Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#3091
Postat 04 November 2012 - 06:18 PM
Te asigur ca nici VA nu e cu nimic mai presus decat Martacesti...Nu stiu dece laudati voi campul ala de la VA...pt. ca nu e nemaipomenit...
- Si la VA e pista denivelata ca naiba...Ultima data mi-au ramas rotile de la Magister de cateva ori blocate in gropile din pamant...
- Iarba e mai deasa la VA...La Martacesti sant doar cateva smocuri din loc in loc, care oricum nu rezista in fatza elicei...
- Nu e doar un petec de iarba...E o zona destul de mare pe care se poate decola/ateriza...cam de la intrarea din sosea si pana departe pe camp...Iar lateral, de la locul unde se parcheaza masinile, pana la drumul acela oblic...
- Si la Martacesti se poate ateriza din toate directiile...Crede-ma...eu zbor acolo de mai bine de un an...Probabil ca nu esti tu obisnuit cu locul...
- Daca privesc in urma, sincer nu am vazut nici o data Pinkper-ul lui nenea @Lipitorul capotand la Martacesti...La VA l-am vazut de 2 ori...Identic si Decathlon-ul lui @Incepatoru...Asta numai din cauza gropilor...
- Sa nu mai vorbim de canalele alea de irigatii de la VA...care nu aduc nimic bun...
- Distantza pana la Martacesti este mai mare daca veniti pe drumul vechi...Daca se merge prin oras, sant 17 km intre orase si mai sant maxim 9 km pana acolo...In total 26 km...Cu 6 mai mult decat pana la VA (pt. voi)
...Pt. braileni e mult mai aiurea...Sant spre 40 km pana la VA, pe oriunde ai merge...in vreme ce pana la Martacesti sant doar 9 km din centrul orasului...
............................
Nu stiu dece ai tu probleme cu MX2-ul ala...mai ales daca spui ca i-ai pus si roti mari...si spui ca locul de zbor de la Martacesti e execrabil...atata vreme cat eu pot decola Cessna de ArtTech cu rotile standard de acolo ?!?...In plus Cessna chiar are nevoie sa ruleze mult pe pista...sa prinda viteza ca sa poata decola...Are sarcina alara extrem de mare pt. avionul acela...Iar elicea e la doar 2 cm de pamant...Mai toaca iarba...mai tzopaie de 2 ori...dar se ridica...Foarte rar mi s-a intamplat sa capoteze avionul acolo!
.....................................
Parerile sant impartite in sensul asta...Fiecare face ce vrea...zboara unde vrea...Oricum zburam in conditii improprii, atata vreme cat nu avem o pista asfaltata (macar...)
Frumos este totusi sa ne mai si intalnim!!!
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3092
Postat 04 November 2012 - 07:04 PM
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/5763984_700b.jpg
Nu vad cum poti decola cu o cessna de acolo inafara drumului.La VA n-am vazut groapi si nici tufe/boscheti uscati care cam ciopartesc elicile de electric.Termicele nu au treaba dar electricele cam da.Gigi de altfel nici n-a reusit sa decoleze din tufarisul ala...
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 04 November 2012 - 07:05 PM
#3093
Postat 04 November 2012 - 07:58 PM
Mie-mi convine, in calitate de initiator de topic, primesc 100 ron pentru fiecare pagina, dar totusi...mi se pare ca sunt bani castigati prea usor... :clapping:
#3094
Postat 04 November 2012 - 08:03 PM
........................................
...Cat priveste zborul cu Cessna acolo...Crede-ma ca am zburat tot sezonul asta cu Cessna acolo si n-am avut probleme cu decolarile...Iar cu elicile...iar...n-am avut probleme!!!...Singura elice pe care am rupt-o sezonul asta a fost la Cessna, la intalnirea de data trecuta de la Martacesti...Dar a fost neatentia mea...Nici macar o elice GWS (cele portocalii) nu am reusit sa rup din cauza ierbii...
...Nu stiu cum ciobesti tu elicile in iarba, ca eu n-am reusit sa le fac nici macar o urma...Se ia vopseaua de pe ele (eu le vopsesc in negru...)...fac zgarieturi...dar atat!
...E adevarat ca trebuie sa-ti alegi locul pt. decolare...unde e mai putina iarba...Te orientezi...Asta e!...Dar e valabil pt. toate campurile cu iarba!!! Acolo sant boschetzi in zona unde se parcheaza masinile...Dar ce cauti acolo ?!?...Zona aia nu a fost tunsa!!!...Zona din fatza masinilor spre sat, a fost tunsa si nu au mai crescut ierburi...Ici-colo mai sant smocuri de 20 cm...cu cateva fire fiecare...care chiar nu pun probleme...
...................................
La VA este undeva (nu departe de locul de parcare) o urma adanca de 20 cm, de intri cu picioarele in ea!!! Ce-mi povestesti tu ca VA e nemaipomenit...!?!
...................................
...In fine...Fiecare zboara unde vrea...Nu are sens sa ne contrazicem! Mie nu mi s-a parut cu nimic mai presus VA fatza de Martacesti!...Doar faptul ca ne intalnim cu totii si iese distractie...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3095
Postat 04 November 2012 - 08:14 PM
lipitorul, la 04 November 2012 - 07:58 PM, a spus:
Mie-mi convine, in calitate de initiator de topic, primesc 100 ron pentru fiecare pagina, dar totusi...mi se pare ca sunt bani castigati prea usor... :pardon:
..................................
Bre nenea...inseamna ca te-am facut milionar...! :rofl:
...Am reactionat mai prompt, pt. ca m-a deranjat ideea asta ca..."Domnuleee...campul de la Martacesti e de tot rht-ul, iar cel de la VA e perla Coastei de Azur"...Aiurea!!! Amandoua sant la fel de proaste (cu cateva mici deosebiri nesemnificative...) dar oricum altele nu avem...Cu putina atentie, se poate totusi zbura!
..................................
O sa incerc sa ajung cat de curand in locul acela cu pista asfaltata de care spuneam...din apropierea trecerii cu bacul de la Smardan si va povestesc cum e...Ar fi super-OK pt. toata lumea, pt. ca e spre Galati...Nu se deviaza in nici o alta directie...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3096
Postat 04 November 2012 - 08:29 PM
tantar, la 04 November 2012 - 03:16 PM, a spus:
http://youtu.be/aiRzZ5B_a44
Pacat,modelul zbura superb.Sper din suflet sa-l revad pe aer.Din filmulet tind sa cred ca l-ai scapat in limita tocmai in viraj,elicea bat-o vina.Astfel de modele se simt in elementul lor cand au tractiune.Stii faza cu mustangul pitic cand am ciufulit cablul ala gros si nu se oprea saracia nici in pragul masinii Dl-ui.Emil!Zborul inversat modifica portanta,figura nu mi-a bagat mintile in cap,am prostul obicei sa zbor in limita la inaltime mica si mai ales cand pregatesc aterizarea.Piticul Mustang venea ca torpila la aterizare cu toate experimentele probate,se comporta excelent pe vant.Mihai,capul sus,treci la reparatii.Cineva a zis candva"toate ajung lemne de foc"eu deja am trecut la treaba,noua jucarie este la uscat.
PS.Dl.de la Radauti,promisiunea e datorie curata.Mai putem spera sa vedem filmuletul promis??
#3097
Postat 04 November 2012 - 08:37 PM
#3098
Postat 04 November 2012 - 09:12 PM
hype, la 04 November 2012 - 08:37 PM, a spus:
..................................
:rofl: Merci!...Stii cum e replica aia:"Eu cand vreau sa fluier...fluier!"...Asa si eu...Cand dorm...dorm...Poti sa tai si lemne langa mine cu drujba...N-am nici o taina...Trec in "lumea drptilor"... :rofl:
...Acum discutand serios...Am fost racit toata saptamana asta...rau de tot si probabil nu m-am putut odihni cum trebuie...Acum am scapat la somn si...:p
Asta e! Acum chiar nu mai pot face nimic... :pardon:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3099
Postat 04 November 2012 - 09:16 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#3100
Postat 04 November 2012 - 09:16 PM
Cam asa arata:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3102
Postat 04 November 2012 - 09:23 PM
..............
@Tantar - Ce zici nenea?!? Iti place?!? B) Abia astept sa-l vad cum se comporta!!!
...Urmeaza un motor mai vioi si mai usor... si niste retract-uri...E jenant fara!
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3103
Postat 04 November 2012 - 09:25 PM
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3105
Postat 04 November 2012 - 09:54 PM
lipitorul, la 04 November 2012 - 07:58 PM, a spus:
Mie-mi convine, in calitate de initiator de topic, primesc 100 ron pentru fiecare pagina, dar totusi...mi se pare ca sunt bani castigati prea usor... B)
Topicul asta ne-a facut sa ne cunoastem,(ma refer la toti "scriitorii")pasiunea zborului ne apropie,chiar daca,nu ne cunoastem intre noi.Ne permitem sa facem glumite,fiindca suntem apropiati datorita pasiunii comune.Daca frunzarim putin,gasim sfaturi si recomandari.Mai sunt si scriitori.Adunati,toti au IQ peste minim 50.Se discuta si cu oameni care nu sunt din zona noastra.Ca longevivtate,sade super,e la locul lui,ai reusit sa ne unesti.Meriti fiecare banut,daca mai consideri ca e putin lucru ce ai facut si nu meriti banii,baga-i tot in avioane sau,doneaza la un club al copiilor.Asa poate vom avea si urmasi. :drinks: :hi:Cu @tantaru ma stiam de aici.M-am trezit cu el pe terenul de zbor aliniind masina cu a mea,tocmai veneam la aterizre,cand,aud o vorba hotarata.Domnu,dai si mie sa fac o tura?!Mi-ar place sa ne vedem noi si generatia urmatoare(pe care daca nu o formam si nu o atragem,nu o avem)la pagina 1000. :good: :hi:
#3106
Postat 04 November 2012 - 10:00 PM
dan1972, la 04 November 2012 - 09:23 PM, a spus:
..............
@Tantar - Ce zici nenea?!? Iti place?!? B) Abia astept sa-l vad cum se comporta!!!
...Urmeaza un motor mai vioi si mai usor... si niste retract-uri...E jenant fara!
E frumos rau , daca reusesti sa'i pui si retracturi ...esti mare
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#3107
Postat 04 November 2012 - 10:11 PM
Ciprian97, la 04 November 2012 - 07:04 PM, a spus:
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/5763984_700b.jpg
Nu vad cum poti decola cu o cessna de acolo inafara drumului.La VA n-am vazut groapi si nici tufe/boscheti uscati care cam ciopartesc elicile de electric.Termicele nu au treaba dar electricele cam da.Gigi de altfel nici n-a reusit sa decoleze din tufarisul ala...
..PILO..roaga pi cineva sa stearga poaza ai cu WW ..aici e sectiunea aero"nu auto...mmmda (oare de ce intodeauna nu esti multumit)...dar ..din cate stiu la planoare le place vantu" azi ce te-a retinut ..sa faci ambianta... B)
#3108
Postat 04 November 2012 - 10:14 PM
tantar, la 04 November 2012 - 10:00 PM, a spus:
......................
Merci frumos! Ii pun si retract-uri...6,75 usd pe HK... :drinks: Stiu deja si cum sa le montez...
...Sa vad cum ma descurc de bani...ca-mi mai trebuie si niste LiPo...si aprindere cu senzor pt. motorul de motocositoare...Pana la primavara trebuie sa fie gata si Piper-ul mare... B)
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3109
Postat 04 November 2012 - 10:15 PM
lipitorul, la 04 November 2012 - 07:58 PM, a spus:
Mie-mi convine, in calitate de initiator de topic, primesc 100 ron pentru fiecare pagina, dar totusi...mi se pare ca sunt bani castigati prea usor... B)
nene nene ..sincer trebe"sa vorbim la "un rizirvor de nitro-baitz (ADUC IO) ca e intirisant cu ..paginile..ORICUM AI UN CADOU de la mine...e soooper ai sa vezi.. :drinks:
#3110
Postat 04 November 2012 - 10:16 PM
Ciprian97, la 04 November 2012 - 07:04 PM, a spus:
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/5763984_700b.jpg
Nu vad cum poti decola cu o cessna de acolo inafara drumului.La VA n-am vazut groapi si nici tufe/boscheti uscati care cam ciopartesc elicile de electric.Termicele nu au treaba dar electricele cam da.Gigi de altfel nici n-a reusit sa decoleze din tufarisul ala...
Daca vrei cu adevarat fara mofturi,poti si asa:
#3112
Postat 04 November 2012 - 11:23 PM
dan1972, la 04 November 2012 - 09:18 PM, a spus:
...
...
Daca asta e bau-ba-ul tau,cu ce trag concluzie din poze,esti tare Dle. :drinks: Ma omoara curiozitatea aterizarii.Vazi ca ala nu vine cand fluieri.Are comentarii,barfeste pilotul.Chiar iti doresc aterizari blende.Cauta spatiu fratioare,Victor poate sa-ti dea multe sfaturi. B) Daca tot se agita lumea pe zburatori nervoase,hai la Tecuci,are Dl.Emil un vitezoman de va scoate impresiile.Problema e cine,cum si unde,il zboara. :good:
#3113
Postat 05 November 2012 - 07:26 AM
incepatoru, la 04 November 2012 - 10:11 PM, a spus:
Poate nu stiai..modelul Avensis de la Toyota,in special variata Facelift din 2006,are o bara fata si o garda la sol foarte mica.La gropi mari risti sa ramai cu bara pe jos si eventual sa-ti spargi o planetara sau sa atingi rezervorul etc.E asa de joasa pentru ca e de autostrada si de calatorie cu consum redus la viteze mari.Nu-i ca Loganul,ala are ceva garda la sol si n-are probleme.
Planorul a zburat binisor dar ii trebuiau niste saibe la unghiul motor... :( ..mama lui de roxxy 3530/14.
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 05 November 2012 - 07:27 AM
#3114
Postat 05 November 2012 - 09:43 AM
fiecare s a obisnuit cu terenul pe care s a jucat si de aici normal sa apara discutii. Daca vreti ceva la mijloc si ca distanta si ca pista hai sa mergem la Albert. E undeva la mijloc geometric.
pina una alta va pun si eu o filmare de sus si mai povestim....
#3115
Postat 05 November 2012 - 09:46 AM
adi elicopter gl, la 05 November 2012 - 09:43 AM, a spus:
fiecare s a obisnuit cu terenul pe care s a jucat si de aici normal sa apara discutii. Daca vreti ceva la mijloc si ca distanta si ca pista hai sa mergem la Albert. E undeva la mijloc geometric.
pina una alta va pun si eu o filmare de sus si mai povestim....
Adi adevar graiesti
BAIETI Luati'va elicopter si zburati unde vrea muschiul vostru
Aceasta postare a fost editata de tantar: 05 November 2012 - 09:48 AM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#3116
Postat 05 November 2012 - 09:54 AM
tantar a spus:
Adi adevar graiesti
BAIETI Luati'va elicopter si zburati unde vrea muschiul vostru
Merge sa faci cu el FPV ?
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
#3119
Postat 05 November 2012 - 02:30 PM
Incep eu 1(daca vrei VA,zici 2,daca vrei Martacesti pui 0 etc...)
#3120
Postat 05 November 2012 - 02:55 PM
Aceasta postare a fost editata de gun man: 05 November 2012 - 03:00 PM