Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#2283
Postat 09 September 2012 - 03:43 PM
didip, la 09 September 2012 - 02:11 PM, a spus:
Bateria de la camera a fost descarcata , am doar franturi .
Le pun pe toate la un loc .
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#2284
Postat 09 September 2012 - 03:58 PM
T-34 - Bine ca nu e mai rau !!!...Imi era teama ca s-a shifonat...
Poti asigura sorbul cu coliere...Fa probe la sol in toate pozitiile si mult timp, neaparat, inainte de a-l mai ridica in aer !!!
...Capota poate fi intarita prin interior cu ceva
...Nu e nevoie sa schimbi bucatelele acelea din plastic puse pe post de balamale...Sant extrem de rezistente si permit apropierea suprafetzelor de control de corpul avionului, fara sa pierzi portantza pe acolo...Trebuie doar sa fie bine lipite!!! Recomandabil e sa fie gaurite, ca sa intre adezivul prin ele...Asaaa si balamalele clasice se pot desprinde daca nu sant lipite bine...N-ai vrea sa stii cat de greu e sa cureti o balama clasica de adezivul intrat in ea, in caz ca ai pus prea mult !!!
EZ2 - Ti-am zis ca motorul ala vibreaza !!!...Se aude si in filmari...Vibratiile pot proveni de la motor cu ax stramb...adaptor de elice stramb...elice dezechilibrata...Elicea se poate echilibra cu bucatzele de scotch pe dosul palei...O pui pe o tija fixa orizontala si nu trebuie sa aiba tendinta sa se opreasca mereu cu aceeasi pala in jos...Daca se intampa asa, pui pe vf. celeilalte pale 1...2...3 bucati de scotch, pana se echilibreaza.
ATENTIE !!! Nici o elice GWS (cele portocalii...) pe care le-am cumparat, nu a fost echilibrata !!!
Cu toate ca 99% din zburatori ignora echilibrarea elicei, ESTE F. IMPORTANTA !!!...Pt. ca omoara rulmentii motorului si scade mult randamentul motorului (consumul de curent creste...)
...Asa se intampla! La EZ, cand sare motorul, arunca aripile afara... :) ...Am patit si eu...dar la 30 m inaltime... :drinks: ...Fuselajul a venit ghiulea si s-a facut terci, iar aripile vin ca frunzele... :rofl:
...Poti pune o bucatzica de skai intre aripi (scobind un pic aripile...) ca sa nu mai sara din orice, dar in caz de crash, totusi skaiul se va desprinde......E mult mai sigur!!! La EZ, aripile pot iesi si fara motiv...Uneori isi si schimba pozitia in timpul zborului...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2285
Postat 09 September 2012 - 04:11 PM
incepatoru, la 08 September 2012 - 08:39 PM, a spus:
:) :drinks: ...Nasol!!!...Inteleg ca e ciudoasa sau!!!... :D
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2286
Postat 09 September 2012 - 04:15 PM
tantar, la 08 September 2012 - 08:47 PM, a spus:
.............Treaba cu b----e e chestiune de gusturi... :drinks: ....E cate unul/a care se uita stramb si-ti poarta "noroc"...Poate trebuie "calmata"... :D
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2287
Postat 09 September 2012 - 04:26 PM
GigiGL, la 09 September 2012 - 05:46 AM, a spus:
.......................
Exclus!!! Nu ma mai bazez decat pe ce pot face eu...Nu pe altii!
....Nu e problema ca nu as avea ce sa zbor...Am Cessna...Am ME 109...Am Ryan-ul...Toate sant functionale...
Azi am ratat-o total aiurea si ma oftic!!! M-au sunat de dimineatza si @Lipitorul si @Farm-Fly Pe ei chiar ma pot baza !!!...Am fost la o shueta pana la 5 dimineatza si nu am mai auzit telefonul la 9...10 dimineatza...Daca stiam ca merg ei, ma astamparam mai devreme aseara...
...N-am stiut...Asta e!De acum o sa-i zgandaresc eu cu o seara inainte...
...O sa ajung pana la urma sa zburam impreuna...O sa urmaresc ce se scrie aici si cand va intalniti, o sa incerc sa fac in asa fel sa ajung...Chiar imi doresc sa ne cunoastem...sa va vad zburatoarele...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2288
Postat 09 September 2012 - 04:53 PM
tantar, la 09 September 2012 - 03:43 PM, a spus:
Le pun pe toate la un loc .
Nu carcotesc,am verificat totusi cantitatea de bere lipsa din sticla.Exceptand calitatea imaginii,am avut senzatia ca se roteste monitorul.Frumos,totusi,nu se vede mai bine evolutia modelului filmata de la sol?
Viorele,un sfat,ceva idee la supra dimensionarea aripioarei nu dai?
#2289
Postat 09 September 2012 - 07:22 PM
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2290
Postat 09 September 2012 - 07:24 PM
#2291
Postat 09 September 2012 - 07:25 PM
hype, la 09 September 2012 - 04:53 PM, a spus:
Viorele,un sfat,ceva idee la supra dimensionarea aripioarei nu dai?
...Si eu sant pt. filmarea de la sol!!! :(
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2295
Postat 09 September 2012 - 07:30 PM
Ma bucur cat cuprinde pt. revenirea veteranilor, la manse !!! E super!!! Sus cu filme si poze...sa vedem si noi, cei mai nefericiti !!! :(
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2297
Postat 09 September 2012 - 07:44 PM
dan1972, la 09 September 2012 - 07:30 PM, a spus:
Ma bucur cat cuprinde pt. revenirea veteranilor, la manse !!! E super!!! Sus cu filme si poze...sa vedem si noi, cei mai nefericiti !!! :(
..fericirea ti-o faci singurel @DANE....fii pe faza si misca-ti curu"la zbor lasa dormitu.scrisu'..si altele..azi ai avut transport moca..doua masini incapeati cu toata flota..talibane..nu de alta punem noi de-o gaseala la MARTACESTI dar e naspa di"maria ta dupa aia.(mancam cam multisor la GRATARU".pe care il dai..hi hi)..si udat ca avem loc di"dormit ..bafta
#2299
Postat 09 September 2012 - 08:04 PM
hype, la 09 September 2012 - 04:53 PM, a spus:
Viorele,un sfat,ceva idee la supra dimensionarea aripioarei nu dai?
..supradimensionata sau supramotorizata..aaaaa?(vorbim la telefon am ceva pe masa de lucru) :(
#2305
Postat 09 September 2012 - 08:58 PM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#2307
Postat 09 September 2012 - 11:48 PM
incepatoru, la 09 September 2012 - 07:44 PM, a spus:
............................
Imi misc curu'...Nu-i problema!!! :drinks: ...Dar nu am stiut ca merg Aries si Vali la VA...Daca stiam de seara nu ma mai lungeam la gratare si suete la prieteni, pana la 5 dimineatza si am ajuns in pat la 6:30...Stiind ca nu am nimic in program azi dimineatza, am stat pana tarziu la barfe cu prietenii...Mi-era imposibil sa mai percutez la 9...10 dimineatza...Am gasit apelurile pe telefon la pranz...Era mult prea tarziu...
Cu Martacestiul...va asteptam!!! Acuma n-oi avea eu posibilitati sa hranesc toata gashca, dar punem mana de la mana si ne organizam ca sa iasa OK treaba... :p
...........................
Pinkper-ul zboara intr-un mare fel !!! E sarbatoare cand vezi avionul ala in aer...cum zboara...
@Lipitorul - Nenea!!! Nenea!!! Pinkper-ul nu e acrobat !!! Ce Dumnezeu ?!? :rofl: :drinks:
...........................
Am vazut in seara asta si Pitt's-ul... B) ...si printre altele m-am capatat cu un Magister - Multiplex si...un Piper de 2300...benzinar...de la nenea @Lipitorul...Salutare nenea!!!...Saru'mana lu' matale!!! Sa-ti dea Domnu' sanatate!!! :drinks:
...Asa ca acum am serios de treaba...Primul va fi Magister-ul si apoi Piper-ul mare...
...La Piper mai e de treaba...Acum trebuie sa-mi caut un benzinar de 26...34cc de motocositoare...Am scapat de stressul cu metanolul!!! :rofl: Nu iese la zbor pana nu va arata ca la carte, cu toate detaliile "scale"!
...Magister-ul este un soi de Mentor...de 1630 mm anvergura, dar cu roata in bot...A fost transformat pt. termic-metanol, dar cred ca il voi trece pe electric...Abia astept sa-l vad zburand!!! :yahoo: :yahoo:
...Gata!!! Mi-am blocat casa!!!...Sant numai avioane peste tot...La noapte cred ca dorm pe jos... :rofl:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2308
Postat 09 September 2012 - 11:55 PM
GigiGL, la 09 September 2012 - 09:20 PM, a spus:
@ GigiGL - Saru'mana nenea!!! Acum vede si ochiu' nostru cate ceva de la zborul de azi!
A iesit super filmul, la fel ca si intrunirea !!! Vad ca s-a zburat in draci...Si la final, zborul Pinkper-ului!!! :p
:drinks:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2310
Postat 10 September 2012 - 07:29 AM
incepatoru, la 09 September 2012 - 08:04 PM, a spus:
Supradimensionare fratioare.Cand vad ce nebunie a fost pe camp,ma apuca un dor nebun sa rediscut termenii programului de munca,sa elimin obligatia de a-mi tine lestul pe scaun Sambata si Duminica.Deja a inceput sa-mi fie lehamite sa zbor singur,pe unde apuc,fara compania cunoscatorilor :p