Modelism - RHC Forum: Sebart Sukhoi 29S 140E - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Sebart Sukhoi 29S 140E electric power

#1 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 03 December 2008 - 06:20 PM

O sa pun doar cateva imagini cu motorul...

Fisier atasat  IMG_1533_small.jpg (86.14K)
Number of downloads: 1633
Fisier atasat  IMG_1537_small.jpg (92.36K)
Number of downloads: 1636
Fisier atasat  IMG_1538_small.jpg (64.25K)
Number of downloads: 2125
Fisier atasat  IMG_1539_small.jpg (69.44K)
Number of downloads: 1556
0

#2 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 03 December 2008 - 10:46 PM

aiaiai, o sa fie inuman motorul asta... dar doar un singur surub are pt prinderea elicii? Ce elice ii trebuie?


0

#3 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 03 December 2008 - 10:51 PM

A venit cu tot cu regulator de 99A si cu elice APC Wide Thin Electric 20,5x12WE.
0

#4 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2022
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 03 December 2008 - 10:52 PM

[quote name='Romulus' date='Dec 3 2008, 06:20 PM' post='258749']
O sa pun doar cateva imagini cu motorul...

Pai la asta nu iti trebuie pista de decolare...cu motoru' asta mergi direct la verticala :)..parerea mea

Aceasta postare a fost editata de danny_39: 03 December 2008 - 10:52 PM

Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#5 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 03 December 2008 - 11:59 PM

vezi cum asiguri elicea... tinand cont de cuplul care-l dezvolta acest motor sa nu se desfaca cumva... am vazut varianta sa in miniatura si era un mic monstrulet.. Mi se pare ciudat ca la asa elice nu au pus 4-5 suruburi pt montare.

Asta are 5kW dar cred ca si al tau se aproprie de valoarea asta...
http://www.aero-model.com/images/a80.jpg


0

#6 Useril este offline   Red Sky 

  • Gold Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 935
  • Inregistrat: 15-March 06

Postat 04 December 2008 - 12:26 AM

Vezi postareaRomulus, la Dec 3 2008, 06:20 PM, a spus:

O sa pun doar cateva imagini cu motorul...

Atasament IMG_1538_small.jpg


Ala mic e pentru onboard starter? Ca sa nu dai la pala? :)
www.redsky.ro
0

#7 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 04 December 2008 - 01:20 AM

Vezi postareaKriminel, la Dec 3 2008, 11:59 PM, a spus:

vezi cum asiguri elicea... tinand cont de cuplul care-l dezvolta acest motor sa nu se desfaca cumva... am vazut varianta sa in miniatura si era un mic monstrulet.. Mi se pare ciudat ca la asa elice nu au pus 4-5 suruburi pt montare.

Asta are 5kW dar cred ca si al tau se aproprie de valoarea asta...
http://www.aero-model.com/images/a80.jpg


Un motor se invarte tot timpul in sensul de strangere pe ax. Deci cel mult se va strange mai tare elicea. Cand s-a inventat prinderea pe ax, s-a inventat si chestia asta. Adica de f.multi ani. Necesitatea folosirii unor suruburi laterale axului vine pe de o parte din nevoia scaderii greutatii prinderii eliciei ( ai sa vezi ca astea cu suruburi laterale n-au surubul central gros, ci e la fel de subtire ca celelalte) si pe de alta parte din nevoia unei centrari mai bune, nicidecum din frica slabirii eliciei.

Aceasta postare a fost editata de nimsoc: 04 December 2008 - 01:30 AM

0

#8 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 04 December 2008 - 09:18 AM

Motorul imens dar ati omis : avionul si mai mare insa foarte usor la
dimensiunile lui - spaecific Sebart .
Un Super Model de Air Show mai prost cu pack-urile de LiPo 10S.
Costuri mari ( 400 - 500 Euro si poate chiar peste ) iar ca sa ai
doar 2 buc ( sau 2 seturi daca pui in serie 2 buc de 5S )nu merita
deplasarea cu monstrul doar pt. 15-20 min de zbor decit cum am spus
daca mergi la Air Showm, competitii.

