Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#2223
Postat 01 September 2012 - 07:16 PM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#2224
#2227
Postat 01 September 2012 - 10:18 PM
GigiGL, la 01 September 2012 - 07:16 PM, a spus:
http://www.youtube.c...h?v=soH69q_wyQk
Parca a fost regizat, s-a incadrat perfect cu camera :db:
#2229
Postat 02 September 2012 - 09:57 AM
incepatoru, la 01 September 2012 - 10:49 AM, a spus:
Cu bergenbier,e bine?Cinstit,as bea o bere cu riscul de a o plati :blush:
Sa-ti ajute DOMNUL,sa te vad cu el la fugareala.
Aceasta postare a fost editata de hype: 02 September 2012 - 10:00 AM
#2230
Postat 02 September 2012 - 08:13 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#2231
Postat 02 September 2012 - 08:20 PM
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
#2232
Postat 02 September 2012 - 08:36 PM
#2234
Postat 03 September 2012 - 07:36 PM
incepatoru, la 02 September 2012 - 08:36 PM, a spus:
Carcotasi ...
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#2235
Postat 04 September 2012 - 09:05 PM
tantar, la 02 September 2012 - 08:13 PM, a spus:
..................
Nenea Tantar...Te crezi cu F-ul ?!??...Vrei sa faci zbor de vanatoare cu EZ-ul ?!? :rofl:
...Mi-au placut virajele :blink: si coborarile cu motorul in maxim!!!
PLS. Fa si tu filmari si de la sol (pune camera pe sapca...)...Sa vedem si noi cum zboara pasaroiul...Ca zona am tot vazut-o...Stim tot ce se construieste prin zona... :rofl:...Daca filmezi de la sol, se poate vedea cum zboara pasaroiul...La filmarile aeriene poti doar sa intuiesti ce se intampla...
...Merita toti banii EZ-ul!!!...Poate fi zburat oriunde...oricand...nu-ti trebuie pista...e extrem de rezistent...zboara extraordinar (caracteristici aerodinamice excelente)...se demonteaza in bucati mici si poate fi transportat oriunde...Chiar merita!!! :good:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2236
Postat 04 September 2012 - 09:37 PM
Duminica am iesit si eu la zbor la Martacesti, seara...N-am fost foarte hotarat (din cauza vantului...) si in final am plecat destul de tarziu...Am mai prins doar 40 de min. de lumina...
...Surpriza placuta pe campul de zbor!!!...Vantul acolo era aproape 0 (la sol)...Dar dupa 2-3 zboruri superbe, au inceput curentii ciudati prin aer...Noroc ca Cessna de ArtTech de 1300 mm zboara superb si extrem de stabil, chiar si cand sant turbulentze...Tremura un pic din aripi, dar ramane pe directie...
...Am avut cateva surprize cu ridicare de bot (din senin) la viteza constanta medie...urmate de pierderea vitezei si angajare, dar l-am zburat in limitele sigurantei...
...N-am avut de lucru si dupa o aterizare, am facut "taxi" cu el, sa vad daca ruleaza drept...A nimerit un obstacol si s-a rasucit complet roata fatza (s-a rasucit tija de comanda in interiorul avionului...150 grd)...
Am pierdut o groaza de timp cu remedierea problemei (demontat elice...capota...capac servo...tija...etc...)...abia daca am mai prins cateva raze de lumina...
...Am ridicat avionul in aer...am tras cateva ture...totul a fost OK...ocazie cu care mi-am reamintit cat de utile sant LED-urile pe avion... :rofl: ...Numai ca la un momentdat, avionul s-a ridicat violent de bot (fara sa-i dau eu comanda) s-a rasucit pe o parte si in urmatoarea sec. l-am vazut cu botul in jos indreptandu-se spre pamant de la 50...70 m de sol...In urmatoarele secunde am reusit sa-l redresez (partial) dar nu a ascultat comenzile...iar a ajuns in pozitii imposibile...dupa care, din cateva salturi am reusit sa-l redresez...
Marea problema a fost ca era destul de departe...era relativ putina lumina...si nu l-am vazut suficient de bine...Era exact deasupara campului/canalului de irigatii unde l-am prabusit si luna trecuta... :good: :rofl: ...Sigur se formeaza curenti tampiti de aer acolo, cu toate ca s-a comportat ca si cand ar fi avut probleme de RC...Exclus totusi, pt. ca aceleasi probleme le-am avut cu 3 avioane diferite, cu electronica diferita, acumulatori diferiti...iar statia este OK...Nu o pot banui de nimic...pt. ca atunci cand nu au fost turbulentze, avioanele au zburat perfect cu aceeasi statie...
...In timpul operatiunii, am auzit tzacanind carabina de la snurul de gat, pe statie...Imi batzaiau mainile de emotii...Atat de tare m-a speriat faza si atat de mult a durat !!!
...Dupa ce am reusit sa redresez avionul si l-am vazut ca vine spre mine, am zis ca-l aterizez oricum ar fi, ATUNCI !!!...N-a mai contat ca este prea sus...ca vine cu viteza si ca nu ajunge spatiul...etc...L-am pus pe coborare fortzata si la inaltime de 1,20m de sol, l-am lasat sa piarda viteza...A ras cativa boscheti uscati din spatele pistei...s-a mai ridicat o data in aer la 1 m de sol, apoi a nimerit un boschet mai tzapan in care s-a agatzat si a capotat in final... :rofl: :blink: ...Dar n-a patzit nimic...E OK!
...Totul e bine, cand se termina cu bine !!! :rofl:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2237
Postat 04 September 2012 - 09:44 PM
...Cam asa ar trebui sa fie:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2238
Postat 05 September 2012 - 07:38 AM
dan1972, la 04 September 2012 - 09:44 PM, a spus:
Imagine2190.jpg
...Cam asa ar trebui sa fie:
Imagine115.jpg
Ai o gramada de treaba! Spor! :good:
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#2241
Postat 05 September 2012 - 07:25 PM
didip, la 05 September 2012 - 07:19 PM, a spus:
N-a anuntat nimeni nimic, ceea ce nu inseamna ca nu ne dorim un zbor! :yahoo:
Eu am tras si azi o tura cu aripa pe cartodrom la gradina publica de se impiedicau ceferistii de linii! :rolleyes:
Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 05 September 2012 - 07:27 PM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#2243
Postat 05 September 2012 - 08:51 PM
didip, la 05 September 2012 - 07:29 PM, a spus:
Frumoasa poza ...cu siguranta este facuta cu camera montata pe un heli .
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#2246
Postat 06 September 2012 - 12:25 PM
didip, la 05 September 2012 - 09:05 PM, a spus:
Cumva tipul PETARDOCOPTER ? :)
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#2248
Postat 07 September 2012 - 02:31 PM
GigiGL, la 05 September 2012 - 07:38 AM, a spus:
.................
Dap!...E ceva treaba la paraglider!!!...Numai pt. suspante au fost 80 de sfori...80 de urechi de prindere de cusut...etc...Ca sa nu mai vorbesc de vela...care a fost cusuta/descusuta de 3-4 ori...modificat sabloanele...o noua croiala...etc...Acum urmeaza calvarul cu reglajul lungimii suspantelor... :blink:
...Totusi am facut cateva probe cu ea si se ridica de pe sol cand trag de suspante...Si nici nu are tendintza sa se plieze...Se pare ca tine bine aerul sub ea!!!...Asta ma incurajeaza!!! :yahoo:
...Probabil ca va intrebati la ce imi trebuie asa ceva...Acest tip de zburatoare are cateva mari avantaje:
- Poate zbura cu viteza f. mica (10-15 km/h)
- Se pliaza la dimensiuni f. mici...Vela se strange la dimensiunile unui pumn...Doar triciclul va fi mai mare...In felul asta incape intr-un ruxac...si nu necesita deplasare cu masina...
- Poate fi zburata oriunde...Se lanseaza din mana si aterizeaza intr-un punct...Nu-i trebuie pista...
......O sa ies sa fac ceva teste cu ea...Daca se comporta bine, ma apuc sa-i fac si triciclul...
@Incepatoru - De ce spui de curenti + turbulente ?!? Chiar nu vorbesc prostii !!! Nu ti-as dori sa prabusesti 2 avioane la interval de 1 zi, iar la urmatoarele zboruri, sa ai la fiecare din ele faze aiurea...inexplicabile...!!!
...Crede-ma ca am trecut de stadiul la care dadeam cu avioanele de pamant...Nu ma dau expert si nu fac neaparat acrobatie...dar sant in stare sa zbor si sa aduc la sol in sigurantza un model aflat la primul zbor...despre care nu stiu nimic...Si in general ma descurc sa scot un model din situatii dificile...Asta inseamna mult pt. mine!!!
...Crede-ma ca pe campul ala de la Martacesti se intampla ceva ciudat cu curentii de aer (cel putin in perioada asta)!!!
E total aiurea sa te trezesti ca ti se rastoarna avionul in aer (eventual mai intra si in vrie...) fara ca tu sa-i fi dat o comanda aiurea...Si e la fel de aiurea ca atunci cand aduci avionul la aterizare, sa se opreasca vantul brusc, dupa care sa porneasca brusc din alta directie !!!
...Am scris atat pe aceasta tema, pt. ca ma exaspereaza deja fazele care mi s-au intamplat acolo!!!
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2250
Postat 07 September 2012 - 06:15 PM
tantar, la 07 September 2012 - 04:19 PM, a spus:
Daca nu e vant ca azi, eu as merge. Daca mai vor si altii, poate facem un VA.
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS