Modelism - RHC Forum: Jurnal de zbor Braila-Galati - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 283 Pagini +
  • « Prima
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • Ultima »

Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...

#4711 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 31 May 2013 - 04:04 AM

TAAAAADAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

A aparut "Iedu lu' mai barii"... (pe tiganeste...) :rofl: ...Sau mai precis Nazistu' cel mare...

FW 190 - EPO - Electric

Anvergura - 1.400 mm
Lungime - 1.100 mm
Greutate - 1.800 gr RTF

Motor 3644 - 600 kv
ESC - 45 Amp
LiPo - 4...6 s - 2200 mAh

Tren aterizare - Fix, dar cu suspensii si e pregatit pt. retract-uri
Nu are flaps-uri dar urmeaza sa-i fac (obligatoriu!!!)
Spuma este EPO, de f. buna calitate
Cateva maruntisuri de proasta calitate...Roata spate joaca in suport in toate felurile...Lipseste o rondea de placaj la unul din suruburile de prindere a aripilor...etc...

Dar una peste alta este destul de bine finisat si suficient de mare...Are o capatzana cat o galeata... :yahoo:
...Sa vedem cand Dumnezeu o sa am timp sa-l mesteresc...

...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Imagine004.jpg
  • Imagine atasata: Imagine005.jpg
  • Imagine atasata: Imagine007.jpg
  • Imagine atasata: Imagine009.jpg

Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4712 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3951
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 31 May 2013 - 03:19 PM

Eu as iesi diseara cu zmeul pe la cartodrom.In principiu nu prea tarziu ca sa prind si ceva vant.

Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 31 May 2013 - 03:19 PM

0

#4713 Useril este offline   didip 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1502
  • Inregistrat: 28-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero & Auto
    Acvaristica

Postat 31 May 2013 - 04:56 PM

Vezi postareadan1972, la 31 May 2013 - 04:04 AM, a spus:

TAAAAADAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

A aparut "Iedu lu' mai barii"... (pe tiganeste...) :rofl: ...Sau mai precis Nazistu' cel mare...

FW 190 - EPO - Electric

Anvergura - 1.400 mm
Lungime - 1.100 mm
Greutate - 1.800 gr RTF

Motor 3644 - 600 kv
ESC - 45 Amp
LiPo - 4...6 s - 2200 mAh

Tren aterizare - Fix, dar cu suspensii si e pregatit pt. retract-uri
Nu are flaps-uri dar urmeaza sa-i fac (obligatoriu!!!)
Spuma este EPO, de f. buna calitate
Cateva maruntisuri de proasta calitate...Roata spate joaca in suport in toate felurile...Lipseste o rondea de placaj la unul din suruburile de prindere a aripilor...etc...

Dar una peste alta este destul de bine finisat si suficient de mare...Are o capatzana cat o galeata... :yahoo:
...Sa vedem cand Dumnezeu o sa am timp sa-l mesteresc...

...

Asta, acum este achizitionat ? Aterizari multe si line. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif
Traxxas TMaxx 3.3
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
0

#4714 Useril este offline   pe3scu 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 84
  • Inregistrat: 31-March 08
  • Gender:Male
  • Location:IaÈ™i

Postat 31 May 2013 - 05:26 PM

Vezi postareadan1972, la 31 May 2013 - 03:08 AM, a spus:

..Altceva chiar nu stiu ce sa-i mai fac... :pardon:


Am făcut pentru tine următorul test. Am suspendat-o și i-am dat drumul ușor la linia de comandă până s-au "blegit" toate ațele liniei. Am măsurat și am 4 cm la un braț și 2 cm la celălalt. Nu știu cât de optime sunt valorile, dar ai văzut că zboară bine.
Încearcă să o decolezi de la sol (de pe roți) preferabil asfalt. Vezi mai bine ce se întâmplă și daunele sunt mai mici. Seamănă mai mult cu decolarea unui avion. Ai nevoie de un ajutor (preferabil doi) care să țină parașuta sus și să alerge un pic până se umflă și stă singură. Ce-ar fi să te ajute amicii cu "cearșaful" ș.a.m.d.http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/rofl.gif. Sunt curios de rezultate.
La ME 109: în zbor scade curentul maxim, dar poți să-l limitezi și din stație.

SUCCES http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif

P.S. Am zburat și eu captiv. Era o încântare pe vremea aia. Dar de-acum e istorie, sunt peste 40 de ani de atunci. Nu m-aș mai întoarce la ele.
_
0

#4715 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 31 May 2013 - 07:09 PM


dan1972 http://www.rhcforum.ro/public/style_images/master/user_popup.png
Postat Astazi, 04:04 AM

TAAAAADAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
A aparut "Iedu lu' mai barii"... (pe tiganeste...) :rofl: ...Sau mai precis Nazistu' cel mare...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sa-l zbori cu placere!
PS: Vezi ca nemtii au pierdut razboiul..... :80: :rofl:

Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#4716 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2862
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 31 May 2013 - 08:25 PM

Breee BATMAN (multe cifre ) :hi: di unde luasi buuuei zburatoarea ?..tare-i fain :good: sa-l faci sa te iubeasca :air_kiss: ..ps (baga esc de 60A)..nu umbla cu ala ca-i la limita nu de alta da are 1.4m si 2 kile ..si cum arata bestia n-o sa-l zbori ca MAGISTERU" ..HAIDEEEEEEEEAAA
0

#4717 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 31 May 2013 - 09:56 PM

@didip - Da! Acum l-am luat...de pe HK.
Multumesc mult pt. urari!!! Sper sa zboare OK si sa fie vitezoman... :yahoo:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4718 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 31 May 2013 - 10:02 PM

@GigiGL - Multumesc pt. urari nenea!!!
Daaa! Stiu cum s-a terminat razboiul, dar a ramas legenda...Cand aparea o zburatoare nemteasca pe cer, nu prea era roza situatia...Era cam maro...Fie ca era vorba de JU-87 Stuka...Fie ca era un ME 109...un FW 190...sau un Heinkel :yahoo:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4719 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 31 May 2013 - 10:47 PM

Vezi postareape3scu, la 31 May 2013 - 05:26 PM, a spus:

Am făcut pentru tine următorul test. Am suspendat-o și i-am dat drumul ușor la linia de comandă până s-au "blegit" toate ațele liniei. Am măsurat și am 4 cm la un braț și 2 cm la celălalt. Nu știu cât de optime sunt valorile, dar ai văzut că zboară bine.
Încearcă să o decolezi de la sol (de pe roți) preferabil asfalt. Vezi mai bine ce se întâmplă și daunele sunt mai mici. Seamănă mai mult cu decolarea unui avion. Ai nevoie de un ajutor (preferabil doi) care să țină parașuta sus și să alerge un pic până se umflă și stă singură. Ce-ar fi să te ajute amicii cu "cearșaful" ș.a.m.d.http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/rofl.gif. Sunt curios de rezultate.
La ME 109: în zbor scade curentul maxim, dar poți să-l limitezi și din stație.

SUCCES http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif

P.S. Am zburat și eu captiv. Era o încântare pe vremea aia. Dar de-acum e istorie, sunt peste 40 de ani de atunci. Nu m-aș mai întoarce la ele.

.............................
Multumesc frumos pt. efort si ajutor!!!
Spune-mi te rog...Cei 2, respectiv 4 cm unde i-ai masurat (intre ce si ce...)?!? Ai masurat cat sant tensionate liniile de comanda, in pozitia de "0"...(cat sant trase snururile de la pozitia complet slabit, pana la pozitia in care zboara drept fara ca tu sa intervii...) ???
...Daaa! Imi place mult cum zboara paramotorul tau!!! No-comment!!!
.............................
Ideea cu decolarea de la sol, e un vis frumos!!!...Stiu ca daunele ar fi mai mici, dar nu cred ca are sanse sa decoleze pana nu va fi reglata cum trebuie...nici nu am nici un loc prin zona, unde sa fie asfalt sau pamant neted fara buruieni...si cred ca sant mai putine sanse sa agatz suspantele daca o lansez din mana, pt. ca suspantele sant permanent intinse...La decolarea de la sol, oricat de bine ar tine-o cei 2, tot sant sanse sa atarne vre-o suspanta spre elice...
...Ca sa produc cat mai putine daune triciclului, ma duc la zbor pr un teren cu pamant moale...Impactul este muuult atenuat...Dar am in gand sa incerc decolarea de jos, dupa ce o fac sa zboare bine...
............................
Azi am facut testul de tractiune cu triciclul suspendat de tavan, pt. a vedea daca are suficienta tractiune si sa vad daca trace in vre-o parte...Triciclul la 1000 gr. urca la tavan (fara elan...accelerand progresiv...) si nu trage in nici o parte... :pardon: Deci nu e asta cauza!!!
Uite filmul aici:


................................
ME 109 - Stiu ca variaza consumul de curent in functie de multi factori...printre care si densitatea si umiditatea aerului...Probabil si in zbor, vs. proba statica...
Totusi nu rezolv nimic daca il limitez din statie!!!...Eu deja sant peste limita maxima chiar si cu elicea actuala (42 Amp in loc de 40)...Ori interesul meu e sa obtin mai mult...Si...nu mai am unde cu actuala motorizare... :pardon:
...De aceea m-am gandit la un motor mai mare, cu cuplu mai mare, care sa fie in stare sa invarteasca o elice cu diametru si pas mai mare...cu un consum de curent egal (eficientza mai buna)...
Elicea 10x5, cu toate ca este turata de motor de mai are putin si se dezintegreaza, nu dezvolta suficienta fortza pt. a propulsa avionul asta cu o viteza mai mare...Prefera sa se agite de pomana prin aer, decat sa prinda viteza...Asta e senzatia mea...
...Avionul asta a fost echipat din fabrica cu un motor mult mai mare si mai greu (acesta este si motivul pt. care l-am schimbat...) dar f. lent...Era un 3548 - 720 kv - 25 Amp, de 160 gr, cu LiPo 3s...Abia se misca prin aer...
...Eu am preferat un motor mai turat si mai usor (100 gr...) pt. ca am pus retract-uri...flaps-uri...etc...pe avion...
...Vreau sa incerc si motorizarea din filmul de pe YT, pt. ca deja o am si am vazut ca zboara bine...
.......................
Captivele...au prins la public in perioada comunista, pt. ca era f. greu sa faci rost de o statie buna...si era o rezolvare ieftina, pt. a putea totusi zbura...Iar cu timpul a nascut pasiuni...
Dar nici eu n-as zbura asa ceva...Mi se pare destul de greu si limitat (fara libertate de miscare...). Dupa parerea mea, nu se compara cu zborul RC...
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4720 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 31 May 2013 - 10:51 PM

Scuze! Filmul nu era inca procesat...



...Era sa desprind lustra din tavan... :blush:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4721 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 31 May 2013 - 11:04 PM

Vezi postareape3scu, la 31 May 2013 - 05:26 PM, a spus:

Am făcut pentru tine următorul test. Am suspendat-o și i-am dat drumul ușor la linia de comandă până s-au "blegit" toate ațele liniei. Am măsurat și am 4 cm la un braț și 2 cm la celălalt. Nu știu cât de optime sunt valorile, dar ai văzut că zboară bine.
Încearcă să o decolezi de la sol (de pe roți) preferabil asfalt. Vezi mai bine ce se întâmplă și daunele sunt mai mici. Seamănă mai mult cu decolarea unui avion. Ai nevoie de un ajutor (preferabil doi) care să țină parașuta sus și să alerge un pic până se umflă și stă singură. Ce-ar fi să te ajute amicii cu "cearșaful" ș.a.m.d.http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/rofl.gif. Sunt curios de rezultate.
La ME 109: în zbor scade curentul maxim, dar poți să-l limitezi și din stație.

SUCCES http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif

P.S. Am zburat și eu captiv. Era o încântare pe vremea aia. Dar de-acum e istorie, sunt peste 40 de ani de atunci. Nu m-aș mai întoarce la ele.

.............................
In seara asta am suspendat aripa invers, si am observat ca liniile de comanda erau cam tensionate (aripa era in forma de C in sectiune...)...Probabil de aceea plana bine fara motor...
I-am slabit liniile de comanda cu 4 cm (ambele) si acum aripa pare sa aiba profilul corect, fara ca snururile sa fie complet detensionate (nu atarna...)
...Tare vreau sa vad cum se va comporta!!!...Urmeaza sa ies la zbor cu ea, cat de curand (cand va permite vremea...)

Eu cred ca asta a fost cauza + eventuale reglaje stg-dr...Am dat filmul inapoi...am rumegat problema si cred ca asta e...Ramane sa ma conving!!!
...M-am gandit ca asta nu ma lasa s-o ridic in aer...Pt. ca ori fortza motorului era prea mica (daca acceleram mai putin...)si nu reusea sa traga de aripa...Ori daca acceleram mai tare, aripa era cu franele trase si ramanea in urma, facand sa se ridice triciclul pana la o pozitie improprie zborului...Practic ea nu putea glisa prin aer, datorita franelor...
....Vom vedea...
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4722 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 31 May 2013 - 11:45 PM

Tantarul nervos... :yahoo:
...Pt. amuzament...

Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4723 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 01 June 2013 - 12:13 AM

Vezi postareaincepatoru, la 31 May 2013 - 08:25 PM, a spus:

Breee BATMAN (multe cifre ) :hi: di unde luasi buuuei zburatoarea ?..tare-i fain :good: sa-l faci sa te iubeasca :air_kiss: ..ps (baga esc de 60A)..nu umbla cu ala ca-i la limita nu de alta da are 1.4m si 2 kile ..si cum arata bestia n-o sa-l zbori ca MAGISTERU" ..HAIDEEEEEEEEAAA

...................
Merci nene Viorel!!! Sper sa dau la pace cu el! :yahoo: ...O sa se supere pe mine ME-ul pt. ca o sa ramana in cui... :rofl:
...L-am luat de pe HK - NL, cu 170 usd (inclusiv transportul...13,89 usd). In China e doar 99 usd, dar transportul e scump (58 usd) si ajunge in 3 sapt....si mai platesti si vama...
...ESC-ul...Stiu! Am vazut ca e "doar" de 45 Amp...Totusi este cat o caramida...Are 80 gr.....Este mai mare si mai greu decat unul Turnigy Plush de 60 Amp. E posibil sa fie temeinic facut.......Am un astfel de ESC TGY Plush-60 Amp. cumparat deja, dar am vazut ca rezista cel original...Este o filmare pe HK si tipul de acolo m-a luminat...ESC-ul original suporta/rezista la 6s...cu motorul original si elicea originala...Nu are sens sa-l schimb daca e OK!!! Oricum o sa-i fac probe inainte de zbor...
Uite filmul aici:
http://www.hobbyking...139cc6a6b5c7c46
...Explica tipul acolo cum e cu ESC-ul...cu bateriile 2x3s...etc...
...Clar n-am de gand sa-l zbor ca pe MAGISTER !!!...Am de gand sa-l zbor cu 6s (2x3s de 2200) ...Sper sa fie vitezoman!!!:yahoo:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4724 Useril este offline   pe3scu 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 84
  • Inregistrat: 31-March 08
  • Gender:Male
  • Location:IaÈ™i

Postat 01 June 2013 - 12:30 AM

Vezi postareadan1972, la 31 May 2013 - 11:04 PM, a spus:

.......
Spune-mi te rog...Cei 2, respectiv 4 cm unde i-ai masurat (intre ce si ce...)?!? Ai masurat cat sant tensionate liniile de comanda, in pozitia de "0"...(cat sant trase snururile de la pozitia complet slabit, pana la pozitia in care zboara drept fara ca tu sa intervii...) ???


Suspendată cu roțile în sus, am desfăcut linia din brat și am lăsat-o în jos până când nici un fir al liniei care e legat de parașuta nu mai era întins. Am măsurat cu cât am coborât capătul liniei în jos. Sau invers, lași linia în jos complet slăbit și apoi o ridici spre braț. Când s-a întins primul fir măsori cât mai ai până la gaura din braț. Brațele sunt pe zero din stație (stik-urile în poziția centrală). E cam același lucru cu ce ai spus și tu. După cum ți-am mai spus am o diferență de 2 cm între cele două linii (probabil de la cusutul parașutei). Încearcă 3cm.
E interesant filmul. Ai avut curaj s-o faci în casă. N-ar trebui să fie un pic mai sus roata din față ?
Să știi că e mai ușor s-o decolezi de jos (cu ajutor), chiar de pe iarbă tunsă (ai roțile cam mici pentru iarbă) că o vezi când se desprinde de sol și nu exagerezi cu motorul. În plus ești la butoane și poți să reacționezi rapid s-o corectezi, chiar nereglată. De obicei parașuta rămâne în urmă și triciclul se lasă pe spate. Nu uita să-i pui frână la elice din ESC (brake enabled) (salvezi elice, suspante).

SUCCES http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif
_
0

#4725 Useril este offline   didip 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1502
  • Inregistrat: 28-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero & Auto
    Acvaristica

Postat 01 June 2013 - 04:16 AM

Vezi postareadan1972, la 31 May 2013 - 11:45 PM, a spus:

Tantarul nervos... :yahoo:
...Pt. amuzament...
http://www.youtube.c...h?v=93_dTxodTqw


Foarte tare.http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif
Traxxas TMaxx 3.3
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
0

#4726 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 01 June 2013 - 07:19 AM

Dane,frumoasa pasare,sa o stapanesti sanatos.Aterizari usoare :drinks: :good:
0

#4727 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 01 June 2013 - 07:22 AM

Vezi postareadidip, la 30 May 2013 - 08:05 PM, a spus:

Ați patit ceva ? Treceti de la termice si modele de 2 m, la zmeu ? Tare sunt curios ce faceți cu ele.

Eu cu Ady,glumeam pe seama zmeului,baietii au luat treaba in serios. :rofl:
0

#4728 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 02 June 2013 - 03:18 PM

Mi-am facut rost de munca.Am de reparat zburatoarea care este destul de bine avariata.Ziua a inceput prost,s-a strapat o conexiune intre elementii acumulatorului.Am rezolvat problema.Pornire motor,reglaj,verificarile de rigoare si prima decolare a pasaroiului.Extrem de instabil,l-am trimat si a devenit un inger foarte docil.Ce s-a intamplat,nu am habar,a inceput statia sa scoata un tiuit lung,am ramas fara comenzi.Tensiune pe statie 10,4v.Dupa crash am facut verificari.Totul in regula,nici o anomalie. :pardon:
0

#4729 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2862
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 02 June 2013 - 04:28 PM

GOGULEEE ce facusi baaaaaaa .. s-a vazut clar de la dicolare ca nu e ok, mama ta di taliban ..baga poaze dupa

Aceasta postare a fost editata de incepatoru: 02 June 2013 - 04:29 PM

0

#4730 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 02 June 2013 - 05:42 PM

Vezi postareape3scu, la 01 June 2013 - 12:30 AM, a spus:

Suspendată cu roțile în sus, am desfăcut linia din brat și am lăsat-o în jos până când nici un fir al liniei care e legat de parașuta nu mai era întins. Am măsurat cu cât am coborât capătul liniei în jos. Sau invers, lași linia în jos complet slăbit și apoi o ridici spre braț. Când s-a întins primul fir măsori cât mai ai până la gaura din braț. Brațele sunt pe zero din stație (stik-urile în poziția centrală). E cam același lucru cu ce ai spus și tu. După cum ți-am mai spus am o diferență de 2 cm între cele două linii (probabil de la cusutul parașutei). Încearcă 3cm.
E interesant filmul. Ai avut curaj s-o faci în casă. N-ar trebui să fie un pic mai sus roata din față ?
Să știi că e mai ușor s-o decolezi de jos (cu ajutor), chiar de pe iarbă tunsă (ai roțile cam mici pentru iarbă) că o vezi când se desprinde de sol și nu exagerezi cu motorul. În plus ești la butoane și poți să reacționezi rapid s-o corectezi, chiar nereglată. De obicei parașuta rămâne în urmă și triciclul se lasă pe spate. Nu uita să-i pui frână la elice din ESC (brake enabled) (salvezi elice, suspante).

SUCCES http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif

.................................
Multumesc mult pt. detalii!!! Nici n-ai idee cat ma ajuta!!! Ai fost f. explicit si am priceput despre ce e vorba...
...Testul de tractiune...Daaaa! Mi-a fost teama...dar nu aveam cum altfel sa fac...Daca ceda lustra sau un snur, direct prin termopane iesea...Si nu stau decat la etajul 4... :pardon: ...As fi patit si eu cum a patit @HYPE cu elicea de la atipa V...de la- pus "sefa de cabinet" sa cumpere o perdea noua... :rofl:
...Roata fatza...Daaa! Fac ce fac si tot lasat de bot sta...La testul ala nu a avut greutatile suplimentare montate pe el (lustra...stii...)
.................................
IERI AM REUSIT SA ZBOR "CEARSAFUL ZBURATOR"...!!! :yahoo:
Nu am filmat pt. ca am plecat in mare graba de acasa...f. tarziu (20:30)...pt. ca atunci s-a linistit vantul...Nu a mai fost nici timp si nici lumina sa filmez...
Am reusit sa ridic paramotorul la 15 m in aer (un bloc cu 4 etaje...) si am mentinut-o acolo...Cauza pt. care nu reuseam s-o zbor, erau liniile de comanda prea tensionate...Acum se ridica in aer si pot accelera motorul la maxim....
...Bine...Inca nu reusesc s-o controlez, pt. ca nu e reglata cum trebuie si nu raspunde cum trebuie la comenzi...
La prima ridicare, am reusit sa-i controlez balansul din acceleratie...am reusit s-o tin in vant o perioada...apoi s-a dus intr-o parte...am reusit s-o mai pun o data in vant...dar a inceput sa balanseze fatza-spate...am redus acceleratia, s-a stabilizat, dar a dus-o vantul chiar deasupra unei linii de copaci...Am avut mare noroc ca a mai plutit putin...nu am mai vazut-o bine de dupa copaci...am oprit motorul si am prabusit-o, ca sa nu o intoarca iar vantul spre copaci...Am avut mare noroc!!!...Cand m-am dus s-o recuperez, am gasit-o la doar 4-5 m in spatele copacilor...Putin a mai lipsit... :pardon:
...Recuperarea a fost cascadorie adevarata!!!...Ca sa trec de linia de copaci, a trebuit sa sar un jgheab de apa din beton, inalt de 1,70m...printre crengi uscate de salcam (cu ghimpi...)... =@
...Am mai reusit un zbor destul de lung...in care iar nu am reusit s-o aduc unde trebuie...S-a dus departe pe camp, dar am lasat-o sa zboare unde a vrut ea...doar sa zboare...Nu m-am chinuit decat s-o mentin in aer......Am cules-o de pe camp, undeva la 500 de metri...Cand n-am mai vazut-o bine, am oprit motorul si am lasat-o sa coboare la sol cu franele trase la maxim....
...Au mai fost vre-o 10 zboruri, la fel de necontrolate...pe care le-am intrerupt eu, pt. ca deja nu mai era lumina si n-o mai vedeam ce face si pe ce parte e...Dar am zburat-o totusi, ca sa exersez ridicarea in aer...
........................
Reglajele...Ieri am zburat cu trim-urile maxim coborare...maxim dreapta...A fost greseala mea...N-am observat ca datorita mix-ului intre eleroane si profundor, daca dai doua trim-uri simultan la maxim, se anuleaza trim-urile unul pe celalalt...Nu am fost atent la acest aspect... :pardon: ...Cu aceste trimari, unul din servo-uri ajunge in pozitia 0, iar celalat abia urca putin...Se diminueaza mult cursa servo intr-un sens (reglata din prima trimare...) de celalat reglaj (al doilea trim...)...Nu stiu daca m-am priceput sa explic...
........................
Comportarea in aer...Daca mentin acceleratia spre maxim, parapanta vireaza puternic spre stanga...Daca reduc acceleratia, parapanta nu mai vireaza stanga, zborul se stabilizeaza, dar parapanta incepe sa coboare...Trebuie sa fiu pe faza sa accelerez iar...Marea problema e ca asta genereaza balans...de care trebuie tinut cont, peste multe alte manevre...
...Ieri nu am reusit s-o zbor decat cu mansa stanga a telecomenzii, maxim coborare...maxim dreapta...A fost si greseala mea, ca nu am remarcat faptul ca datorita mix-ului, in aceasta pozitie a mansei, cursa servo-urilor e diminuata mult si nu mai am posibilitati de control...Abia acasa am vazut ca daca vreau sa virez, trebuie sa misc mansa doar pe orizontala...Asa cursa servo-urilor e maxima...Daca tin mansa in zona de sus si o misc stg-dr, cursa servo-urilor nu mai este decat de 17 mm...pe cand cu mansa in pozitia de mijloc, servo-urile trag cate 60 mm in jos si 17 mm sus (celalalt servo)
...Am tinut mansa in zona de sus, in sperantza ca mai atenuez tendintza de ridicare a triciclului si in incercarea de a atenua balansul...Dar na-m vazut ca astfel diminuez mult cursa servo-urilor si nu mai am control...A fost greseala mea! :pardon: ...De acum trebuie sa incerc sa controlez ridicarea doar din acceleratie si sa misc mansa doar pe o directie...Ori in sus, ori lateral (nici o data amandoua...)...In zona de jos a mansei, servo-urile au cursa destul de buna...Nu e problema...
...Eu am limitat din statie cursa de ridicare a servo-urilor (din end-point-uri)...In jos se misca 60...pana la 88 mm iar in sus doar 17 mm...Nu am vrut sa anulez complet cursa de ridicare...Am zis ca ma ajuta la atenuarea balansului...
...Tot aseara am mai adaugat greutate pe triciclu...Acum e undeva la 1.190...1230 gr (fct. de caumulator)...si am mutat greutatile mai in spate...Acum triciclul sta in sfarsit cu botul putin in sus (2-3 cm)...Voi vedea cum se comporta...Poate am norocul sa nu mai traga stanga (cum ai zis tu...)
...Tot aseara am lungit una din liniile de comanda cu 20 mm (cea din stanga...partea pe care vireaza...) ca sa pot da trim-ul pe 0...Am masurat intai cat e diferentza intre trim 0 si trim maxim...ce curse sant cu ambele trimuri la maxim si am aajustat linia de comanda stanga, cu aceasta valoare rezultata...Sper sa reusesc s-o fac sa zboare drept...
..........................
Marea problema e ca nu pot face asta la camp, pt. ca ajung tot tarziu...din cauza vantului...nu mai am lumina si nici rabdare... sa ma apuc sa desfac noduri...surubele...etc...Am mers pe ideea....fac un test, o reglez acasa...mai fac un test in alta zi...o reglez acasa iar...Chiar daca imi ia mai mult timp, chiar nu am cum altfel...Probabil ca dupa mai multe incercari, voi reusi s-o reglez OK...
..........................
Tot aseara am incercat sa fac si o decolare de la sol...Am stat in spatele aripii, am accelerat usor motorul (ca sa faca curent de aer...) si am tinut aripa pe cat posibil ridicata perpendicular pe sol...A plecat, aripa a dat sa se ridice corect, dar s-a proptit triciclul in ierburi...Tot campul ala e plin de buruieni de 20 de cm...E imposibil s-o decolez de la sol...Probabil ca pe un loc cu pamant neted ar decola, dar nu stiu nici unul deocamdata...unde sa fie si mult spatiu si sa nu fie obstacole in aer...La cat de necontrolabila e, numai obstacole in aer nu-mi trebuie... :blush:
..........................
Mai am o neclaritate...Nu stiu cum trebuie pilotata pe vant (moderat...desigur...)...Am vazut aseara ca e destul de greu de tinut in vant...desigur si datorita reglajelor proaste si a nepriceperii mele...Dar am vazut ca vantul o intoarce...o opreste...apoi aripa iar are tendintza de a se intoarce cu botul in vant...
...Ce reglaje ar trebui facute pt. zbor pe vant ???...Linii de comanda usor slabite???...Greutate suplimentara pe triciclu???...Ce trebuie facut si cum trebuie pilotata?!? ...Intreb pt. ca e destul de greu de prins numai vreme cu vant 0...
...Multumesc inca o data pt. sfaturi!!!...Si scuze celor care nu sant interesati de acest subiect!!! :pardon:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4731 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 02 June 2013 - 06:04 PM

Vezi postareadidip, la 01 June 2013 - 04:16 AM, a spus:

Foarte tare.http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif

........................
Multumesc!
Elicopterul micro e extrem de stabil, dar si manevrabil...Telecomanda cu toate ca e IR, permite manevre progresive...de finete...Permite si manevre de finetze, dar si manevre mai agresive...Totul progresiv (nu in trepte...cum ma asteptam...)
...Se poate zbura si mai agresiv cu el, dar nu am vrut eu sa incerc...pt. ca tantarii astia daca ii trantesti, se face totul praf in ei...si piese nu am de unde...Chiar vreau sa-l tin intreg cat mai mult timp!!! :good:
...Oricum imi place sa zbor la punct fix...scale......Nu-mi place acrobatia...
...Timpul de zbor vad ca s-a marit...Cand am filmat, am zburat 6 min...mai bagasem inca un zbor scurt inainte + inca unul mediu dupa filmare...
..."Dracia" are pana si LED sa te avertizeze cand se descarca acumulatorul (un LED micro...)...Are si protectie pt. LiPo...Cand se descarca acumulatorul, se lasa usor la sol, apoi (daca insisti) se opreste motorul... :good:
...Sasiul este din aluminiu...Chia e OK pt. 79 RON cu tot cu telecomanda...!!!
E exact ce-mi doream!!!
..........................
Este acum pe oferta de la Carreffour, un micro-hely care face baloane de sapun... :rofl:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4732 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 02 June 2013 - 06:16 PM

Vezi postareahype, la 01 June 2013 - 07:19 AM, a spus:

Dane,frumoasa pasare,sa o stapanesti sanatos.Aterizari usoare :drinks: :good:

...........................
Multumesc frumos pt. urari!!! Sper sa zboare cat mai fain!!! O sa ma apuc saptamana asta sa-l montez...Este mult de mesterit si lipit la el...Are multe hibe...
- Profundorul nu are nici o armatura in el si poate fi curbat cu usurintza cu mana...Vreau sa-i bag o teava de carbon...
- Lonjeronul aripii trebuie lipit in aripa, dar nu intra cum trebuie...Sper totusi sa reusesc sa-i nimeresc diedrul si sa lipesc simetric aripile...
- Trenul de aterizare e bagat mult sub aripi (nu are unghiurile corecte si cred ca o sa capoteze cum e acum...Si este fix...Vreau sa-i pun retract-uri...
- Roata spate joaca cu tot cu suport, dar nu se vede ce e acolo...Suportul e ingropat...Trebuie sa-l extrag din polistiren si sa remediez problema...
- Nu are con la elice...Vreau sa-i fac unul "scale"
- Nu are flaps-uri si la warrbird e esential sa ai asa ceva (cu toate ca asta are sarcina alara mica...54 gr/dmp)...Vreau totusi sa-i fac flaps-uri
- Servo-urile sant de cea mai proasta calitate...vreau sa le schimb pt. linistea mea...
+ Multe alte maruntisuri...
...Dar la banii astia, chiar nu am pretentii... :pardon:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4733 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 02 June 2013 - 06:24 PM

Vezi postareaincepatoru, la 02 June 2013 - 04:28 PM, a spus:

GOGULEEE ce facusi baaaaaaa .. s-a vazut clar de la dicolare ca nu e ok, mama ta di taliban ..baga poaze dupa

Modelul nu era trimat,avea tendinta sa ia aripa stanga,vira tot stanga si se ridica de bot.Dupa trimaj,nu mai avea nici o problema,ai vazut trecerea la rasul solului si unghiul de cadere sub care a venit.Dovada ca era bine echilibrat.Poze nu am facut,exact de asta nu-mi ardea.Problema e ca nu stiu ce s-a intamplat,cert e ca a ramas fara emisie,nu-mi explic de unde caderea de tensiune.A inceput sa primeasca cumenzi aproape de pamant cand nu am mai avut ce face.Aripile sunt intacte,coada e buna.Are fisurat fuselajul in spatele cabinei,botul e rupt,reparabil totusi.Capotajul e bardaf.Ala il refac cu fibra de sticla.Tot fibra de sticla voi folosi si la reparatiile fuselajului :cray: .Va mai zbura insa dupa multe ore de munca.Si crede-ma,zboara superb,pe chestia asta ma apuc sa-l refac.
0

#4734 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 02 June 2013 - 06:34 PM

Vezi postareahype, la 02 June 2013 - 03:18 PM, a spus:

Mi-am facut rost de munca.Am de reparat zburatoarea care este destul de bine avariata.Ziua a inceput prost,s-a strapat o conexiune intre elementii acumulatorului.Am rezolvat problema.Pornire motor,reglaj,verificarile de rigoare si prima decolare a pasaroiului.Extrem de instabil,l-am trimat si a devenit un inger foarte docil.Ce s-a intamplat,nu am habar,a inceput statia sa scoata un tiuit lung,am ramas fara comenzi.Tensiune pe statie 10,4v.Dupa crash am facut verificari.Totul in regula,nici o anomalie. :pardon:

..............................
Imi pare rau pt. incident!!!... S-a dus nasol de tot!!!...Si n-a dat nici un semn ca mai ia comenzi...macar in ultima secunda...:blush: ...Dupa cum se vede pe filmare, e clar ca ti-a picat RC-ul...
As banui mai curand o problema pe model decat una la statie...pt. ca pe model sant vibratii...servo-urile consuma curent....etc...
Vezi ca statia s-ar putea sa emita sunete in momentul in care nu mai comunica cu receptorul!!! :good: ...Deci nu cred ca statia e cauza!!!...Poti proba asta pe un model ca sa te convingi...Cu statia pornita, ii tai alimentarea U-BEC-ului de pe model...Daca tiuie statia, ai lamurit-o...
..............
As banui mai curand o problema pe model...Cred ca s-a intrerupt alimentarea cu curent...Ori intrerupatorul de receptie iti face figuri, ori mufa de la acumulator nu a mai facut contact...ori un fir intrerupt la U-BEC...
...Dupa crash s-a restabilit legatura radio, datorita shocului suferit la impact...dar asta nu inseamna ca problema s-a rezolvat!!!
...Eu unul as elimina intrerupatorul de receptie...Se poate folosi o mufa mica (ex. JST) scoasa undeva in afara modelului intr-o zona ferita (sau sub canopie daca e demontabila...) si scapi de grija asta...
...Am mai auzit pe cineva la RR, care a patit acelasi lucru din cauza intrerupatorului RC de pe model...
...Treaba cu mufa si cu acumulatorul legat fara intrerupator, am vazut-o pe YT...Un dealer de aeromodele din State comenta ca nu are incredere in intrerupatoarele RC... :good:
....................
Spor la mesterit!!!...Altceva nu pot spune acum... :drinks:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4735 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 02 June 2013 - 06:48 PM

Vezi postareahype, la 02 June 2013 - 06:24 PM, a spus:

Modelul nu era trimat,avea tendinta sa ia aripa stanga,vira tot stanga si se ridica de bot.Dupa trimaj,nu mai avea nici o problema,ai vazut trecerea la rasul solului si unghiul de cadere sub care a venit.Dovada ca era bine echilibrat.Poze nu am facut,exact de asta nu-mi ardea.Problema e ca nu stiu ce s-a intamplat,cert e ca a ramas fara emisie,nu-mi explic de unde caderea de tensiune.A inceput sa primeasca cumenzi aproape de pamant cand nu am mai avut ce face.Aripile sunt intacte,coada e buna.Are fisurat fuselajul in spatele cabinei,botul e rupt,reparabil totusi.Capotajul e bardaf.Ala il refac cu fibra de sticla.Tot fibra de sticla voi folosi si la reparatiile fuselajului :cray: .Va mai zbura insa dupa multe ore de munca.Si crede-ma,zboara superb,pe chestia asta ma apuc sa-l refac.

........................
Spui ca te enerveaza ca nu stii ce s-a intamplat...Am scris mai sus...Ti-a picat alimentarea receptorului cu curent...Elimina pe rand intrerupatorul RC...mufa veche LiPo-UBEC...verifica firele de alimentare...
........................
Nu stiu ce inseamna 10,4 V pt. statia ta...A mea functioneaza cu 4V...Daca o alimentezi cu 3s, nu e putin 10,4 V...Probabil limita e undeva pe la 9,2 V...Citeste in manualul statiei...care e tensiunea minima...
........................
Tu spuneai ca era sa mai tavalesti Tricolorul (MIG-3)...din cauza ca ai activat ceva pe statie (functia trainer...sau cam asa ceva...)...Sigur nu ai setat ceva aiurea prin statie??? Ai actionat vre-un buton in momentul ala???...Totusi nu avea cum sa-ti intrerupa receptia...
........................
Verifica din ce cauza a tiuit statia...Daca tiuie atunci cand intrerupi alimentarea receptorului...Daca e asa, ai rezolvat dilema...E clar ca ai ramas fara curent pe model...Si elimini pe rand componentele care ar putea creea probleme...
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4736 Useril este offline   popad 

  • Aeromodelist
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1826
  • Inregistrat: 05-February 09
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Planoare RC din 2016 - prezent
    Paramotoare RC din 2007 - 2014.

Postat 02 June 2013 - 06:59 PM

Dan,

relativ la viraj stanga la turatie maxima, arunca o privire AICI

Vorbim pe email, daca vrei detalii.
Aterizari fericite !

PopaD
0

#4737 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 02 June 2013 - 08:09 PM

Vezi postareadan1972, la 02 June 2013 - 06:48 PM, a spus:

........................
Spui ca te enerveaza ca nu stii ce s-a intamplat...Am scris mai sus...Ti-a picat alimentarea receptorului cu curent...Elimina pe rand intrerupatorul RC...mufa veche LiPo-UBEC...verifica firele de alimentare...
........................
Nu stiu ce inseamna 10,4 V pt. statia ta...A mea functioneaza cu 4V...Daca o alimentezi cu 3s, nu e putin 10,4 V...Probabil limita e undeva pe la 9,2 V...Citeste in manualul statiei...care e tensiunea minima...
........................
Tu spuneai ca era sa mai tavalesti Tricolorul (MIG-3)...din cauza ca ai activat ceva pe statie (functia trainer...sau cam asa ceva...)...Sigur nu ai setat ceva aiurea prin statie??? Ai actionat vre-un buton in momentul ala???...Totusi nu avea cum sa-ti intrerupa receptia...
........................
Verifica din ce cauza a tiuit statia...Daca tiuie atunci cand intrerupi alimentarea receptorului...Daca e asa, ai rezolvat dilema...E clar ca ai ramas fara curent pe model...Si elimini pe rand componentele care ar putea creea probleme...

Nu Dane,am facut toate verificarile enumerate de tine.Statia piuia.Dupa crash am oprit statia,am adus modelul ptr.investigatii.La repornire,statia nu mai piuia.Am facut zeci de teste,totul functioneaza normal.Nu incarc statia,las exact tensiunea de azi,iau alt model,ma departez de el si simulez zborul pana intra statia in limita de tensiune sau repeta anomalia.Nu stiu,zic,probez.Trebuie sa ma lamuresc. :wacko: :drinks:
0

#4738 Useril este offline   adi elicopter gl 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1171
  • Inregistrat: 07-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 02 June 2013 - 09:41 PM

Vezi postareahype, la 02 June 2013 - 08:09 PM, a spus:

Nu Dane,am facut toate verificarile enumerate de tine.Statia piuia.Dupa crash am oprit statia,am adus modelul ptr.investigatii.La repornire,statia nu mai piuia.Am facut zeci de teste,totul functioneaza normal.Nu incarc statia,las exact tensiunea de azi,iau alt model,ma departez de el si simulez zborul pana intra statia in limita de tensiune sau repeta anomalia.Nu stiu,zic,probez.Trebuie sa ma lamuresc. :wacko: :drinks:

LULU e in 35 sau 2,4?
hitec? vezi ca tu ai mai avut probleme cu un receptor (top star)
ai primit duda?
www.fotofilmaerian.ro
0

#4739 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 02 June 2013 - 10:01 PM

Vezi postareaadi elicopter gl, la 02 June 2013 - 09:41 PM, a spus:

LULU e in 35 sau 2,4?
hitec? vezi ca tu ai mai avut probleme cu un receptor (top star)
ai primit duda?

Multumesc,am primit adaptorul.Statia e in 2,4 Ady.La top star nu a fost de vina receptia,un prelungitor mufat de fabricantul care a incins tipla pana a topit mufa.A rezultat un contact inperfect,la sarcina flama.Acum, chiar nu am nici o idee.Am facut acasa teste in fel si chip.Voi insista maine cu receptorul de azi,vrau sa vad care e efectul cand deconectez antena din receptor,voi insista pana va piui statia.Ma roade chestia asta la care nu am un raspuns satisfacator.
0

#4740 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 02 June 2013 - 11:56 PM

Vezi postareahype, la 02 June 2013 - 10:01 PM, a spus:

Multumesc,am primit adaptorul.Statia e in 2,4 Ady.La top star nu a fost de vina receptia,un prelungitor mufat de fabricantul care a incins tipla pana a topit mufa.A rezultat un contact inperfect,la sarcina flama.Acum, chiar nu am nici o idee.Am facut acasa teste in fel si chip.Voi insista maine cu receptorul de azi,vrau sa vad care e efectul cand deconectez antena din receptor,voi insista pana va piui statia.Ma roade chestia asta la care nu am un raspuns satisfacator.

.........................
Nu umbla in receptor daca e nou!...Eu unul nu as mai avea curaj sa ridic in aer un model cu un receptor in care mi-am bagat nasul...Mai ales un termic pe care sant vibratii!!!
1 - Care este tensiunea minima la care functioneaza statia ta ???
2 - Ai incercat sa opresti receptia de pe model (deconectezi acumulatorul de receptie de pe model) sa vezi daca piuie statia??? Fa treaba asta!!! Daca nu piuie, inseamna ca nu a piuit pe motiv ca nu a mai comunicat cu receptorul...
3 - Vezi care e motivul pt. care a piuit statia...Vezi sa nu aiba vre-o problema statia!!!...Tu ziceai mai demult ca ai mai avut o faza aiurea cu ea si a trebuit s-o resetezi ca sa functioneze OK (nu mai tin minte ce problema era...).
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

Arata acest topic


  • 283 Pagini +
  • « Prima
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • Ultima »

28 useri citesc topicul
0 membri, 28 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro