Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#7262
Postat 23 October 2015 - 03:26 PM
Încep eu , as vrea sa scot Hawkerul ce spuneți de Tamaoani?
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#7264
Postat 23 October 2015 - 04:02 PM
Ainshtain, la 23 October 2015 - 03:33 PM, a spus:
P.S. Am o canopie asa frumoasa si transparenta la ala mic albastru...
Iti ofer un loc in Rascal sa inveti pestele sa zboare! S-ar putea sa-l tenteze mai tare decat baia de infrarosii din tigaie!!! :rofl:
Tantare, mai ca as veni... Anunta-l de azi pe Raniero.
Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 23 October 2015 - 04:05 PM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#7266
Postat 24 October 2015 - 12:51 PM
https://www.youtube....eature=youtu.be
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#7271
Postat 30 October 2015 - 07:50 PM
Marea problemă e că sunt la câtiva km de Galaţi, şi, ce e mai grav, nu am nici un vehicol cu mine, nici terestru şi nici aeran...
#7272
Postat 30 October 2015 - 09:50 PM
Mihai_supy, la 30 October 2015 - 07:50 PM, a spus:
Marea problemă e că sunt la câtiva km de Galaţi, şi, ce e mai grav, nu am nici un vehicol cu mine, nici terestru şi nici aeran...
Ne vedem. Te sun maine.
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#7274
Postat 31 October 2015 - 07:29 AM
didip, la 30 October 2015 - 10:31 PM, a spus:
Azi nu cred... vant cam tare. Pentru maine prognoza este mai buna. Sper sa iesim la VA.
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#7275
#7281
Postat 31 October 2015 - 09:08 AM
Ainshtain, la 31 October 2015 - 09:05 AM, a spus:
10 e deja destul de tarziu ! Cu cat astepti spre ora pranzului ai sanse mai mari sa bata vantul !
Se incalzeste pamantul si apar curenti/ vant !
#7287
Postat 01 November 2015 - 04:17 PM
Totuşi am văzut un model excelent, pe care vroiam de mult să îl văd. Ce e şi mai excelent este că e construit de la zero...
![Imagine atasata: WP_20151101_12_02_41_Pro.jpg](http://www.rhcforum.ro/uploads/monthly_11_2015/post-73353-0-98500700-1446387379_thumb.jpg)
#7288
Postat 01 November 2015 - 07:58 PM
Victor : am facut mititelu ala albastru sa zboare, din pacate nu are destula forta dar am un motor mao mare si am sa-l pun pe ala si sa vedem cum va face, expo de 50 e cam putin mai ales pentru directie, nu stiu daca asta e sau altceva, la cursa completa la directie intra in picaj...
Imi pare rau ca era frumos motorasu asta micut, dar cred ca webra de 32 va sta frumos pe el. Ce bine ca nu am facut capota inca, chiar si oleaca de unghi dreapta ar mai fi trebiut ca la incercarile care le faceam sa mearga la vvertical se dicea spre stanga destul de mult, trebuia sa am 20-30 %directie dreapta, dar vedem noi cum facem ca marti imi vine electronica pentru Extra ala mare, cred ca ii fac primil zbor pe zapada, motorul daca e sa vi a anu asta vine prin decembrie....
Dupa ce am facut o decupare mai mare la capota de la Piper am racire mai buna, tot frige capacul de la piston dar conul eliciei e rece, nu ca data trecuta de era cald cald.
Aceeasi problema a ramas la Ugly Stick, motoru merge bine 5-6 minute dupa care incepe sa dea rateuri la full... Poate e de la schimbarea de temperatura de afara, oare are influenta asupra reglajului la minim???
Gata, hai ca v-am plictisit destul da ne vedem la camp si sa plecam cu amintiri placute!
#7290
Postat 04 November 2015 - 10:43 AM
Ainshtain, la 03 November 2015 - 05:46 PM, a spus:
Spor la treaba in continuare! Separare cu switch opto intre partea electronica a receptiei/comenzilor si aprinderea electronica a motorului, cu baterii separate. Sa iei in seama separarea si prin pozitionare fizica a celor doua scheme la distanta. Se leaga motorul la masa schemei de aprindere cu fir flexibil de sectiune mai mare pentru a reduce radiatiile parazite ce pot afecta receptia. :drinks:
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS