Lasa frate,intr-un camp cat vezi cu ochii e o retea electrica de inalta si troneaza cu pretentie de respect un mare stalp ca o schela.Ei bine,am scarpinat aripa superioara si am rupt o pala la elice in cablurile alea.Bine,bine,era un t60,mare cat autocarul si manevrabilitate lenesa,dar cu aripioara sa nimeresc schela aia???Cred ca rasul se ia,am ras cu lacrimi de patania @incepatorului pe care il banuiesc ca deoache si e pocit la gura.Mi-a soptit la ureche ca rasul se ia si voi avea parte sa rasara in fata aveonului ceva de gen,casa Poporolui.
Amice,retrage blestemul ca te nimeresc cu autocarul. :clapping:
Stai linistit ca am patit si eu din astea. Noi sa fim sanatosi. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif
Traxxas TMaxx 3.3
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
...@dane referitor la stalpii din parcare ..min. 1:07 si daca ziceam ca nu stiam zona o vara intreaga am bagat acoloo dar pana la urma tot am furato..
.......................
Asa este...Te joci cu norocul pana o furi...Nasoala faza cu Decathlonul !!! Imi pare rau!
In principiu in astfel de locuri, nu ai voie sa zbori prea jos...Decolezi pe o linie libera, l-ai ridicat peste nivelul obstacolelor si acolo zbori...Iar la aterizare il aduci pe linia libera...
In principiu, eu am bunul obicei de a zbura destul de sus...
...Locul asta de la Carreffour 2-Braila are totusi marele avantaj ca stalpii sant pe 2 randuri (doar)...sant distantzati intre ei (cateva benzi de circulatie cateva zeci de metri) si nu exista nici un cablu aerian...Deci spatiu ar fi.
...Dupa stalpi, mai este o pista mai ingusta (de 2-3 benzi) care are camp liber cat vezi cu ochii intr-o parte...Deci acolo se poate zbura fara probleme...Iar la aterizare...un pic de grija si asta e.
...Importanta e pista de o calitate impecabila (pt. cine vrea sa decoleze/aterizeze de pe pista...).
..........................
Acum imi aduc aminte de cateva "ispravi" de-ale mele de asta iarna... :rofl: ...
...O data mi s-a parut mie ca am gasit un "loc bestial" de zbor... :rofl: ...in parcarea de la Zona Libera-Braila...o parcare de 50/70 m, imprejmuita cu garduri de plasa de 2 m si cu stalpi din 15 in 15 m...De decolat am decolat...Problema a fost la aterizare... :rofl: ...Nu vroia FunCub-ul sa se lase la sol in spatiul respectiv nici de frica ...O data daca am vazut ca nu-mi iese aterizarea, l-am intors printre stalpi si l-am ridicat iar...Iar la ultimul zbor (pt. ca eram disperat sa zbor...si am zburat 3 acumulatori...la -5 grd... :pardon: )...l-am adus razant cu gardul din plasa si daca am vazut ca nu coboara, l-am bagat in limita de viteza la 1,80 m apoi s-a trantit pe pista de s-a turtit complet trenul de aterizare...A dat cu fuselajul de beton... :pardon: ...M-a costat o elice APC si un ax de motor...
Cui am povestit faza asta, mi-a zis ca e acrobatie...ca n-am minte de zbor in astfel de locuri... :rofl:
....Alta data (tot asta iarna) am zburat la Trecere Bac-Smardan...La o incercare de aterizare cu acumulatorul aproape gol, m-am trezit cu un camion cu remorca pe sub avion...Zburam la 2-3 m deasupra lui...
Iar la ultima aterizare din zi, au inceput sa iasa masinile de pe bacul mare, exact cand veneam cu avionul la 1 m de asfalt...Mai nasol de atat pt. un incepator....nu cred ca se poate...Noroc ca au oprit masinile, am reusit sa pun avionul pe asfalt, am facut o intoarcere cu aripa tarshaita pe jos si am scapat....Realitatea e ca FunCub-ul zbura intr-un mare fel!!!
...Iar ultima a fost tot in iarna, pe poligonul auto, cand la ultima aterizare a intrat un meltean pe pista de camioane (unde zburam eu)...exact cand ma pregateam sa aterizez (avionul la 1,5 m de sol)...Nu mi-am imaginat ca melteanul n-o sa se opreasca...Am reusit sa-l evit, dar la aterizare avionul s-a rasucit 180 grd...In momentul urmator, melteanul a trecut cu roata din spate peste o aripa a FunCub-ului...Noroc ca era din EPO...Apa fierbinte...fier de calcat...lingura...si s-a rezolvat...
Faza asta poate s-o confirme si Dan2 (@cony071)...Era si el... :pardon:
...Imi pare rau ca nu am facut poze...Chiar erau de imortalizat toate fazele astea!!!...Dar am fost singur si incepator peste toate...Stress...emotii...etc...
.........................
Ieri ne-am horarat sa mergem tot la campul de zbor de la Martacesti pt. ca e mai relaxant...E spatiu cat cuprinde...Dar cred ca o sa mai bagam zboruri la Carreffour-2...Nu e atat de dificil de zburat acolo...O sa incerc sa zbor spre camp...nu-l mai bag printre stalpi....
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
Toate erau in masina pregatite! A venit "piticul" si a zis HAI! Cu tigara in gura, am iesit din casa si am plecat. Ce-i drept, am sperat, dar nu prea tare, sa gasesc macar pe unul din voi acolo. Vreme superba de zbor! Dar poate fi si maine o tura!
Gigi Sterian Rascal 1940mm fs.61 nitro Rascal120 DLE 30 U Can Do .46 nitro .52, 2T Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
Toate erau in masina pregatite! A venit "piticul" si a zis HAI! Cu tigara in gura, am iesit din casa si am plecat. Ce-i drept, am sperat, dar nu prea tare, sa gasesc macar pe unul din voi acolo. Vreme superba de zbor! Dar poate fi si maine o tura!
Mosquito, n-am telefonul tau. Te asteptam sau suna-l pe Victor.
Multam de invitatie dar azi nu pot , plec in H ... ce sa va aduc ... poate un gulas ,,,, ?
Trex 700 V BAR FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33 JU- 87 STUKA 1920 mm A-10 Freewing 1700 mm EDF FMS F 4U CORSAIR 1700 mm FW 190 HYPE Futaba T-8FGx 2
Toate erau in masina pregatite! A venit "piticul" si a zis HAI! Cu tigara in gura, am iesit din casa si am plecat. Ce-i drept, am sperat, dar nu prea tare, sa gasesc macar pe unul din voi acolo. Vreme superba de zbor! Dar poate fi si maine o tura!
Pai cam la fel fac si eu,ma plesneste cate un dor de zbor,asa,din senin,de nu-mi astampar mancariciul nici cu smirghel.Pun in masina ce prind la indemana si plec cu tigara in gura fara nici un plan anume.De obicei ma duce masina spre Rotunda,nu e stralucita pista,insa am invatat culuarele fara gropi sau damburi.Prefer acolo fiindca s-au obijnuit cu mine ciobanii curiosi si privesc de departe fara sa mai vina sa prinda T60-ul la aterizare cand eram in limita cu zeama.
Viorele,nu zici nimic de italianca?Hai scoate vorba din casa secretuosule,cum se comporta,in ce stadiu e? :clapping: :db:
Multam de invitatie dar azi nu pot , plec in H ... ce sa va aduc ... poate un gulas ,,,, ?
Sa ai drumuri bune colegu,scamatorilor aia care se c..a pe ei cu geografia, precum ca ROMANIA este mai incolo,le-as face eu ceva.Spre razbunare adu doua seturi de H-ce.vedem noi la ce si cum le utilizam :db:
Cu Ionut si Dorin am fost la ANL si nu s-a prezentat nimeni. Prin urmare am plecat la Vasile Alexandri unde ne-am simtit excelent toti trei, cu motoplanoare, aripi, jeturi, elicoptere.... Ceilalti au pierdut o frumoasa ocazie de distractie.... O mica mostra:
Gigi Sterian Rascal 1940mm fs.61 nitro Rascal120 DLE 30 U Can Do .46 nitro .52, 2T Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
Interests:zborul, in special pionierii nostri...Vlaicu,Vuia,Coanda
Postat 02 July 2012 - 08:46 PM
hype, la 01 July 2012 - 09:41 AM, a spus:
Pai cam la fel fac si eu,ma plesneste cate un dor de zbor,asa,din senin,de nu-mi astampar mancariciul nici cu smirghel.Pun in masina ce prind la indemana si plec cu tigara in gura fara nici un plan anume.De obicei ma duce masina spre Rotunda,nu e stralucita pista,insa am invatat culuarele fara gropi sau damburi.Prefer acolo fiindca s-au obijnuit cu mine ciobanii curiosi si privesc de departe fara sa mai vina sa prinda T60-ul la aterizare cand eram in limita cu zeama.
Viorele,nu zici nimic de italianca?Hai scoate vorba din casa secretuosule,cum se comporta,in ce stadiu e? :unsure: :rolleyes:
Salut! Viorel-TOP SECRET! Uite colea un "tricolor" cu SPEED 400 si un alt "surior" pentru brushles!Cu tricolorul tin degetele in forma!
Au sosit componentele de pe HK si de cateva zile, am pus un motor mai puternic pe RYAN (pasaroiul de la Deproniada...)
...E un motor 3727-1300 kv-420W...aprox. 1700 gr.tractiune
Rezultate ?!? :yahoo: :ph34r: Imaginati-va cum evolueaza o petarda si acela e raspunsul... :rofl: ...In 2 m pleaca vertical de pe pamant...Urca la verticala violent...
...Nu-mi pun probleme ca s-ar rupe avionul pt. ca stiu cum l-am construit (batiul motorului are lonjeroane pana la prinderea aripii...iar aripile au 2 randuri de hobane si un lonjeron care suporta singur incarcarea aripii...)...
...Problema e alta!!!...Nu reusesc sa-i centrez motorul in unghiurile potrivite si are niste reactii al naibii de tampite cu gazul la maxim ...Vireaza violent spre dreapta cand accelerez la maxim...trebuie sa-l tin din deriva spre stanga cand accelerez...iar traiectoria este zbuciumata rau...
...Acum am fixat motorul cu la 0 grd decalaj dreapta si tot trage dreapta puternic...Deja i-am schimbat pozitia de 3 ori...Nu-mi mai ramana decat sa-l inclin spre stanga...Mi se pare bizar...
Daca reduc acceleratia la 50% zboara OK...
...Pt. mine fiecare zbor este o noua incercare, pt. ca nu stiu cum se va comporta pasaroiul dupa noile reglaje... :nea:
.......................
@Tantar - Te-am luat !!! Am inventat avionul care zboara ca elicopterul... :yahoo: :rofl: :rofl: Fereste F18-le de "pasaroiul" asta... :) :ph34r:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
..Pai stai sa-ti zic io..
Unu s-a lasat de aero si rupe gume prin parc cu masinuta .altul face barcute si elici,flota heli+edf-_uri plecata pe la aia care au fost in alianta cu PDL :p ..IO ma mut cu atelerul co" venit sefu mare si a zis ca trebuie redecorat :) ,,altii e cu quadul hexa octo sa felmeze di'sus tarlalele.macaralele etc .baietii de la TECUCI de unul stiu sigur ca repara prin curte.. si o vandut mandria flotei aero de la TECUCI ..de alti nu stiu..la BRAILA momentan liniste si pace .(poate DAN sa mai zica civa )..amice parca mie dor de scrisul matale" :huh:cam asa stau lucrurile..calduri mari,bere la greu,concedii.ce vrei asai VARA ,,sa se mai racoreasca ..bafta :angel:
La mine nu sunt conditii,caldura ca in cuptor,timp nu-mi ramane nici sa mor macar.Sunt preocupat cu reamenajarile interioare,am inceput insa cu acoperisul.Topul 60 sta cu aripa decopertata,mai necesita cateva lipituri la ranforsele bordului de atac,apoi infolierea.Cand,numai CEL DE SUS stie.Am mai pus mana pe simulator,inainte de culcare,nu se lega nimic,parca am degetele din fier forjat.Danuta rade cu lacrimi cand aude trosnetele lemnului frant la impactul cu solul si ma intreaba daca am limita la ruperea avioanelor din real flight. :)
Interests:zborul, in special pionierii nostri...Vlaicu,Vuia,Coanda
Postat 13 July 2012 - 02:27 PM
hype, la 13 July 2012 - 09:54 AM, a spus:
La mine nu sunt conditii,caldura ca in cuptor,timp nu-mi ramane nici sa mor macar.Sunt preocupat cu reamenajarile interioare,am inceput insa cu acoperisul.Topul 60 sta cu aripa decopertata,mai necesita cateva lipituri la ranforsele bordului de atac,apoi infolierea.Cand,numai CEL DE SUS stie.Am mai pus mana pe simulator,inainte de culcare,nu se lega nimic,parca am degetele din fier forjat.Danuta rade cu lacrimi cand aude trosnetele lemnului frant la impactul cu solul si ma intreaba daca am limita la ruperea avioanelor din real flight. :)
Salut!Eeee...asa-i vara! In plus mai sunt si vacantele...mare...munte...!Spor la reamenajat si nu uita si...atelierul!
Eu .... fost la mare .... dupa la munte (unde sunt si acum )
Ziua zbor cu EZ 2 SI trex 450, seara beau pana la refuz ,,, sau cum zice cumnata'meu , pana sta limba pluta ... vin cu filme de luni ,
Hai bafta ca ma duc la piscina ( asa ca sa va fac in ciuda )
Trex 700 V BAR FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33 JU- 87 STUKA 1920 mm A-10 Freewing 1700 mm EDF FMS F 4U CORSAIR 1700 mm FW 190 HYPE Futaba T-8FGx 2
Eu .... fost la mare .... dupa la munte (unde sunt si acum )
Ziua zbor cu EZ 2 SI trex 450, seara beau pana la refuz ,,, sau cum zice cumnata'meu , pana sta limba pluta ... vin cu filme de luni ,
Hai bafta ca ma duc la piscina ( asa ca sa va fac in ciuda )
...ma apuc de HELI ;) ..cand am sa te vaz pi tine cu "limba pluta "" ba talibane.. :)
Salut!Eeee...asa-i vara! In plus mai sunt si vacantele...mare...munte...!Spor la reamenajat si nu uita si...atelierul!
Salut,concediul va fi minuscul, cred ca voi veni mai obosit ca la plecare si cu o mare gaura in buget.De atelier,nu zic nimic,va ramane tot volant asa cum este,insa la anu va avea locul lui la mansarda unde nu va avea acses orice gura casca.Tu cand intentionezi sa vii pe acasa? :drinks:
Eu .... fost la mare .... dupa la munte (unde sunt si acum )
Ziua zbor cu EZ 2 SI trex 450, seara beau pana la refuz ,,, sau cum zice cumnata'meu , pana sta limba pluta ... vin cu filme de luni ,
Hai bafta ca ma duc la piscina ( asa ca sa va fac in ciuda )
Mare necaz am pe tine,norocosule.Sete sa-ti dea DOMNUL :drinks: