Aceasta postare a fost editata de didip: 22 September 2012 - 09:12 PM
Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#2432
#2434
Postat 23 September 2012 - 03:07 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#2436
Postat 23 September 2012 - 03:39 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#2437
Postat 23 September 2012 - 03:40 PM
Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 23 September 2012 - 03:42 PM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#2438
Postat 23 September 2012 - 03:41 PM
http://youtu.be/CsZeOAFZc_A
Aceasta postare a fost editata de tantar: 23 September 2012 - 03:42 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#2439
Postat 23 September 2012 - 03:56 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#2442
Postat 24 September 2012 - 12:02 AM
Pt. mine, VA e prea departe...Altfel as veni in fiecare saptamana.
.........
Eu saptamana asta am mai mesterit pe la avioane...Vreau sa scot cat mai curand la zbor IAR-ul 822...I-am intarit fuselajul si i-am schimbat prinderea aripii...I-am facut alte ampenaje mai usoare (25gr...in loc de 40gr) pt. ca nu se echilibra decat cu mult plumb pe bot......I-am facut si alta capota pt. motor...Urmeaza sa-i maresc eleroanele cu 25%...si e gata de zbor...
...Avionul asta e primul construit de mine si a avut cateva chestii gresite:
-Unghiul de incidentza al aripilor prea mare
-Coada prea grea si nu putea fi echilibrat decat adaugand plumb pe bot
-Eleroanele prea mici pt. niste aripi cu diedru de 5 grd.
...Practic era necontrolabil...Acum sper sa zboare...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2444
Postat 24 September 2012 - 12:16 AM
...Nu stiu cum s-a intamplat (dar s-a intamplat...) si am ajuns la camp cu unul din acumulatori neincarcat...Noroc ca am fost prevazator si am mai luat un LiPo mai mic (2200) de rezerva...Cu ocazia asta am constatat ca Cessna zboara muuuuult mai bine cu un acumulator mai usor...Diferenta este de doar 40 gr. dar conteaza!!!...Au disparut toate tendintele urate de angajare la decolare...aterizeaza mult mai lin, iar avionul e muuult mai nervos in aer...Nu stiu dece nu am facut nici o data proba cu un acumulator mai mic... :pardon:
...Am zburat pana s-a intunecat complet...A fost excelent!!! :yahoo:
...
...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2445
Postat 24 September 2012 - 12:24 AM
incepatoru, la 21 September 2012 - 10:19 AM, a spus:
...........................
Felicitari nenea!!! Superb! Cat de mare este ???...pt. ca nu se deschid pozele...In curand o sa ma apuc si eu de Piper-ul de 2300 mm...S-ar putea sa fac rost de o motocoasa Husqvarna defecta de 26cc 1,2 cp...aproape gratis...Vreau sa-i iau motorul...Am inteles ca sant multi care zboara cu asa ceva...
Sa vedem daca se leaga...Nu cred ca voi avea probleme sa readuc la viata acel motor...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2446
Postat 24 September 2012 - 12:40 AM
tantar, la 20 September 2012 - 02:12 PM, a spus:
...............................
...Era sa dai cu el de pamant...Dece zbori cu el asa "in valuri" ?!?...Incearca sa zbori mai cursiv...mai lin...mai legat...
...Cred ca de la elicoptere ti se trage... <_< ....
Desigur...sant carcotas...Scuze!
Imi place cum il aduci in picaj, dar continua miscarea cu alta manevra (ridicare combinata cu roll sau cutit...)...
...Nu mai face manevre riscante pe jos, daca nu ai ceva viteza!!!
...Aterizarile ies muult mai line, daca lasi avionul sa coboare continuu si sa-i mentina viteza...Pierderea vitezei trebuie facuta doar cand avionul e la 30-50 cm de pista...Nu mai trage de profundor in salturi!!! Tragi progresiv, din ce in ce mai mult, in functie de viteza avionului...In felul asta avionul se va aseza f. lin pe pista...Aterizarile cu un pic de motor ies si mai line...
Aterizari line (cu tren de aterizare...)...! :)
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2447
Postat 24 September 2012 - 07:26 AM
dan1972, la 24 September 2012 - 12:40 AM, a spus:
...Era sa dai cu el de pamant...Dece zbori cu el asa "in valuri" ?!?...Incearca sa zbori mai cursiv...mai lin...mai legat...
...Cred ca de la elicoptere ti se trage... :drinks: ....
Desigur...sant carcotas...Scuze!
Imi place cum il aduci in picaj, dar continua miscarea cu alta manevra (ridicare combinata cu roll sau cutit...)...
...Nu mai face manevre riscante pe jos, daca nu ai ceva viteza!!!
...Aterizarile ies muult mai line, daca lasi avionul sa coboare continuu si sa-i mentina viteza...Pierderea vitezei trebuie facuta doar cand avionul e la 30-50 cm de pista...Nu mai trage de profundor in salturi!!! Tragi progresiv, din ce in ce mai mult, in functie de viteza avionului...In felul asta avionul se va aseza f. lin pe pista...Aterizarile cu un pic de motor ies si mai line...
Aterizari line (cu tren de aterizare...)...! :good:
Bai sfatosilor ia sa va vad si pe voi cu un elicopter ... sa vedeti ce de sfaturi va dau .... carcotasilor ,,,, glumesc DANE , orice sfat este binevenit .
Ai intuit bine era sa-l fac praf ,,, dar reflexele de heli l-au scapat . Zborul meu cu avionul este o combinatie de aeroheli , mai ales la aterizare .
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#2454
Postat 25 September 2012 - 07:32 AM
victorio, la 24 September 2012 - 08:02 PM, a spus:
Cam care e figura aia noua pe care nu o stii?Personal,am pierdut de mult nr.modelelor pilotate de tine,de orele petrecute zgaind ochii dupa haveoane nu mai zic,deci,care e figura aia nefacuta de tine? :unsure: Daca-mi amintesc bine, primul meu zbor,a fost pe fondul sonor al gurii tale:
Du-l mai sus,tine-i aripile paralele cu solul,nu brusca comenzile,taci Geana,acolo pregatesti aterizarea,esti prea sus,vii prea tare da-i gaz si pleaca sus,vino inca o data,asa e bine,redu acceleratia de tot,bravo Lulutu!Maestre,matale esti vinovatul principal :D :hi:
#2457
Postat 25 September 2012 - 04:44 PM
hype, la 25 September 2012 - 07:32 AM, a spus:
Du-l mai sus,tine-i aripile paralele cu solul,nu brusca comenzile,taci Geana,acolo pregatesti aterizarea,esti prea sus,vii prea tare da-i gaz si pleaca sus,vino inca o data,asa e bine,redu acceleratia de tot,bravo Lulutu!Maestre,matale esti vinovatul principal :hi: :hi:
lulu lasa periuta :)
#2458
Postat 25 September 2012 - 07:13 PM
Ciprian97, la 25 September 2012 - 02:35 PM, a spus:
GOGULEEEEE mai ai de mancat pe paine...multe aterizari, decolari..bla bla ..paca cand ai sa ajungi la statdiul sa faci o ""inmormantare ".ca la carte..si ca o chestie personala ..nu stii intrebi..nu vrei, poti.. daca poti nu ti"lauda ..si cev mai important nu-ti dai cu presupusul..capisi @pilo?? :clapping: si daca incerci sa dezvolti subectul" laso balta ..coo furi tura asta..
(in aer binenteles).....
#2459
Postat 25 September 2012 - 08:16 PM
incepatoru, la 24 September 2012 - 08:10 PM, a spus:
Viorele , dragule ...cu totii zburam ce avem , cand putem ,cum putem .
Ce 'pana mea' va apucat competitia ..
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#2460
Postat 26 September 2012 - 01:57 PM
victorio, la 25 September 2012 - 04:44 PM, a spus:
Nu e periuta,e adevarul gol,golut.Aduc probe si martori,daca insisti.La implementarea microbului aeromodelistic in teasta mea,ai participat din plin,deci te faci vinovat. :rofl: Pentru "raul" facut,primeste multumirile mele. :D :)