Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#5793
Postat 08 February 2014 - 10:48 PM
Ciprian97, la 08 February 2014 - 09:49 PM, a spus:
Da. La Vasile A.
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
#5795
Postat 11 February 2014 - 12:09 AM
hype, la 09 February 2014 - 11:11 PM, a spus:
Secretuosilor.Toata lumea e data pe mut? Mitica,helf mi, cu doua schiuri,scutur praful pe un termic,simte si el zapada la nasuc,iar eu promit sa-ti inapoiez schiurile conform inventarului.
#5796
Postat 11 February 2014 - 05:44 AM
hype, la 02 February 2014 - 09:18 AM, a spus:
De motor,zic ca ti-a iesit.Eu nu am mai facut nimic la al meu,promit insa ca ma voi ocupa.La noi se lucreaza intensiv cu depron,tocmai am finalizat o zagi si intra pe teava un acrobat dupa proiect made @Mitica.Printre picaturi carpesc la batranica exera.Tin sa o resuscitez. :drinks:
...................
Multumesc pt. aprecieri!
Intre timp i-am facut si un suport din lemn...l-am controlat de final (etansari...etc...)...si l-am pornit...Evident, in casa... B) ...
...Motorul a pornit "sfert"...tureaza binisor cu elice 16x8 Graupner...Am incercat sa reglez avansul din pozitia senzorului (am posibilitatea de a modifica avansul stg-dr aprox.13 grd)...Cu un avans mai mare, se simt exploziile date in arbore (in contra) si motorul vibreaza destul de enervant...Daca reduc avansul spre minim, nu se mai aud exploziile date in contra...in arbore si nici nu mai vibreaza...Dar mersul in relanti devine mai balbait...mai nehotarat...Dar tureaza fara probleme si f. prompt...
Partea proasta e ca aceasta aprindere (CDI) ajusteaza automat avansul in functie de turatie si probabil in fct. de rapiditatea cu care creste turatia...In felul acesta motorul nu mai reactioneaza prea clar la modificarea reglajului de avans...Adica nu-i mai scade turatia cand se micsoreaza avansul...Sau scade f. putin, dar nu e evident...
...In final nu am apucat sa termin reglajul, ca...s-a oprit motorul si n-a mai vrut sa porneasca cu nici un chip...Am controlat scanteia si nu mai avea scanteie...Am controlat alimentarea montajului...apoi a senzorului si totul era OK...In final am controlat senzorul cu un buzzer special pt. asta si senzorul e ars... :blush: ...
Cat timp am facut reglajul cu senzorul slabit, a frecat senzorul de bucsa cu magnetul si...probabil s-a supraincalzit...
Asta e!...O sa cumpar un senzor nou...Dar sant multumit ca motorul functioneaza multumitor...
....Mai ramane sa vad daca are suficienta compresie si mai dezvolta cei 1,1 cp...O sa vad cum trage dupa ce-l montez pe aeromodel...Daca va fi cazul, o sa-i schimb segmentul (il am deja acasa...)...
Teoretic va trebui sa dea putere mai multa...Pt. ca i-am elimiat filtrul de aer...i-am montat goarna pe admisie...i-am slefuit capul pistonului (pana la luciu-oglinda)...urmeaza sa-i golesc toba de esapament de toate sitele si sa-i maresc gaura de iesire...etc...O sa-l vad la zbor...N-am apucat sa vad la ce turatie urca cu elicea asta (daca urca macar la 8.000 rpm)...Am un turometru electronic, dar n-am apucat sa-l conectez pana s-a ars senzorul...si oricum mi-a cam fost frica sa-l turez la maxim in...casa...Daca sarea ceva din el sau se slabea elicea, eram victima sigura...Chiar n-am vrut sa fac glume de genul asta!!! :pardon: ...Eu doar am vrut sa-l vad ca merge...Restul, la primavara, afara...la camp.
...Cateva poze:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#5798
Postat 11 February 2014 - 06:00 AM
...Am descoperit ca din fabrica avea montate pe bot 2 greutati din fier mort de 124 gr (impreuna)...Chinezu' pana nu-i "chinez"...nu se lasa...Evident le-am dat jos si urmeaza sa-l echilibrez prin usurarea cozii si pozitia acumulatorilor la final...
...Asta ca sa nu mai spun ca avea toate tijele de comanda servo, groase de 1,5 mm...Enorm pt. un aeromodel din spuma...de 1,8 Kg...Evident le-am schimbat cu unele de 0,8mm ca la toate zburatoarele MULTIPLEX...
...Suportul rotii din spate, era facut din sarma de...2 mm...O mizerie grea de 12 gr, care se balanganea in toate partile...12 gr. pe coada, inseamna 48 gr. pe bot (aprox. de 4 ori)...Evident am demontat-o si urmeaza sa fac un sistem muuult mai usor...Combinat si cu o roata de doar 2 gr., sper sa reusesc sa usurez suficient coada modelului, in asa fel incat sa nu mai fie nevoie sa adaug plumb pe bot...
...Sper sa reusesc sa-l usurez cat mai mult...Din fabrica avea 1,8 kg...Sper sa reusesc sa-l aduc undeva la 1,5...1,6 kg...Asta inseamna putere mai putina consumata si scaderea limitei de viteza...Eventual si viteza mai mare de zbor...
........................
In 2-3 zile sper sa fie gata de zbor...O sa-l zbor prima data fara tren de aterizare...lansat din mana si aterizat pe burta...Apoi urmeaza sa-i fac flapsuri...retracturi...lumini LED...etc.
..Nu am facut poze, dar urmeaza...probabil la camp...cand voi iesi la zbor...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#5799
Postat 11 February 2014 - 06:16 AM
...Inainte de venirea zapezii, am fost cu masina la iesirea din Braila, spre Galati, pe drumul vechi...
...Chiar la iesirea din oras, e o panta destul de lunga...La aprox. 100 m, pe dreapta este un camp perfect pt. zbor!!!
...Locul este imens si este egal departat de satul Baldovinesti si marginea Brailei...
...Am identificat o zona destul de mare, cu pamant neted, fara buruieni.
...Accesul este un pic mai greoi...Se intra pe un drumeag ingust care coboara destul de abrupt si cu 2 viraje stranse de la sosea, pe langa o gramada de gunoi...Dar portiunea e scurta (20 m)...Dupa aia e drum de pamant neted pana la locul de zbor...
....Locul de zbor este suficient de departe de sosea...Am lasat masina acolo si am mers pe jos, ca sa pot vedea clar care e situatia si unde se poate zbura...De pe locul de zbor, masina se vedea mica, cat un pachet de tigari...Este departat de sosea, cam cum e locul de la VA.
................................
Daca nu ne mobilizam sa aranjam ceva la aerodromul de la Vadeni, acesta poate fi o varianta...Este intre cele 2 orase (GL-BR) iar locul de zbor este f. bun. Cand se usuca campul, o sa incerc un zbor acolo.
...............................
Ideal ar fi sa mergem sa vorbim cu Dl. Malaxa la Vadeni si sa ne apucam de treaba...sa ne amenajam un loc de zbor acolo...De acolo nu ne va mai da nimeni la o parte...iar omul a spus ca nu e nici o problema (l-am intrebat eu vara trecuta...). Acolo ne putem amenaja o pista cu gazon...ca la Luica... :good: ...fara sa riscam ca in cateva zile sa traga cineva o aratura peste munca noastra...
...Nu ne trebuie decat un utilaj de compactat pamantul (dar nu e obligatoriu...) si gazon...Omul are acolo si ceva utilaje...Motocoasa...etc...si s-a aratat dispus sa ne ajute...Trebuie doar noi sa vrem!!!
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#5800
Postat 13 February 2014 - 02:58 PM
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
#5802
Postat 13 February 2014 - 05:11 PM
incepatoru, la 13 February 2014 - 03:20 PM, a spus:
eu v-am zis sa asteptam pina pe 30 april (chiar sau miscat mai repede)
DAR unii '...."batman,batman"
Aceasta postare a fost editata de luci25gold: 13 February 2014 - 05:12 PM
insa de cele mai multe ori deciziile pe care le luam in pripa nu sunt cele mai bune!
07470130360
#5803
Postat 13 February 2014 - 11:33 PM
incepatoru, la 13 February 2014 - 03:20 PM, a spus:
Asta,baiat destept.probabil s-a informat si a vazut cu ce se mananca aeromodelismul.Mi-ar place sa fi vazut preturile de intretinere/reparatii/cosmetizari,la noi si la ....Atunci?Cu toate astea,noi zburam si vom zbura.
#5805
Postat 15 February 2014 - 09:04 PM
#5811
Postat 16 February 2014 - 07:19 PM
Robert_Damian, la 16 February 2014 - 07:18 PM, a spus:
Eram in trecere,am vazut masina lui Adi si hopa,ce era mai incolo masina lui Jan.Niciun om la vedere...http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/wacko.gif
#5813
#5814
Postat 17 February 2014 - 08:46 AM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#5815
Postat 17 February 2014 - 05:50 PM
GigiGL, la 17 February 2014 - 08:46 AM, a spus:
da bre nea Gigi copacul tau e ca un boschet de 2-3m inaltime , copacul lui Jan avea exact 27 m ,cam complicat sa il dai jos de la etajul 7 !!!!!!!!!!!!!
da omul a fost insistent si a reusit!!!
Aceasta postare a fost editata de adi elicopter gl: 17 February 2014 - 05:50 PM
#5818
Postat 18 February 2014 - 08:18 PM
tantar a spus:
Foarte frumos. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627