Chiar daca nu punem problema de costuri ,probabil si timpii de incarcare sunt mari, si greutatea lor e mare si conditiile
de pastrare pe timpul delasarii - cutie speciala - ca daca fac scurt in portbagaj ........ ( parerea mea la marimi mari , pentru antreament
si distractie prelungita , termicele sunt de preferat - bagi gaz si gata , cu riscul opririi motorului in aer).

In rest cred ca vom vedea in primavara o intreaga escadrila de YAK - uri.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#9 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 04 December 2008 - 11:09 AM

Vezi postareanimsoc, la Dec 4 2008, 01:20 AM, a spus:

Un motor se invarte tot timpul in sensul de strangere pe ax. Deci cel mult se va strange mai tare elicea. Cand s-a inventat prinderea pe ax, s-a inventat si chestia asta. Adica de f.multi ani. Necesitatea folosirii unor suruburi laterale axului vine pe de o parte din nevoia scaderii greutatii prinderii eliciei ( ai sa vezi ca astea cu suruburi laterale n-au surubul central gros, ci e la fel de subtire ca celelalte) si pe de alta parte din nevoia unei centrari mai bune, nicidecum din frica slabirii eliciei.

Ai dreptate, prichindelul testat de mine avea frana pe el si elice grea. De aia mi-a sarit in aer la sprituri in hover. Iar despre suruburile laterale n-am inteles ce-ai vrut sa zici. Ce-i mai subtire?
La DA50 si DA85-u meu nici nu am surub central. Rotorul se prelungeste cat sa centrez gaura elicii pe el. Celelalte 5 suruburi sunt tot M5 deci babane.

Vezi postareaREAL DESIGN, la Dec 4 2008, 09:18 AM, a spus:

Chiar daca nu punem problema de costuri ,probabil si timpii de incarcare sunt mari, si greutatea lor e mare si conditiile
de pastrare pe timpul delasarii - cutie speciala

Daca incarcatorul e potent il poti incarca intr-o ora. Totul e sa stie incarcatorul 1C. Si daca vorbim de voltaj mare atunci nici nu mai conteaza potenta incarcatorului. Ii dai 3.2-5A si intr-o ora e gata. Cel putin asa faceam eu cu un 4S (doar aici am ajuns deoarece si eu consider termicele mai fiabile :unsure:)

Numai bine,
Calin


0

#10 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 04 December 2008 - 11:14 AM

Vezi postareaKriminel, la Dec 4 2008, 11:09 AM, a spus:

Ai dreptate, prichindelul testat de mine avea frana pe el si elice grea. De aia mi-a sarit in aer la sprituri in hover. Iar despre suruburile laterale n-am inteles ce-ai vrut sa zici. Ce-i mai subtire?
La DA50 si DA85-u meu nici nu am surub central. Rotorul se prelungeste cat sa centrez gaura elicii pe el. Celelalte 5 suruburi sunt tot M5 deci babane.


Unele au si un surub pe centru dar tot M5 chiar daca au si pe laterala.
Uite, spre exemplu al meu n-are suruburi laterale, in schimb are pe centru un surub M10. Daca pui pe cantar asta de M10 si cele ale tale de M5 cate-or fi (sa zicem 6), e posibil ca asta M10 sa fie mai greu decat toate cele de M5. Deci un surplus de greutate si o centrare mai proasta.
0

#11 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 04 December 2008 - 11:21 AM

Asta e M10 pe ax. Dar cred ca stie Hacker ce face... :unsure:
0

#12 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 04 December 2008 - 11:26 AM

acum sunt rau :unsure: Sunt convins ca stia hacker ce a facut si cu prop mountul asta (venit in acelasi kit cu motor, regulator si 2 axe de rezerva)...

Fisiere atasate




0

#13 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 04 December 2008 - 12:02 PM

Vezi postareaRomulus, la Dec 4 2008, 11:21 AM, a spus:

Asta e M10 pe ax. Dar cred ca stie Hacker ce face... :unsure:


Romulus, stai linistit, ca n-o sa ti se desfaca ala in vecii vecilor. Am mai zis, cel mult se strange mai tare. Nici daca era de 2mm axul nu se desfacea. Cel mult se rupea axul ca nu ducea la efort.

Kriminel, cele 2 prinderi n-au legatura una cu alta. La Romulus axul pe care se prinde elicea este axul motorului pe care insurubezi o piulita, care piulita tinde sa se stranga in momentul invartirii motorului. V-am mai zis, prindere pe ax ca la masini unelte sau alte chestii.
La tine, elicea se prinde printr-un sistem conic ce strange axul motorului. Prin uzura sau daca nu bagi bine inelul care strange conul respectiv pe ax, poti strange elicea mult si bine caci conul ala n-o sa stranga pe ax si la turatie, elicea tinzand sa plece inainte, chiar pleaca.
0

#14 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 04 December 2008 - 12:28 PM

Axul este filetat. Cred ca la motorul mic nu este, caci din poza nu se vede iar eu nu am asa ceva.
Si cred ca la cel mare daca pui intai o saiba ( flansa sau daca lungimea permite chiar o piulita) filetata si o duci pana
la capatul filetului restul se prinde ca la un motor termic desi el este electric. Pui conul, dupa care elicea cu saiba si piulita si la sfarsit
partea a II a a conului.
Nu ne-a aratat Romulus si sistemul de prindere original
a elicii ci doar motorul desi cred ca il are caci Sebart i-ti da tot. ( cel putin teoretic )

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 04 December 2008 - 12:32 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#15 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 04 December 2008 - 12:46 PM

Vezi postareanimsoc, la Dec 4 2008, 12:02 PM, a spus:

Kriminel, cele 2 prinderi n-au legatura una cu alta. La Romulus axul pe care se prinde elicea este axul motorului pe care insurubezi o piulita, care piulita tinde sa se stranga in momentul invartirii motorului. V-am mai zis, prindere pe ax ca la masini unelte sau alte chestii.
La tine, elicea se prinde printr-un sistem conic ce strange axul motorului. Prin uzura sau daca nu bagi bine inelul care strange conul respectiv pe ax, poti strange elicea mult si bine caci conul ala n-o sa stranga pe ax si la turatie, elicea tinzand sa plece inainte, chiar pleaca.


Ce insisti tu sa-mi explici mie ce cum se prinde frate... am zis ca elicea sarita e de pe conul ala? Faceam doar analogie la faptul ca "hacker o sti ce face" nu am zis ca elicea a sarit de pe conul ala. Conul ala nici nu l-am folosit dat fiind faptul ca era alezat prost de la mama lui.

Am vazut N elici sarite de pe filet invers. Si la electrice si la termice si cu prindere cu un surub si la prindere cu N suruburi. La marimea aia, elicea deja are un moment in schimbarea turatiei si daca nu e asigurata cu 2 piulite (in cazul asta) sau unul cu loctite mai devreme sau mai tarziu se va desface. Bag mana in foc DIN NOU. Nu am zis ca e prost sau nu sistemul, imi exprimam o indoiala de ce la marimea asta nu au folosit mai multe suruburi.


0

#16 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 04 December 2008 - 12:54 PM

Asa este ! De la inertia ( momentul ) la schimbari bruste de turatie
se va intampla ce se intampla la termice cand insisti cu demarorul pe con
desi are piulita, o desface conul si te trezesti cu ea jos daca nu a apucat
sa porneasca sau in cap in caz invers.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#17 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 04 December 2008 - 01:35 PM

Kriminel, motorul asta a venit cu regulator si elice intr-o cutie de la Sebart. E un A60-24S. Cel din poza ta e un A80, deci ceva mai mare. Eu am incredere in ce spun Hacker si Sebart si voi face totul asa cum spun ei in cazul asta.
0

#18 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 04 December 2008 - 02:07 PM

Vezi postareanimsoc, la Dec 4 2008, 01:20 AM, a spus:

Un motor se invarte tot timpul in sensul de strangere pe ax. Deci cel mult se va strange mai tare elicea. Cand s-a inventat prinderea pe ax, s-a inventat si chestia asta. Adica de f.multi ani. Necesitatea folosirii unor suruburi laterale axului vine pe de o parte din nevoia scaderii greutatii prinderii eliciei ( ai sa vezi ca astea cu suruburi laterale n-au surubul central gros, ci e la fel de subtire ca celelalte) si pe de alta parte din nevoia unei centrari mai bune, nicidecum din frica slabirii eliciei.


Si daca e asa cum zici tu..(io nu ma mai pricep ) de ce am contrapiulita la toate motoarele mele mai mari ? (la 15 cc la 26 .. si pe la 4T cam toate au contrapiulita.. )
DT
0

#19 Useril este offline   John 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 243
  • Inregistrat: 29-May 02

Postat 04 December 2008 - 02:18 PM

Vezi postareaZOD, la Dec 4 2008, 02:07 PM, a spus:

Si daca e asa cum zici tu..(io nu ma mai pricep ) de ce am contrapiulita la toate motoarele mele mai mari ? (la 15 cc la 26 .. si pe la 4T cam toate au contrapiulita.. )


Pentru ca toate motoarele specificate de tine sint predispuse mai mult decit altele sa dea rateu chiar si in timpul mersului si in aceasta situatie prinderea normala nu mai este eficace

Aceasta postare a fost editata de John: 04 December 2008 - 02:18 PM

0

#20 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 04 December 2008 - 02:21 PM

Vezi postareaJohn, la Dec 4 2008, 02:18 PM, a spus:

Pentru ca toate motoarele specificate de tine sint predispuse mai mult decit altele sa dea rateu chiar si in timpul mersului si in aceasta situatie prinderea normala nu mai este eficace


Ok.. am patit si la electric.. Dar asta numai io. :D
DT
0

#21 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 04 December 2008 - 05:31 PM

Eu inca nici nu am desfacut cutia de accesorii de la Sebart. Presupun ca o sa gasesc inauntru si sistemul de prindere al elicii, nu inteleg de ce va contraziceti atata si probabil va fi si o contrapiulita. O sa scriem lui Sebastiano sa intrebam de ce a pus si contrapiulita, sau de ce n-a pus, dupa caz... :D
0

#22 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 04 December 2008 - 06:45 PM

Vezi postareaZOD, la Dec 4 2008, 02:07 PM, a spus:

Si daca e asa cum zici tu..(io nu ma mai pricep ) de ce am contrapiulita la toate motoarele mele mai mari ? (la 15 cc la 26 .. si pe la 4T cam toate au contrapiulita.. )


Nu stiu ma ZOD, dar daca facem un exercitiu de imaginatie: un motor se invarte inspre dreapta privit din spate.Privit din fata se invarte inspre stanga. O piulita se strange inspre dreapta( privit din fata) Deci au sensuri antagonice in cazul asta. Rezultatul e ca daca motorul se invarte inspre dreapta, piulita se strange. Daca motorul porneste invers adica inspre stanga, piulita se desface.

Sigur daca printr-un motiv oarecare motorul se blocheaza in mersul lui, momentul eliciei actioneaza in sensul desfacerii(iarasi privit din fata motorul se invarte stanga, se blocheaza, elicea tinde sa se roteasca tot stanga adica in sensul desfacerii), dar in nici-un caz nu se va desface in momentul acceleratiei sau in mersul normal al motorului decat daca n-a fost stransa deloc la montare.

Sper sa nu te superi ca mi-am expus teoria.
0

#23 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 04 December 2008 - 06:53 PM

Vezi postareaZOD, la Dec 4 2008, 02:07 PM, a spus:

Si daca e asa cum zici tu..(io nu ma mai pricep ) de ce am contrapiulita la toate motoarele mele mai mari ? (la 15 cc la 26 .. si pe la 4T cam toate au contrapiulita.. )


Ma gandesc ca o posibila explicatie ar fi ca pe motoarele mari le invarti mai greu la pornire si le invarti in sensul desfacerii eliciei. Cateodata dai la pala sau cateodata dai la demaror. Ambele operatiunui tot asupra piulitei cu care e stransa elicia se rasfrang. S-ar putea slabi in aceste momente asa c-au asigurat-o cu o contrapiulita.
E singura care-mi vine in minte acum.
0

#24 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 04 December 2008 - 07:00 PM

Vezi postareaKriminel, la Dec 4 2008, 12:46 PM, a spus:

Am vazut N elici sarite de pe filet invers.


Kriminelu, n-o intoarce tata ca la Paris. Ti-am si precizat ca filetul este normal inspre dreapta, deci nu invers. Dar apropo zi-mi si mie un motor de aero care are prinderea cu filet invers. Sunt tare curios care-i ala.

Cat despre desprinderea din N suruburi a eliciei, si vazute de tine.......... Poate daca era elicia gaurita prost si fisurata si s-a rupt, dar nu desprins.

Numai de bine
0

#25 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 04 December 2008 - 07:20 PM

evident scosul din context devine sport national. Dar si graba mea... ma refeream la filet invers sensului de rotatie. Urmatoarea ta fraza nu mai are sens.

Iar ultima fraza e cea de gratie, e bine ca esti tu mai in masura sa dai cu presupusul decat eu care am fost acolo. Nici n-are rost sa-ti mai explic. M-am saturat de polemici inutile cu gica contra care vor sa se afirme pe un forum.

Poate totusi un moderator face curat SI in acest topic.


0

#26 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 10 January 2009 - 04:04 AM

Deocamdata tot electric il planuiesc. Am ales si cumparat electronica pentru receptie. Am decis sa merg pe 2x5S LiPo si ca urmare voi pune pe fiecare un SBEC de la Microsens pentru redundanta. Deci fiecare lipo alimenteaza un SBEC extern si din fiecare SBEC voi trage fir intr-un receptor. Exista o mica posibilitate sa pun doi receptori si sa-i alimentez separat, dar atunci trebuie sa vad cum fac cu servo-urile.

Asta este ce am eu: SBEC Extern.

Daca pun ambele SBEC-uri intr-un receptor voi avea 5A curent constant si 9A peak. Ar trebui sa fie suficient. Pana nu zbor Graupner Yak-54 cu 5 servo identice si sa masor curentul intr-un zbor, nu am decis inca daca e nevoie de un Powerbox si pana la proba contrarie, nu-l planific.
0

#27 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 16 June 2009 - 12:26 PM

Am gasit si comandat 4 acumulatori lipo 5S de 5.000 mAh si 20C. Ar trebui sa fie suficient. O sa incerc si o sa vad cum merg. Daca sunt buni o sa mai comand. Se apropie si momentul cand mega electricul meu o sa zboare...
0

#28 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 16 June 2009 - 10:08 PM

O sa-mi sara multi in cap, chiar si eu ma mir de ce am facut. Proiectul stanga din cauza indeciziei de a plati 500 € pe o bucata de accu 10S. BIGfoot mi-a adus la cunostiinta de urmatorul link:

http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/u...?idProduct=8581

Am citit despre ele si sunt multi care sunt incantati de ele. Unii au avut rateuri, dar la pretul asta, am decis sa risc si am cumparat 4 bucati. Avand in vedere ca pe receptie voi avea un Flight Power 2S sau doua mai mici, nu mi-am facut asa multe probleme. Asa ca va tin la curent cu aceste chinezarii ieftine. Totusi, la 73 dolari plus ceva transport, ies super ieftin.

http://www.rcgroups....ad.php?t=977135
0

#29 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 17 June 2009 - 07:07 AM

Nu ma pricep eu la electronica si electricitate , dar pun o intrebare :

- Un pack de marimea asta daca este suprasolicitat poate lua foc in zbor sau doar se umfla ? Caci daca
poate lua foc, modelul poate fi compromis desi am alimentare separata pe receptie.

si intrebarea legata de electrica care ma depaseste :

Doua pack-uri legate in paralel pastreaza tensiunea si creste capacitatea - PUTEREA - sa zicem asa !

dar

Doua pack-uri legate in serie creste tensiunea ( daca sunt egale o dubleaza ) dar mai pastreaza puterea sau aceasta
scade la jumatate - ma refer la rata de descarcare - adica sa nu ne trezim ca in loc de 20 C avem un ansamlu de pac-uri de 10 C ?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#30 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 17 June 2009 - 08:19 AM

20C la 5Ah inseamna 100A. Se poate intampla orice, dar ma indoiesc.

Un pack 5s2p de tipul asta, 2x 5s 5Ah, va avea tensiunea 37V si 5Ah. Ramane 20C.
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

5 useri citesc topicul
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro