm )
Stroke .886 in ( 22.0 mm )
Practical RPM 1 900 to 18 000
Weight
Ex. Muffler 14.4 oz ( 408 g )
Power 2.45 hp at 18 000 rpm
Shaft Size M 7x1
Muffler included
- coverall
- elicia zinger de lemn 11X7
- rotile si pilotul
astept pareri despre motor si coverall pt. infoliere
#24
Postat 20 December 2008 - 10:40 PM
Eu personal m-as simti mai stapan cu un cutter in mana acolo. si apoi slefuit. Liniile drepte nici macar slefuite, se pot taia perfect cu un cutter bun, pe cand cu traforajul...
Leonardadrian, la Dec 20 2008, 10:36 PM, a spus:
#27
Postat 21 December 2008 - 05:15 AM
Baftaaaaaaaaaaaaaaa.
#34
Postat 25 February 2009 - 12:01 PM
http://www.sigmfg.co...xt/SIGRC38.html
Avem si in Craiova unul in constructie. O sa puna pe el un magnum 4t de 7.5cc
#36
Postat 28 February 2009 - 05:52 AM
#37
Postat 03 March 2009 - 07:00 PM
#38
Postat 05 March 2009 - 09:10 PM
dan_mitea, la Feb 28 2009, 05:52 AM, a spus:
Salut ,
Asi eu unul,l-am comandat la SIG ,si am terminat rodajul la el, dar inca nu l-am folosit in zbor. In timpul rodajului s-a comportat bine ,2,5 ture la acul de reglaj in sarcina ,o bujie mediu/ calda O'DONNELL combustibil 10% nitro si un plus de 3% ulei de ricin adaugat de mine si a pornit din prima.Am ars 2 rezervoare pe bancul de rodaj la un turaj de 7/8000 rpm si dupa primul pornea cand il invirteam cu mmana de con.Este un motor lucrat ingrijit si destul de usor 500g motor+esapament . Cand il zbor o sa scriu cum trage si ce elicie ii place mai mult.
Aceasta postare a fost editata de Rontaila: 05 March 2009 - 09:10 PM
#39
Postat 06 March 2009 - 07:24 PM
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
#44
Postat 26 March 2009 - 01:06 PM
Felicitari si sa va aduca numai bucurii.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
#46
Postat 10 May 2009 - 04:27 AM