Modelism - RHC Forum: Jurnal de zbor Braila-Galati - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 283 Pagini +
  • « Prima
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • Ultima »

Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...

#1711 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 05 June 2012 - 06:31 PM

Vezi postareaincepatoru, la 05 June 2012 - 03:17 PM, a spus:

..MUHAHAA breee nea@TEO adoo la baetu"co imblanzesc de-i merg fulgi..referitor la ASSASIN ..bueeiii IOTE .
http://www.youtube.c...8OxynCBUbM#!...
tare nu??

................................
:) :D :good: ...Breeee! Asta e arma alba!!!!! :p ...Daca ii pui ceva mai ascutit pe bordurile de atac, bumerangul e minciuna !!! :D
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#1712 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 05 June 2012 - 06:43 PM

Vezi postareadan1972, la 05 June 2012 - 06:23 PM, a spus:

"experienta" mi-a aratat ca de fiecare data cand lucrez in zi de sarbatoare sau duminica, e imposibil sa nu se intample ceva rau...atunci sau mai tarziu...Iar cum zborul e ruleta ruseasca....si tine de noroc...

Confirm. Am mai si scapat dar de regula...:good:
It's difficult to make things simple!
0

#1713 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 05 June 2012 - 06:44 PM

Vezi postareatheodor_gl, la 05 June 2012 - 01:42 PM, a spus:

Salutare,
Sunt si eu din Galati, m-a prins si pe mine microbul asta de ceva timp ..................
Teo

Nici eu n-am apucat sa ruginesc in aero, asa ca stai pe pace, suntem intre noi! Sa fi vazut cum tundeam copacii cu avionul... toti au inceput o data! Fii binevenit! Sa-ti spun un secret: aeromodelismul te invata inainte de toate cum sa te ridici dupa ce ai cazut!
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#1714 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2862
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 05 June 2012 - 07:02 PM

Aveti dreptate da nu speriati baetu" iao incet TEO intai sa ne cunostem cu toti sa socializam si pe urma tragem ..concluzi zboruri,de toate frate ca se gaseste la TEAM GALATI-BRAILA..( ca in videoclip)..bafta PS si pentru voi TALIBANILOR ca de fete frumoase sunt ..si haveoane hi hi :rofl:
0

#1715 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 05 June 2012 - 07:04 PM

Vezi postareamyross67, la 31 May 2012 - 11:09 PM, a spus:

Salut! Scuze ca-mi permit sa intervin. Luna aceasta am construit pentru baietii de la club cam 12 modele pentru combat electric.Este vorba despre MIG 3 si pot sa spun ca toti sunt foarte multumiti si surprinsi in acelasi timp,ca un model atat de mic si de simplu,poate zbura atat de bine,foarte stabil in zbor si poate fi construit intr-o zi.Materiale:polistiren si depron de 3mm,scotch cu fibra.Modelul nu are nici o lipitura(ma refer la ciano,epoxi sau alti adezivi)in afara de partile laterale ale fuzelajului.Fuzelajul este din polistiren de 2 cm grosime,cu doua laterale din depron de 3 mm.Planul orizontal si deriva sunt din depron de 3 mm si se asambleaza pe fuzelaj prin incastrare.Poate fi motorizat cu o paleta larga de motoare,incepand cu SPEED 400.Modelele pe care le-am construit sunt echipate toate cu motor brushles de 2500 Kv(de la HK),ESC 18 A,baterie 1300 mA-doua celule si elice 6/4 plus 2 servo de 9 gr-elevoane si profundor.Aripa se poate detasa,fiind fixata cu elastice.Bafta!

......................................
@myross67 - Felicitari pt. virusii facuti de tine...N-am apucat sa-ti raspund la timp...
...Si pe mine ma atrage ideea de a construi asa ceva, pt. ca e o metoda rapida si ieftina...Virusii zboara bine, pt. ca le-ai facut aripile profilate !!! :rofl: ...Cele cu aripi plane (KFM 1) nu zboara extraordinar...
IDEE !!! Daca faci miezul fuselajului tot din depron gros de 40 mm vei avea posibilitatea sa rotunjesti fuselajul si sa-i dai o forma mai reala....Iar pt. cei mai pretentiosi, aripa merge acoperita cu ziar lipit cu aracet...apoi slefuita...apoi se poate vopsi cu orice vopsea :D ...In felul acesta va fi mai rezistenta la impactul cu ierburile uscate si va arata mult mai bine (mai neted...)
...Poate fi acoperita si cu SolarFilm, dar se vor cunoaste bulele din polistiren...
...Cineva spunea ca polistirenul merge "varuit" cu amorsa de perete...In felul acesta poate fi vopsit cu vopseluri pe baza de diluanti...Nu am incercat inca...
...Altii folosesc pigmentii pt. var lavabil, ca vopsea pt. polistiren...Se pot aplica cu o rola cu burete (ingusta)...In felul asta nu mai raman dire... :(
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#1716 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 05 June 2012 - 07:19 PM

Vezi postareatheodor_gl, la 05 June 2012 - 01:42 PM, a spus:

Salutare,

Sunt si eu din Galati, m-a prins si pe mine microbul asta de ceva timp si daca nu deranjez as vrea sa vin si eu la o intalnire a voastra.
Ca aeromodele, pana acum pot sa spun ca am incercat un Electro Rookie de la Graupner cu care am zburat de ceva timp si o aripa zburatoare "Assasin" cumparat de pe crashtesthobby. Aripa zburatoare, nu am reusit sa o zbor sub nici un chip, are viteza mult prea mare, dupa mine nici nu e foarte stabila neavand stabilizatoare verticale si ca urmare e destul de lovita. Noroc ca e din EPP si inca mai rezista.
In schimb Electro Rookie e mai domol, iar mai nou am pus pe el si un fma copilot asa ca e o joaca de copil sa il pilotezi acum.

Teo

...........................
Bun venit in club! Urmareste acest topic si vezi ca se comunica atunci cand se iese la zbor...Trebuie doar sa fii pe faza, pt. ca datele se schimba in functie de vreme...De obicei intalnirile se stabilesc in dimineatza zilei in care se zboara...Ulterior se poate face si schimb de telefoane, pt. o comunicare mai rapida...
...Eu sant din Braila...Si eu "ma chinui" sa ma intalnesc cu ei de ceva timp, dar la mine e alta povestea... :D
Sper sa ajung si eu la GL la zbor...cat de curand...Mai ales ca nu vin cu mana goala...Mai vin cu un zburator... :(
...Deh...Daca ei nu mai vor sa mai vina la Braila !!! :( E mai departe V.Alecsandri decat campul nostru de la Martacesti !!!

@TANTAR - Sus cu filmul de azi !!! :rofl:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#1717 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 05 June 2012 - 07:33 PM

Vezi postareaincepatoru, la 05 June 2012 - 07:02 PM, a spus:

Aveti dreptate da nu speriati baetu" ...........

Uite-asa sa faci cu aveonu'! :rofl:

Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#1718 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2862
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 05 June 2012 - 07:34 PM

ahaaaa te-am prins Dane ..esti in cardasie cu TANTARU Si nu zici ..mama mama pun io mana pe un ASSASIN.. :rofl:
0

#1719 Useril este offline   myross67 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 175
  • Inregistrat: 06-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci
  • Interests:zborul, in special pionierii nostri...Vlaicu,Vuia,Coanda

Postat 05 June 2012 - 07:53 PM

Vezi postareadan1972, la 05 June 2012 - 07:04 PM, a spus:

......................................
@myross67 - Felicitari pt. virusii facuti de tine...N-am apucat sa-ti raspund la timp...
...Si pe mine ma atrage ideea de a construi asa ceva, pt. ca e o metoda rapida si ieftina...Virusii zboara bine, pt. ca le-ai facut aripile profilate !!! :rofl: ...Cele cu aripi plane (KFM 1) nu zboara extraordinar...
IDEE !!! Daca faci miezul fuselajului tot din depron gros de 40 mm vei avea posibilitatea sa rotunjesti fuselajul si sa-i dai o forma mai reala....Iar pt. cei mai pretentiosi, aripa merge acoperita cu ziar lipit cu aracet...apoi slefuita...apoi se poate vopsi cu orice vopsea :D ...In felul acesta va fi mai rezistenta la impactul cu ierburile uscate si va arata mult mai bine (mai neted...)
...Poate fi acoperita si cu SolarFilm, dar se vor cunoaste bulele din polistiren...
...Cineva spunea ca polistirenul merge "varuit" cu amorsa de perete...In felul acesta poate fi vopsit cu vopseluri pe baza de diluanti...Nu am incercat inca...
...Altii folosesc pigmentii pt. var lavabil, ca vopsea pt. polistiren...Se pot aplica cu o rola cu burete (ingusta)...In felul asta nu mai raman dire... :(



Salut! Intr-adevar,exista o multime de metode pentru finisarea acestor modele dar daca sunt folosite pentru combat,se acorda mai putina atentie finisajului. Deja am comanda pentru alte 6 modele(i-ti spun sincer si o sa ai ocazia sa te convingi personal ca sunt extraordinare!) si o sa pun si poze cu aceste modele.Sunt de acord cu tine, daca as construi un asemenea model pentru zbor de relaxare.Dar,cum am spus,"durata de viata" a modelelor combat este relativ scurta!Modelul complet cantareste 220gr(gata de zbor)dar zboara bine si cu cateva zeci de grame in plus-acoperirea cu hartie.In rest ce sa mai spun...depinde de gusturi,de exigenta fiecaruia si nu in ultimul rand,de inventivitate...ceea ce nu lipseste la romanul pasionat!Multa bafta si sper cat mai curand sa pot posta impresii de zbor in..."Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila!
0

#1720 Useril este offline   luci25gold 

  • T-REX Helii
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2124
  • Inregistrat: 05-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci-Galati
  • Interests:DOAR Elicoptere

Postat 05 June 2012 - 07:57 PM

Vezi postareaincepatoru, la 05 June 2012 - 03:17 PM, a spus:

..MUHAHAA breee nea@TEO adoo la baetu"co imblanzesc de-i merg fulgi..referitor la ASSASIN ..bueeiii IOTE .
http://www.youtube.c...8OxynCBUbM#!...
tare nu??


gazzz(throtlee) si gooool!

Aceasta postare a fost editata de luci25gold: 05 June 2012 - 07:58 PM

Ne traim viata in mare viteza, incercam sa rascumparam timpul,
insa de cele mai multe ori deciziile pe care le luam in pripa nu sunt cele mai bune!
07470130360
0

#1721 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2743
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 05 June 2012 - 08:31 PM

TEO avioanele sunt trompete lasa'le si apuca'te de heli ... uite eu era sa'l fac varza azi ... min 44-48 ... tot zborul a fost de c.., nu mi-a iesit nimic ..

http://youtu.be/pfqVX_WyxPk
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#1722 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2862
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 05 June 2012 - 08:55 PM

Vezi postareatantar, la 05 June 2012 - 08:31 PM, a spus:

TEO avioanele sunt trompete lasa'le si apuca'te de heli ... uite eu era sa'l fac varza azi ... min 44-48 ... tot zborul a fost de c.., nu mi-a iesit nimic ..

http://youtu.be/pfqVX_WyxPk

Baa frate tare i-l incurajezi pe padawanul TEO ;) citez(avioanele sunt trompete lasa'le si apuca'te de heli )...lasa bree omu" daca o venit caldura toata lumea trebe sa aiba ventilator??...(erai so furi la sec 44 vant frate nu gluma .zic ca si io am tremat azi LEHMANNUL)...varianta TWO air conditionat ha ha hi hi :p
0

#1723 Useril este offline   luci25gold 

  • T-REX Helii
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2124
  • Inregistrat: 05-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci-Galati
  • Interests:DOAR Elicoptere

Postat 05 June 2012 - 08:56 PM

Vezi postareatantar, la 05 June 2012 - 08:31 PM, a spus:

TEO avioanele sunt trompete lasa'le si apuca'te de heli ... uite eu era sa'l fac varza azi ... min 44-48 ... tot zborul a fost de c.., nu mi-a iesit nimic ..

http://youtu.be/pfqVX_WyxPk

secunda 44-48 poate (altfel a-si vrea si eu un 600 care zboara 48 de minute !!!!)
Ne traim viata in mare viteza, incercam sa rascumparam timpul,
insa de cele mai multe ori deciziile pe care le luam in pripa nu sunt cele mai bune!
07470130360
0

#1724 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2862
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 05 June 2012 - 08:57 PM

...@tantar si cum pusesi nene camera ai pi"sapcuta da detalii..sa vedem si noi.batmaneee
0

#1725 Useril este offline   theodor_gl 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 17
  • Inregistrat: 20-July 08

Postat 05 June 2012 - 10:26 PM

Am fost in ambele locuri, stiu unde sunt, dar nu am intalnit pe nimeni pana acum. Oricum o sa urmaresc topicul si sper sa ne vedem cat de curand.
Legat de subiectul "Assasin", am dat de multe ori cu el de pamant si pot confirma ca e destul de rezistent insa acoperirea cu folia lor s-a desprins de epp pe o aripa si acum nu mai e atat de rigida. Folia de la ei avea un fel de lipici pe o parte care se lipea de epp. Nu am idee, oracover-ul e la fel ? Ma gandesc sa desprind folia si sa-i pun o intaritura din platbanda de carbon aproape de bordul de atac.

Motorul e si el in lucru pentru ca mi s-au rupt cateva fire si trebuie sa-l rebobinez.

@tantar sunt frumoase si elicopterele, dar deocamdata nu ma simt atras mai deloc.
0

#1726 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 05 June 2012 - 10:44 PM

@TANTAR - Chiar era sa ti-o furi!!! Nu mai zbura cand vezi ca e vremea ciudata...Cad il vezi ca se comporta ciudat in aer, aterizeaza-l in sigurantza si las-o pe alta zi...
...Bine ca s-a terminat cu bine!!! Altfel te ustura la buzunar... :pardon:
Uita-te aici cum se zbate asta:




...Nu stiu ce naiba se intampla...Vremea e ciudata rau in perioada asta!!!...Sant tot felul de turbulentze prin aer...goluri de aer si altele...Nici macar la apus nu se mai linisteste aerul!!!...
...Eu nu am mai iesit la zbor in ultima perioada...De fiecare data s-a intamplat ceva aiurea cu curentii de aer...
La penultimul zbor am tavalit RYAN-ul...cum am mai spus...iar la ultimul zbor cu Cessna, am vazut ca incepe sa tremure ciudat prin aer...apoi la o manevra mi-a intrat in picaj dupa un viraj...apoi la 3-5 min de zbor, s-a starnit vantul si am aterizat aproape fortat....Si daca nici Cessna 500 class de ArtTech nu e stabila pe vant, nu mai e nici un avion !!!
...Am zis ca nu mai ies la zbor pana nu se calmeaza vremea...Pana cand nu vad ca nu se mai misca nici o frunza, stau cuminte...Chiar n-are sens sa fac praf avioanele...!!!
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#1727 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 05 June 2012 - 11:04 PM

Vezi postareaincepatoru, la 05 June 2012 - 07:34 PM, a spus:

ahaaaa te-am prins Dane ..esti in cardasie cu TANTARU Si nu zici ..mama mama pun io mana pe un ASSASIN.. :pardon:


:ph34r: ...Santem prieteni cu totii!!! :yahoo: Cat despre @tantar...este un baiat de nota 2000+!!!
...Tare faza cu ASASIN-ul !!! :rofl:...Nici n-ai idee ce bine toaca polistiren elicele cu 3 pale si de la Cessna si de la ME 109 in picaj....!!!...Nici nu stii ce repede face roll-uri ME-ul!!!...Nici n-apuci sa le numeri... :rofl:...Iar daca mai punem la socoteala ca motorul lent si greoi va fi schimbat cu un BL3542-1250kv de 600 watt (care e pe drum...) pe un "haveon" de 1,0 Kg...nici nu vreau sa ma gandesc la rezultate !!! SPEED FRATE !!! SPEED!!! :yahoo:
Abia te astept sa te prind in aer !!! :rofl: Mai punem ceva carboane prin aripi (ca sa "doara" mai tare...) si e gata de batalie!!!
............................
Camera se poate prinde pe sapca (pe cosoroc) cu un skai (jumate pe cammera...cu HotGlue...jumate pe sapca...cusut) :good:
Dupa 2-3 probe iti vei da seama cum trebuie sa asezi sapca pe cap...
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#1728 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 05 June 2012 - 11:11 PM

@myross67 - Eu sant cu avioanele "scale"...Daca nu arata exact ca unul real, nu-mi place sa-l zbor... :pardon:
...E clar ca pt. combat nu are sens sa te agiti sa-l finisezi...pt. ca vei schimba aripi si alte parti pe banda rulanta...
...Asa este! Inventivitatea romanului nu are margini... :yahoo: ...Cred ca macar din punctul asta de vedere ne-a prins bine epoca de aur...Astia mici nu mai au chemare spre nimic...
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#1729 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 05 June 2012 - 11:18 PM

Vezi postareatheodor_gl, la 05 June 2012 - 10:26 PM, a spus:

Am fost in ambele locuri, stiu unde sunt, dar nu am intalnit pe nimeni pana acum. Oricum o sa urmaresc topicul si sper sa ne vedem cat de curand.
Legat de subiectul "Assasin", am dat de multe ori cu el de pamant si pot confirma ca e destul de rezistent insa acoperirea cu folia lor s-a desprins de epp pe o aripa si acum nu mai e atat de rigida. Folia de la ei avea un fel de lipici pe o parte care se lipea de epp. Nu am idee, oracover-ul e la fel ? Ma gandesc sa desprind folia si sa-i pun o intaritura din platbanda de carbon aproape de bordul de atac.

Motorul e si el in lucru pentru ca mi s-au rupt cateva fire si trebuie sa-l rebobinez.

@tantar sunt frumoase si elicopterele, dar deocamdata nu ma simt atras mai deloc.

..............................
Nu cred ca e bine sa bagi carbon prin aripa...EPP-ul tocmai de aceea e elastic...ca sa nu crape...
Daca nu tii la aspect, poti sa o rigidizezi cu 2 benzi de scotch cu fibra pus in lungul aripii...pe fatza si pe dos...
Daca vrei sa-i pui folie, poti folosi orice folie care se lipeste la rece...Cea cu aplicare la cald cred ca va afecta EPP-ul...

