Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#2161
Postat 27 August 2012 - 09:23 PM
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2162
Postat 27 August 2012 - 09:28 PM
Felicitari si aterizari usoare! Ai cu ce! B)
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2164
Postat 28 August 2012 - 07:38 AM
La galati aveam cartodromul,dar pana in 2013 nu se mai poate intra.Si asa,era slabut locul,stramt si plini de gura-casca. :wacko:
Singura alternativa a ramas VA.E departe,dar pista e impecabila.
#2168
Postat 28 August 2012 - 05:33 PM
Ciprian97, la 28 August 2012 - 04:50 PM, a spus:
la trenul care-l ai mataluta merge si la ANL-eu..pilot sa fii ca daca vrei i-l prinzi in manuta..
..iote portiunea asta decoloare +aterizare ...fara tren sfarmat..
#2170
Postat 28 August 2012 - 05:44 PM
Nu se poate acolo bre..trebuie o marja decenta de spatiu, moare packu adesea si vin deadstick,dar gaura de canalizare e prea aproape si boof...elica APC de 30 lei praf. :angel:
Ramane VA,cu greu capotezi acolo(doar daca vrei intentionat sa scapi de o elice :p )
La decolare nu-i bai,blana si profundor o idee sus si gata..sau versiunea cu dram de nebunie..cea de sus :rolleyes:
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 28 August 2012 - 05:46 PM
#2172
Postat 28 August 2012 - 06:01 PM
incepatoru, la 28 August 2012 - 05:56 PM, a spus:
Cam o tona de struguri de dat la zdrobitor :angry2: ,dar o zi de zburat cu amicii e nepretuita. :D
PS,pasarea a fost 1200 :rolleyes:
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 28 August 2012 - 06:04 PM
#2173
Postat 28 August 2012 - 06:12 PM
Nici la aterizari nu se aseaza drept nici o data...Intotdeauna pe asfalt o apuca intr-o parte, pt. ca si rotile au aderentza mult mai mare pe asfalt...Nu e ca pe pamant
.....Daca e o pista asfaltata fara borduri, e OK, dar cu borduri chiar e nasol! Eu unul nu mai incerc!
..........................
La ANL-Galati, am vazut ca totusi exista o portiune de pamant rezonabila (sau cel putin asa se vede pe filmare...)...Daca nu au crescut ierburi probabil ca e OK si e mult mai rezonabil decat VA...
..........................
Intre Braila si Galati este imposibil sa nu existe o portiune de pamant neted (nearat si fara balarii)...Poate gasim un drum de pamant...Toata zona aia e numai camp...Am impresia ca exista si un drum de pamant din dig pana la Vadeni...Trebuie doar sa ajungem prin zona sa ne uitam...
...Mai este un drum de pamant care porneste din prima curba inainte de APAN (Renault)...cum se vine de la Galati...drum care ajunge pana la Baldovinesti (pe drumul vechi BR-GL) (am fost pe acel drum cu bicicleta...)
E imposibil sa nu existe undeva in zona asta o portiune de camp neted...nearat !!!
.........................
O sa incerc un zbor si pe pista de care v-am spus...de la trecere-bac Braila...Pista are asfaltul bun si e destul de lata...Daca ajung, o sa fac poze...
.........................
Oricum ANL-Galati mi se pare mult mai rezonabil ca distantza decat VA...Ar fi interesant de vazut si aerodromul de la Pegas din Galati...Oare chiar nu e nici o portiune fara balarii acolo ?!???
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2174
Postat 28 August 2012 - 06:23 PM
La anl am uitat de borduri,sunt si alea grave daca atingi la decolare s-a cam dus botul modelului. :D Am fost prin aprilie odata,din prostie n-am luat decat o elice si la aterizare am venit putin stramb ca batea vantu perpendicular si booof in bordura,elicea s-a rupt odata cu adaptorul ei(nu atunci cand am busit modelul in martie,atunci am mai spart cate ceva) :angry2:
#2175
Postat 28 August 2012 - 06:37 PM
Ciprian97, la 28 August 2012 - 04:50 PM, a spus:
Nu am avut modele destinate pentru tren dar am facut tren la ARCUS si am aterizat pe drum chiar mai ingust si in panta (agricol de tara..).
EDF-ul la care lucrez acum o sa aiba tren si cred ca o sa-i fac maidenul la ANL, nu stiu cum o sa fie dar sunt increzator.
#2176
Postat 28 August 2012 - 06:39 PM
incepatoru, la 28 August 2012 - 05:49 AM, a spus:
......................
Pai am mizat pe faptul ca ma sincronizez cu @cony071 si punem amandoi bani...pt. ca pt. mine in acest moment era prea scump sa ma deplasez singur cu masina mea pana la VA...Si...de ce nu...sa venim amandoi acolo...nu doar eu...Ca doar zburam amandoi mereu...Doar noi 2 mai zburam in Braila...
...Nu stiu din ce motive nu am vorbit la telefon (fie ca eu de obicei ma trezesc mai tarziu...fie ca el nu si-a dorit sa zboare...si-a dorit probabil mai mult sa se plimbe cu motocicleta decat sa zboare si doar sa se uite la voi cum zburati...chiar nu stiu si e treaba lui...)...
Cert este ca eu am avut telefonul deschis dimineata, dar nu m-a sunat nimeni...Eu am fost cel care a venit cu ideea sa ne organizam si sa venim si noi duminca la VA.... @ coni071 nici nu stia ca se zboara duminica la VA...Si dupa aceea...tacere...
Nu pot sa trag pe nimeni de maneca peste o limita...Daca vroia sa zboare...sa zburam, stia ce avem de facut...
Eu nu l-am sunat pt. ca de obicei ma culc f. tarziu si ma trezesc f. tarziu (05AM-12...13PM)...Asta e programul meu...Este f. adevarat...dar daca ar fi sunat, ma trezeam si mergeam fara nici o problema...Ora 11 AM era o ora rezonabila!!!
...El a preferat sa vina singur cu motocicleta...Asta e! Probabil ca se miscau 2 frunze intr-un copac de dimineatza si era prea 'periculos" sa zburam... :D
...Eu unul nu mai insist si de acum nu ma mai bazez decat pe ce pot face eu (singur)...Imi permit sa bag benzina in masina mea si sa vin singur...Bine!...Nu...Stau acasa...chiar daca voi zbura mai putin si mai rar!!!
...Asta ca sa nu ramana lucruri neclarificate!!!
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2177
Postat 28 August 2012 - 06:39 PM
la ANL doar spume si modele lansate din ' manuta'...sau ca la ZERO'ul meu , decolat de pe tren , aterizat pe burta .
Terenu de la ANL este bun la aterizare pe pista doar daca vantul te lasa .. si ai mana buna .
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#2178
Postat 28 August 2012 - 06:48 PM
Citeaza
EDF-ul la care lucrez acum o sa aiba tren si cred ca o sa-i fac maidenul la ANL, nu stiu cum o sa fie dar sunt increzator.
Of...macar sa ii faci poze inainte..sa stii de unde era aschiuta aia..sau bucatica aia de spuma :D :angry2: ..e aproape imposibil sa aterizezi ceva cu tren pe strada,mai ales un model de viteza.Cat despre arcus,este un moto-planor,nu ii trebuie tren.
Bine a zis Mihai,modele scumpe la VA.Oare de ce nu a venit nea` Gigi cu Piperu ala frumos foc la ANL?Sau Adi,cu Easy star-u FPV?Sau Edi cu Diamondul de 2,5m?Toti vrem o pista in care sa nu ne riscam modelele scumpe la decolare/aterizare.Bazaitoarele de aripi pot fi zburate si peste dunare,de ce sa mai veniti 20 km,faleza e mult mai aproape... :rolleyes:
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 28 August 2012 - 06:49 PM
#2180
Postat 28 August 2012 - 06:55 PM
Bineinteles ca e mai complicat sa te incadrezi pe o pista de latime limitata, mai ales cand ai vant lateral, dar daca e sa judecam dupa asta nu ne mai apucam de aeromodelism nu ? :D
Pana la urma decide fiecare daca merita sau nu atatia km pana la VA.
PS. o sa-i fac poze n-avea grija, si aripii ii facusem just in case :angry2:, dar rotile de 2.5cm cred ca se infunda in orice altceva decat asfalt.
Aceasta postare a fost editata de Zen: 28 August 2012 - 06:58 PM
#2181
Postat 28 August 2012 - 07:01 PM
Zen, la 28 August 2012 - 06:55 PM, a spus:
Pana la urma decide fiecare daca merita sau nu atatia km pana la VA.
PS. o sa-i fac poze n-avea grija, si aripii ii facusem just in case :D, dar rotile de 2.5cm cred ca se infunda in orice altceva decat asfalt.
Majoritatea opteaza pentru VA.Sunt 2 (tu si Vio)care prefera anl.E si logic,nu aveti de ce sa veniti la VA dar e mai misto la gasca,si cand 90%din gasca vrea la VA,vin si aia 10%
Ps,bechia de la mxu meu are 2 cm :angry2:
#2182
Postat 28 August 2012 - 07:05 PM
...La EZ si aripioare e altceva, dar chiar si EZ-ul poate fi lansat aiurea, foarte usor...
...Si sa presupunem ca lansezi modelul din mana...Spune-mi ce faci cu aterizarea cand zbori un model de 1,6 m si 1,3 Kg sau un termic de 3,0 Kg ?!?...Trebuie sa-l aterizezi undeva!!!...Ori daca pista e plina de gropi...ierburi de 0,5m...sau canalizari fara capac combinate cu borduri...nu prea vad cum ar putea sa scape intreg...
...La Martacesti am vazut un YAK benzinar de 1,8...2,0m capotat din cauza unui musuroi de cartita...Noroc ca un asemenea model nu prea pateste nimic la o faza de genul asta...Nici macar elicea nu pateste nimic...
............................
Cred ca solutia optima ar fi sa gasim un loc relativ neted, in plin camp, undeva intre Braila si Galati...Pamantul iarta avioanele si sant mai multe sanse ca prin zona sa nu existe obstacole (stalpi...cladiri...copaci...)
ANL-Galati ar putea fi o solutie, daca exista un loc fara ierburi...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2183
Postat 28 August 2012 - 07:25 PM
Ciprian97, la 28 August 2012 - 07:01 PM, a spus:
Ps,bechia de la mxu meu are 2 cm :angry2:
...........................
Ciprian!!! Nu e vorba de a vrea sau a nu vrea sa zburam impreuna!!! E vorba ca distantza pana la VA este prea mare (chiar si pt galateni...)!!! Gandeste-te ca pt. noi cei din Braila sant 50+50 Km pana acolo !!!
...In conditiile in care masina mea consuma 12...13 L/100 Km si benzina e 6,2 RON.... :D ...Daca mai adaugam si rovigneta 13 RON...te duci spre 100 RON...pt. 2-3 ore de zbor...Oare merita ?!?...la vremurile astea...
Daca ma duc singur la Martacesti, ma costa 15 RON (chiar si cu masina mea care consuma mult...)...Parca e altceva decat 100 RON !!!
..........................
Cred ca si campul de la Martacesti e mai apropiat chiar si de voi (cei din Galati) decat VA...Aveti 17 Km pana la Braila si mai sant inca 9 Km pana la Martacesti...Iar campul de acolo e comparabil cu cel de la VA...din cate am vazut pe filmari...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2184
Postat 28 August 2012 - 07:34 PM
dan1972, la 28 August 2012 - 07:25 PM, a spus:
Ciprian!!! Nu e vorba de a vrea sau a nu vrea sa zburam impreuna!!! E vorba ca distantza pana la VA este prea mare (chiar si pt galateni...)!!! Gandeste-te ca pt. noi cei din Braila sant 50+50 Km pana acolo !!!
...In conditiile in care masina mea consuma 12...13 L/100 Km si benzina e 6,2 RON.... :D ...Daca mai adaugam si rovigneta 13 RON...te duci spre 100 RON...pt. 2-3 ore de zbor...Oare merita ?!?...la vremurile astea...
Daca ma duc singur la Martacesti, ma costa 15 RON (chiar si cu masina mea care consuma mult...)...Parca e altceva decat 100 RON !!!
..........................
Cred ca si campul de la Martacesti e mai apropiat chiar si de voi (cei din Galati) decat VA...Aveti 17 Km pana la Braila si mai sant inca 9 Km pana la Martacesti...Iar campul de acolo e comparabil cu cel de la VA...din cate am vazut pe filmari...
Ok,stiu ca si VA este departe,dar ori mergem acolo,ori ne lasam de modelism si ne apucam de colectionat monezi...pana nu pune fiecare sa luam un teren de ~1 ha intre Galati-Braila si sa amenajam acolo un parc de zbor nu facem nimic.Zic eu,daca punem toti cat poate fiecare si ne luam hectarul,ne amenajam pista in forma clasica T sau A si avem loc asigurat.
Sa vedem cine e de acord,daca luam doar pentru Galati,mai putini ar avea aces la el.O sa ma interesez de terenurile la vanzare in zona asta.
#2187
Postat 28 August 2012 - 08:31 PM
Ciprian97, la 28 August 2012 - 08:13 PM, a spus:
Din pacate pentru noi o sa ramana un vis frumos ideea de loc amenajat special,cu teren proprietar unul din noi.Preturile sunt exorbitante. :o
O ultima optiune ar fi cumpararea unei masini de tuns iarba la comun si amenajarea pistei de la PEGAS.O masina manuala,fara motor este cam 200 lei.
Din cate stiu eu,proprietarii folosesc doar hangarul,deci daca le tundem iarba si nivelam musuroaiele ar trebui sa ne lase sa zburam,atata timp cat nu devenim kamikaze si le distrugem hangarul :)
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 28 August 2012 - 08:33 PM
#2188
Postat 29 August 2012 - 06:06 AM
Adielicopter unde zbura baetu un mama de termic cu 7 juma metanol unde credeti? LA COCA COLA.DECI..fara deci :good:
#2189
Postat 29 August 2012 - 06:46 AM
incepatoru, la 29 August 2012 - 06:06 AM, a spus:
Bine ca n-ai zis ANL :)
Ok,pana acum suntem 2 care vrem sa reamenajam pista de la PEGAS.In mare trebuie tunsa iarba si nivelata pana la 1 cm maxim si nivelate musuroaiele de cartite.Daca se anunta mai multi doritori putem pune gazon doar dupa ce obtinem aprobarea celor de acolo.
Hai ,cine doreste sa facem Pegas pista noastra?Am avea 2 piste de cam 15 pe 50 m pe directia S-V si cam
10 m pe cat vrem noi pe directia NV.O poza arata mai bine locul.
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 29 August 2012 - 06:47 AM
#2190
Postat 29 August 2012 - 08:19 AM
Ciprian97, la 29 August 2012 - 06:46 AM, a spus:
Ok,pana acum suntem 2 care vrem sa reamenajam pista de la PEGAS.In mare trebuie tunsa iarba si nivelata pana la 1 cm maxim si nivelate musuroaiele de cartite.Daca se anunta mai multi doritori putem pune gazon doar dupa ce obtinem aprobarea celor de acolo.
Hai ,cine doreste sa facem Pegas pista noastra?Am avea 2 piste de cam 15 pe 50 m pe directia S-V si cam
10 m pe cat vrem noi pe directia NV.O poza arata mai bine locul.
Captură.PNG
cu aprobarea cui bree"