Modelism - RHC Forum: Jurnal de zbor Braila-Galati - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 283 Pagini +
  • « Prima
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • Ultima »

Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...

#1801 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 10 June 2012 - 06:02 PM

Vezi postareaPaunFD, la 10 June 2012 - 02:46 PM, a spus:

Nea Gigi: frumos sbach-ul, frumos foc!
Sa-l stapanesti sanatos, sa te bucuri de el mii de zboruri fara incidente!

Aterizari line zburatorilor din Galati-Braila si multa sanatate! :)

Multumim frumos! Si tie iti urez sanatate maxima si NUMAI aterizari line sa ai!
Salutari si zburatorilor constanteni din partea noastra! :drinks:
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#1802 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2743
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 10 June 2012 - 07:03 PM

Vezi postareaPaunFD, la 10 June 2012 - 05:35 PM, a spus:

De ce nu?!
Aici mai avem si un T45 al lui Gigi Solom, un twister al lui Bogdan, iar eu mai am si un T33 care i-ar face o deosebita placere sa zboare intr-o celula cu F15-le in cauza!
Asteptam cu drag, campul de la oierie fiind extrem de primitor!


Pai in cazul asta vin si cu F-18 , i-am pregatit motorizarea din film ...

http://www.youtube.c...d&v=GiPryc-AKIg

Mai am de pus servourile pe el si este gate de atac ( si eu vroiam sa-l vand )
Ce zici ... se aude belea ...

Aceasta postare a fost editata de tantar: 10 June 2012 - 07:06 PM

Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#1803 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 10 June 2012 - 08:07 PM

UAU!!! UAU!!! UAU!!! E tot ce pot sa spun!!!
Abia astept sa-l vad in aer!!!

O mica ... remarca: la oierie ... mai greu cu roti, daca nu cumva, in perioada asta, mai imposibil. Oricum, bestiuta aia n-are voie sa nu decoleze din mana, chiar de-ar fi sa alerg de sa-mi scot plamanii din mine pentru a-l lansa!!!!

Intrebarea este: cand vii? :lol:
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#1804 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2862
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 10 June 2012 - 08:24 PM

Vezi postareatantar, la 10 June 2012 - 07:03 PM, a spus:

Pai in cazul asta vin si cu F-18 , i-am pregatit motorizarea din film ...

http://www.youtube.c...d&v=GiPryc-AKIg

Mai am de pus servourile pe el si este gate de atac ( si eu vroiam sa-l vand )
Ce zici ... se aude belea ...

si io capos na-m vrut sa-l iau.. :lol:
0

#1805 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2743
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 10 June 2012 - 08:35 PM

Vezi postareaincepatoru, la 10 June 2012 - 08:24 PM, a spus:

si io capos na-m vrut sa-l iau.. :lol:


Turbina si motorul le-am luat dupa ce am vazut ca nu il vrea nimeni
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#1806 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2743
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 10 June 2012 - 08:36 PM

Vezi postareaPaunFD, la 10 June 2012 - 08:07 PM, a spus:

UAU!!! UAU!!! UAU!!! E tot ce pot sa spun!!!
Abia astept sa-l vad in aer!!!

O mica ... remarca: la oierie ... mai greu cu roti, daca nu cumva, in perioada asta, mai imposibil. Oricum, bestiuta aia n-are voie sa nu decoleze din mana, chiar de-ar fi sa alerg de sa-mi scot plamanii din mine pentru a-l lansa!!!!

Intrebarea este: cand vii? :lol:


Pe amandoua F'urile le lansez din mana , ca ex. la F-15 dupa ce l-am lasat fara trenul retractiv sa usurat cu 170 g .....

o secventa de zbor ..

http://www.youtube.c...d&v=vxIJ0r97jWQ

Aceasta postare a fost editata de tantar: 10 June 2012 - 08:38 PM

Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#1807 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 10 June 2012 - 09:30 PM

L-am urmarit pe net indeaproape F-ul tau 18!
Modelul superb, schema cromatica de exceptie. Chiar eram curios daca e mana ta, sau asa l-a facut mama lui/fabrica.

Imi place mult!