...Stii pe cineva care rebobineaza (cu succes) motoare brushless ???...Am si eu unul, dar nu mi-am pus mintea cu el sa-l rebobinez...Mi-a fost frica sa nu gresesc ceva si sa ard ESC-uri cu el...Am zis ca nu merita sa risc un ESC, cand un motor nou e 60...90 RON...Dar daca as avea certitudinea ca iese OK, as incerca sa-l rebobinez...
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#1730 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 05 June 2012 - 11:29 PM

@TANTAR - Nu inteleg de ce marea majoritate a pilotilor de elicoptere RC fac numai acrobatie !!!
N-am vazut pe nimeni facand treceri in viteza...vanatoare...zbor "scale" rapid...zbor la punct fix la firul ierbii cu ridicarea de obiecte...etc...
...In acrobatia hely, nu intelegi nimic...Nici nu-l vezi bine...Nu vezi pe ce parte e...Vezi un amalgam de tije si secventze de elici in rotatie...care se misca nefiresc prin aer si atat!!!
...Eu spre asta m-as orienta daca as pilota "hely"...Sant o groaza de manevre grele si in zborul scale !!!
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#1731 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 05 June 2012 - 11:41 PM

Da' in ce zone zburati voi de va face vantu' sa ... nu mai ridicati modele de la sol?! Nu de alta da' io zilele astea am rupt campu' de la Baldovinesti si ... n-am avut nimic de obiectat vantului care ... desi zbura si mai facea gropi prin aer nu m-a determinat sa inchei sesiunea de zbor inainte de a descarca cel putin o data toti acumulatorii, atat cu ultronul cat si cu F16-le!

E drept ca eu nu decolez si nici nu aterizez pe roti, de aceea orice tarla de cca 200m lungime si 50m latime imi pare cel mai bun teren de zbor, indiferent daca-i cultivata cu grau, lucerna sau ... vaci.

Chiar in seara asta am iesit cu ultronul la o mica proba de zbor dupa ce l-am vopsit cu alb pe unde mi-a tunat mie, chiar daca afara deja incepuse putin de ploaie in Braila/Vidin si am descarcat un 2200mAh in 15min de zbor cu "tanculetul" proaspat vopsit (vopseaua neuscata inca).

Aterizari line va doresc, multa sanatate!
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#1732 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 05 June 2012 - 11:55 PM

Vezi postareaPaunFD, la 05 June 2012 - 11:41 PM, a spus:

Da' in ce zone zburati voi de va face vantu' sa ... nu mai ridicati modele de la sol?! Nu de alta da' io zilele astea am rupt campu' de la Baldovinesti si ... n-am avut nimic de obiectat vantului care ... desi zbura si mai facea gropi prin aer nu m-a determinat sa inchei sesiunea de zbor inainte de a descarca cel putin o data toti acumulatorii, atat cu ultronul cat si cu F16-le!

E drept ca eu nu decolez si nici nu aterizez pe roti, de aceea orice tarla de cca 200m lungime si 50m latime imi pare cel mai bun teren de zbor, indiferent daca-i cultivata cu grau, lucerna sau ... vaci.

Chiar in seara asta am iesit cu ultronul la o mica proba de zbor dupa ce l-am vopsit cu alb pe unde mi-a tunat mie, chiar daca afara deja incepuse putin de ploaie in Braila/Vidin si am descarcat un 2200mAh in 15min de zbor cu "tanculetul" proaspat vopsit (vopseaua neuscata inca).

Aterizari line va doresc, multa sanatate!

............................
Pai uite dovada la @TANTAR !!! (vezi filmul)...Sau ce am scris si eu mai sus...Probabil ca la JET-uri nu se simte asa de tare vantul...ca in rest toata perioada asta a fost ciudata ca manifestari meteo...
Sigur...Fiecare e liber sa faca ce vrea, dar eu nu am chef sa-mi trantesc avioanele aiurea!!!...deja am tavalit unul si era sa mai tavalesc unul...Noroc ca e rezistent...
...chiar nu stiu ce se intampla prin aer, dar se intampla ceva ciudat...Curentii se schimba tare imprevizibil...Vorba aia...am iesit toata toamna si iarna trecuta, dar ca acum n-a mai fost...
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#1733 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 06 June 2012 - 12:03 AM

Baieti!!! Ce ziceti de P40-ul asta din depron??? :pardon:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: PB190106.jpg
  • Imagine atasata: DSC01748.jpg
  • Imagine atasata: P40 Maiden 00.jpg
  • Imagine atasata: IMG_1251.JPG
  • Imagine atasata: IMG_1480.JPG
  • Imagine atasata: P40 Maiden 07.jpg

Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#1734 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 06 June 2012 - 06:16 AM

Vezi postareadan1972, la 06 June 2012 - 12:03 AM, a spus:

Baieti!!! Ce ziceti de P40-ul asta din depron??? :D

Dane, sa-ti zic ceva: Facut test pe Sbach 342 1000mm care are 1Kg echipat, cu un motor 3535/500W. Cu un cantar dinamometric am masurat tractiunea care se ducea la aproximativ 1.75 -1.80Kgf cu elice 10x5. Am schimbat elicea cu una de 9x5 si a scazut la..... 1.70Kgf! Ce vrei tu sa pui acolo te va duce cred pe la 2 si mai bine Kgf. Esti sigur ca nu vei pati ca unul dintre noi (nu dau nume! :rolleyes: ) care a vazut cum ii pleaca motorul cu tot cu panoul de foc in timp ce modelul a ramas pe loc? Si era un termic Katana solid construit!
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#1735 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2862
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 06 June 2012 - 06:58 AM

bueei vine materialul de ASSASIN

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: funny_bike.jpg

0

#1736 Useril este offline   theodor_gl 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 17
  • Inregistrat: 20-July 08

Postat 06 June 2012 - 07:54 AM

Vezi postareadan1972, la 05 June 2012 - 11:18 PM, a spus:

..............................
Nu cred ca e bine sa bagi carbon prin aripa...EPP-ul tocmai de aceea e elastic...ca sa nu crape...
Daca nu tii la aspect, poti sa o rigidizezi cu 2 benzi de scotch cu fibra pus in lungul aripii...pe fatza si pe dos...
Daca vrei sa-i pui folie, poti folosi orice folie care se lipeste la rece...Cea cu aplicare la cald cred ca va afecta EPP-ul...

...Stii pe cineva care rebobineaza (cu succes) motoare brushless ???...Am si eu unul, dar nu mi-am pus mintea cu el sa-l rebobinez...Mi-a fost frica sa nu gresesc ceva si sa ard ESC-uri cu el...Am zis ca nu merita sa risc un ESC, cand un motor nou e 60...90 RON...Dar daca as avea certitudinea ca iese OK, as incerca sa-l rebobinez...


Folia de la ei se lipeste la cald, iti arata in tutorial. Cred ca epp-ul rezista pana la o anumita temperatura si nu se deformeaza.

Eu voiam sa fac operatiunea asta, numai ca nu am gasit cupru emailat la diametrul original. Nu cred ca e o mare inginerie, am numarat cate spire avea pe fiecare infasurare cand l-am desfacut, am gasit pe net si care e sensul de infasurare. Sper sa imi iasa, daca nu vorba ta, o sa iau altul.
0

#1737 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 06 June 2012 - 08:16 AM

Vezi postareatheodor_gl, la 06 June 2012 - 07:54 AM, a spus:

Eu voiam sa fac operatiunea asta, numai ca nu am gasit cupru emailat la diametrul original......

Bobinajul la motoarele brushless e multifilar. Conteaza sectiunea totala a conductorului echivalent obtinut. Si e recomandabil sa o obtii cu mai multe fire paralel si mai subtiri daca nu gasesti sarma la diametrul original al motorului. A fost aleasa aceasta varianta de bobinare pentru ca la frecventa mare cum lucreaza acest tip de motor, circulatia curentului se face mai mult in zona de suprafata a conductorului, fenomen cunoscut de la inceputurile istoriei radiofoniei, motiv pentru care bobinele radio erau facute tot cu conductor multifilar. Nu in ultimul rand, te ajuta sa faci bobinajul mai compact, deformarea firelor fiind mai lesnicioasa in timpul bobinarii. Cele trei bobine se conecteaza in stea. Impregnarea bobinajului se face foarte bine cu rasina folosita la fibra de sticla. Am reparat un astfel de motor si un altul l-am construit dintr-un motor de CD-ROM, pentru divertisment. Ambele mi-au functionat fara probleme.

Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 06 June 2012 - 08:20 AM

Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#1738 Useril este offline   theodor_gl 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 17
  • Inregistrat: 20-July 08

Postat 06 June 2012 - 09:16 AM

Vezi postareaGigiGL, la 06 June 2012 - 08:16 AM, a spus:

Bobinajul la motoarele brushless e multifilar. Conteaza sectiunea totala a conductorului echivalent obtinut. Si e recomandabil sa o obtii cu mai multe fire paralel si mai subtiri daca nu gasesti sarma la diametrul original al motorului. A fost aleasa aceasta varianta de bobinare pentru ca la frecventa mare cum lucreaza acest tip de motor, circulatia curentului se face mai mult in zona de suprafata a conductorului, fenomen cunoscut de la inceputurile istoriei radiofoniei, motiv pentru care bobinele radio erau facute tot cu conductor multifilar. Nu in ultimul rand, te ajuta sa faci bobinajul mai compact, deformarea firelor fiind mai lesnicioasa in timpul bobinarii. Cele trei bobine se conecteaza in stea. Impregnarea bobinajului se face foarte bine cu rasina folosita la fibra de sticla. Am reparat un astfel de motor si un altul l-am construit dintr-un motor de CD-ROM, pentru divertisment. Ambele mi-au functionat fara probleme.


Merci de informatii. Asa e, bobinajul era din trei fire in paralel de aproximativ 0.3 mm si mi-a trecut prin cap sa pun un singur fir cu diametrul echivalent, dar acum m-ai lamurit care e treaba.
0

#1739 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 06 June 2012 - 09:27 AM

Pentru @tantar care insista sa converteasca pilotii in ideea de a ingrosa randurile ventilatoristilor:Dehhhh,ventilatoare. :D
Este adevarata chestia ca, lucrul in zi de sarbatoare nu e productiv si, sunt constient de asta. Am considerat ca nu e munca ceea ce fac in joaca, pentru relaxare.Daca e pana acolo,pilotajul in zi de sarbatoare e munca sau odihna?Daca pica boul in groapa,nu-l scoatem?! :rolleyes:
Mitica,cand trimiti torpila pentru Viorel,pune-ma in tema cu detaliile si sunt la post. :drinks:
Viorele,vezi ca te va contacta noul curier pentru aripioara.Bueei,scoate-ti din memeaca chestia aia cu reproducerea poate iese un pui aeromodelist si, nu te apuca sa-i modifici pozitia trenului de aterizare. :rofl:

Aceasta postare a fost editata de hype: 06 June 2012 - 09:29 AM

0

#1740 Useril este offline   pe3scu 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 84
  • Inregistrat: 31-March 08
  • Gender:Male
  • Location:IaČ™i

Postat 06 June 2012 - 09:45 AM

Uite aici cum se bobineaza. Atentie la sensul de pe fiecare pol. E indicata masurarea lungimii conductorului scos. Se taie trei bucati identice de conductor. Dupa bobinare capetele trebuie sa aiba aceeasi lungime. Daca nu, inseamna ca sunt diferente de spire. Daca nu au acelasi numar de spire motorul e un pic mai zgomotos(vibreaza). Din numarul de spire se poate schimba KV-ul. O spira in minus inseamna un KV mai mare si invers.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Bobinare.jpg

_
0

Arata acest topic


  • 283 Pagini +
  • « Prima
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • Ultima »

52 useri citesc topicul
0 membri, 52 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro