Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#5344
Postat 22 October 2013 - 06:05 PM
incepatoru, la 22 October 2013 - 06:01 PM, a spus:
Ori asta este rezolutia nativa a camerei,stii GOPRO filmeaza si la 640x480(ori ceva de genul),nu numai la full HDhttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/smile.gif.Ar mai merge o echilibrare a motoarelor si a elicilor...se vede jello pe film.
#5345
Postat 22 October 2013 - 06:06 PM
Frumos! Sa le stapanesti sanatos!
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#5346
Postat 22 October 2013 - 06:10 PM
Sa-l stapanesti sanatos,
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
#5347
Postat 22 October 2013 - 08:56 PM
hype, la 20 October 2013 - 10:41 AM, a spus:
La noi ziua de zbor e periclitata.Soare cu dinti si vant cat cuprinde.
................................
Vezi ca pornirea la sfoara e extrem de periculoasa daca pe axul motorului e si elicea!!!...Motorul poate da sa plece invers si nu vreau sa ma gandesc ce se intampla.... :blush:
...Vezi ca pe filmul asta e si o modalitate de pornire haioasa...Baietii pornesc cu surubelnita invartind in contrasens, pana in punctul de compresie...De acolo eliberezi elicea si compresia il "arunca" cu suficienta viteza cat sa produca scanteie...Uita-te cu atentie la momentul in care pornesc motorul!!!
...Mai exista o varianta...Sa incerci sa alimentezi bobina dintr-un acumulator (habar nu am cu ce tensiune...) cuplat la borna bobinei...In felul asta scanteia nu mai depinde de turatie (ca magnetoul sa produca suficient curent...)...Astfel va porni si cu turatie mult mai mica...Am auzit de treaba asta de la un nene-modelist din Brasov (modelist-veteran)...dar nu am incercat-o...
...Eu pt. motorul de motocositoare am cumparat de la HK un CDI (aprindere electronica cu senzor magnetic)...A costat vre-o 20 USD (parca)...In felul asta am scapat de volanta aia si de bobina...care erau destul de mari si de grele... :good:
...Daca nu, fa-ti rost de un demaror mai puternic sau improvizeaza unul...Poti folosi un demaror cu reductor pt. scooter-e...(din piatza de rusi) sau o bormasina la 12V mai puternica...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#5348
Postat 22 October 2013 - 09:01 PM
GigiGL, la 21 October 2013 - 02:00 PM, a spus:
Ei, cumetre vant, p'asta n-o stiai! :rolleyes: Eu si Dan'72 ne-am scos zmeele din portbagaj si ne-am continuat distractia!
.......................
Nene Gigi...am reusit sa-ti daram zmeul!!! :yahoo: 1 la 0... Al meu e mai ager!!!:drinks:
...Cand le punem vajaitoare pe ele ??? :rofl:
...Cred ca aripa asta merge folosita pt. un paramotor...dar doar cu comenzi stg-dr. (cu balansarea greutatii...cu un singur servo...dar nici nu-ti trebuie mai mult...) :good: ...Dupa cum se comporta aripa, cred ca n-ar zbura rau!!!
...Macar sa le incercam pe toate... :rofl:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#5349
Postat 22 October 2013 - 09:19 PM
tantar, la 21 October 2013 - 07:23 PM, a spus:
.....................
Incearca ce ti-am spus eu...La aterizare, cand pasaroiul e aproape sa atinga pamantul (10-20cm de sol) elibereaza profundorul...Trucul asta l-am vazut si eu pe YT...
...Treaba cu tzopaitul apare din 2 motive:
- Avionul are viteza prea mare cand atinge pista si inca mai are suficienta portantza cat sa se ridice in aer la cea mai mica denivelare
- Profundorul e in pozitie ridicata
................
REZOLVARE:
1 - Aduci avionul cu viteza mai mica (cu ajutorul flapsurilor)...il tii in aer pana pierde portantza...lucru desul de greu la un avion atat de mare...si nu te mai crampona atat de mult sa-l aterizezi chiar langa tine...Lasa-l sa planeze pana pierde vitea!!!
2 - Eliberezi cum am spus profundorul inainte de contactul cu pista...si vei vedea ca indiferent de denivelari, avionul va sta lipit de pista si va rula pe rotile din fatza, pana pierde viteza...
3 - Poti sa incerci cu putina acceleratie exact inainte de contactul cu solul (o accelerare scurta dar puternica)...Asta il va ajuta sa nu capoteze...chiar daca rulajul pe pista va fi ceva mai lung :good:
.....Toate astea chiar le-am incercat si functioneaza la warrbird...Chiar nu spun povesti!!! :good:
.....Daca avionul vine la aterizare cu viteza mare si cu motorul in relanti, este aproape exclus sa nu tzopaie!!!
..Tu chiar ai fost norocos!!!...Pt. ca uneori se intampla si mai rau...Tzopaie aiurea...pe o parte...agatza cu o aripa ceva ierburi si se rasuceste cap=coada...Cum e mai rau!!!
...Am patit toate astea...Candva aterizam cu warrbird-ul excelent...Acum mi-am pierdut antrenamentul si fac numai tampenii!!! :blush:
....Incearca ce ti-am spus si ai sa vezi ca va ateriza mult mai lin!!!
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#5350
Postat 22 October 2013 - 09:23 PM
victorio, la 22 October 2013 - 04:30 PM, a spus:
...........................
NENEA-NENEA!!!...Filmarea asta e facuta cu FW-ul 190...ala mare ?!? :yahoo: :rofl: :drinks:
Asaaa deci !?! Ai tradat si tu cauza!!! =@
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#5351
Postat 23 October 2013 - 08:24 AM
dan1972, la 22 October 2013 - 09:19 PM, a spus:
Incearca ce ti-am spus eu...La aterizare, cand pasaroiul e aproape sa atinga pamantul (10-20cm de sol) elibereaza profundorul...Trucul asta l-am vazut si eu pe YT...
...Treaba cu tzopaitul apare din 2 motive:
- Avionul are viteza prea mare cand atinge pista si inca mai are suficienta portantza cat sa se ridice in aer la cea mai mica denivelare
- Profundorul e in pozitie ridicata
................
REZOLVARE:
1 - Aduci avionul cu viteza mai mica (cu ajutorul flapsurilor)...il tii in aer pana pierde portantza...lucru desul de greu la un avion atat de mare...si nu te mai crampona atat de mult sa-l aterizezi chiar langa tine...Lasa-l sa planeze pana pierde vitea!!!
2 - Eliberezi cum am spus profundorul inainte de contactul cu pista...si vei vedea ca indiferent de denivelari, avionul va sta lipit de pista si va rula pe rotile din fatza, pana pierde viteza...
3 - Poti sa incerci cu putina acceleratie exact inainte de contactul cu solul (o accelerare scurta dar puternica)...Asta il va ajuta sa nu capoteze...chiar daca rulajul pe pista va fi ceva mai lung :good:
.....Toate astea chiar le-am incercat si functioneaza la warrbird...Chiar nu spun povesti!!! :good:
.....Daca avionul vine la aterizare cu viteza mare si cu motorul in relanti, este aproape exclus sa nu tzopaie!!!
..Tu chiar ai fost norocos!!!...Pt. ca uneori se intampla si mai rau...Tzopaie aiurea...pe o parte...agatza cu o aripa ceva ierburi si se rasuceste cap=coada...Cum e mai rau!!!
...Am patit toate astea...Candva aterizam cu warrbird-ul excelent...Acum mi-am pierdut antrenamentul si fac numai tampenii!!! :blush:
....Incearca ce ti-am spus si ai sa vezi ca va ateriza mult mai lin!!!
Dane , eu tin la tine , dar .... mai taci !
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#5352
Postat 23 October 2013 - 08:33 AM
victorio, la 22 October 2013 - 04:30 PM, a spus:
Frumos ,,, da' frumos rau ..
Frate VICTOR bun venit in randul nostru , lasa'i pe 'ciodosii' astia si hai sa ne uitam dupa un heli pe masura ta .
Aceasta postare a fost editata de tantar: 23 October 2013 - 08:33 AM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#5354
Postat 23 October 2013 - 01:18 PM
stamate, la 23 October 2013 - 09:13 AM, a spus:
Ceea ce voi nu stiti este ca are deja unul pe care nu l-a zburat niciodata! :drinks:
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#5355
Postat 23 October 2013 - 01:20 PM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#5357
Postat 23 October 2013 - 01:36 PM
GigiGL, la 23 October 2013 - 01:21 PM, a spus:
Frumossss , sa'l stapaniti sanatosi si bucurosi ca la punga ,,, nu mai sunteti grosi !
Aceasta postare a fost editata de tantar: 23 October 2013 - 01:36 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#5358
#5359
Postat 23 October 2013 - 09:43 PM
tantar, la 23 October 2013 - 08:24 AM, a spus:
.............................
:rofl: ...Nu pot sa tac!!! Nu am cum...Cu orice risc... :girl_devil: :friends:
...Oricum ma bucur enorm cand vad ca zbori pasaroiul ala imens!!! :friends:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#5360
Postat 23 October 2013 - 09:45 PM
GigiGL, la 23 October 2013 - 01:21 PM, a spus:
...................
Frumos!!! Felicitari lui nenea Viorel!!!...Cred ca l-a asteptat ca pe...ziua de salariu... :rolleyes:
...In sfarsit vedem Decathlonul mare zburand OK!!! :yahoo:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#5361
Postat 23 October 2013 - 09:46 PM
dan1972, la 23 October 2013 - 09:43 PM, a spus:
:rofl: ...Nu pot sa tac!!! Nu am cum...Cu orice risc... :girl_devil: :friends:
...Oricum ma bucur enorm cand vad ca zbori pasaroiul ala imens!!! :friends:
Esti belea , ia spune ai terminat CORSAIRUL ?
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#5362
Postat 23 October 2013 - 09:47 PM
GigiGL, la 23 October 2013 - 01:18 PM, a spus:
.........................
:rofl: :rofl: :rofl: ...Nenea Victor are depozit serios acolo... :drinks:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#5363
Postat 23 October 2013 - 09:49 PM
dan1972, la 23 October 2013 - 09:47 PM, a spus:
:rofl: :rofl: :rofl: ...Nenea Victor are depozit serios acolo... :drinks:
..........................
...Sper totusi ca FW-ul 190 sa nu putrezeasca de acum...E prea frumos si zboara excelent!!!
...Secretul e sa nu mai zburati cand bate vantul tare!!! :good: :pardon:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#5364
Postat 23 October 2013 - 09:53 PM
dan1972, la 23 October 2013 - 09:49 PM, a spus:
Am pe usa "hangarului de modele" cateva poze cu modele proprii distruse din cauza incapatanarii de a zbura pe vant.De cand am infiintat "albumul" nefast n-am mai iesit la zbor daca batea vantul.Imi amintesc acel zbor de la ANL cu MX2iul de spuma,netrimat,cu cgul in spate si fara experienta(al 2-lea/3lea zbor) cand l-am impamantat bine de tot,pe vant.Parca a mai fost un crash in ziua aia,nu mai tin minte a cui era modelul,dar stiu ca tot asa de la vant,la decolare.Cred ca mai are domnul Gigi filmuletul pe undeva..http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/blush.gif
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 23 October 2013 - 09:55 PM
#5365
Postat 23 October 2013 - 10:03 PM
tantar, la 23 October 2013 - 09:46 PM, a spus:
....................
Nuuu breee!... :blush: ...De 2 luni am timpul ocupat 100% cu reparatiile la masina...montat termopane...termoizolatie exterioara la apartament...hidroizolatie la acoperis...etc...
...Stii cum e...Trebuie sa stai dupa muncitori, ca altfel nu fac treaba buna...
...Iar peste toate, saptamana trecuta am fost racit rau, iar acum 2 sapt. m-a chinuit o masea de n-am putut sa mai fac nimic... :blush: ...De aceea nici nu te-am mai sunat...
...Maine iar trebuie sa ajung la Galati la service cu masina (sant programat...)si ma intorc seara acasa... :blush:
.....................
Nu e CORSAIR F4U !!!...E FW 190...E tot nazist ca al tau!!! :yahoo: ...Am facut cate ceva la el, dar nu e gata...Imi trebuie niste retract-uri servoless de la HK si n-am avut timp sa dau comanda...Probabil ca prima oara o sa-l zbor fara roti si-l aterizez pe burta...sa vad macar cum zboara...
.....................
...Mai am multe de facut...Mai am si un planor Cularis de 2,650 m care asteapta sa fie reparat/echipat...Piper-ul termic de 2,310 m asteapta tot in cutie pe shifonier...in cutie...cum a venit de la Phoenix...pt. ca nu e gata inca motorul de motocositoare Husqvarna (ma tot amana un amarat de strungar...cu bucsa de elice... =@ )
...Pur si simplu nu am mai avut timp sa ma ocup de ele...Abia daca am reusit sa mai ies la zbor...cu Magister...FunCub...P40-Micro...paramotoarele...
...ME 109 sta atarnat pe perete si asteapta sa-mi fac timp sa-i schimb retractul... :blush:
Poate ne auzim pe weekend...Sau maine seara, daca ajungi in Galati...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#5368
Postat 25 October 2013 - 09:01 AM
incepatoru, la 25 October 2013 - 08:42 AM, a spus:
Ba, ai grija la dieta, sa nu-l ingrasi! Poate nu mai incape sub capota! :D
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS