Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#6213
#6215
Postat 07 October 2014 - 03:23 PM
#6223
Postat 14 October 2014 - 06:15 AM
#6224
Postat 14 October 2014 - 08:15 AM
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=O5ElGt6iAYw
#6225
Postat 14 October 2014 - 08:00 PM
#6226
Postat 14 October 2014 - 08:06 PM
#6227
Postat 14 October 2014 - 08:16 PM
hype, la 14 October 2014 - 08:00 PM, a spus:
Bai fratilor, dar nu va este dor de noi? Parca ne-ar fi bine impreuna in weekend, macar uneori! :drinks:
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#6228
Postat 14 October 2014 - 09:05 PM
#6231
Postat 16 October 2014 - 05:19 AM
hype, la 15 October 2014 - 08:35 PM, a spus:
..la cat costa materialele in ziua de azi +munca ..mai degraba optezi pentru asta ..mie mi s-a aprins LED-ul
http://www.hobbyking...570mm_ARF_.html
#6232
Postat 16 October 2014 - 07:26 AM
http://s4.postimg.org/p8nuzxz89/20141015_194859.jpg
http://s4.postimg.org/hen9ejrfd/20141015_195033.jpg
#6233
Postat 16 October 2014 - 08:02 AM
Ainshtain, la 16 October 2014 - 07:26 AM, a spus:
http://s4.postimg.org/p8nuzxz89/20141015_194859.jpg
http://s4.postimg.org/hen9ejrfd/20141015_195033.jpg
...depinde ce sfaturi ...blonda, bruna..de Plescoi.de maramu".. :good:
#6235
Postat 16 October 2014 - 08:20 AM
Ainshtain, la 16 October 2014 - 08:09 AM, a spus:
Trainer... Suprafetele ampenajului orizontal si intradosului aripii, paralele. CG la aproximativ 30% in spatele bordului de atac al aripii. Fata de planurile mentionate anterior si planul de simetrie vertical, unghiul motor are valorile 2-3 gade spre dreapta privind modelul din spate si 2-3 grade in jos. Este situatia initiala pentru primul test, dupa care analizand comportamentul modelului mai vezi ce corectii mai sunt necesare. Speram sa treaca bine de primul test! Bafta! :drinks:
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#6236
Postat 16 October 2014 - 08:54 AM
GigiGL, la 16 October 2014 - 08:20 AM, a spus:
Da sefu, motorul l-am pus la 2 grade dreapta si jos, CG este la 30% (72 mm fata de bordul de atac, aripa avand latimea de 240mm), suprafertele sunt paralele, cel putin asa vad eu :blush:. Vedem sambata cum sta mai exact. momentan mi se pare ca nu am destula miscare pe profundor dar as mai putea muta cupla in exteriorul bratului de la servo, momentan sunt cam la jumate. Daca se observa motorul nu pare pe centru fuselajului DAR, ideea e ca in momentul cand am lipit cele 2 fete laterale ale avionasului una a iesit perfect iar a doua a venit mai in interior decat trebuia si nu am mai reusit sa o dezlipesc(CA cu intaritor si a facut priza imediat) tinand cont de axa longitudinala motorul este pe centru.
http://s27.postimg.org/o5o0hdj4f/20141015_194924_1.jpg
#6237
Postat 16 October 2014 - 01:05 PM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#6238
Postat 16 October 2014 - 01:08 PM
GigiGL, la 16 October 2014 - 01:05 PM, a spus:
Nea GIGI vezi ca gresesti .
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#6239
Postat 16 October 2014 - 01:11 PM
tantar, la 16 October 2014 - 01:08 PM, a spus:
Oare??? D'aia zboara bine orataniile mele? Nu prea artistic, ca nu-s eu mare artist. Priveste reperele de fabrica pe panoul de foc la ARF-uri si vezi ca este ca mine! Ai un centru geometric si un semn decalat cum zic eu pentru axa motorului, asa cum am zis, ca elicea sa cada in axul modelului pentru motorizarea recomandata.
Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 16 October 2014 - 01:12 PM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#6240
Postat 16 October 2014 - 01:14 PM
Gigi:
Am instalat si modulul de "return to ground".:pardon: