Modelism - RHC Forum: Jurnal de zbor Braila-Galati - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 283 Pagini +
  • « Prima
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • Ultima »

Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...

#2011 Useril este offline   adi elicopter gl 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1171
  • Inregistrat: 07-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 05 August 2012 - 04:58 PM


la fata locului pretul la bilet in picioare a fost 30 roni iar pe scaun 35 parca!!!!!
La noi biletele sint mai ieftine tinind cont ca savurati momentul acasa cu o bere rece
bergenbier prietenii stiu de ce

Aceasta postare a fost editata de adi elicopter gl: 05 August 2012 - 04:59 PM

www.fotofilmaerian.ro
0

#2012 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 05 August 2012 - 08:48 PM

Coane Paun, l-am ridicat o data in aer la Rapa, si atunci avea alt motor, tractiune putin subunitara. A luat-o intr-o viteza la decolare de n-am avut timp nici sa ma dezmeticesc! Fiind un model de acrobatie, are profilul aripilor simetric, deci obtine portanta prin viteza, nu prin diferenta de presiune pe suprafete ca la un trainer obisnuit. Dupa ce l-am vazut in aer, iti pot spune ca la scara lui zbura la fel de naravas ca Sbach-urile reale la acele concursuri de acrobatie aeriana printre jaloane din Australia! Le-am vazut pe Youtube si iti spun ca nu am sesizat decat lipsa mea de pricepere la acel moment; modelul evolua la fel de rapid pentru scara lui, atat cat l-am tinut in aer. Aterizarea a fost dura si i-am rupt trenul de aterizare atunci. Cand l-ai vazut, era reparat. Este echilibrat, i-am schimbat motorul, are pack-ul incarcat full si e gata oricand de zbor. Stiu ca va zbura fara probleme din partea lui ca model. Problema sunt eu deocamdata. Ma descurc binisor pe simulator, nu la acrobatii, ci la zbor liber. Imi merg aterizarile, dar nu ma grabesc inca. Si mie mi-e drag si nu vreau sa-l faram. Nu din prostia mea, pe cat posibil. :clapping:

Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 05 August 2012 - 08:50 PM

Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#2013 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 05 August 2012 - 09:24 PM

Vezi postareaGigiGL, la 05 August 2012 - 08:48 PM, a spus:

are profilul aripilor simetric, deci obtine portanta prin viteza, nu prin diferenta de presiune pe suprafete ca la un trainer obisnuit.


Si acrobatul, indiferent de forma aripii, isi obtine portanta printr-o diferenta de presiune (dupa modelul Bernoulli), sau echivalent spus prin accelerarea in jos a unei mase de aer (dupa modelul Newton).

Diferenta intre diferite forme de aripi si profile este distributia exacta a presiunii (si implicit o multime de caracteristici complexe, din care, per ansamblu, se poate spune daca aripa respectiva este eficienta adica raport L/D mare, are viteza de infundare mica, etc. ) dar principiul este absolut acelasi.

Faptul ca o aripa cu profil simetric are un raport Lift/Drag mic, necesita un unghi de atac pozitiv si viteza relativ mare pentru a obtine forta portanta dorita, este alta treaba, dar tot trebuie sa creeze o diferenta de presiune.


Nu se putea sa nu intervin eu :blush:

Aceasta postare a fost editata de Zen: 05 August 2012 - 09:25 PM

It's difficult to make things simple!
0

#2014 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 05 August 2012 - 11:00 PM

Ai mare dreptate, desi n-am inteles prea multe, pentru ca ... stii tu, nici nu mi-am batut capul sa inteleg prea mult pentru ca pe mine nu ma interseaza cu teoria ... Pe mine ma intereseaza cu practica. Teoria e Edi care o stapaneste mult mai bine decat mine si care o pune in practica prin ... ceea ce realizeaza cu mainile lui de aur!

Ce pot sa spun este ca si aripa ultronului este simetrica si ca ... intr-un fel zbura fara SFG-uri si in alt fel zboara cu SFG-uri. La fel si T33-ul! La ambele SFG-urile au facut ca viteza minima la care modelul este controlabil sa scada incredibil de mult. Stabilitatea ambelor modele s-a imbunatatit simtitor mai ales la T33 care ... inainte de SFG-uri era un model extrem, extrem de naravas. La ultron, stabilitatea s-a imbunatatit la viteze mici, reducand viteza la care se fac simtite tendintele de angajare la modul la care - cum am mai spus, poti sa mergi sub el intr-un pas alert si modelul nu cade!
T33-ul venea la aterizare cu cel putin 25kmh, iar acum, observatorii externi spun ca vine la aterizare mai incet ca F16-le, model pe care l-ai vazut in functiune.
M-am gandit eu ca daca i-ai pune SFG-uri la Sbach-ul tau, i-ar imbunatati considerabil stabilitatea, l-ar face mai usor controlabil pentru tine, poate ca i-ar mai lua din naravaseala si in mod clar i-ar scade viteza cu care trebuie sa vii la aterizare cu el, fiind de un real ajutor.
Faptul ca este supra-motorizat, n-are cum sa strice, sub absolut nici o forma!

N-am spus-o/scris-o cu rautate ... ci dorind doar sa ... vad frumusetea aia filmata in zbor si pe tine multumit de un model exeptional, care se comporta frumos, chiar si sub stick-urile tale!
Nici nu mi-am imaginat vre-o secunda ca Sbach-ul tau nu se va ridica la performantele suratelor lui ...

Am descoperit si eu SFG-urile astea de-o scurta bucata de timp si sunt extrem de incatat ce pot face doua bucati de ... depron/scartaitoare pe capetele aripii si cat de mare poate fi diferenta cu si fara!

Pe acest motiv eu consider aceste SFG-uri un fel de roti ajutatoare pentru cei care invata sa mearga pe bicicleta!

Multa sanatate, aterizari line si bafta la ce faceti voi acolo!

@ZEN, pe cand un avion (nu aeromodel) proiectat de tine?! - Fara nici un fel de ironie!
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#2015 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2862
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 06 August 2012 - 07:25 AM

Vezi postareaadi elicopter gl, la 05 August 2012 - 04:58 PM, a spus:


la fata locului pretul la bilet in picioare a fost 30 roni iar pe scaun 35 parca!!!!!
La noi biletele sint mai ieftine tinind cont ca savurati momentul acasa cu o bere rece
bergenbier prietenii stiu de ce

fain baaaa da di ci nu te-ai dus mai aproapee..??
0

#2016 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 06 August 2012 - 08:11 AM

Vezi postareaincepatoru, la 06 August 2012 - 07:25 AM, a spus:

fain baaaa da di ci nu te-ai dus mai aproapee..??

Suuuuper,am zis ca merita fiecare banut multiventilatorul ala al tau.Soferul e bestial,da-l pe mana lui Capo :blush: :rofl:
Vioreleeeee,vezi ba ce spioneaza si cu ce se indeletniceste tipul asta?
0

#2017 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2862
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 06 August 2012 - 08:23 AM

la cati bani o bagat si o sa mai bage..deh...bravo GEANA
0

#2018 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 06 August 2012 - 02:08 PM

Vezi postareaPaunFD, la 05 August 2012 - 11:00 PM, a spus:

@ZEN, pe cand un avion (nu aeromodel) proiectat de tine?! - Fara nici un fel de ironie!


Haha, voiam sa zic ca am in constructie un EDF de mare viteza dar apoi am vazut ca te referi la full scale. :D Ei bine, inca n-am terminat niciun fel de studii universitare, mai vedem :drinks:
It's difficult to make things simple!
0

#2019 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 06 August 2012 - 03:04 PM

La cat de bine stapanesti probleme dpdv teoretic ... ma astept la tine sa ... pleci cat de curand din tara si probabil ca vei fi parte dintr-o echipa care va proiecta si realiza un full scale! Sper doar sa nu uiti limba romana ...
:drinks:

Multa sanatate si spor la ce faci tu acolo, inclusiv la EDF-ul pe care zici ca-l ai in proiect!
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#2020 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 06 August 2012 - 08:14 PM

Vezi postareaZen, la 05 August 2012 - 09:24 PM, a spus:

Si acrobatul, indiferent de forma aripii, isi obtine portanta ......