Multa sanatate, aterizari line si ... abia astept sa vad pe viu frumusetile alea, sa-mi incat ochiul meu chior cu ele ... de aproape!
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#1808 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 10 June 2012 - 11:07 PM


Aceasta postare a fost editata de Zen: 10 June 2012 - 11:08 PM

It's difficult to make things simple!
0

#1809 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2862
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 11 June 2012 - 05:37 AM

Vezi postareaPaunFD, la 10 June 2012 - 09:30 PM, a spus:

L-am urmarit pe net indeaproape F-ul tau 18!
Modelul superb, schema cromatica de exceptie. Chiar eram curios daca e mana ta, sau asa l-a facut mama lui/fabrica.

Imi place mult!

Multa sanatate, aterizari line si ... abia astept sa vad pe viu frumusetile alea, sa-mi incat ochiul meu chior cu ele ... de aproape!

iote @PAUNE ce face F-ul lu"TANTAR ..
0

#1810 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 11 June 2012 - 05:50 AM

Vezi postareahype, la 10 June 2012 - 09:29 AM, a spus:

Verifica fiecare infasurare si fata de masa,posibil sa fi strapuns izolatia.Daca da 0,mai incearca s-al incalzesti la temperatura lui de lucru,pozibil ca anomalia sa apara doar la dilatatie.Mai ia in calcul uzura bucselor sau un ce care poate deregla interfierul.Daca distanta dintre stator si rotor variaza,la fel se va comporta si fluxul electromagnetic.La urma urmei,oricum e pe moarte,experimenteaza si castigi experienta.Avantaj,tu. :rolleyes:

......................
Am verificat infasurarile si fatza de masa si sant izolate toate...Poate ca aparatul meu nu e in stare sa citeasca valori atat de fine, incat sa evidentieze strapungeri de izolatie...Este posibil sa fie si ceva care apare doar in functionare...Altfel nu-mi explic...
...Este un Roxxy...altfel nu-mi bateam capul cu el...Cred ca cel mai sigur e sa-l rebobinez...Macar vad si eu ce si cum cu bobinajele la BL...exact cum ai spus tu...Indiferent de rezultate...
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#1811 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 11 June 2012 - 06:06 AM

Vezi postareape3scu, la 10 June 2012 - 11:32 AM, a spus:

@ dan1972
Rezistenta infasurarilor e undeva sub 50 miliohmi. Nu ai cum s-o masori cu un aparat obisnuit, fie el chiar performant. Valori asa de mici se masoara cu aparate construite special pentru acest scop.
E posibil sa ai scurt si intre doua spire alaturate, asa ca masurand cu un ohm-metru nu ai cum sa-ti dai seama.
Oricum nu mai are importanta. Eu zic sa-l rebobinezi (daca esti dotat cu rabdare).
Scoti sarma de pe el. Apoi scoti miezul de pe suportul central (un fel de tub) prin incalzire si rotire. Il rebobinezi (nu uita sa tai conductorii la lungime egala) pe cat posibil spira langa spira. Important: cind treci de la un pol la altul indepartat(de la 2 la 7 de ex.) lasa conductorul mai larg ca sa aiba loc gulerul tubului central. Cositoresti capetele, legi bobinele in triungi, izolezi cu termocontractibil si la sfarsit pui miezul inapoi (ungi tubul cu foarte putin clei bicomponent). Ai grija sa nu prinzi puntile de care ti-am scris mai sus (de la 2 la 7 de ex.) in gulerul tubului central. Daca si rulmentii sunt buni e ca nou. Daca lucrezi cu grija s-ar putea sa iasa mai bun decat originalul.

Baftă

...................................
Multumesc frumos pt. sfaturi!!!
...Cum am mai spus...Este un motor Roxxy...Altfel nu-mi mai bateam capul cu el...Parca-mi pare rau sa-l arunc...mai ales ca am vazut pe net o multime de motoare BL reconstruite...Deci se poate...
...Clar!!! Daca mai am vre-un gand cu el, o sa-l rebobinez...Nici nu mai merita sa pierd timpul facand masuratori...E clar ca are ceva bobinajul...Mai ales ca are si spira aia rupta...Deci clar nu e in regula...
...Problema e cum depresez miezul de pe suport...?!? Mi-e teama sa nu deformez ceva...Am vazut ca sant lipite cu o rasina....Cat de tare e nevoie sa le incalzesc???
...Bobinajul trebuie facut cu mai multe spire in paralel, sau sa-l fac simplu (cu un singur conductor)?!?
...Este nevoie sa pun un izolator pe miez, inainte de a bobina???
.................................
O sa incerc sa desfac spira cu spira o bobina originala (daca reusesc) ca sa vad cate spire are si ce grosime are sarma...Pt. ca as vrea sa-l scot in aceeasi parametri (kv...consum curent...etc...)
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#1812 Useril este offline   pe3scu 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 84
  • Inregistrat: 31-March 08
  • Gender:Male
  • Location:IaÈ™i

Postat 11 June 2012 - 09:40 AM

@ dan1972

Pentru depresare miezul trebuie sa fie fierbinte, daca vezi un pic rasina ea se inmoaie. Daca n-ar fi rasina s-ar demonta relativ usor. Poti sa-l ciocanesti usor prin intermediul unor bucati de lemn.
Miezul nu trebuie izolat. El este deja izolat cu o substanta verde.
Il refaci asa cum este. De obicei sunt 2-3 fire in paralel care se bobineaza simultan. Cum am mai spus spira langa spira. Astfel iese mai strans decat cel de fabrica.
_
0

#1813 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 11 June 2012 - 09:14 PM

Azi am pregatit si T33-ul, marindu-i putin tubul de admisie a EDF-ului si imbunatatind astfel eficienta, astfel ca e gata sa zboare cu throttle la jumate si pe vant de 18+kmh, asigurand cca 7min de zbor fara riscul de a umfla acumulatorii.

F16-ele si T33-ul asteapta cuminti sa faca un zbor de insotire suratelor lor mai mari F18 si F15!
Cam asa zboara si F16-le si T33-ul: http://www.youtube.c...&v=dJJ7ztKqiMA#!
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#1814 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 11 June 2012 - 10:00 PM

Salut Mitica.
Nu m-a contactat nimeni,daca e vre-o problema cu transportatorul zburatoarei lui Viorel,da-mi amanunte,un nr.de telefon ceva?
Toate cele bune! :good:
0

#1815 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 11 June 2012 - 10:11 PM

Vezi postareape3scu, la 11 June 2012 - 09:40 AM, a spus:

@ dan1972

Pentru depresare miezul trebuie sa fie fierbinte, daca vezi un pic rasina ea se inmoaie. Daca n-ar fi rasina s-ar demonta relativ usor. Poti sa-l ciocanesti usor prin intermediul unor bucati de lemn.
Miezul nu trebuie izolat. El este deja izolat cu o substanta verde.
Il refaci asa cum este. De obicei sunt 2-3 fire in paralel care se bobineaza simultan. Cum am mai spus spira langa spira. Astfel iese mai strans decat cel de fabrica.

Uscatorul de par face minuni.Vezi cum subtilizezi sa nu mananci hrana rece :good:
0

#1816 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 11 June 2012 - 11:31 PM

@pe3scu - Aha! Am inteles!....Motorul are ceva rasina intre miez si tubul central...Nu m-am gandit ca rasina aceea se inmoaie la caldura...
...Sa vad cum gasesc ceva timp sa ma apuc de el...Sa vad cum fac rost si de sarma de bobinaj de diametrul respectiv...Am mai rebobinat (construit) 2-3 transformatoare in trecut...care merg si azi fara probleme...Stiu cum se face o bobina ingrijit bobinata...Sa vedem daca spatiul dintre polii miezului imi permite sa lucrez ingrijit...Ma intriga faptul ca acest motor e bobinat cu sarma foarte subtire ( 0,15 mm)...Cred ca va fi migaloasa operatiunea...
Multumesc mult pt. sfaturi!!! Sa vedem ce iese... :good:
........................
@HYPE - Multumesc de sfat! Am uscator de par si da aer destul de fierbinte (nu pot tine mana in fatza jetului de aer...).
...Nu trebuie sa-l imprumut...Am scapat de faza cu mancarea rece... :clapping: :clapping: :clapping:
O sa incerc acum, sa vedem ce iese...
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#1817 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 12 June 2012 - 03:22 AM

...Am reusit sa extrag miezul bobinajului de pe suport...(@HYPE - A functionat ideea cu uscatorul de par! :drinks: )...
Problema cea mai mare a fost cu bobinajul...Nu am reusit sa-l desfac in conditii rezonabile, sub nici o forma...A trebuit sa distrug fiecare bobina in parte...cu pila si cu panza de fierastrau...cu lupte crancene si cu degete zdrelite...A fost impregnat din belsug cu lac si rasina...
................
Acum motorul este pregatit pt. bobinare...Problema cea mare e faptul ca nu stiu cate spire a avut pe fiecare bobina!!! A fost bobinat cu 6 sarme de 0,15mm in paralel (ciudat!!!) dar nu stiu cate spire a avut pe fiecare bobina...Chiar nu am reusit sa desfac nici o bobina intreaga...Are cineva idee cum as putea determina nr. spirelor ???
Motorul este un 2834 - 1120 kv, 23 A max., 270 W, tensiune 7...15v, 12 poli.
................
Una peste alta...pt. cat costa un motor asemanator pe HK (7...12 usd) chiar nu merita munca (deja am 2 basici pe un deget...asta ca sa nu mai pun la socoteala mizeria facuta...)!!!...Momentan cred ca abandonez lucrarea...Daca voi mai gasi rabdarea necesara peste ceva timp, poate ca mai are sanse sa se mai invarteasca vre-o data... <_< ...Faptul ca nu am putut vedea cate spire are fiecare bobina, ma descurajeaza, pt. ca nu am nici o certitudine asupra felului in care va mai functiona...
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#1818 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2862
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 12 June 2012 - 05:59 AM

Breee v-am mai spus aici e jurnal de zbor nu TEHNICE,,, <_<
0

#1819 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 12 June 2012 - 07:00 AM

Vezi postareadan1972, la 12 June 2012 - 03:22 AM, a spus:

...Am reusit sa extrag miezul bobinajului de pe suport...

Prin fiecare canal aveai spirele de 'dus' ale unei bobine si 'intors' ale alteia. Numarai firele dintr-un canal dupa ce ardeai smocul de fire respectiv cu bricheta sai la aragaz (legate cu o sarma mai groasa sa nu te arzi la degete sau sa le pierzi), imparteai la doi sa afli cate fire avea una din bobine si la numarul de fire cu care era bobinat motorul (se vedeau la capetele terminale) si aflai astfel numarul de spire - undeva intre 15-25 uzual. Bobineaza cu acelasi numar de spire si aceeasi sarma, sau cu mai multe fire mai subtiri cu sectiune totala echivalenta. Trebuia retinut si tipul conexiunii dintre bobine: stea daca aveai o legatura suplimentara la bobine fara terminal conectat, sau triunghi daca lipsea aceasta.Daca era stea, numarul de fire care le gaseai la terminal era chiar numarul de fire bobinate in paralel pe o bobina. Daca era triunghi, imparteai la doi numarul de fire de la terminal ca sa afli cate fire paralel avea o bobina. Sper ca nu ai aruncat tot, ca sa mai poti face o reconstituire.
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#1820 Useril este offline   pe3scu 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 84
  • Inregistrat: 31-March 08
  • Gender:Male
  • Location:IaÈ™i

Postat 12 June 2012 - 08:06 AM

Vezi postareadan1972, la 12 June 2012 - 03:22 AM, a spus:

...Am reusit sa extrag miezul bobinajului de pe suport...

Daca e 2834/08 si codarea e ca la AXY cred ca sunt 8 spire.
E foarte posibil sa fie 6 x 0,15 (am comparat cu sectiunea totala de la un motor asemanator). Asa se explica si de ce te-ai chinuit la desfacut.
_
0

#1821 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 12 June 2012 - 08:48 AM

Vezi postareaincepatoru, la 12 June 2012 - 05:59 AM, a spus:

Breee v-am mai spus aici e jurnal de zbor nu TEHNICE,,, <_<

La fel zicem si noi,e jurnal de zbor.Amanuntele tehnice sunt legate de pregatirea zborului.Vezi cumva ca se discuta despre masini agricole? :drinks: 8P
0

#1822 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 12 June 2012 - 11:46 AM

Salut Mitica.
Pasarea lui Viorel este pe biroul meu,trag sfori pentru a ajunge la fericitul posesor.
Multumiri. :hi: :hi: Sa ai toate cele bune si spor.
0

#1823 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2862
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 12 June 2012 - 11:59 AM

Vezi postareahype, la 12 June 2012 - 11:46 AM, a spus:

Salut Mitica.
Pasarea lui Viorel este pe biroul meu,trag sfori pentru a ajunge la fericitul posesor.
Multumiri. :hi: :hi: Sa ai toate cele bune si spor.

baaa si nu spui nika :hi: las"ca te prind io cu MIG-ul si ti-l proptesc in cel doare mai tare pe MIDJETUL tau.. :hi: hi hi hi
0

#1824 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 12 June 2012 - 01:30 PM

Vezi postareaincepatoru, la 12 June 2012 - 11:59 AM, a spus:

baaa si nu spui nika :hi: las"ca te prind io cu MIG-ul si ti-l proptesc in cel doare mai tare pe MIDJETUL tau.. :hi: hi hi hi

In atare situatie ma vad nevoit sa tai raul de la radacina,deci puiul tau de mig,suporta un accident cu deces cat se poate de mortal :hi: :hi: Uiti cumva ca mositul e la mintea si mana mea?? 8) 8)
0

#1825 Useril este offline   myross67 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 175
  • Inregistrat: 06-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci
  • Interests:zborul, in special pionierii nostri...Vlaicu,Vuia,Coanda

Postat 12 June 2012 - 01:32 PM

Vezi postareahype, la 12 June 2012 - 11:46 AM, a spus:

Salut Mitica.
Pasarea lui Viorel este pe biroul meu,trag sfori pentru a ajunge la fericitul posesor.
Multumiri. :hi: :hi: Sa ai toate cele bune si spor.


Salut Lulu! Ma bucur ca a ajuns si-ti multumesc pentru disponibilitate!Sper ca Viorel sa-l monteze asa cum l-as monta eu si o sa fie multumit de cum zboara! O bere o ai de la mine pentru serviciul facut! Sa fii sanatos si poate o punem de un camp de zbor la marginea Tecuciului(macar sa taiem buruienile si sa sa mai desfiintam niste damburi!).Sa ne-auzim sanatosi!
0

#1826 Useril este offline   myross67 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 175
  • Inregistrat: 06-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci
  • Interests:zborul, in special pionierii nostri...Vlaicu,Vuia,Coanda

Postat 12 June 2012 - 01:50 PM

Vezi postareaincepatoru, la 12 June 2012 - 11:59 AM, a spus:

baaa si nu spui nika :hi: las"ca te prind io cu MIG-ul si ti-l proptesc in cel doare mai tare pe MIDJETUL tau.. :hi: hi hi hi


Salut! Nu lipi nimic la model! Coada:incastreaza cele doua parti(deriva si plan orizontal-nu pune servo pe deriva!) apoi incastreaza usor in fuzelaj si fixeazale cu doua bucatele de scotch(sus si jos,o sa vezi tu).Servo de elevator si cel pt eleroane preseazale in locasele lor si atat.Aripa:lipeste cele doua jumatati cu ce vrei-eu le unesc cu biadeziv apoi cu scotch fibrat.Aripa fixeaz-o cu elastice de birou si intareste cu scotch fibrat sau placaj subtire(0,4-0,6mm)partile unde apasa elasticele pe aripa(partea di spate ca in fata nu este nevoie daca pui scotch pe bordul de atac).Pune o fasie de scotch pe intradosul aripii(pe lungul ei),la fel si pe fuzelaj si,in plus,intareste bine botul(laterale,deasupra.dedesubt)tot cu scotch caci este cam subtirel! Ok! Nu ti-am spus toate astea pentru ca n-ai sti ci pentru ca asa am facut eu:cat mai simplu!Tu fa cum crezi ce e mai bine sau cum i-ti place,bineinteles!Sanatate si tine-ma la curent!
0

#1827 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 12 June 2012 - 02:57 PM

Vezi postareamyross67, la 12 June 2012 - 01:32 PM, a spus:

Salut Lulu! Ma bucur ca a ajuns si-ti multumesc pentru disponibilitate!Sper ca Viorel sa-l monteze asa cum l-as monta eu si o sa fie multumit de cum zboara! O bere o ai de la mine pentru serviciul facut! Sa fii sanatos si poate o punem de un camp de zbor la marginea Tecuciului(macar sa taiem buruienile si sa sa mai desfiintam niste damburi!).Sa ne-auzim sanatosi!

Placerea a fost de partea mea.Oricand,pentru oricine, cu aceeasi placere.Trag niste sfori si sper sa ajunga in seara asta la Viorel,daca nu,am maine treaba la BR.si il duc eu.Mor de curiozitate cum arata,las insa placerea proprietarulu sa fie primul ce il pipaie.La cimp o sa-l pipai cu o 13x4 antrenata de un mvvs.
Ai zis ceva Viorele???
Sa-l stapanesti sanatos si aterizari usoare :hi:
0

#1828 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 13 June 2012 - 12:12 AM

Vezi postareaincepatoru, la 12 June 2012 - 05:59 AM, a spus:

Breee v-am mai spus aici e jurnal de zbor nu TEHNICE,,, :D

...............
1 - Si turcoaicele dansatoare erau tot la capitolul jurnal de zbor ?!? :rolleyes: :rofl: ...Poate ma insel eu... :rolleyes:...Daaa! Poate se fac elice... :rofl:
2 - Cum spunea @ HYPE ( :drinks: )...Macar problema cu motorul acesta, tzine de pregatirea de zbor...
3 - Si voi ati pus poze cu faze intermediare din constructia/reparatia unor avioane...
4 - Acum lasand gluma...Sant de acord ca fiind un topic destinat zborului, astfel de discutii nu ar avea ce sa caute in el...Dar am scris si am intrebat aici, pt. ca a scris cineva ca vrea sa rebobineze un motor BL si am vrut sa aflu mai multe detalii...Daca as fi scris in alta parte, cu sigurantza cel in cauza nu ar fi citit
...Am scris aici pt. ca v-am considerat mai apropiati fiind de aici din zona si stiind cate ceva despre voi...Chiar daca inca nu ne-am vazut la ochi, in felul acesta ne putem face o idee despre ce mestereste fiecare...Si pana la urma despre priceperea fiecaruia...Si fazele astea...cu constructii/modificari consider ca tin de ce urmeaza sa scoatem fiecare la zbor...Macar eu mai mesteresc cate ceva, spre deosebire de multi altii care doar cumpara de-a gata...Consider ca aceste discutii, dau si ele culoare acestui topic...
...Daca s-ar discuta numai de zbor, am vedea numai filmari aeriene, din aceleasi vesnice locuri (ANL si V.Alecsandri)...Si asa nu se zboara f. des...
...Pana la urma este topicul nostru...al celor din Galati-Braila-Tecuci...Unde sa discutam noi intre noi, daca nu aici?!?
...Am problema cu motorul acesta...V-am cerut un sfat...Scuze daca am deranjat asa de tare !!!
La urma urmei, cine nu vrea poate sa nu citeasca postarile mele, daca nu-l intereseaza ce scriu eu...
...Cand voi vedea ca nu-mi mai raspunde nimeni la ce scriu, voi trage concluzia ca nu sant bine-venit si ma voi retrage singur... :pardon:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#1829 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 13 June 2012 - 12:21 AM

Vezi postareape3scu, la 12 June 2012 - 08:06 AM, a spus:

Daca e 2834/08 si codarea e ca la AXY cred ca sunt 8 spire.
E foarte posibil sa fie 6 x 0,15 (am comparat cu sectiunea totala de la un motor asemanator). Asa se explica si de ce te-ai chinuit la desfacut.


Da! Acela e motorul! 6 x 0,15 are bobinajul...Problema e ca nu stiu cate spre au fost pe fiecare bobina...Am incercat in toate modurile sa salvez macar o bobina intreaga, dar nu am reusit...Este f. inghesuit avand D=28 mm si avand 12 poli...Cele cu 9 poli sant mult mai aerisite...
Cum as putea determina nr. de spire pe care trebuie sa-l bobinez ?!?

http://www.sierra.ro...-08-p2052p.html
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#1830 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 13 June 2012 - 12:42 AM

Vezi postareaGigiGL, la 12 June 2012 - 07:00 AM, a spus:

Prin fiecare canal aveai spirele de 'dus' ale unei bobine si 'intors' ale alteia. Numarai firele dintr-un canal dupa ce ardeai smocul de fire respectiv cu bricheta sai la aragaz (legate cu o sarma mai groasa sa nu te arzi la degete sau sa le pierzi), imparteai la doi sa afli cate fire avea una din bobine si la numarul de fire cu care era bobinat motorul (se vedeau la capetele terminale) si aflai astfel numarul de spire - undeva intre 15-25 uzual. Bobineaza cu acelasi numar de spire si aceeasi sarma, sau cu mai multe fire mai subtiri cu sectiune totala echivalenta. Trebuia retinut si tipul conexiunii dintre bobine: stea daca aveai o legatura suplimentara la bobine fara terminal conectat, sau triunghi daca lipsea aceasta.Daca era stea, numarul de fire care le gaseai la terminal era chiar numarul de fire bobinate in paralel pe o bobina. Daca era triunghi, imparteai la doi numarul de fire de la terminal ca sa afli cate fire paralel avea o bobina. Sper ca nu ai aruncat tot, ca sa mai poti face o reconstituire.


Nu m-am gandit la varianta de a le arde lacul cu flacara...Totusi in varianta asta cred ca as fi distrus si stratul acela izolant verde...si nu e OK...
Tot bobinajul vechi este in galeata de gunoi... :D ...Le pot recupera...Problema e ca nici o bobina nu a fost extrasa intreaga (nici macar spirele de pe o parte)...Au fost atat de bine lipite in lac, incat s-au scamosat...s-au rupt cand am incercat sa le extrag...In orice caz nu au iesit toate spirele de pe o bobina o data...Miezul e f. inghesuit, iar spatiul dintre poli e de max. 2 mm...Pana si dupa ce am zis ca e curat miezul, tot am mai gasit cate 2-3 sarme lipite pe fundul unui canal...
...Exista varianta de a despica in doua spirele unei bobine la un capat si sa numar cate sarme au fost pe o parte a bobinei...Dar ideea asta mi-a venit acum...citind ce ati scris voi...Acum nu mai e valabila...
................
Motorul a avut turnata rasina peste conexiuni si nu am putut vedea nici macar cum au fost legate bobinele intre ele...Inteleg totusi din ce scrii tu, ca motorul a fost bobinat in triunghi...pt. ca avea 3 conexiuni cu izolatie pe ele, intre bobinele fara terminale...Mai mult... Cele 3 terminale aveau exact nr. de sarme cu care s-a bobinat (adica 6)...pt. ca am reusit sa desfac initial 1...2 spire...din 2 bobine...
................
Din cate inteleg eu, cred ca as putea sa rebobinez acest motor si in alt fel...nu neaparat cum a fost original...Adica cu 3 sarme mai groase in paralel (in loc de 6 subtiri in paralel)...sau in stea in loc de triunghi...Ar trebui sa functioneze...Problema e ca nu va mai avea aceleasi performantze cu cel original...iar eu exact asta as vrea!!!...Chiar am mare nevoie de un motor cu caracteristicile astea!!!...1100 kv...1300 gr.tractiune...20 Amp....70 gr greutate
................
Cu cate spire crezi ca merita sa incerc sa bobinez motorul asta???
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

Arata acest topic


  • 283 Pagini +
  • « Prima
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • Ultima »

9 useri citesc topicul
0 membri, 9 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro