Modelism - RHC Forum: Jurnal de zbor Braila-Galati - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 283 Pagini +
  • « Prima
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • Ultima »

Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...

#4111 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 13 March 2013 - 08:09 PM

Vezi postareavictorio, la 13 March 2013 - 07:54 PM, a spus:

O filmare de anul trecut http://youtu.be/87225TtTKSA


Frumos Victoras! Sa mai faci! :drinks:
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#4112 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2862
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 13 March 2013 - 08:13 PM

Vezi postareavictorio, la 13 March 2013 - 07:54 PM, a spus:

O filmare de anul trecut http://youtu.be/87225TtTKSA

.... cu SAITO four stroke .soooper :good: (zboara si papa ce-l nou ales) HAIDEEEEEEEAAAA
0

#4113 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3951
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 13 March 2013 - 08:17 PM

Vezi postareaincepatoru, la 13 March 2013 - 08:05 PM, a spus:

si la partea a 2-ua la fel autocolant

De unde sa cumpar autocolant macar aproape de nuanta aia?La folie nici nu ma gandesc.
0

#4114 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2862
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 13 March 2013 - 08:24 PM

Vezi postareaCiprian97, la 13 March 2013 - 08:17 PM, a spus:

De unde sa cumpar autocolant macar aproape de nuanta aia?La folie nici nu ma gandesc.

iei un petic si te duci la o firma de reclame publicitare si-ti fac sau au baetii de acoloo nuanta respectiva..si la urma ce daca e mai decolorat peticul ala ?intreb nu zboara.. :db:
0

#4115 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2862
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 13 March 2013 - 08:27 PM

Vezi postareavictorio, la 13 March 2013 - 08:04 PM, a spus:

Mosule, cg fara motor sa faci tu????? eu si Viorel si multi altii facem cg cu motorul montat, ne jucam cu acumulatorul ori acumulatoarele, eventual!!!!!

..E chestia aia ..DUPA 4 ANI...VICTORE..
0

#4116 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 15 March 2013 - 02:07 AM

Vezi postareatantar, la 11 March 2013 - 05:28 PM, a spus:

Dane , tu esti baiat serios sau ce naiba ? Cum poti sa compari un Trainer la 2 m si benzinar cu un warbird la 1600 . Eu stiu ca si tu esti indragostit de warbird'uri , de aia zic lasa 'BAGISTER ' sau ce zbori tu acum (chiar si Me ) si ia un vanator serios .
Si apropo de plici , te astept sus pe cer si vedem pe care ustura mai tare . ...
Tu stii ca glumesc ... de abia astept sa ne intalnim si sa ti'l arat .
Si chiar mai lasa TROMPETELE alea cu elici si cumparati un heli serios .

...................................
Toate zburatoarele au destinatia lor...Un trainer, pt.zbor relaxat si mai sigur...Warbird-ul, daca vrei sa stai permanent cu "mura" stransa...Acrobat, daca n-ai stare..."Spume" electrice, daca vrei sa zbori mai usor si sa repari rapid orice stricaciune...Benzinare, daca vrei senzatii...
...Vroiam un benzinar, pt. ca am chemare pt. tot ce bazaie si scoate fum...si benzina e mai ieftina decat metanolul...
Piper-ul nu e un trainer amarat...Are totusi 2.310 mm (nu "doar" 2 m...) si vre-o 5,5 kg RTF...Motor de 28cc...Zic eu ca o sa fie distractiv!!!
...Am ales Piper-ul, pt. ca mi se pare al naibii de haios si am vazut ca permite manevre destul de "interesante" prin aer...
Nu am vrut sa risc un warbird urias, ca prim avion termic!!! :good:
...Asta nu inseamna ca va fi singurul sau ultimul meu avion...Toate la timpul lor... Va veni si un warbird mare!!!:good: Nici nu stiu daca o sa am timp sa zbor tot ce am...
..................................
Sant "serios"!!!...Zborul serios incepe cu termicele din balsa, de peste 2 m... :good: ...Acolo e "miza" mult mai mare!!!
Daa! Imi plac warbird-urile si cred ca sant cele mai misto si mai complexe avioane din zborul RC, dar si trainerele au hazul lor...Imi place la nebunie senzatia pe care ti-o dau niste aripi mari...Simti cum tin aerul sub ele si planeaza lung...
.................................
Stai linistit ca ME-ul ala de 1100 mm e mult mai turbilitic decat Mustang-ul de 1600mm!!!...Face 2 ture in jurul Mustang-ului XXL, pana sa execute ala un viraj...Daca mai punem la socoteala ca urmeaza sa pun pe el un motor de vre-o 800...900 W si 2,2...2,5 Kg tractiune...s-ar putea sa fie nevoie sa te feresti de el in aer... :good:
PLICI-ul era pt. tantarii aia cu multe pale !!! :drinks:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4117 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 15 March 2013 - 02:13 AM

Vezi postareaCiprian97, la 11 March 2013 - 05:44 PM, a spus:

Intrebare pentru utilizatorii de servo futaba S3003:ce ubec este necesar pentru alimentarea a 3 servo s3003 si a unui receptor in conditii de siguranta deplina si fara sanse de a pierde controlul datorita consumului mare pe acel calmato de mai devreme?

............................
In principiu cred ca un UBEC de 5 Amp. cred ca e mai mult decat suficient...Mai ales ca nu ai decat 4 servo-uri pe el...Nu e un avion cu flapsuri...tren de aterizare retractabil...canopie care se deschide...etc...
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4118 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 15 March 2013 - 02:31 AM

Vezi postareatantar, la 11 March 2013 - 06:03 PM, a spus:

Acum am vazut si postarea asta ,..., tu esti pilot doar de avioane deci nu poti critica ventilatoarele .
Daca te vad facand inverted cu un heli promit ca o sa-mi tin fata sa nu-mi cada .
Apropo 'CAND O SA IL VAD LA ZBOR ' ?

......................................
Elicopterele mi se par tampite ca si comportament in aer...mult prea scumpe la reparatii...si greu de vazut in aer...
Nu ma atrag sub nici o forma!!!...Nu reusesti sa ma corupi!!!...Am zis ca o sa-mi cumpar totusi un heli-micro...doar asa...de amuzament in casa...Mai mult, in nici un caz nu o sa fie!!!...Asta pt. ca nu se poate compara zborul unui elicopter, cu felul in care evolueaza un avion prin aer si senzatia pe care ti-o da atunci cand simti cum planeaza prin aer...
......................................
Piper-ul e inca in cutie, cum a venit de la Phoenix, pt. ca n-am avut timp sa ma ocup si de el...Deocamdata trebuie sa repar pereti...sa varuiesc...sa repar o dusumea din lemn...sa reamenajez o baie...sa ajung cu masina prin service...etc...
...Dar probabil ca o sa reusesc sa-l scot la zbor pana cand se va stabiliza vremea 100%
...In seara asta am reusit sa-mi fac un pic de timp si am "dezbracat" motorul Husqvarna...l-am "consultat"...si maine cred ca il "operez" :rofl:...A venit si CDI-ul pt. el... :good:
......................................
Am reusit sa finalizez si Diamond-ul 1800...E gata de zbor, numai ca vremea asta nu ne da pace!!!
...Urmeaza dracovenia aia de P40-ul micro :rofl: ...Apoi paramotorul...
Toate sant interesante si fiecare zboara in legea lor...Abia astept sa le zbor!!!
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4119 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 15 March 2013 - 02:35 AM

Vezi postareaincepatoru, la 12 March 2013 - 01:57 PM, a spus:

....

Poti sa ma lamuresti si pe mine cum se cupleaza intre ele piesele de la adaptorul de elice de la motorul tau ???
Am o dilema in acest sens la motorul meu Husqvarna si nu stiu cum e mai bine sa fac aceste piese (sa reziste...sa nu-mi sara in cap elicea...Doamne-fereste...)...Am mai multe idei, dar nu stiu care e mai buna...
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4120 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 15 March 2013 - 02:42 AM

Vezi postareaGigiGL, la 12 March 2013 - 02:03 PM, a spus:

Repede la prins motorul... esti sigur ca ai CG unde trebuie? Eu l-as fi fixat ultimul, dupa infoliere! Cu tot cu elice si con pe el! Mai plimbam capota putin si adio greutati de echilibrare! :pardon:

..........................
Motorul nu iti da plaja prea mare de echilibrare...pt. ca nu il poti deplasa prea mult inainte-inapoi pe batiu...datorita rezistentzei batiului si datorita esapamentului sau a carburatorului (in spate)...
...Echilibrarea eu o vad OK, din acumulatorii de receptie si pt. CDI...din rezervorul de benzina...etc...Ai destule pe acolo care merg deplasate mai in fatza sau mai in spate...
...Daca nu, putin plumb nu strica...Abia va fi mai stabil pe vant... :rofl:
E un trainer mare...Rezervele sant uriase...Nu se prea simt cateva zeci de grame in plus...!!! :good:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4121 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 15 March 2013 - 02:50 AM

Vezi postareavictorio, la 13 March 2013 - 07:54 PM, a spus:

O filmare de anul trecut http://youtu.be/87225TtTKSA

............................
Frumos nene Victor!!! Mana de meserias se vede!!!
...Ce-ti mai place sa rasucesti cutitul in rana, acum cand vremea nu ne da pace si zburatoarele stau in cui!!!... :drinks:
............................
Pe cand un warbird benzinar ?!? :ph34r:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4122 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 15 March 2013 - 02:53 AM

Vezi postareaGigiGL, la 12 March 2013 - 02:03 PM, a spus:

Repede la prins motorul... esti sigur ca ai CG unde trebuie? Eu l-as fi fixat ultimul, dupa infoliere! Cu tot cu elice si con pe el! Mai plimbam capota putin si adio greutati de echilibrare! :pardon:

........................
Trebuie sa recunosc ca mi-ai atras atentia asupra unui aspect la care nu as fi fost prea atent la montajul Piper-ului meu... :drinks:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4123 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 15 March 2013 - 09:58 AM

Se pare ca nu m-am exprimat foarte clar: CG se ajusteaza brut plimband motorul pe batiu,cu toate acareturile montate pe el si capota provizoriu peste motor, dupa infoliere. Folia ingreuneaza mai mult coada pentru ca este mai multa in spatele CG decat in fata, pe fuselaj. Poate conteaza mai putin la un monstru de anvergura mare si greu, unde masa ei devine aproape insesizabila, dar la un model mai mic sigur conteaza suficient. M-am lovit de acest aspect. Abia cand vine unde trebuie se dau gaurile de prindere in batiu. La ele m-am referit. La fel de adevarat ca se pot face ajustari de finete si din pozitia acumulatorilor, servourilor pentru ampenaje si alte acareturi ce pot fi plimbate in fuselaj. Dar motorul e greu si pozitia lui conteaza mult, chiar daca distanta lui fata de CG este mai mica si genereaza un cuplu de basculare mai mic din acest motiv. Toata logica pleaca de la formula simpla M(cuplul)=m(masa) x g(acceleratia gravitationala) x l(lungimea bratului fortei), termenul m(masa) x g(acceleratia gravitationala) fiind de fapt forta care genereaza cuplul de basculare. Problema elementara de fizica pentru cine a uitat-o.
Nu ma puneti sa va fac si desene, pentru ca n-am chef acum! :pardon:
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#4124 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 15 March 2013 - 04:01 PM

Vezi postareaCiprian97, la 13 March 2013 - 04:22 PM, a spus:

Dragi colegi de zbor,
are cineva niste timp liber si bunavointa sa ma ajute cu problemele din poze?Toate materialele necesare le pot plati eu.
http://img811.imageshack.us/img811/5/dsc06656yv.jpg
http://img252.imageshack.us/img252/8084/dsc06660n.jpg

Am putina balsa de 3 si niste autocolant alb,si multe multe baghete de diverse marimi(daca ajuta cu ceva).Daca e cineva dispus sa ma ajute va rog lasati un semn.

Cam cata folie ai nevoie?Pun diseara o poza cu nuanta,sper sa-ti fiu de ajutor :drinks:
0

#4125 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 15 March 2013 - 04:08 PM

Vezi postareatantar, la 11 March 2013 - 06:03 PM, a spus:

Acum am vazut si postarea asta ,..., tu esti pilot doar de avioane deci nu poti critica ventilatoarele .
Daca te vad facand inverted cu un heli promit ca o sa-mi tin fata sa nu-mi cada .
Apropo 'CAND O SA IL VAD LA ZBOR ' ?

Ventilator zici?Am pretentii la dreptul de autor.Te cinstesc cu o bere la Tecuci :drinks:
Viorele,am gasit ceva de 25mm.te ajuta?
0

#4126 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2862
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 15 March 2013 - 04:09 PM

Vezi postareahype, la 15 March 2013 - 04:08 PM, a spus:

Ventilator zici?Am pretentii la dreptul de autor.Te cinstesc cu o bere la Tecuci :drinks:
Viorele,am gasit ceva de 25mm.te ajuta?

am rezolvatoo ,thanks :good:
0

#4127 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 15 March 2013 - 04:17 PM

Vezi postareaincepatoru, la 13 March 2013 - 07:31 PM, a spus:

Ca ideee dai capota jos ,decupezi folia cu cuteru,bisturiu .lama de ras ..etc si portiune marcata o chituiesti cu chit de lemn sau ..(pudra de talc+aracet )operatiunea o faci cat mai finut .ideea e sa acoperi gaurile..nu abuza cu chitul ca ai de slefuit la greu dupa ..poti folosi o cartela telefonica adika plasticul in prealabil.. pe decupatura foliei de contur aplici banda adeziva de hartie se indeparteaza dupa slefuire ..la final folie ,autocolant,abtibild...bla.bla bla spor la treaba

Mai ortodox,faci chit din aracet ptr.parchet in amestec cu rumegus pudra obtinut de la masinile de slefuit.Finisezi si pui solarul.Ambele materiale le pot pune langa solar daca te aranjeaza nuanta.

Aceasta postare a fost editata de hype: 15 March 2013 - 04:18 PM

0

#4128 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 15 March 2013 - 06:17 PM

Imagine atasata: Fotografie-0021.jpg

Vezi postareahype, la 15 March 2013 - 04:01 PM, a spus:

Cam cata folie ai nevoie?Pun diseara o poza cu nuanta,sper sa-ti fiu de ajutor :drinks:

0

#4129 Useril este offline   victorio 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 359
  • Inregistrat: 02-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 15 March 2013 - 07:16 PM

Vezi postareadan1972, la 15 March 2013 - 02:50 AM, a spus:

............................
Frumos nene Victor!!! Mana de meserias se vede!!!
...Ce-ti mai place sa rasucesti cutitul in rana, acum cand vremea nu ne da pace si zburatoarele stau in cui!!!... :drinks:
............................
Pe cand un warbird benzinar ?!? :ph34r:

multumesc Dane mai am de invatat , iar in privinta modelelor wabrid mai vedem
0

#4130 Useril este offline   victorio 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 359
  • Inregistrat: 02-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 15 March 2013 - 07:16 PM

Vezi postareadan1972, la 15 March 2013 - 02:50 AM, a spus:

............................
Frumos nene Victor!!! Mana de meserias se vede!!!
...Ce-ti mai place sa rasucesti cutitul in rana, acum cand vremea nu ne da pace si zburatoarele stau in cui!!!... :drinks:
............................
Pe cand un warbird benzinar ?!? :ph34r:

multumesc Dane mai am de invatat , iar in privinta modelelor wabrid mai vedem
0

#4131 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3951
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 15 March 2013 - 09:25 PM

Multumesc de intentie @hype dar am rezolvat cu niste folie alba.Mie mi se pare mai frumos asa :pardon:
0

#4132 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2862
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 15 March 2013 - 09:25 PM

Vezi postareavictorio, la 15 March 2013 - 07:16 PM, a spus:

multumesc Dane mai am de invatat , iar in privinta modelelor wabrid mai vedem

mestere adevarat graesti..batmanu @DAN nu stie :rofl: ..(oricum sunt "atestat" in cazuri de prim ajutor daca se intampla ceva cand i-l vede)..
0

#4133 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 16 March 2013 - 08:15 AM

Vezi postareaCiprian97, la 15 March 2013 - 09:25 PM, a spus:

Multumesc de intentie @hype dar am rezolvat cu niste folie alba.Mie mi se pare mai frumos asa :pardon:

:hi: :hi:
Si iata ce pregatesc pentru a fugari ciorile:Imagine atasata: Fotografie-0021.jpg
0

#4134 Useril este offline   victorio 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 359
  • Inregistrat: 02-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 16 March 2013 - 04:23 PM

Bagam un zbor Duminica?????? :clapping:
0

#4135 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3951
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 16 March 2013 - 05:14 PM

Cu un esc mult mai mic decat necesar,a zburat astazi Calmato.Prima impresie-foarte vitezoman.Nu am reusit sa il filmez dar am facut ceva poze.La aterizare vine ca torpila si orice denivelare il face sa sara.Nu e prea acrobat dar e bine asa cum e.E cam la limita capacitatii mele de pilotaj,sau doar eram eu prea tensionat si nu mai mergeau creierii.Modelul e intreg,teafar si nevatamat(mai putin esc-ul care s-a supraincalzit,probabil trebuie aruncat)

La ultimul pack am venit deadstick si m-am oprit.....hmmm....lasa ca doar rotile s-au udat putin.

http://img829.imageshack.us/img829/1346/20130316153042.jpg


Cateva poze:(le faceam cu gandul ca sunt singurele cu modelul intreg)

http://img441.imageshack.us/img441/5541/20130316145250.jpg
http://img577.imageshack.us/img577/483/20130316145240.jpg

La o pauza de racit esc-ul si bateriile:

http://img7.imageshack.us/img7/7172/20130316153536.jpg


Loc de baterii mari este,vreo 120 de grame de pb i-au trebuit in nas cu un lipo 3s 2700

http://img339.imageshack.us/img339/5903/20130316153544.jpg


Sa speram ca o sa aiba viata lunga si usoara.
0

#4136 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5157
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 16 March 2013 - 07:34 PM

...

ma bucur nespus ca modelu zboara.

Sa-i pui la loc chestiile alea de la capatul aripilor. Ajuta foarte bine la evolutii..

Intr-adevat zboara repede. Sare la aterizare pentru ca fie vi cu viteza prea mare, fie prea mica. La mine a topait primele aterizari, pana m-am aobisnuit cu modelul....cand o sa-i prinzi viteza cu care vine la aterizare o sa vezi ca e docil.

Uite starea in are eu l-am dat lui Niku.
Imagine atasata: IMAGE_00106.jpg

L-am dar pentru ca aveam doar doi acumulatori pentru el si zburam doar 15-18 minute cu el si ma chinuiam sa-l transport. Modelul, daca e pilotat ok zboara foarte bine. Nu-i place suprasarcina. Sare daca-l strangi tare, dar face un knife edge excelent...Cu lipo de 4000 mah se centra perfect. Cu nanotech de 2700mah era cam usor de bot. Elicea preferata 13x4. Daca ai 12x6 e mai vitezist. Eu l-am zburat cel mai mult cu APC 12x6. Sa vezi ce snapuri face! E un model care te va invata sa zbori corect, sau o sa-l rupi.!


Numai bine, de la Buzau, Mihai.
0

#4137 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5157
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 16 March 2013 - 07:36 PM

in pozele tale vad ca mai ai acumulatorul ala nimh. Sper ca l-ai conectat....(asigura trei zile de zbor fara probleme). Atentie ca regulatorul ala, era OPTO, si atrebuia alimentat receptorul din ltceva....oare de ce era aumulatorul ala Hitec?
0

#4138 Useril este offline   didip 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1502
  • Inregistrat: 28-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero & Auto
    Acvaristica

Postat 16 March 2013 - 07:43 PM

Vezi postareahype, la 16 March 2013 - 08:15 AM, a spus:

:hi: :hi:
Si iata ce pregatesc pentru a fugari ciorile:Atasament Fotografie-0021.jpg


Frumos. Sa-l stapanesti sanatos si fara probleme. Este nou sau Sh?
Traxxas TMaxx 3.3
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
0

#4139 Useril este offline   didip 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1502
  • Inregistrat: 28-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero & Auto
    Acvaristica

Postat 16 March 2013 - 07:44 PM

Vezi postareavictorio, la 16 March 2013 - 04:23 PM, a spus:

Bagam un zbor Duminica?????? :clapping:


Da. Normal. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif
Traxxas TMaxx 3.3
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
0

#4140 Useril este offline   didip 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1502
  • Inregistrat: 28-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero & Auto
    Acvaristica

Postat 16 March 2013 - 07:46 PM

Vezi postareaCiprian97, la 16 March 2013 - 05:14 PM, a spus:

Cu un esc mult mai mic decat necesar,a zburat astazi Calmato.Prima impresie-foarte vitezoman.Nu am reusit sa il filmez dar am facut ceva poze.La aterizare vine ca torpila si orice denivelare il face sa sara.Nu e prea acrobat dar e bine asa cum e.E cam la limita capacitatii mele de pilotaj,sau doar eram eu prea tensionat si nu mai mergeau creierii.Modelul e intreg,teafar si nevatamat(mai putin esc-ul care s-a supraincalzit,probabil trebuie aruncat)

La ultimul pack am venit deadstick si m-am oprit.....hmmm....lasa ca doar rotile s-au udat putin.

http://img829.imageshack.us/img829/1346/20130316153042.jpg


Cateva poze:(le faceam cu gandul ca sunt singurele cu modelul intreg)

http://img441.imageshack.us/img441/5541/20130316145250.jpg
http://img577.imageshack.us/img577/483/20130316145240.jpg

La o pauza de racit esc-ul si bateriile:

http://img7.imageshack.us/img7/7172/20130316153536.jpg


Loc de baterii mari este,vreo 120 de grame de pb i-au trebuit in nas cu un lipo 3s 2700

http://img339.imageshack.us/img339/5903/20130316153544.jpg


Sa speram ca o sa aiba viata lunga si usoara.


Bravo. Unde l-ai zburat azi ?
Traxxas TMaxx 3.3
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
0

Arata acest topic


  • 283 Pagini +
  • « Prima
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • Ultima »

10 useri citesc topicul
0 membri, 10 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro