....................................
Hi...Hi...Hi!!!...Foarte tareeee!!! Daca aveam si eu un magarus, eram cu voi!!!
...Mai stiu si eu un loc cu o terasa de pamant destul de inalta tot lg. Baldovinesti...Nu stiu daca e acelasi cu cel prezentat de tine...Dupa baltile alea cu stuf asa pare...
Este destul de aproape de intrarea in Braila, pe drumul vechi de Galati...Eu am ajuns acolo pur intamplator...cand mi-am cumparat bicicleta si vroiam sa bag km cu ea...
...Pe terasa aia se urca pe o poteca ingusta printr-o laterala...Nu stiu de drumul pietruit...Batea vantul din belsug acolo...Mi-a daramat bicicleta de pe cric.
danel eu am impresia ca noi doi am topit ambreiajele de la Cz pe acolo! Acum vreo 20 de ani! do u remember?
Aceasta postare a fost editata de cony071: 30 October 2012 - 04:27 PM
vineri am vazut la BV o colectie impresionanta , inclusiv un 1/1
poze :
.....................................
Superb!!! B 25 Mitchel imi face si mie cu ochiul...Are aripile alea curbate in jos...Arata excelent!!! Totusi e problematic la zbor din cate am vazut...mai ales daca e termic!!!...E dificil cu cele 2 motoare...Si in plus, se cam ridica greu de jos (contrar celor 1:1 care decolau de pe portavion...) si nici gand de manevre acrobatice...
.......................................
Bre nenea !!! Daca tot vrei warbird, de ce nu-ti iei un Mustang 1600 mm electric din EPO de pe HK ?!? Adica asta:
Zboara excelent pt. ca e mare...Arata excelent...Nu trebuie sa mai muncesti la el (...tu nu ai timp...)...E electric si e gata repede de zbor...Spuma chinezilor e de f.buna calitate (neteda si destul de dura) si oricum ar fi se repara cu CA (practic nu vad ce poti face unui astfel de avion ca sa nu mai poata fi reparat...)
...Are retract-uri...flapsuri...LED-uri...Cam tot ce trebuie...
...Si daca chiar vrei sa te distrezi, ii cumperi si un sound-sistem BENEDINI si suna mai bine decat un termic... :yahoo:
...Costa 175 usd + transportul...Pt. tine nu cred ca e un efort prea mare...Nu te inteleg...
S-ar putea sa fie ceva probleme cu transportul (pt. ca depaseste 5 Kg...are 5,8 kg cu ambalaj)...dar banuiesc ca exista la vanzare la vre-o firma din Germania, ca sa nu se mai puna problema limitei de greutate la transport...
Oricum...merita toti banii!!!
.....................................
Eu m-am apucat sa modific ME-ul 109 (daca tot nu se vinde...)...I-am facut flapsuri (din 2 bucati care se deschid diferit...ca la avionul real...)...Urmeaza retracturi (pt. ca ma enerveaza rotile alea fixe...) si o noua motorizare mai puternica... :clapping: ...Daca nu prinde 150 km/h n-am facut nimic... :yahoo: Vom vedea!
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
danel eu am impresia ca noi doi am topit ambreiajele de la Cz pe acolo! Acum vreo 20 de ani! do u remember?
...................
Nu acolo breee!!! Noi le-am topit la Dunare...pe la Plaja Lipoveneasca...Locul acesta este undeva dincolo de drumul vechi de Galati...In stanga cum mergi spre Galati...chiar langa Baldovinesti...
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
@Lipitorul - Bre nenea!!! Topicul deschis de matale a ajuns la 100 de pagini!!! :yahoo: ...La treaba asta am si eu un mic merit... :yahoo: :rofl:
Trebuie sarbatorit cu un zbor la Martacesti si mititei parliti cu canistra cu benzina in flacari... :rofl: !!! HOTARAT LUCRU !!! :clapping:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
..MDAA sa raspund cuiva (care azi mo intrebat ce mai manufacturiez)..iote PLAN 2013 ..termen de finalizare .cat mai urgent sa fie prezent RR2013 ..(daca ajung pana atunci).. POC
mai MARE mai frumos ,prea ca la tara.huuuu
..................
Merci! Arata excelent...suna excelent cele 2 motoare (mai ales daca-s in 4 timpi)...E unul din avioanele mele preferate...Dar mi se pare al naibii de greu de zburat:
1 - Abia se ridica de pe pista si vine cu o viteza fantastica la aterizare...cu toate flapsurile din lume...
2 - E extrem de greoi in zbor si e exclusa orice manevra mai violenta...
3 - Cele 2 motoare termice sant extrem de greu de reglat (sincronizat) sa traga amandoua la fel...
4 - Daca-ti tace unul din motoare in aer (lucru extrem de des intalnit la cele pe metanol...) ai festelit-o...Ala e crash sigur !!!
..................
Mult mai sigura mi se pare varianta electrica...E exclus ca cele 2 motoare sa nu traga identic...sau sa se opreasca...E drept...Nu suna ca un termic, dar...
Uite varianta electrica a chinezilor...care zboara mult mai sigur si agil...E mult mai indicata pt. cei care vor sa se initieze in bimotoare/bombardiere... http://www.youtube.c...Y&v=HtzwOi9bac8
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
incepatoru, la 30 October 2012 - 08:22 PM, a spus:
..MDAA sa raspund cuiva (care azi mo intrebat ce mai manufacturiez)..iote PLAN 2013 ..termen de finalizare .cat mai urgent sa fie prezent RR2013 ..(daca ajung pana atunci).. POC
mai MARE mai frumos ,prea ca la tara.huuuu
.....................
Misto ideea!!! Zboara excelent si e super-haios Decathlon-ul!
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
....................
E super ca l-ai reparat!!! Pacat ca acum nu prea e vreme de zbor... ;)
Ce ai facut ?!? Ai reusit sa-l mai usurezi ?!?
weekendul asta este vreme de zbor tre sa fie... tre sa inchei sezonul cu capul sus. de usurat nu am reusit sa-l mai usurez dar in schimb sper sa-l zbor mai bine. i-am rigidizat si ampenajul, schimbat servo pe carma (ala vechi facea figuri in zbor). teoretic nu ar trebui sa mai am nici o scuza cand am sa-l mai trantesc. cel mai important o sa fie sa reziste sa nu plece motorul fara avion.
weekendul asta este vreme de zbor tre sa fie... tre sa inchei sezonul cu capul sus. de usurat nu am reusit sa-l mai usurez dar in schimb sper sa-l zbor mai bine. i-am rigidizat si ampenajul, schimbat servo pe carma (ala vechi facea figuri in zbor). teoretic nu ar trebui sa mai am nici o scuza cand am sa-l mai trantesc. cel mai important o sa fie sa reziste sa nu plece motorul fara avion.
...........................
Pai ti-am zis cum poti sa-l usurezi...Muta motorul mai in fatza adaugand distantiere intre batiu si panoul antifoc...In felul asta, centrul de greutate se va muta mai in fatza si nu vei mai avea nevoie de cantitatea aceea uriasa de plumb de pe bot...Se va echilibra fara acel plumb...sau in orice caz cu mult mai putin...
...Vezi ce poti muta spre fatza in avion...Acumulatorul de receptie eventual (care e destul de greu...)
..........................
E alegerea ta...Fiecare face ce vrea...Dar e esential sa usurezi acel avion, daca vrei sa zboare mai bine...Acel avion zboara aproape ca un warbird...nu ca un acrobat...pt. ca are sarcina alara prea mare!!! E prea greu, raportat la suprafatza aripii...Ba chiar e mai greu de zburat decat un warbird, pt. ca nu are diedru la aripi, care sa-l stabilizeze...
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
@Tantar - Uite inca unul mai mare, mai frumos si care zboara si mai fain...Dar e mai scump...E facut de FMS...Nu stiu cat e pe HK...dar merita toti banii!!!
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
@Lipitorul - Bre nenea!!! Topicul deschis de matale a ajuns la 100 de pagini!!! :yahoo: ...La treaba asta am si eu un mic merit... :ph34r: :rofl:
Trebuie sarbatorit cu un zbor la Martacesti si mititei parliti cu canistra cu benzina in flacari... :rofl: !!! HOTARAT LUCRU !!! :drinks:
La asta ma gandeam si eu acum cateva zile...ca mai este putin si se "implinesc" 100 de pagini. Ma bucur ca ai observat!
Asa a inceput totul:
lipitorul, la 01 December 2008 - 08:55 PM, a spus:
Am deschis un nou post pentru ca in zona se zboara destul de mult, chiar daca nu suntem prea multi zburatori...deocamdata.Incep cu o veste buna, @gun man a facut lobby pe langa @farm fly, iar cel din urma a acceptat construirea unei piste de aterizare profi 12m x 50m, cu gazon, la el la ferma.Eu donez una bucata gratar pentru dotarea aerodromului.Pana la primavara cand vom avea primele fotografii oficiale ale asezamantului invit colegii din zona sa posteze aici aventurile, modelele si impresiile de zbor.
Imi face placere sa ma intorc in timp, cu aproape 4 ani, cand a fost creat acest Jurmal de zbor (ce tanar eram, bre!) si-mi place ca timpul nu a trecut fara rost, ne-am bucurat de multe modele, unele au decedat, altele s-au nascut, am cunoscut oameni noi, pasionati si la fel de "nebuni" ca si mine...unii mai mult chiar...
Ce moace aveam, bre...
Urez tuturor ce scriu si citesc aici, sa fie la fel de voiosi si entuziasti si peste alti 4 ani! :)
Nea Dane iti recunosc meritele literare si pentru asta te rasplatesc cu o bere (fara alcohol ca trebuie sa ma aduci inapoi de la camp)! :drinks: Bineinteles ca tot eu asigur si produsele pirotehnice =@, daca este necesar mai adaugam niste polistiren ca avem de unde, cateva picaturi de benzen si iese un napalm de toata frumusetea. :rofl:
incepatoru, la 30 October 2012 - 08:22 PM, a spus:
..MDAA sa raspund cuiva (care azi mo intrebat ce mai manufacturiez)..iote PLAN 2013 ..termen de finalizare .cat mai urgent sa fie prezent RR2013 ..(daca ajung pana atunci).. POC
mai MARE mai frumos ,prea ca la tara.huuuu
Arata si zboara superb,dacoleaza si din balcon,vine singur la aterizare.Spor la treaba.
Pentru cei ce l-au cunoscut si nu numai,rog sa pastram un moment de reculegere in memuria Domnului Gelu Frunza.A decolat si a preferat sa ramana intre ingeri.http://www.youtube.com/watch?v=xjuqPlC7Esc Dumnezeu sa-l odihneasca in pace.Am rugamintea sa-i lase aripile albe.