Asa este, dar n-am intrat in detalii! ;)
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#2021 Useril este offline   adi elicopter gl 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1171
  • Inregistrat: 07-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 06 August 2012 - 10:40 PM

Vezi postareaincepatoru, la 06 August 2012 - 07:25 AM, a spus:

fain baaaa da di ci nu te-ai dus mai aproapee..??

treceau chiar pe deasupra niste firicele de inalta si ma gindesc ca in preajma lor nu se simt chiar asa confortabil chestiile asta radio
www.fotofilmaerian.ro
0

#2022 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 07 August 2012 - 08:01 PM

Imagine atasata: Fotografie-0005.jpgImagine atasata: Fotografie-0006.jpg
Lupta cu inertia si proba noii aripioare:3-0
Pe servo dreapta,apare un tremurici la sol.Am inlocuit servo,le-am si inversat.Efectul persista.Accu.erau ful.Nu-mi place, dar trebuie sa recunosc,receptoarele sunt basca.Cel in 2,4, am deja brandul incarcat :blush: amice...... :vava: unul in 35 care a zburat de proba cu top-ul,face la fel.In aer este un dezastru ce comenzi aiurite, i-si ia cu de la sine putere!Am considerat ca trei din trei e suuuper,mi-am strans jucaria preferata si, acasa,oricum incepuse sa se strambe vantul.Revizie la electrica,comanda receptori noi(nu pun baza nici pe ala de pe T60,nu face fite, dar e batran sarmanul,nu mai prezinta garantie)pe urma.... :) :db:
Viorele,spre tine,numai de bine.Cu aripioara asta te-ai intrecut pe tine.In momentele de sanatate,fara spasme,m-a uns pe suflet.Sade lipita de cer,trebuie fluierata sa vina acasa :hi: :hi:
0

#2023 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2862
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 07 August 2012 - 08:17 PM

MA thanks..da daca nu zboara ca in felmulet .musai trebe"sa modific ceva la ..ilictronica matale..ha
0

#2024 Useril este offline   luci25gold 

  • T-REX Helii
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2124
  • Inregistrat: 05-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci-Galati
  • Interests:DOAR Elicoptere

Postat 07 August 2012 - 08:20 PM

Vezi postareahype, la 07 August 2012 - 08:01 PM, a spus:

Atasament Fotografie-0005.jpgAtasament Fotografie-0006.jpg
Lupta cu inertia si proba noii aripioare:3-0
Pe servo dreapta,apare un tremurici la sol.Am inlocuit servo,le-am si inversat.Efectul persista.Accu.erau ful.Nu-mi place, dar trebuie sa recunosc,receptoarele sunt basca.Cel in 2,4, am deja brandul incarcat :blush: amice...... :vava: unul in 35 care a zburat de proba cu top-ul,face la fel.In aer este un dezastru ce comenzi aiurite, i-si ia cu de la sine putere!Am considerat ca trei din trei e suuuper,mi-am strans jucaria preferata si, acasa,oricum incepuse sa se strambe vantul.Revizie la electrica,comanda receptori noi(nu pun baza nici pe ala de pe T60,nu face fite, dar e batran sarmanul,nu mai prezinta garantie)pe urma.... :) :db:
Viorele,spre tine,numai de bine.Cu aripioara asta te-ai intrecut pe tine.In momentele de sanatate,fara spasme,m-a uns pe suflet.Sade lipita de cer,trebuie fluierata sa vina acasa :hi: :hi:

nenea lulu vad ca ai ajuns la aripa versiunea 3.
cind ne mai gasim sa dam un zbor pe cimp la Cernicari?
nu ne-am mai intilnit de la aripa versiunea 1.0.
Ne traim viata in mare viteza, incercam sa rascumparam timpul,
insa de cele mai multe ori deciziile pe care le luam in pripa nu sunt cele mai bune!
07470130360
0

#2025 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2743
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 07 August 2012 - 08:57 PM

Pe voi va lovit cadura rau de tot ,..., va laudati cu spume si 'petardocoptere' .
Ati lasat avioanele pe mana elicopteristilor .... Ia uitati ce pregatesc ... T-34 MENTOR , 1440 anv. , TT 4 tmpi

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCF2769.JPG
  • Imagine atasata: DSCF2770.JPG

Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#2026 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2743
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 07 August 2012 - 08:58 PM

Ia uitati si la COBRA asta' nervoasa ...


http://youtu.be/fVdj4BQn-54


Aceasta postare a fost editata de tantar: 07 August 2012 - 09:00 PM

Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#2027 Useril este offline   luci25gold 

  • T-REX Helii
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2124
  • Inregistrat: 05-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci-Galati
  • Interests:DOAR Elicoptere

Postat 08 August 2012 - 02:27 PM

cred ca ti-a priit concediu la mare ,ca vad ca muncesti nu gluma!
Ne traim viata in mare viteza, incercam sa rascumparam timpul,
insa de cele mai multe ori deciziile pe care le luam in pripa nu sunt cele mai bune!
07470130360
0

#2028 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2743
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 08 August 2012 - 03:20 PM

Vezi postarealuci25gold, la 08 August 2012 - 02:27 PM, a spus:

cred ca ti-a priit concediu la mare ,ca vad ca muncesti nu gluma!

Nu prea ... maine plec din nou
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#2029 Useril este offline   luci25gold 

  • T-REX Helii
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2124
  • Inregistrat: 05-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci-Galati
  • Interests:DOAR Elicoptere

Postat 08 August 2012 - 03:29 PM

Vezi postareatantar, la 08 August 2012 - 03:20 PM, a spus:

Nu prea ... maine plec din nou

distractie placuta si mult soare!!!!
Ne traim viata in mare viteza, incercam sa rascumparam timpul,
insa de cele mai multe ori deciziile pe care le luam in pripa nu sunt cele mai bune!
07470130360
0

#2030 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2862
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 08 August 2012 - 06:36 PM

Vezi postareatantar, la 07 August 2012 - 08:57 PM, a spus:

Pe voi va lovit cadura rau de tot ,..., va laudati cu spume si 'petardocoptere' .
Ati lasat avioanele pe mana elicopteristilor .... Ia uitati ce pregatesc ... T-34 MENTOR , 1440 anv. , TT 4 tmpi

Sooper ..clar e de la caldura (lovit si mataluta)..ca de" nu stai la RANCA...ps vezi manualul la pag 18 .nu prea imi place sitemul ala de actionare a profundorului..a si uitam de cat e motorul cati cc?..

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: OMG.jpg

0

#2031 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 09 August 2012 - 12:51 AM

Vezi postareahype, la 01 August 2012 - 08:41 AM, a spus:

Salut @Dan,nu stiu cum se comporta pe vant electricile,ma abtin deci de la comentarii.Cu termice ,noi am zburat pe vijelie in rafale.Vezi parerile lui Marian,Geana,Victor,Viorel.Amintesc aici faza cand, daca era pe mana mea Midget-ul era facut surcele,noroc cu maestrul Marian,l-a aterizat fara toba si culmea,ochiul lui de vultur a vazut cand si unde a cazut. :hi:
Termicile sunt mai grele,tractiune mare,de aici stabilitatea pe vant.Incearca un termic si fa o comparatie,singura zburatoare electrica pe care o am e aripioara,nu sunt inebunit dupa ea dar,e permanent gata de zbor chiar si pe marginea drumului,pregatire de zbor zero barat.La termice se schimba calimera si satisfactia.Spor la treaba si aterizari usoare.

Scuze pt. intarzierea cu care raspund, dar am mesterit la zburatoare... :rolleyes:
Am cam vazut care e diferentza intre termice si electrice...Deocamdata zbor spume electrice, pt. ca e mai comod, mai ieftin si mai rapid de ridicat in aer...Si mai fara "urmari" in caz de aterizare nereusita (intempestiva)... :wacko:
...Totusi, daca in cazul lui RYAN incarcarea alara e mica (este totusi supramotorizat...)...in cazul celorlalte nu se pune problema...Si CESSNA si ME 109 au incarcare alara mare (60, respectiv 68 gr/dmp...cat au termicele)...Deci nu sant genul de spume usoare..."trainer"....CESSNA de 1300 mm vine la aterizare ca ghiuleaua daca nu deschid flapsurile...Se poate face acrobatie elementara cu ea...etc...Singurul neajuns e faptul ca e submotorizata (1150 gr.tractiune, pe 1350 gr. greutate)...E un avion destul de stabil, dar nu foarte prietenos !!!
...ME 109 vine cam tot ca ghiuleaua la aterizare, in plus se mai adauga si instabilitatea data de aripa joasa...Tendintza de angajare la viteze mai mici e foarte frecventa...Nici diedrul generos al aripilor nu avantajeaza prea mult, pt. ca iesirile din manevrele de acrobatie sant imprevizibile daca e vant...iar roll-urile la viteza mare sant OK, dar la viteza un pic mai mica ies ca in butoi... :)
Decolarile sant ruleta ruseasca...Ori capoteaza in vre-un smoc de iarba/groapa, ori il ridic prea repede si se angajeaza la 1 m de sol...de il scot cu greu din pozitia in care ajunge...Pana si motorul gigant cu care a venit din fabrica, inrautateste lucrurile...cu cuplul lui mare si care face ca avionul sa se incline dupa fiecare decolare spre stanga...
...Diferentza fatza de termice e puterea mai mica si lipsa senzatiilor...
.....................
In mod clar nu renunt la ideea de a trece la termice din balsa, dar cred ca prind bine pe langa casa omului si electricele, pt. ca repet...sant mai ieftine si mai usor de ridicat in aer (mai ales pt. incepatori)...
...Nu vreau sa ma gandesc ce ar fi ramas din avioanele mele dupa weekend-ul acela negru, daca erau termice din balsa...Asaaaa, spumele sant gata de zbor iar, fara prea multa munca...
...Pt. termice trebuie sa ai timp cand te duci la camp...Nu merita sa te duci pt. o ora...cum se intampla cu electricele...Dar clar au farmecul lor...si cand e timp, chiar merita efortul!!!
...Primul proiect termic, va fi un PIPER de 1800...2200 mm anvergura, apoi ori un DECATHLON, ori un warbird de 1400...1600 mm...
...Si pt. mine e valabila vorba ca "daca nu miroase a benzina si nu scoate fum, nu e ce trebuie!"...dar mai am de asteptat putin, din motive financiare...Inca nu se leaga lucrurile...Am ceva probleme...
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#2032 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 09 August 2012 - 01:05 AM

Vezi postareatantar, la 07 August 2012 - 08:57 PM, a spus:

Pe voi va lovit cadura rau de tot ,..., va laudati cu spume si 'petardocoptere' .
Ati lasat avioanele pe mana elicopteristilor .... Ia uitati ce pregatesc ... T-34 MENTOR , 1440 anv. , TT 4 tmpi

.........Si spuneai ca esti...elicopterist !!!???!!! :wacko: :hi: :rofl: Halal elicopterist!!!....Cred ca e de vina caldura!!! :nea:
...........
Glumeam...Vad ca te-ai luat serios de mesterit...Felicitari pt. T28 (sper sa nu gresesc...)!!! E super! Abia astept sa-l vad/aud bazaind prin aer !!! Cred ca va fi spectacol...
Cand e gata ?!?
...Eu deocamdata inca mai repar/modific ce am rupt in "weekend-ul negru"... :) si ma enerveaza ca nu pot avansa...Sa trec la un alt proiect...Am in plan si o moto-parapanta de 1200...1400 mm... :rofl: ...Sa vedem ce iese...Dar nu reusesc sa ies la lumina...sa ispravesc reparatiile...Nici acum nu a intrat in lucru Mustang-ul de 1600 mm :rolleyes: ...Asteapta si IAR-ul 822 (primul model construit de mine...) sa fie restaurat...Ce sa-i faci...Nu am decat 2 maini, iar belelele nu intarzie sa dea buzna...Ieri (la 42 grd.) mi-a picat A/C-ul acasa...Am zis ca mor in casa (la etajul 4 din 4...)
................
ZERO-ul mai traieste ???
Cele bune! Vorbim!
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#2033 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 09 August 2012 - 01:06 AM

T-34 Mentor....Nu am fost atent...Scuze!
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#2034 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 09 August 2012 - 01:28 AM

ATENTIE LA ZBOR !!!
...Nici la ultimul zbor nu am fost scutit de emotii...din fericire nesoldate cu ceva rau...La sol atmosfera parea calma, dar in aer...in anumite zone...apar curenti ciudati si inexplicabili care fac ca modelele sa nu mai asculte comenzile !!!
....Eu pun treaba asta pe seama pungilor de aer cald, care incep sa se ridice la lasarea soarelui....
Probabil ca nu in toate zonele se intampla fenomenul acesta, dar pe campul de ma Martacesti, sant extrem de frecvente!!!...Ultima data m-am trezit cu CESSNA ridicandu-se din senin de bot si refuzand sa ia virajul...pt. ca apoi sa se lase pe o parte si sa intre in picaj...De 2 ori am patzit faza asta in aceeasi zi...
...Iar ME-ul 109, dupa primul zbor, am ajuns cu el la sol cu deriva trimata la max. intr-o parte si compensat din eleroane...Prima data am crezut ca s-a rupt ceva la el, sau ca nu are aripa montata corect...L-am trimat total aiurea, fara sa-mi dau seama ca din cauza curentilor de aer zboara prost...La cateva minute dupa, a inceput sa zboare mai bine
....In aceeasi zi, ma trezeam ca se incina pe o aripa, violent, fara ca eu sa intervin...din senin...
Am reusit totusi sa trag 2 zboruri si sa-l aduc intreg la sol...
..............
Deja a inceput sa-mi fie teama sa mai zbor in locul acela !!!...E cumplit sa te trezesti ca un curent de aer imprevizibil iti loveste avionul cand te astepti mai putin....Si nu sant singurul care acuza aceste fenomene inexplicabile de acolo...Deci e exclus sa am probleme de RC...
.................................
Dupa parerea mea, mult mai bine s-a zburat toamna...iarna...primavara...Caldurile astea tampite nu aduc nimic bun prin aer...!!!
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#2035 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 09 August 2012 - 08:09 AM

Vezi postarealuci25gold, la 07 August 2012 - 08:20 PM, a spus:

nenea lulu vad ca ai ajuns la aripa versiunea 3.
cind ne mai gasim sa dam un zbor pe cimp la Cernicari?
nu ne-am mai intilnit de la aripa versiunea 1.0.

Program lung si super incarcat,acasa mai am inca de treaba ca la balamuc.Am mai zburat la Cernicari, Duminica dimineata inainte sa ajung la munca,in rest, seara, cu un bergenbier rece langa mine,pe rapa.NU e departe de casa,in schimb terenul e sub orice critica.Au crescut niste scaieti rezistenti care fac decolarile aproape imposibile,la aterizare capoteaza din toate pozitiile.La Rotunda au aparut niste crapaturi din cauza secetei de-ti lasa in urma trenul de aterizare.Fericiti mai sunt ventilatoristii in atare situatie.Cred ca am sa ma risc dupa ce voi trece pe la Adi ptr. cateva cursuri.Sunt informat cand zburati,am aici cativa navetisti la Cernicari care atunci se duc acasa.Cam tot asa e si programul meu.Oricum, o sa ne vedem.Aterizari usoare.
0

#2036 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 09 August 2012 - 08:20 AM

Vezi postareaincepatoru, la 07 August 2012 - 08:17 PM, a spus:

MA thanks..da daca nu zboara ca in felmulet .musai trebe"sa modific ceva la ..ilictronica matale..ha

De zburat exact asa zboara chiar si din inertie.Ti-am zis ca Tebuie fluierata sa vina acasa.Da cand o apuca,face niste figuri fara inteles de nu stii cum sa procedezi.Daca vedea cineva spunea ca sunt expert in acrobatii,iar eu transpiram sa o stabilizez si sa o scot din lupingul ce se termina in pemant.Exact ca tine si Geana la VA.Las ca o rezolv eu :rolleyes:
0

#2037 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2862
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 09 August 2012 - 07:17 PM

ha LULULEE ti=am prins ai joc la servoie tije...di aia e turbata.. :yahoo:
0

#2038 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 10 August 2012 - 07:24 AM

Vezi postareadan1972, la 09 August 2012 - 01:05 AM, a spus:

.........Si spuneai ca esti...elicopterist !!!???!!! ;) :D :rofl: Halal elicopterist!!!....Cred ca e de vina caldura!!! :nea:
...........
Glumeam...Vad ca te-ai luat serios de mesterit...Felicitari pt. T28 (sper sa nu gresesc...)!!! E super! Abia astept sa-l vad/aud bazaind prin aer !!! Cred ca va fi spectacol...
Cand e gata ?!?
...Eu deocamdata inca mai repar/modific ce am rupt in "weekend-ul negru"... :yahoo: si ma enerveaza ca nu pot avansa...Sa trec la un alt proiect...Am in plan si o moto-parapanta de 1200...1400 mm... :rofl: ...Sa vedem ce iese...Dar nu reusesc sa ies la lumina...sa ispravesc reparatiile...Nici acum nu a intrat in lucru Mustang-ul de 1600 mm :pardon: ...Asteapta si IAR-ul 822 (primul model construit de mine...) sa fie restaurat...Ce sa-i faci...Nu am decat 2 maini, iar belelele nu intarzie sa dea buzna...Ieri (la 42 grd.) mi-a picat A/C-ul acasa...Am zis ca mor in casa (la etajul 4 din 4...)
................
ZERO-ul mai traieste ???
Cele bune! Vorbim!

Lasa Dane,nu esti singurul in situatia expusa,recomand(daca-mi permiti)rabdare si tutun.
0

#2039 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 10 August 2012 - 08:02 AM

Vezi postareaincepatoru, la 09 August 2012 - 07:17 PM, a spus:

ha LULULEE ti=am prins ai joc la servoie tije...di aia e turbata.. :yahoo:

Nu are nik,cred ca de vina e receptorul.Posibil ca una din mufe sa flameze la un contact inperfect,asta inseamna bruiaj.Am zis ca o loveste parkinson-ul in dreapta.Rapa aia unde zbor,formeaza un fel de depresiune,avand an vedere diferenta mare de nivel in forma reliefului,caldurile astea infernale,presupun ca la o anumita inaltime se formeaza curenti de aer foarte cald care determina schimbarile bruste de traiectorie.Repet,daca vedea cineva de pe margine,ma lauda drept maestru in acrobatii.Nevinovat,transpiram si strangeam din b... sa nu o scap din mana.Toate trei zborurile au fost identice si am senzatia ca de fiecare data anomalia era in acelasi loc.Mai fac sapaturi :pardon:
0

#2040 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2862
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 10 August 2012 - 08:27 AM

vezi ca ai mai avut o experienta cu o mufa servo ..ti-aduci aminte ..si era si virgin saracu" ai matale o boala cu mufele alea
0

Arata acest topic


  • 283 Pagini +
  • « Prima
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • Ultima »

34 useri citesc topicul
0 membri, 34 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro