Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#1953
Postat 16 July 2012 - 11:10 PM
1.RYAN (1,60 m-depron)
- Reglat unghiuri motor + probe de zbor repetate
- Intarit tren aterizare (avansat + montat arcuri)(capota prea usor la aterizari...)
- Taiat capete aripi si facut winglet-uri (era prea instabil)
- Facut hobane la ampenaje (erau prea flexibile)
- Facut roti retro (inguste)
- Modificat pozitie GC (de la 30 la 25% - profil aripa)
Rezultate: Zboara mult mai stabil si nu mai capoteaza la aterizari...Ieri am zburat pe vant urat in rafale si am aterizat de fiecare data fara probleme...Zboara muult mai stabil
2.Piper 1,20m-termic- Modificat aripa (nu avea eleroane iar aripa era fracturata la jumatate)
- Dezbracat de folie
- Modificat structura (adaugat lonjeron + croit eleroane)
- Facut suporturi servo
Urmeaza infolierea + hobane + fixat rezervor + rodaj motor (e nepornit)
...Sper sa zboare...
...Asa ca am avut serios de treaba si inca mai am...Am facut cateva poze, dar nici nu am avut timp sa le descarc...O sa le pun aici cand gasesc un pic de timp.
La zbor am fost cam din 2 in 2 zile la Martacesti (descarc cate 3-4 LiPo/seara)...M-au zapacit tzantarii...De la 20:30 e jale pe campul ala la Martacesti...Te ataca la propriu!!! Ultima data nu mai dovedeam sa ma scarpin prin toate zonele, in timp ce conduceam spre casa... :angry:
Dan2 (@ cony071) a scos la zbor Wing Tiger-ul si e uimit ca e mult mai lent si mai calm decat EZ 2...S-a descurcat foarte bine cu trainerul !!!
Dar a avut un necaz in familie si n-a mai putut iesi la zbor...Probabil va iesi si el cat de curand...Banuiesc ca il mananca degetele... :rofl:
@HYPE - :rofl: Super-tare faza cu simulatorul !!! :rofl: Cred ca de la acoperis ti se trage...
Eu am avut o perioada de aproape 1 luna cand n-am mai iesit la zbor, dar vad ca am reusit sa ma mentin in grafic...Pe simulator mai incerc si eu cate un zbor cutzit...cu iesire in pamant... :rofl:
@tantar - Te invidiez !!! La tine se spune acul-pluta (sau acul frant...cum vrei) nu limba-pluta !!! :rofl:
Ehh!!!...Ce bine ti-o fi...la piscina cu coktail-ul cu umbrelutza...
...Sper sa reusesc sa ajung si eu vara asta macar un week-end la mare, cu motorul...Dar dupa cum evolueaza lucrurile (nu mai merge nimic...nu se mai misca nimic...financiar)...devine din ce in ce mai putin probabil...<< VREAU O MINUNE !>> :)
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1954
Postat 16 July 2012 - 11:21 PM
...Mereu fac asa! E un prost obicei de-al meu, de a fortza nota la finalul zilei... :)
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1955
Postat 17 July 2012 - 09:43 AM
hype, la 14 July 2012 - 07:59 AM, a spus:
lulu ce sa zic eu astept modelul numai ca incearca sa lasi brand Bergenbier
Acum vezi ca sistemul de culisare a bancilor poate fi folosit drept tren de aterizare
poate mai veniti si voi la un zbor fratilor ca nu v-am mai vazut fata de mult
#1956
Postat 18 July 2012 - 01:49 PM
adi elicopter gl, la 17 July 2012 - 09:43 AM, a spus:
Acum vezi ca sistemul de culisare a bancilor poate fi folosit drept tren de aterizare
poate mai veniti si voi la un zbor fratilor ca nu v-am mai vazut fata de mult
Cam astea sunt indeletnicirile dupa ce vin de la servici.Nu stii cat ma roade si cat tanjesc dupa o iesire ca in vremurile bune.Au mai fost si caldurile astea aiurite,iar programul meu de lucru e incarcat ca naiba.Oricum,am in plan o evadare la zbor cu telefoanele inchise. :drinks: cu bergenbier,am investit atat sa ma invat cu ea,deci nu are farmec sa o inlocuiesc.
Am in plan un zmeu mare cu intentia de a trezi interesul junioare pentru zbor,la al tau las loc pentru cate ventilatoare? :hi:
#1958
Postat 18 July 2012 - 10:29 PM
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1959
Postat 18 July 2012 - 10:31 PM
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1961
Postat 18 July 2012 - 11:03 PM
.................................
Azi am fost iar la zbor...singur...In ultima vreme am scos la zbor numai pasaroiul asta din depron...Chiar daca inca nu zboara cum trebuie, e haios rau...Il pun in picaj si nu vrea sa vina jos... :drinks: :drinks: ...Abia se urneste...Face balet pe cer... :lol: Zboara in pozitiile cele mai nefirsti posibile si cu viteze incredibil de mici...
Dar daca accelerez la maxim, urca la verticala ca o racheta...Numai ca motorul cel nou papa atat de mult curent incat umfla acumulatorii... :drinks: ...Am niste Zippy 2200-25C si ii scot fierbinti din avion, fara sa exagerez cu acceleratia (in general zbor "scale" cu acceleratia la 50-60%)
...Azi m-am jucat cu el tot pe langa sol...Am gasit un drum de tara si am facut numai decolari si aterizari + "touch & go"...Vine f. frumos la aterizare de cand i-am facut "winglet-uri" (in poze nu le avea...)...Il manevrez din directie si nu se destabilizeaza.
Chiar e haios si e fain ca e destul de mare...Ma umplu de fericire cand vad pe cer aripa aia mare de 1,60 m portocalie... :drinks:
............................
Printre picaturi, vreau sa pregatesc si PIPER-ul mic (termic)...Abia astept sa zbor un termic !!! Ma zgandare tare treaba asta...cu toate ca am auzit numai chestii aiurea...Ca trebuie sa merg la camp cu tzipla de bujii dupa mine, pt. ca se ard destul de des (5-6 zboruri...)...Ca metanolul se consuma extrem de repede (un plin la 10-15 min...)...etc...
...Chiar ma gandesc f. serios sa trec f. repede sa sar peste etapa "metanol" si termicul mare pe care il am in plan, sa fie benzinar...un pic mai mare...(un Piper de 2,20 m cu motor de motocoasa/drujba de 26...32cc)
...Benzina e mult mai ieftina...o pot cumpara de la orice PECO de la coltul strazii...motorul pe benzina porneste muuult mai usor...iar avionul va fi mai mare, deci mai stabil si cu un zbor mai real...
...Urmeaza! Sa vedem cum ma descurc cu banii...Urmeaza sa fac rost de o motocoasa Husqvarna defecta...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1963
Postat 19 July 2012 - 07:45 AM
#1965
Postat 19 July 2012 - 09:30 AM
dan1972, la 18 July 2012 - 10:29 PM, a spus:
Frumooooooos pasaroiul,spune-mi te rog,fuselajul e confectionat din ce cred eu imbracat cu balsa? Cam asta am in cap pentru o extra 300leki.
Nu e adevarata barfa cu tipla de bujii,ti-o spun din experienta,crede-ma,nu am nici o gara cu electricile.Spor la treaba si aterizare usoare
#1966
Postat 19 July 2012 - 12:15 PM
incepatoru, la 19 July 2012 - 08:09 AM, a spus:
si apropoo LA MULTI ANI MARIANEE ...(@GUN MAN)
Bai la felul cum zboara multiventilatorul ala are timp si de un gratar,nu vezi ca sta teapan in pozitie parca e sudat?
LA MULTI ANI MAESTRE :pardon: :angel: :blink:
#1968
Postat 20 July 2012 - 08:50 AM
incepatoru, la 19 July 2012 - 08:26 PM, a spus:
:p :( uite cum ma obligi sa sterg praful de pe statii.Daca ai vre-o elice cu titlu de imprumut......raman recunoscator pe viata.Aia cu "io vara nu dorm" ma seaca deja.sunt in urma cu somnul vre-o cativa ani.Vreau la munte frate,sa dorm ca boul in coada pana ma trezeste foamea.Multumesc de zburatoare si promit sa nu mai vorbesc la telefon cand lupta cu inertia. :yahoo: :)
#1969
Postat 20 July 2012 - 06:45 PM
hype, la 20 July 2012 - 08:50 AM, a spus:
Ia zi Coane , te bagi maine dupa amiaza la voi pe imas , eu am un 6000 si un A6 M ZERO
Aceasta postare a fost editata de tantar: 20 July 2012 - 06:45 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#1970
Postat 21 July 2012 - 08:36 AM
tantar, la 20 July 2012 - 06:45 PM, a spus:
:drinks: Program prestabilit,pe la 13.00 fug de la munca direct la baraj la siret,tot familionul e instalat de ieri in corturi la Ciuslea in padure.Aterizari usoare. :) :good:
#1972
Postat 22 July 2012 - 02:31 PM
hype, la 19 July 2012 - 09:30 AM, a spus:
Nu e adevarata barfa cu tipla de bujii,ti-o spun din experienta,crede-ma,nu am nici o gara cu electricile.Spor la treaba si aterizare usoare
Multumesc frumos pt. aprecieri !!!
Fuselajul e facut numai din depron de 3 mm, iar in bot si pe burta are polistiren (EPO) masiv, combinat cu cateva placute de placaj de 1,5 mm pt. intarire (batiul motorului + suportul trenului de aterizare + suportul aripii).
- Fuselajul a fost construit pe o structura din 2 placi de depron, asezate in cruce, pe care am plantat coastele.Apoi am acoperit totul cu fetzele din depron. A rezultat o structura extrem de rigida, care a rezistat cu brio la cateva trante violente de la 3-4 m.
- Aripa e construita tot pe structura cu profile lipite pe un lonjeron din 2 baghete din brad (10x5) cu perete vertical din depron intre ele, apoi acoperite cu depron de 3 mm. In centru are 2 profile din placaj de 1,5 mm (+ inca 2 din balsa la prinderea hobanelor).
...............
Totul a iesit la 1000 gr cu electronica (motor mic BL-2825 si LiPo 3s-1300 mAh) dar ulterior a ajuns la 1300 gr (cu motorul mare si LiPo 2200 mAh).
..............
Problema a fost cu aripa...Am facut greseala sa o fac dintr-o bucata iar lemnul s-a contorsionat dupa uscarea adezivului...A rezultat o aripa cu unghi de incidentza diferit stg-dr...A trebuit sa compensez asta prin pozitia diferita a eleroanelor...
... Vreau sa incerc o noua aripa...Fie tot din depron, dar din 2 bucati, fie taiata cu firul cald din EPS (polistiren de izolatii exterioare....)
Cam asa a fost construit:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz